Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Søndag d. 5. dec. - Parken - Morgen:

:bike: Cykling II (55 min. v/MacD)

God time :4thumbup: og jeg kører bedre nu heldigvis, hamrede ihvertfald ikke mit knæ ind i styret ligesom igår. :crazy:

:bike: Cykling III (54 min. v/MacD)

Intensitetsmæssigt lå jeg ikke så højt ift. at det er en III'er, men glykogendepoterne er også ret tomme, så jeg tror faktisk mest at det skyldes det og ikke så meget den lange pause.

God træning i dag, jeg kan mærke at den go'e form er ved at være der igen :bigsmile: (thank god! :bowdown::tongue: )

Go' søndag ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Fast

Kunne du ikke lige skære det ud i gasbeton for spockie, hvor længe du har været væk fra træningen, og hvor hurtigt din form er kommet igen?  :bigsmile:

Han lader til at være en anelse tykhovedet på det punkt.  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hæ, MaxP - det ved han udmærket godt :bigsmile: (altså ang. det med formen) - det er bare ikke ensbetydende med at man gider at holde en klam pause :wink:

Søndag d. 5. dec. - Aften:

:alright: Komb. af powerwalk/rask gang: 51 min.

God og hyggelig måde at "træne" på :4thumbup: og det fandt jeg så først ud af idag :blink:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

God og hyggelig måde at "træne" på  :4thumbup: og det fandt jeg så først ud af idag  :blink:

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Bedre sent end aldrig :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe...ja :bigsmile: har tænkt mig at blive ved med det indtil jeg begynder på landevejscykling igen :cooldance: også selvom det ikke er anstrengende - men herre god "træning" alligevel :4thumbup:

Mandag d. 6. dec. – Parken – Eftermiddag/aften:

:bike: Kom i form (50 min. v/Jane L.)

Jeg lagde hårdt ud – syrede til i det meste af tiden. Det kostede dyrt i den efterfølgende time.

:bike: Cykling III (ca. 35 min. v/MacD)

Gjorde noget jeg aldrig har gjort før i sådan en time: gik før tiden :( Det skyldes primært min fucked up diæt som er temmelig streng faktisk ift. hvor meget jeg bevæger mig. Nu har jeg været i massiv kj-underskud i 4 dage – det er ikke en god mix når man samtidig kører så ”hårdt” at intensiteten kommer over 80% af max. Tomme glykogen-depoter der ikke fyldes nogenlunde op igen før træning: AV!! :crazy: Så jeg har tanket kulhydrater op – jeg vil aldrig mere gå sukkerkold i løbet af no time.

Nå, men fed dag alligevel – næsten alle de søde mennesker som jeg snakker godt med var der i dag – ikke mindst den dejlige Spock :bigsmile: Håber snart at kunne sidde ved siden af ham – aller forrest – lige i midten af lokalet :devil:

I morgen/overmorgen køber jeg et nyt pulsur og jeg regner også med snarest at få skaffet en ”vinter”-racer. Har fundet en, som er ny og koster 4000,-…Ligeså snart jeg har the money, køber jeg den. Glæder mig rigtig meget til det faktisk – det bliver feeeedt (og koldt) :bigsmile:

Go’ aften ;-)

/fast :4flex:

PS. Jeg håber at den som har nakket mit pulsur bliver ramt af en bus og rådner op - for til sidst at blive genfødt som en ussel kakerlak! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nå, men fed dag alligevel – næsten alle de søde mennesker som jeg snakker godt med var der i dag – ikke mindst den dejlige Spock :bigsmile: Håber snart at kunne sidde ved siden af ham – aller forrest – lige i midten af lokalet :devil:

Nååh hvor sødt sagt! Tak!

Du gjorde nu det rigtige, jeg det forkerte... satte mig forrest og gik totalt kold, ikke fedt...

- og hold da kæft en sviner vi fik inden tredie 10-mins omgang.. "Academy Award Time".... :mad: .. spasser...

Link to comment
Share on other sites

.. må nok hellere anskaffe mig en anden cykel istedet for :smile: ..

