vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

vestjyden last won the day on October 18

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    30-11-2019 Løb: 13,30 km 1h23m08s Vel nærmest det man kalder en "sumpe tur" Bare lige så stille løbe i landskabet. 1-12-2019 Yoga 1 time Flow yoga i varmen. Jeg bliver pinlig bevist om mine svagheder! Både mht. mobilitet og styrke.
  2. Motion i balance™

    " Det bliver grønt, jeg rejser mig og tager nogle raske tråd ud midt i krydset, hvor kæden knækker(!). Jeg slingrer lidt, " Godt redet, sidst det skete for mig, endte jeg i asfalten! pist, ham der Friel lyder klog, er bogen ok?
  3. Vestjysk dagligdag

    27-11-2019 Styrke Opvarmning: 10 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Squat: 1 x 5 x 20 kg 1 x 10 x 50 kg 3 x 10 x 60 kg Bænkpres: 1 x 10 x 20kg 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 50kg Row enarms Db: 3 x (10+10) x 24kg Triseps i kapeltårn: 3 x 10 x 25 (tror jeg) Curl Db: 3 x (10+10) x 12kg Baglårsmaskine: 3 x 10 x ? (glemt) 28-11-2019 Løb: 6,7km 41m35s inc. lyskryds osv. Lille hurtig tur.
  4. Langt pokker i MOL

    Tænk hvis de kaldte dig tændstikken! (Hvis man endelig skal kaldes noget, er bøf da ikke det værste.)
  5. Vestjysk dagligdag

    25-11-2019 Spinning: Std. time. Tror min max puls er faldet en del, kunne ikke få den over 162, hvilket er i den lave ende i forhold til forventningerne. Men for en gangs skyld prøvede jeg at presse citronen. 26-11-2019 Løb: 9,4 km 1h01m39s inc. lyskryds osv. Stille og rolig, nærmest meditativ tur.
  6. Vestjysk dagligdag

    19-11-2019 Løb: 9,5 km. 1h01m32s 20-11-2019 yoga Flowtime i varme 21-11-2019 Løb: 7,8 km. 48m22s 2/3 løbet som tempotur. 22-11-2019 Styrke Opvarmning: 10 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Squat: 1 x 5 x 20 kg 1 x 5 x 50 kg 1 x 5 x 60 kg 1 x 5 x 65kg 2 x 5 x 70kg Lille muskel i lægen er stadig dum! Brystpres maskine: 3 x 10 x 65 Row maskine: 3 x 10 x 65 24-11-2019 Løb: 8,9 km. 56m19s yoga Flowtime i varmen. Så gik der en uge mere. Styrketræningen er lidt noget hø. Er lidt i tækeboks mht. hvad jeg gør.
  7. Vestjysk dagligdag

    15-11-2019 Styrke: Opvarmning: 10 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Squat: 1 x 5 x 20 kg 1 x 10 x 50 kg 2 x 10 x 60 kg Pendelay row: 3 x 10 x 50kg Armstrækker: 3 x 10 x Bw. 16-11-2019 Terræn løb: 10,5 km 1h10m Våd mudder med vådt på. Virkelig dejlig tur i landskabet, men hårdt. Kom forbi en anden løber, som prøvede at grave sin sko op af pløret. 17-11-2019 Restitutions træning: Opvarmning: 20 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw masser af udstrækning og foam rullning. 18-11-2019 Spinning: 1 time En udmærket standard time, men jeg pressede ikke hårdt på. Kan stadig mærke mine ben fra 16-11 !
  8. Vestjysk dagligdag

    13-11-2019 Styrke: Opvarmning: 20 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Squat: 1 x 5 x 20 kg 1 x 10 x 50 kg 3 x 10 x 60 kg Pull Down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg Benpres (pure strength maskine): 1 x 5 x 80kg 1 x 5 x 120kg 1 x 3 x 160kg 3 x 3 x 200kg Absolut overkommelig. Men min lægmuskel er lidt underlig, så holdt her. Baglårs maskine (pure strength): 3 x 10 x 20kg Skulderpres Db: 3 x 10 x 12kg 14-11-2019 Løb: 5,3 km. 33m36s Formiddags løbetur, det skal jeg lige vende mig til, men egentlig fint nok. yoga 1 times hata
  9. Vestjysk dagligdag

    11-11-2019 Spinning: 1 time 12-11-2019 Løb: 8,1 km 53m38s inc. lyskryds m.m. Der er mange lyskryds og opsamlinger på ruten, så kontrollerede lige løbedataene, der var ca 5 minutters pause på løbeturen!
  10. Vestjysk dagligdag

    7-11-2019 Løb: 9,5 km 1h01m10s 8-11-2019 Yoga Hata 9-11-2019 Løb: 8,3 km 53m03s 10-11-2019 Styrke: Opvarmning: 20 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Squat: 1 x 5 x 20 kg 1 x 10 x 50 kg 2 x 10 x 60 kg Row maskine (pure strength): 1 x 10 x 40 kg 3 x 10 x 80kg. Brystpres flad Db: 1 x 10 x 16 kg 3 x 10 x 20 kg. Stille omgang. Der er en lille muskel på ydersiden af underbenet, der driller. Den spænder op, og lige pluslig kan jeg ikke trykke af med benet, mystisk. Ellers en stille restitutions uge.
  11. Vestjysk dagligdag

    6-11-2019 Styrke: Opvarmning: 20 minutter på crosstrainer. Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Squat: 1 x 5 x 20 kg 1 x 10 x 50 kg 2 x 10 x 60 kg Pendelay row: 3 x 10 x 50kg Armstrækker: 3 x 10 x Bw Baglårsmaskine (pure strength): 3 x 10 x 20kg. Benspark maskine: 3 x 10 x 50 Brystpres maskine: 1 x 10 x 50 2 x 5 x 65 Hurtig let omgang.
  12. Langt pokker i MOL

    "Jeg må nok indse, at jeg på hverdage kommer til at stå op ml 7:30 og 8, alt efter hvornår de hamrer vægge ned i de omkringliggende lejligheder." Jeg håber da at din lejlighed få et løft af renoveringen. Har du overvejet at lægge din træning om morgenen i FW.
  13. Vestjysk dagligdag

    "Det virker som om, du har oparbejdet et godt og regelmæssigt træningsflow! :-) Keep it up!" Tak, jeg prøver. Det er langt nemmer for mig, hvis min træning er en del af dagligdagen. Ellers ender det nemt med at gå op i dagligdagens støvsuger.
  14. Vestjysk dagligdag

    05-11-2019 Løb 6,2 km 40 min 41 sek inc. lyskryds, pauser osv. God tur, meget blandet tempo.
  15. Vestjysk dagligdag

    02-11-2019 Løb: 21 km 2 1/2 time Meget stille langtur. Nærmest meditativ at løbe i det tempo. 3-11-2019 Styrke/udspænding: Opvarmning: 20 minutter på crosstrainer. 15 min udstrækning Hyberextension: 2 x 15 x Bw Sidebøjning: 2 x (15+15) x Bw Liggende benløft: 2 x 15 x Bw Facepull: 1 x 10 x 25 3 x 10 x 30kg Triseps i kabeltræk: 3 x 10 x 20kg curl Db: 3 x 10 x 12kg Skulderpres Db: 3 x 10 x 12kg Mere udstrækning. Bare for at løsne kroppen op.