Gregers TF

Medlemmer
  • Content count

    11,994
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    99

Everything posted by Gregers TF

  1. Langt pokker i MOL

    Den sædvanlige korte runde med kollega. Pga vejarbejde (lukket for biler men en lille sti åben for gående og cykler) kunne vi køre vores spurter side om side. Vi kører helt ens de første 5-8-sekunder, så pisse fedt at ligge side om side uden at kunne gøre andet end at smadre igennem. Mit held er at jeg kan holde den lidt længere. På vej hjem noget vo2maxfræs mellem rundkørlserne. Gode watt i dag - nærmer sig sidste efterår. Benene ikke lige så ømme som sidst.
  2. Langt pokker i MOL

    Morgenvægt 92,1kg. FW, Biblioteksvej: Hexbarsquat: 20x60, 15x80, 3 x 10x90 ss Tåhævninger på et ben: 30, 30, 24 (fail på venstre), 20 Frontsquat: 2 x 10x60 ss Tåhævninger på to ben: 100 Bulgarsk split squat: 10x10, 12x10 Jumpsquat: 2x10 Kropshævninger, neutralt greb: 2x10 ss Liggende lårcurl: 2 x 12x90 Bagskuldermaskine: 2 x 16x27 ss Bicepcurl: 2 x 10x17,5 Bænkpres DB: 2 x 12x27,5 ss Hyperextensions: 2x20 Tricep pushdowns: 2 x 10x27,5 ss Laterals: 2 x 10x8 Mavemaskine: 2 x 20x55 + halv plade Bonus: En lille fiber i venstre balle. Jeg mærker den heldigvis kun efter jeg skal mugge bagdelen på plads, hvis jeg er plumset skævt ned i førerstolen i toget. Målebåndet har været i sving to gange. Lidt overraskende er jeg mindre i omkreds om maven end samme tid sidste år. Hvad jeg derimod sagtens kan se, er at både lår og lægge er en cm større. Arme også marginalt større. Tager et par kontrolmålinger mere, inden de gemmes til sammenligning en gang i foråret.
  3. Motion i balance™

    Det med at kroppen ikke gider køre hurtigt når man er +40, er det ikke normalt? Jeg er ret sikker på at jeg læste en artikel om det for nogle måneder siden. De helt unge bokser efter alle byskiltene. Så gider man gider ikke det længere men kører med i intervallerne og efterhånden når man et stade, hvor man ligger og kører felt og lader de andre om at “te sig tosset”. Jeg kan også godt mærke at jeg selv er fanget i det. Også derfor jeg har så mange DDR-intervaller i min træning, for så er der ingen vej udenom. Men grundlæggende er det med tiden blevet lettere at ligge og køre halvhurtigt hele tiden og man skal æde sig selv mere for at holde pulsen oppe. Det skrevet, så har jeg ret stor forskel i pulsen på målt på håndleddet og pulsbæltet.
  4. Langt pokker i MOL

    Jeg faldt aldrig i søvn. Men det er jo ingen undskyldning. Det tog dog sin tid at tage mig sammen før jeg kom på cyklen. Planen var turen om Ll Skensved. Benene var egentlig ikke ømme (ballerne var) men de var visne og jeg kunne ikke overskue at køre i over to timer. Lidt naivt finder jeg på at køre ud på diget for at køre kamikaze-30/30 (altså ikke efter watt bare generelt for hårdt udlæg). Igen var diget spærret - denne gang var TV2 ude og optage. Jeg måtte bruge en af de andre stier men der var heldigvis ikke meget trafik i dag, så intet problem i det. Puha - de 10x30/10 var godt nok fæle men hvad havde jeg egentlig også forventet, når jeg ikke magtede at “køre tur”? Efter ti minutters pause, kørte jeg 10x6/54 i lavest gear for at træne legspeed. Og det får jeg bekræftet er nødvendigt for i den sædvanlige skiltespurt hjem, spoler jeg ud i medvinden. At benene ikke var ømme inden jeg kørte blev der lavet om på, for NU kan de mærkes.
  5. Langt pokker i MOL

