vestjyden

Medlemmer
  • Posts

    535
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

vestjyden last won the day on July 10

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

vestjyden's Achievements

Medlem

Medlem (5/7)

119

Reputation

  1. Tak for dine fine beretninger. Det var en anden tid dengang, jeg mindes noget træningstøj, der blev meget tungt, når det blev vådt. Du har lige fået mig til at sende en varm tanke til min pandelampe.
  2. Takker meget for tanken Bjergtrold, Men jeg er sluppet billigt, et par dage hvor jeg var sløj, og ingen bivirkning. 15-09-2022 Løb 3,1 km 21m22s Skulle lige finde ud af om mine lunger fungerede. De var ok. 16-09-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 5 x 50kg. 5 x 5 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 4 x 5 x 55kg. Row low (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. 17-09-2022 Løb 5,8 km 40m42s 18-09-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 1 x 10 x 50 2 x 10 x 65 Curl, Db: 1 x (10+10) x 11kg 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ext. Db: 2 x (10+10) x 8 kg. 2 x (10+10) x 9kg. Planke: 1 x 1min x Bw Side planke 1 x (30s+30s) x Bw Hip bridge march: 1 x (10+10) Bw. Lateral rais 3 x 10 x 9kg. 18-09-2022 Styrke m.m. Opvarming: lidt løb og leg. Diverse kropsvægt øvelser. Vi kom rundt om ca. 30 øvelser på 1½ time. Det var ret afslørende. jeg er lidt svag i venstre side, og min corre kunne trænge til lidt opmærksomhed. 21-09-2022 Løb 4,4 km 27m22s Kunne godt mærke, at jeg havde lavet noget andet end normalt, kroppen var lidt træt. 22-09-2022 Løb 6,8 km 43m00s Normalt løber jeg ikke 2 dage i streg, men min kalender er noget rod, så sådan er det lige nu. 23-09-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 75kg. 1 x 5 x 80kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 3 x 5 x 50kg. Row (pure strength maskine): 3 x 10 x 80kg.
  3. 13-09-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 3 x 10 x ?? Ny maskine (Matrix) ret ringe, finder på noget andet næste gang. Squat: 2 x 5 x 60kg. 2 x 10 x 60kg. Skulle lige i gang, derfor blev første sæt delt i 2 x 5. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Skulder pres. Db.: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 12kg. Row, Db.: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 12kg. Bænk pres: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Har været syg, det kan ikke anbefales. Føles som en gang halsbetændelse, men det er lige så sandsynligt, at det er en gang corona. Det ville også være mærkeligt, hvis jeg ikke blev syg overhovedet. Alle omkring mig har været nede og ligge.
  4. 07-09-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 75kg. Arnold pres: 1 x 10 x 11kg. 2 x 10 x 12kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 80kg. 4 x 5 x 90kg. Curl i kabeltræk: 3 x 10 x 15 Triseps ekstension i kabeltræk: 3 x 10 x 20 Bryst pres i maskine: 1 x 10 x 30 3 x 10 x 50 Har lidt følsen af at min correstyrke kunne være bedre, derfor lidt leg. Planke: 2 x 30 sek. Sideplanke: 2 x (15+15) sek Hip bridge march: 5+5 Er mærkbart svagere i venstre side. Underligt, det er som om, musklerne ikke rigtig vil tænde i venstre side. Der lidt at arbejde på.
  5. Den beretning om maraton lyder interessant. Jeg vil gerne læse den, hvis det er muligt. Ellers lyder det som om det hele går op i en højere enhed.
  6. 06-09-2022 Løb 8,7 km 56m43 Hyggelig tur med nogle venner.
  7. 05-09-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 5 x 60kg. 4 x 5 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Igen bare en hurtig tur i centeret. Det hele var overkommeligt.
  8. 31-08-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Arnold pres: 1 x 10 x 11kg. 2 x 10 x 12kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Bare en superhurtig let omgang. 01-09-2022 Løb 4,9 km 31m09s Pressede den tæt på grænsen af hvad jeg kan. 02-09-2022 Svøm 300 meter blandet svøm efterfulgt af sauna. Skulle bare have løst kroppen op. 03-09-2022 Løb 10,0 km 1h03m22s forsøg på at give den alt. så hurtigere er jeg ikke.
  9. 25-08-2022 Løb 5,5 km 40m08s 29-08-2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mavemaskine: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Bænkpres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 55kg. 3 x 5 x 57½kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 80kg. 4 x 5 x 100kg. Lige til den tunge side, men det gik. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 75kg. 3 x 5 x 80kg. Triseps i kabeltræk: 4 x 10 x 20 Curl i kabeltræk-.3 x 10 x 15 Centeret var proppet, så rækkefølgen er som der var plads. 30-08-2022 Løb 8,9 km 57m13s
  10. 23-08-2022 Løb 8,6 km 57m14s + 4 x 100 m stigningsløb med 100 m jog imellem. Lidt pinligt, men var lidt ristet bagefter. 24-08 -2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave maskine.: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 5 x 80kg. 3 x 5 x 90kg. Arnold pres, Db: 1 x 10 x 11kg. 2 x 10 x 12kg. Row, Db.: 1 x (10+10) x 24kg. 2 x (10+10) x 26kg.
  11. 21-08-2022 Løb 5,6 km 39m50s Stille tur, bare for at få lidt luft. 22-08 -2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave maskine.: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 75kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 55kg. 3 x 5 x 57½kg. Pull down (pure strength maskine).: 1 x 10 x 40kg. 2 x 15 x 80kg. Den tid jeg havde, løb lidt fra mig, så slog 3 sæt samme til 2. skal vist have lidt flere kg. på næste gang. Er lidt presset på tid, så styrketræningen bliver noget med kort tid, få øvelser. Så må jeg prøve at se hvor tungt det kan blive.
  12. 19-08 -2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave maskine.: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 3 x 5 x 90kg. Skulderpres, Db: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 12kg. Row, maskine.: 1 x 10 x 65 1 x 10 x 75 1 x 10 x 85 Læg, ben bøjet 90° (pure strength maskine): 3 x 10 x 40kg.
  13. 15-08-2022 Svøm 550 meter Følesen af at glide gennem vandet var helt væk. Koncentrerede mig om vejrtrækningen. Det er lige med at finde balancen mellem koncentration på bevægelse og at være tilstede i nuet. (hvis det giver mening) 16-08-2022 Løb 6,3 km 42m09s 17-08 -2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave maskine.: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 5 x 50kg. 4 x 5 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 4 x 5 x 55kg. Row, Db.: 1 x (10+10) x 20kg. 1 x (10+10) x 24kg. 1 x (10+10) x 26kg. 1 x (10+10) x 28kg. 18-08-2022 Løb 8,3 km 51m49s
  14. Av av. Har prøvet at brække en tå. Kan huske at det kan gjorde ondt. Jeg fik besked på at gå i træsko! God bedring.
  15. 14-08 -2022 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave maskine.: 1 x 15 x 50 2 x 15 x 65 Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 2 x 5 x 75kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Pull down (pure strength maskine).: 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Jeg er lidt i tænkeboks med overvejelser om program. Der er for meget auto træning i min styrketræning. Jeg hælder lidt mod et styrkeorienteret program, det skal bare funger sammen med løb. Hvad gør en klog mand?