Cykler kan man aldrig for får mange af. Og en vintercykel skal du have fat i. Du skal ikke kører på Pinarolloen om vinteren - så går den bare i smadder. (Men det du vist blevet gjort bekendt med af alle de andre mandlige læsere på din side) :wink:

God træningslyst på vinterlåget. Vejret bliver godt resten af ugen, så det er om at komme afsted - i stedet for det der kedelige spinning indenfor.....

Hej

Link to comment
Share on other sites

Nååh hvor sødt sagt! Tak!

selv tak ;)

Du gjorde nu det rigtige, jeg det forkerte... satte mig forrest og gik totalt kold, ikke fedt...
Ja, det er ræti kedeligt når det ”går galt”…og så oven i købet når man sidder helt fremme…vi skal vist spise noget mere…:bigsmile:
- og hold da kæft en sviner vi fik inden tredie 10-mins omgang.. "Academy Award Time"....    :mad:  .. spasser...

:laugh: Årh hvad?! Hvad sker der? :unsure: Godt jeg lige nåede at gå inden da…i dag må ha’ været en af ”de der dage” for hans vedkommende ;)

.. må nok hellere anskaffe mig en anden cykel istedet for :smile: ..

Cykler kan man aldrig for får mange af. Og en vintercykel skal du have fat i. Du skal ikke kører på Pinarolloen om vinteren - så går den bare i smadder. (Men det du vist blevet gjort bekendt med af alle de andre mandlige læsere på din side) :wink:

God træningslyst på vinterlåget. Vejret bliver godt resten af ugen, så det er om at komme afsted - i stedet for det der kedelige spinning indenfor.....

Hej

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Dream :bigsmile:

Helt enig – har også skaffet mig et ekstra job for at få råd til den anden racer (samt pulsur :dry: ) Og ja, vejret er herlig i disse dage – tror så bare ik helt at jeg når at få raceren hjem inden om ca. 2 uger vist nok…jeg skal nemlig først låne penge fra min mor, og det tager lidt tid at få dem lokket ud af hende – det er nemlig ik altid at hun får dem tilbage når jeg ”låner” :tongue:

Mandag d. 6. dec. – Aften:

:alright:Komb. af powerwalk/rask gang : 48 min. :smile:

Så en cykelrytter nyde sin cykeltræning på Østerbro – misundelse hele vejen igennem herfra :tongue::bigsmile:

Go’ nat ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7. dec. - Aften:

:alright: Komb. af powerwalk/rask gang : 72 min. :smile:

Imorgen køber jeg det nye pulsur :w00t: - glæder mig - har ikke følt mig "hel" uden den til træning :wacko:

Og den anden racer bestilles snart. Det bliver en Gitane (fransk) - håber den er go' - kommer desuden også til at bruge den til transportcykling...gider ikke rigtig MTB'en mere :bigsmile:

Go' naaat ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8 dec. – Parken – Eftermiddag:

Kørte endnu engang uden pulsur. Jeg mangler lige sådan ca. 400 kr. for at kunne købe det andet pulsur til 2500kr.…går efter Polar S725 denne gang (havde S520..savner det stadig :dry: )…tænkte at nu hvor jeg alligevel skulle bruge så mange penge på et nyt, så kunne jeg i det mindste skaffe et hvor man via infrarød kan tilsluttet ur og comp.

:bike: Cykling III (ca. 55 min v/MacD) med Spock og Arne :bigsmile:

Uden tvivl en af de fedeste og hårdeste timer jeg har kørt…Mad gør underværker, jeg havde forberedt mig :4mewantfood:…sådan nogenlunde! :innocent: Og hvilken stemning i spinning-templet i dag …Mega najs! :w00t:

:bike: Cykling II (55 min. v/MacD) med Spock :bigsmile:

Herlig og simpel time...nåede først at køre sukkerkold de sidste ca. 2 min :cooldance:

Men hold kæft hvor har jeg taget på i løbet af pausen – al den chokolade har da for alvor sat sig denne gang :blink: (ca. 2 måneders træning = spildt! :mad: ) Det så jeg tydeligt efter vi var blevet færdige med de to timer (benmuskler ”pumpes” større…fedtet bliver tydeligere). Nå, fortsætter bare diæten…og nu kan jeg i det mindste glæde mig over at jeg er begyndt at køre ligesom før ...yeees! :alright::bigsmile:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8 dec. – Parken – Eftermiddag:

Kørte endnu engang uden pulsur. Jeg mangler lige sådan ca. 400 kr. for at kunne købe det andet pulsur til 2500kr.…går efter Polar S725 denne gang (havde S520..savner det stadig :dry: )…tænkte at nu hvor jeg alligevel skulle bruge så mange penge på et nyt, så kunne jeg i det mindste skaffe et hvor man via infrarød kan tilsluttet ur og comp.