    Lidt efter kl 22 i går, kørte bilen mod FW på Biblioteksvej, så ratholderen kunne træne en gang fullbody. Jeg havde squatskoene med og fik frontsquattet helt uden knæet gjorde væsen af sig. Hexbar squat: 20x50, 3 x 15x80 ss Tåhævninger på et ben: 3x25 Frontsquat: 2 x 10x40 ss Chinups: 2x10 Bulgarsk split squat: 2 x 15x5 Jumpsquat: 2x10 Tåhævninger på to ben: 100 Liggende lårcurl: 2 x 15x75 + halv plade ss Bagskulder: 2 x 15x27 Bicepcurl: 2 x 10x17x5 ss Bænkpres DB: 2 x 12x27,5 Triceps pushdown: 2 x 12x25 ss Laterals: 2 x 10x8 Mavemaskine: 2 x 20x55 ss Hyperextensions: 2x20 45 minutter hvor benene var med og små 20 minutter til resten. Fin fordeling af tiden og dejlig når der er plads til at supersætte og spare tid. ... 92,1kg til morgen. Jeg vågnede med at solen vækkede mig, så kom op før jeg var færdig med at sove. Spurgte om kollega ville med ud at cykle en lille tur men han bed ikke på. Nu venter jeg på et slumreanfald (Garfield-retorik), så jeg kan sove færdig. Håber at komme på landevejen bagefter. Lige nu er jeg træt som efter en nattevagt.
  6. Langt pokker i MOL

    All time PR igen i dag Dagen bød på en tur på cykelbanen med pensionistholdet. Hold og hold... vi var kun 3. Efter en stille opvarming og pause, kørte de andre to et roligt langt interval. Jeg var lige med og tage min første føring og herefter stod den på tekniktræning af indløb til flyvende 200meter. Først nogle meget langsomme for at få banen ind og så kom der lidt kød på, for også at træne at holde cyklen i bunden af banen i svinget. Det var vist en klog måde at gøre det på, tror jeg. Efter en pause hvor jeg stadig var mærket i stængerne af indløbene (eller rettere at træde mange gange op til barrieren) skiftede jeg til 52-14 og kørte en 200 meter med korrekt tilløb. Jeg kunne slet ikke få benene rundt og følte at cyklen kørte mere med mig end omvendt. Back to basic og holde min pause siddende på gulvet og ikke stå og snakke, efter jeg fik en 13´er bagpå. Nyt forsøg, dog med to omgange i venteposition midt i indløbet, da jeg skulle kunne flette ned i bunden af banen uden at ramme dem på den blå streg. Indløbet var næsten perfekt men de sidste 150m var der skønhedsfejl. Fik forbedret min bane-topfart (bortset fra spurt efter derny) med knap to km/t. *Ikke at det behøver at give ny bedste samlet tid men stadig optur - især med styrketræning i lårene. Men det er måske ligefrem en fordel at de ikke er overfriske? Jeg synes efterhånden der er en tendens til at går bedst når der er noget tæthed i stængerne. * Dog mærkeligt og ret kritisabelt at TrainingPeaks og Strava ikke er enige om noget så simpelt som en topfart. TP melder 63,9 og Strave 64,8 og det er alligevel en ret stor difference, baseret på de samme computerdata.
  7. Langt pokker i MOL

    Fitnesskortet virker igen og i dag blev det for koldt at have åbent til altanen, så på tide med en lille halvårsstatus. Som nævnt i går er vægten noget lort. DSBs kantine er blevet opsagt da man vil udleje lokalerne. I stedet rykker den i kælderen og som på plejehjem, må de ikke lave maden selv men får den leveret og varmer den op. Det gode er at afstanden fra pauselokalet nu er meget mindre, så jeg vil prøve at spise der i en periode og så vurdere. Jeg er faktisk ret træt af at leve af havregryn, skyr og rugbrød med kylling. Godt nok suppleret med kaninfoder og 80% chokolade men alligevel. Men om jeg kan styre at tage fra en buffet uden at tage mere på.... det må vi se. Til gengæld er menisken i knæet helet fint og jeg har absolut ingen gener overhovedet. Overvejer derfor om jeg alligevel skal frontsquatte, for det er altså en dejlig øvelse der også bider godt i coren (og det har jeg brug for), selv om jeg ikke turde for et halvt år siden. Jeg er stadig væskefyldt efter i går men målebåndet kommer frem i morgen, som altid inden styrketræningssæsonen begynder. Fokus bliver igen ben, ben og ben men armene skal også tæves hvis de skal over 40cm - sidste år kiksede det for første gang men jeg har ikke opgivet at det kan lade sig gøre igen. Cykelformen er ikke på højde med sidste år, der var noget særligt men det er nu ikke SÅ langt fra. Træningen har været anderledes end i mange år, da jeg kun har kørt een eneste fællestræning. Det var tanken om NM i sprint der fik mig væk den normale måde at køre på. I øvrigt ret ærgerlig at det glippede, da der er tidskørsel klokken 17, så det havde passet både med transport og være frisk. I betragtning af at jeg kun har cyklet 5004 km incl fiktive km på Zwift, så er jeg ret tilfreds. Nye PRs i watt i peak, 2 og 5 sekunder er mega optur men over 20 og især 30 sek halter det. Men min kollega er ikke til lange spurter og det ligger i luften at jeg er blærerøv, hvis jeg kører dem langt når han er med, så det bliver heller aldrig rigtigt trænet. Overordnet virker det fint med korte bidske intervaller, så det er også planen på turbotræneren vinteren over men også mere sweet spot end sidste år. Sammen med styrketræning og banecykling, håber jeg at de hvide muskelceller holder skansen et år mere. Udendørs vintercykling er fortid - en af de få fordele ved at blive gammel. På den korte bane ligger fokus på at styrketræne ben ofte nok til at jeg ikke drukner i DOMS bagefter. Det virkede faktisk fint sidste år - nøglen var hyppighed. ... Morgenvægt 92,4kg og 15 minutter på ruller for at løsne stængerne op efter i går - de er ret ømme. I morgen banecykling med pensionistholdet for traditionerne og hyggens skyld. Ellers vil jeg satse på at tirsdage på banen bliver brugt på den frie træning og få kørt nogle sprinter og stående starter.
  8. Langt pokker i MOL

    Tidligt oppe - kollega havde loket mig ud og cykle en lille tur før arbejde. Men han sprang fra da der igen var udsigt til regn. I stedet fik jeg brugt en lille times tid i FW - det var dejligt at komme tilbage. Vægtene var lette og alligevel hårde af lytte på. Jeg prøvede med et par andre bedøvelser end de sædvanlige men det ene var kedelig og den anden fik jeg en smule ondt i ryggen af, så.... Jeg kunne dog stadig godt tænke mig lidt variation men nu må vi se... Noget andet.. Det er vist godt at jeg ikke længere kører i HvidovreCK og skal køre lange ture søndag morgen. Som skrevet tidligere år, så går jeg i madpanik aftenen før. Det samme da jeg skulle køre med kollegerne for en lille uge siden. Indtil da har min vægt ligget mellem 91 og 92. Men inden vi kørte, så vejede jeg så 93,4 og er stadig over 92. Og nu har jeg 3-4 ædegilder hver 14ende dag. Må til at tage mig sammenogså inden det bliver jul... uha uha
  9. Langt pokker i MOL

    Jeg ville have kørt tons om Ll Skensved før arbejde, med tågen var massiv. I stedet ventede jeg til solen var fremme og så var der kun tid til en time. Det blev til 2 x 8 x40/20 @150%ftp og så en god lang spurt. Men god var den nu ikke for stængerne var OFF efter intervallerne. Men den sved godt. Jeg har ikke wattkurven med her på ved til arbejde men er man på Strava, så søg på Gregers Hedegaard - jeg kan desværre ikke linke. Spændende om mit Fitness World abbonement er genåbnet fra i morgen. Jeg skal i hvert fald hen og se efter.
  10. Langt pokker i MOL

    En tur med sædvanlige kollega men i princippet kunne det have været en solotur - dog væsentlig mere hyggeligt når man er to! Først 9 spurter på 10 pedalomdrejninger påbegyndt hvert minut. Skulle have været 10 men jeg kunne ikke tælle. Efter lidt pause to stk vo2max på tre minutter og så en supra vo2max på et minuts tid. Jeg havde forventet (og opfordret til) at kollegaen ville fyre den af til aller sidst men det gjorde han ikke. Han har tydeligvis stadig ikke opdaget at han er væsentligt hurtigere i en spurt når vi starter den med høj puls. Vi nappede også lige en lille skiltespurt på vejen hjem. Herefter dalrede jeg bare lidt rundt i zone 1 og 2 i overskudstiden, indtil jeg skal på arbejde.
  11. Langt pokker i MOL