<{POST_SNAPBACK}>

Frk. Hi-tech :tongue:

Men hold kæft hvor har jeg taget på i løbet af pausen – al den chokolade har da for alvor sat sig denne gang :blink: (ca. 2 måneders træning = spildt! :mad: ) Det så jeg tydeligt efter vi var blevet færdige med de to timer (benmuskler ”pumpes” større…fedtet bliver tydeligere). Nå, fortsætter bare diæten…

Jeg er ked af at skulle spille politibetjent; men nogen må påtage sig den slags opgaver...

Anyway, ifølge cirkulæret "MOL - regler og rettigheder" § 8 stk. 14 kan ovenstående citerede post ikke finde sted på boardet, medmindre før og efter billeder medfølger!!

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Men hold kæft hvor har jeg taget på i løbet af pausen – al den chokolade har da for alvor sat sig denne gang :blink: (ca. 2 måneders træning = spildt!  :mad: ) Det så jeg tydeligt efter vi var blevet færdige med de to timer (benmuskler ”pumpes” større…fedtet bliver tydeligere). Nå, fortsætter bare diæten…og nu kan jeg i det mindste glæde mig over at jeg er begyndt at køre ligesom før ...yeees! :alright:  :bigsmile:

Husk på at efter 2 timers hård cykling er al blodet koncentreret i dine ben, så de ser opsvulmede ud - mens overkroppen ser så puny ud at man tror det er en joke (at den så er puny på alle andre tidspkt også er en anden sag :dry: )

Seriøst: du ser ikke ud til at have taget nævneværdigt på, dont worry. Tror du ikke det er fantasien der spiller dig et puds? Kan levende sætte mig ind i situationen, jeg har det på nøjagtig samme måde :blink:

Pause = man æder katastrofalt

Træning = man æder mindre katastrofalt

Link to comment
Share on other sites

Hey Fast,

Har lige fået en 20% rabatkupon til Stadium Fisketorvet. Du er velkommen til at få den - så behøver du ikke at vente særligt længe på dit nye ur.

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: You're an angel :wink:

Anyway, ifølge cirkulæret "MOL - regler og rettigheder" § 8 stk. 14 kan ovenstående citerede post ikke finde sted på boardet, medmindre før og efter billeder medfølger!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jup..... :4thumbup:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hæhæ…I er søde, hva? :bigsmile: Men man poster da ikke billeder af tilbagegang ind :wink:

Husk på at efter 2 timers hård cykling er al blodet koncentreret i dine ben, så de ser opsvulmede ud - mens overkroppen ser så puny ud at man tror det er en joke (at den så er puny på alle andre tidspkt også er en anden sag  :dry:  )

Ja, og det var sådan set også det jeg mente med at jeg derfor godt kunne se hvor meget/hvor lidt jeg rent faktisk havde taget på :bigsmile:

Seriøst: du ser ikke ud til at have taget nævneværdigt på, dont worry. Tror du ikke det er fantasien der spiller dig et puds? Kan levende sætte mig ind i situationen, jeg har det på nøjagtig samme måde  :blink:
Nogle gange er det fantasien, no doubt…men denne her gang er den go’ nok. Det er dog ikke værre end at jeg på søndag gerne skulle være sluppet af med fedtet igen :cooldance::bigsmile:
Pause = man æder katastrofalt

Træning = man æder mindre katastrofalt

Ja, ikk?! :w00t: ....men helt seriøst...cykling og (min form for) diæt går bare ikke sammen hånd i hånd...allerede efter 3 dage ==> :4mewantfood: :bigsmile:

Men det kører sjovt nok som det skal pt.... :4thumbup:

Jeg genoptager også styrketræningen snart :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Investerede selv i Polars S725 for en måned siden og er sikker på du bliver godt tilfreds :4smartass: . Den har i hvert fald fordoblet værdien af min vinterlåge og så lirer jeg man jo også med lidt carbon :4thumbup: (det er nu kun inden for cykelsportskredse det giver streetrespekt :dry: )

Link to comment
Share on other sites

hehe.."streetrespekt" :bigsmile:

Jeg tror også det vil være et godt køb, men uret har godt nok mange funktioner som jeg ikke kommer til at bruge pt. (effekt, højre-venstre balance, pedalindex, kadence...). Håber så bare at jeg en dag vil begynde også at gå op i den slags.. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også det vil være et godt køb, men uret har godt nok mange funktioner som jeg ikke kommer til at bruge pt. (effekt, højre-venstre balance, pedalindex, kadence...). Håber så bare at jeg en dag vil begynde også at gå op i den slags.. 

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Fast

Effektmåleren på polarpulsure er vist så unøjagtig, at det ikke er værd at bruge penge på. Derimod har jeg selv haft stor glæde af en kadancemåler. Så den vil jeg naturligvis gerne anbefale - når du engang får råd.

Jeg har altid selv kørt med Polar, og har været godt tilfreds. Ligenu kører jeg med en 710'er, men med en 720 kasse omkring. Den er sølvfarvet, og efter min mening det mest lir'erede. :w00t:

God fornøjelse med uret. Så forventer vi jo at se nogle heftige pulskurver i din log! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid selv kørt med Polar, og har været godt tilfreds. Ligenu kører jeg med en 710'er, men med en 720 kasse omkring. Den er sølvfarvet, og efter min mening det mest lir'erede. 

Arh dream on Jesper :tongue:

Carbon kan det da ikke stikke. Du får da ikke noget der er mere liret end en gang carbon på vinterrammen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Arh dream on Jesper 

Carbon kan det da ikke stikke. Du får da ikke noget der er mere liret end en gang carbon på vinterrammen

Er det ikke kun carbon-look. Altså en efterligning af carbon? Sådan har jeg i hvert fald forstået efter at have kigget på Polar.fi :smile:

Jeg har selv et 720i. Der skulle vist ikke være nogen forskel fra 710, 720i og 725. bortset fra at 725 kan kommunikere med Nokia 5140. Hvis jeg var dig ville jeg vælge at købe 720i som kan fåes for "billige" penge efter at 725 er kommet på gaden. En af mine kammerater købte 720i og kadancemåleren til under prisen på 725 hos Henning J i Herning.

Men selvfølgelig, når der skal lires, så skal der lires :wink:

Link to comment
Share on other sites

Arh dream on Jesper 

Carbon kan det da ikke stikke. Du får da ikke noget der er mere liret end en gang carbon på vinterrammen

Er det ikke kun carbon-look. Altså en efterligning af carbon? Sådan har jeg i hvert fald forstået efter at have kigget på Polar.fi :smile:

...

Men selvfølgelig, når der skal lires, så skal der lires :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lires skal der. Men der er ikke noget mere ulirens end carbon look-a-like. Det er vist i øvrigt også carbon look-a-like for en dels vedkommende på campagnolos recordgruppe. Og det spiller sgu heller ikke.

Det er meget mere eksklusivt med sølv-kasse på pulsuret a la polar 720. MR's forslag er i den forbindelse vist det mest fornuftige.

I øvrigt MR - dit billede virker ikke på min skærm. Jeg ved ikke om det kun er mig. Men det gør det jo lidt svært at regne ud, hvem der er bag initialerne :wink:

Hej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Screw funktionerne - det pulsur er bare for lækkert! Ser for superfedt ud!!!

- og så er det sort  :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Spock => Ja, lige så lækkert som dine SIDI sko :wub:…couldn’t take my eyes off them yesterday :wub: De er tilføjet på indkøbslisten lige efter vinter-racer/tøj :cooldance::bigsmile:

Jeg tror også det vil være et godt køb, men uret har godt nok mange funktioner som jeg ikke kommer til at bruge pt. (effekt, højre-venstre balance, pedalindex, kadence...). Håber så bare at jeg en dag vil begynde også at gå op i den slags.. 