    Den korte runde kørt alene. Benene føltes egentlig ok efter i går men i de to spurter var jeg 100 watt under normalen og i de små powerstykker mellem rundkørslerne var der også lavvande i wattene. På et tidspunkt bliver jeg overhalet af en speed pedelic som jeg går på hjul af. Flink gut som virkede til at have prøvet det før. Utrolig stabil kørsel helt uden slinger og hver gang vi skulle accelerere efter rundkørsel eller rødt lys, så kiggede han sig over skulderen før den fik det sidste nøk op til de 39-40 i timen, han ellers holdt klippestabilt.
  12. Langt pokker i MOL

    Hyggetur med fire kollegaer og en enes cykelkammerat. 133km blev det til. Ganske stille og roligt. Jeg fik kørt et par skiltespurter men.... det virkede lidt for blærerøvsagtigt, så overlod også masser af skilte til andre og hyggede mig med en masse zone 1 og 2. Første pause var en punktering, nummer to en færgetur den tredje stod jeg for, da jeg var blevet sulten og måtte i Netto efter proviant. Sidste pause var vandstop på en kirkegård. Rumpe og hænder havde det hårdt. Stængerne kan selvfølgelig mærke at jeg vist kun har været over 80 km en eller to gange i foråret men det værste var at finde ro på cyklen, også fordi jeg ikke er vant til “gruppekørsel” og kun kender den enes måde at køre på. Gruppe... sjældent har en gruppe kørt så uskønt men det var hyggeligt og anderledes og det var det vigtigste.
  13. Motion i balance™

    Hvor finder man linket til sin profil? Når jeg hopper på strava.com, forsvinder adressefeltet øverst.
  14. Langt pokker i MOL

    35 minutter efter idioten har fået øjne, sidder han på tricyklen. Det var åndssvagt. Lige så start jeg trykkede lidt på den, fik jeg syle i lårene. Heldigvis stod der et gitteret spærrede stien over broen til Amager og så var jeg “lissom” tvunget til at køre hjem. Så heldigvis ikke mere end 12km. Nuldag i morgen og den holder, for jeg skal køre 132km med nogle kolleger på tirsdag og skulle gerne være frisk til at skyde nogle skiltespurter af.
  15. Langt pokker i MOL

    Efter fyraften en god halv times styrk i DSB jernhule. Nuldag i morgen.
  16. Langt pokker i MOL

    Ja, det øger det generelle humør når man får lukket sådan en bekymring ned. Her til morgen foør arbejde en tonsertur om Ll Skensved. Det kan man nok ikke skrive så meget om, andet end at det var fanatiske vejr og jeg nok burde have kørt på tri-banditten. Men dejlig tur og fint drev i stængerne også selvom de begyndte at miste lidt juice til sidst.
  17. Langt pokker i MOL

    Efter gode beskeder på Bispebjerg, hoppede jeg på cyklen. Det lufter en del i dag, så gad ikke køre tur men kørte i stedet lidt DDR-intervaller. Næsten samme menu som sidst - det er en opskrift der passer mit temperament ret godt. 10 antrit på minuttet på 10 pedalomdrejninger. I dag meget mere power i dem og kun nr 4 lå lige under 1400w men ellers var alle over og flere over 1500. Det kunne jeg så også godt mærke og holdt længere pause end sidst. Da jeg satser på at cykle lidt før arbejde i morgen, er der ikke alverdens restitutionstid, så jeg nøjedes med: 3 x 3/2 og så passede det med 1 minut for det sidste stykke dige (når jeg vendte og kørte modsat i pauserne). Første interval lå fint i zonen og nummer to i toppen. Den tredje røg over og den korte til sidst var langt ude af skalaen. Sikkert dumt men sjovt. Og sjovt skal det være, her sidst på sæsonen når cykelmætheden banker på. Nu NM er væk, håber jeg på at at godt vejr passer ind, så jeg kan kyle cyklen i bilen og køre til Silkeborg og dels hilse på Vrads Hede og så Laven og Ry - der jeg også futtede rundt forrige år. Umiddelbart har en eller to kolleger meldt deres deltagelse men nu ser vi. Jeg bruger ikke bro- og benzinpenge i skidt vejr. Der er lidt udfald i den røde pulskurve. Det er anden gang inden for et par uger, så bæltet er nok ved at være slidt op. Var det batteriet, så var kurven vel ikke hoppet på plads igen.
  18. Langt pokker i MOL

    Efter nuldagen i går var jeg klar til at køre spurter på cykelbanen efter den igen har været lukket. Jeg var endda derude uden stress men med to højrehandsker. Nuldag igen i dag. Sidst var det skoene jeg fåkkede. Det er ikke med bevist vilje men lur mig om ikke det underbevidstheden der spiller ind. Der er ikke første gang jeg obstruerer lign situationer for mig selv. Men helt bevist dropper jeg nu alt om NM i sprint og dropper også sprintholdet - så vil jeg altså hellere træne normalt og undgå at blive skide irriteret på mig selv over spildte fridage, hvor jeg intet laver andet end at vente på ingenting. Jeg magter heller ikke rigtigt at være i vejen for andre, lige for tiden. Dertil har jeg nu også så få træningtider tilbage før NM, at jeg ikke kan nå at blive dus med disciplinen. Om jeg venter med cykelbanen til onsdagholdet starter op eller jeg leger uforpligtende med lidt sprinter om tirsdagen, ved jeg ikke endnu. Lige er alting bare noget pis´lort. Håber på lidt mere “held” på Bispebjerg Hospital i morgen og måske humør til at rulle en tur bagefter.
  19. Langt pokker i MOL

    Efter fyraften brugte jeg ca 50 minutter i DSBs jernhule. Det er samme maskinpark som da jeg jeg startede som togmand for 21 år siden - puder og den slags er skiftet men ellers er det godt rustent af sved i gulvhøjde. Alligevel virker det ikke forældet og i flere øvelser er udvekslingen faktisk bedre afstemt end i det nye udstyr i FW, så den er let og hård de rigtige steder og puderne et ikke bare en flad skumting men tager faktisk presset af knoglerne, så de ikke gør ondt at træne tungt. De har sgu tænkt sig om dengang, da de indrettede rummet. Nu jeg har været der nogle gange, begynder det at komme tilbage.... de natlige træningsture på 2-3 timer og kan fornemme hvor jeg havde pinden i vægtstakken dengang. Min gamle MOL-log er desværre slettet. Jeg var noget mere flad på maven men vejede alligevel +10 kg mere da jeg var på toppen, så... det er ret usselt i dag i forhold. Ak ja, man bliver gammel og slatten - ÆV.
  20. Langt pokker i MOL

    Nå, der er sprinttræning torsdag, så hellere give benene arbejde i dag og ro i morgen. Op ved vækkeur for at køre intervaller på diget. Sommerens afslutning viser sig ikke kun ved at det bliver tidligt mørkt men tøjet tørrer også langsommere. Da jeg satte mig på cyklen stod det klart, at puden i mine bibs var drivvåde, så op i lejligheden og skifte. Der blev så dem fra forrige år med tynd pude men købt pga kort benlængde. Og jeg må så bare erkende, at det var alt for lækkert at mærke fartvinden på skinkerne. Og som en 17-årig-der-flexer-biceps-i-spejlet-i-motionsceteret-ish, også liiiidt lækkert at have indkig til “maskinrummet” og se at buler og fiberbundter ælter rundt mens man kører. Jeg har nok styrketrænet for meget i mine unge dage 10 antrit på minuttet - 10 pedalomdrejninger. Efter en lille pause kørte jeg 5 x 3/2, i erkendelse af at formen ikke rigtigt er til at holde den i 4 minutter og det heller ikke har prioritet. Dertil lidt kadencespurter i mindste gear hist og pist.
  21. Langt pokker i MOL

    Jeg kunne ikke tage mig sammen til noget i går. Andet end 10 kropshævninger i en holdestang, da jeg var på vendespor med et tog. I morges kørte jeg den korte runde med en kollega. Umiddelbart træt og ugidelig men da jeg først kom på cyklen, var det faktisk fint. Fik tangeret min alltime peakpower og lavet en nr 2 over 5 sekunder på den sædvanlige kamelbakke. Havde jeg vist at jeg var helt deroppe, kunne jeg måske godt have flyttet min peak - i hvert fald i tankerne. Det er nok ikke tosset at trække stikket lidt en gang i mellem. Herudover en god brospurt og to stående starter. Da jeg egentlig skulle i bad, hoppede jeg på Swift i 20 minutter. Re-opvarmning og afrul og 10 x 15/15 i midten - med ekstra watt, nu jeg kun skulle den smule. Nu på vej på arbejde. Har taget træningstøj med, såfremt jeg skulle få lyst til at gå i den lille jernkælder. Jeg skal møde halvtidligt i morgen og får ikke cyklet, så kunne umiddelbart have lyst til at træne lidt ben. Men det er ikke sikkert jeg har samme lyster kl 22:20. EDIT: det gik lidt for hurtigt med at skrive, så jeg har rettet både sløfagl og pudsige indfald fra ordbogen.
  22. Langt pokker i MOL