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Fast

Effektmåleren på polarpulsure er vist så unøjagtig, at det ikke er værd at bruge penge på. Derimod har jeg selv haft stor glæde af en kadancemåler. Så den vil jeg naturligvis gerne anbefale - når du engang får råd.

Jeg har altid selv kørt med Polar, og har været godt tilfreds. Ligenu kører jeg med en 710'er, men med en 720 kasse omkring. Den er sølvfarvet, og efter min mening det mest lir'erede. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Dream => Allright :bigsmile: ang. effektmåler…godt du siger det, så behøver jeg ikke bekymre mig om det. :smile:

Grunden til jeg vil ha’ lige præcis en 725'er er mest det, at den bare virker mindre at se på ift. 520 og de andre…det synes jeg i hvert fald :blink:

God fornøjelse med uret.
Mange tak ;)
Så forventer vi jo at se nogle heftige pulskurver i din log!  :smile:

Definitely :devil: …Jeg ser også selv frem til det, pulskurverne vil klart gøre træningen på spinning-cyklen mere meningsfyldt for mit vedkommende…gns.-puls kan jeg i mange tilfælde ikke bruge til særlig meget jo. :wink:

Carbon kan det da ikke stikke. Du får da ikke noget der er mere liret end en gang carbon på vinterrammen
Hæhæ Quantum...ligesom Spock siger....."det er sort" :wub::tongue:
Arh dream on Jesper 

Carbon kan det da ikke stikke. Du får da ikke noget der er mere liret end en gang carbon på vinterrammen

Er det ikke kun carbon-look. Altså en efterligning af carbon? Sådan har jeg i hvert fald forstået efter at have kigget på Polar.fi :smile:

Jeg har selv et 720i. Der skulle vist ikke være nogen forskel fra 710, 720i og 725. bortset fra at 725 kan kommunikere med Nokia 5140. Hvis jeg var dig ville jeg vælge at købe 720i som kan fåes for "billige" penge efter at 725 er kommet på gaden. En af mine kammerater købte 720i og kadancemåleren til under prisen på 725 hos Henning J i Herning.

Men selvfølgelig, når der skal lires, så skal der lires :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MR :smile:

Så vidt jeg kan se på div. hjemmesider koster en 720 lige så meget som en 725.

Men dit forslag er klart overvejelsesværdigt. Så må vi se hvordan priserne er i Stadium på Fisketorvet. :bigsmile:

Køber uret på lørdag ...sammen med Niske :4thumbup:

Forresten…:

Alle => jeg er jer meget taknemlig for alle jeres indlæg…det er virkelig en stor hjælp, bare så I ved det :bigsmile: og nu hvor der også er seriøse cykelryttere der kigger ind i loggen :blush: …sikken ære :blush::bigsmile:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Forresten…:

Alle =>  jeg er jer meget taknemlig for alle jeres indlæg…det er virkelig en stor hjælp, bare så I ved det :bigsmile: og nu hvor der også er seriøse cykelryttere der kigger ind i loggen  :blush: …sikken ære  :blush:  :bigsmile:

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var så lidt, søde Fast .. Jeg fik min første røde cykel med lad da jeg var 4, og har lige siden KUN kørt Stiga! Sådan 3 hårde hjul kan ikke slides op..!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 10. dec. – Parken – Eftermiddag

I går droppede jeg træningen, fordi onsdagens 2 timer kunne mærkes voldsomt meget når jeg f.eks. gik op ad trapperne. Satsede i stedet på at køre ordentligt igennem i dag og resten af weekenden :smile:

:bike: Cykling II (ca. 55 min. v/Chris MacDonald) med Spock :bigsmile:

God time…men også temmelig hård :king:

:bike: Cykling III (60 min. v/MacD) med Spock :bigsmile:

Feeed III’er…fik lidt kvalme nogle gange efter endt spurt...men jeg kom igennem :cooldance: i dag var det så sidste gang for i år at den blev kørt – den kommer vi til at savne :wink:

Imorgen er det forhåbentlig sidste gang jeg kører uden pulsur :eh: ...det er ikke til at undvære :wacko: ....Glæder mig! :w00t:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share