    Det med afveksling...... Jeg spurgte om jeg måtte køre med HvidovreCKs fredagstog og det måtte jeg. Vi var 8 fra start men det gik hurtigt i opløsning i medvinden på diget, da de to H40folk (den ene er tit på podiet) trak det i smadder. Inden havde jeg lige taget min føring og brændte seriøse tændstikker af, for at komme med på hjul igen da vi kun var 3 og jeg ikke fangede hjulet, da jeg forventede flere folk i rækken, Heldigvis satte de farten ned for at samle op inden jeg eksploderede og jeg lod mig falde ned til de bagerste, for det var meget tæt på. Herfra var det alene de to der trak os rundt men kun 6 mand da 2 faldt hurtigt af igen. Det gik over stok og sten. Grundlæggende fedt at blive blæst godt igennem, bare trist at der skulle drejes til højre for rødt og et par andre tvivlsomme manøvrer. Men OK, det er nok ellers svært at holde snittet på den sjove side af 40, trods vi holdt stille for rødt en enkelt gang. Men altså Pudsigt at man/jeg ved den slags kørsel har fat i en langt højere kadence end ellers. Når jeg synes jeg kørte tungt gear, så var jeg stadig over 100rpm. Det føltes ikke som om jeg var ved at koge over men kan se at pulsen begyndte at drifte til sidst, så det var jeg nok alligevel. God følelse med en lille klods under det korte ben. Jeg satte sadlen lidt op.... måske for meget? Prøver at flytte den 2-3mm frem, da jeg nu synes jeg har fået langt til styret. Latterligt at 2 mm kan få ting til at føles forkert. Til gengæld en succes for bumserne bagi, der ikke blev provokeret af turen.
  23. AxBard

    Det ER sgu da også en byld i røven, når folk smider med vægtene. Dødløft skal selvfølgelig bumpe højt i gulvet, squatstangen skramle når den lander i stativet osv. Man kan man curle en håndvægt, kan man også sætte den nogenlunde pænt eller holde igen på stakken efter sin kabeløvelse og ikke bare slippe den.
  24. Motion i balance™

    Hvorfor tænkte jeg straks på dig, Henrik
  25. Langt pokker i MOL

    Lige så meget jeg elsker sommeren og hader når det er koldt, er det vist godt at cykelsæsonen snart er forbi. Jeg trænger SÅ meget til forandring og det bliver ikke bedre af at året ikke har budt på klubtræning og 19 af 20 ture er kørt på samme asfalt. Jeg overvejede kraftigt en fællestræning med Greve Trim men jeg er uden tvivl rusten i gruppekørsel og i den vind var det ikke smart med debut. Der var også lagt op til regn og kulde og nu har jeg omsider fået indkaldelse til Bispebjerg sygehus, så de næste 10 dage skal jeg for alt i verden ikke blive syg. I stedet meldte jeg mig til et Zwift-løb, Det da dog for røvsygt og ligesom at køre motionsløb. Der skete ikke en skid og man lå med samme watt konstant, udover de par gange jeg gled af feltet og skulle lukke hullet. Gad ikke køre det til ende og rullede kort af og gik i bad. Havde forventet noget dynamik med skiftevis stilstand og wattpanik. ... Sidst jeg blev bikefittet, fjernede man klodsen/modsat vendte kiler under klampen ved det ben der er for kort. De generer mig ikke umiddelbart men kan sagtens mærke, at der er længere ned i den ene side. De bumser jeg fik af Assosbukserne muntrer jeg mig stadig med, trods rigelige mængder zinksalve. De sidder i “den korte side”, hvor jeg derfor sidder tungest på sadlen. Fik lagt en lille klods under klampen igen, inden jeg kørte Zwift og synes det føles rigtigt, så i løbet af dagen ryger der også en klods under mine udesko. Så må det blive testet nærmere i morgen med mere saddeltid. Mærkelig, i dag kan der godt oploades graf i farver. Turen var reelt ikke i højrød zone hele vejen men jeg måtte sætte min FTP ned for ikke at blive plantet i A-gruppen