Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Hey tøsen  :smile:

Kommer til at savne dig herovre  :4goodbye:

Men håber vi kan mødes over vægtene nogle gange før du rejser for det er først til februar ikk?  :unsure:  :smile:

Hej skatter :smile:

Regner med at flytte as soon as possible for at kunne falde til før det går igang...men jo, vi skal klart mødes før jeg tager afsted :bigsmile:

Jeg skal til Jordan og se min bror...rejser nu på lørdag, kommer tilbage d. 3. december... :smile: Vil derefter købe ordentlig cykel-vinter-tøj og smutte ud på landevejene igen :smile: tror egentlig jeg først flytter til odense i januar :smile:

*************

Det er sådan, i princippet, at hver klub under DCU arrangere 1 løb per år. Nogle steder har man problemer med tilladelser osv - især på Sjælland har der været mange problemer. Cykelryttere er folk der tager langt efter konkurencer!!! Langt de fleste løb ligger i weekenderne - og ret tidlidt på dagen i mange tilfælde!

på www.cyclingworld.dk kan du læse dig til det meste

thanx :a-okhand: Men du ved...det med jeg ikke er vild med at det bliver i jylland har sgu ikke noget at gøre med at jeg er for doven eller sårn...det er bare lidt fucked når jeg ikke engang har venner der kan køre mig til løbene...det ville jeg jo ha' haft hvis jeg var her i kbh (:crybaby: ) Men det skal nok gå... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Reem, du skal jo være med i en klub. En klub er noget andet i SATS. Der er et socialt element i en hver cykelklub - du skal jo ikke alene ud til de løb -det er noget man tager ud til sammen - og hvor klubberne ofte arrangere transport og sådan :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Reem, du skal jo være med i en klub. En klub er noget andet i SATS. Der er et socialt element i en hver cykelklub - du skal jo ikke alene ud til de løb -det er noget man tager ud til sammen - og hvor klubberne ofte arrangere transport og sådan :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Goody :smile: Så skal det sgu da nok gå mand! :cooldance: Ahhhh...rart at vide...for det med transporten er klart det jeg frygter allermest :crazy:...hov, det burde være noget helt andet :blink:

I swear to god...hvis jeg ik har helt tjek på :bike: -teknikken i løbet af 1-2 måneder :devil: Jeg skal ud og køre i kulden og virkelig mærke smerten...kulde, modvind og blæst :a-okhand: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du har noget at frygte med hensyn til cyklingen i Odense. De har en af landets mest velfungerende cykelklubber. Hver weekend har de en stor klubbus der kører ud til løb.

Samtidig er Odense en af de klubber der har en gruppe af dameryttere så du bliver ikke den eneste. Du kan eventuelt prøve at se på deres hjemmeside for at få mere information www.cyklingodense.dk.

Hvis man ønsker det er det altid muligt at finde et særdeles godt socialt sammenhold i klubben. Herrerytterne står som regel på nakken af hinanden for at byde en ny sød damerytter velkommen :4thumbup:

Edited by Quantum
Link to comment
Share on other sites

Regner med at flytte as soon as possible for at kunne falde til før det går igang...

Fornuftigt!!! Kan godt blive lidt hektisk ellers, taler af erfaring :wink: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov, ovenstående havde jeg helt overset, søde Tulle :)

Hæ, ja…dagene flyver af sted og det er jo ret mange nye ting på en gang jeg går ind til…jeg læste jo også i din log om hvordan det hele var for dig… :wink::bigsmile:

Jeg tror ikke du har noget at frygte med hensyn til cyklingen i Odense. De har en af landets mest velfungerende cykelklubber. Hver weekend har de en stor klubbus der kører ud til løb.

Samtidig er Odense en af de klubber der har en gruppe af dameryttere så du bliver ikke den eneste. Du kan eventuelt prøve at se på deres hjemmeside for at få mere information www.cyklingodense.dk.

Hvis man ønsker det er det altid muligt at finde et særdeles godt socialt sammenhold i klubben. Herrerytterne står som regel på nakken af hinanden for at byde en ny sød damerytter velkommen :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det, Quantum :bigsmile:

Hvor herligt med den klubbus. :w00t: Jeg har lige været inde på deres hjemmeside, de har heldigvis opdateret siden – i går (dvs. søndag) stod der ikke meget info, det gør der nu :smile:

Nå, god nat ppl :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16. nov. - Parken - Eftermiddag:

:bike: Udholdenhed (ca. 55 min. v/Christian Lykke) med Spock og Arne på 1. række :bigsmile:

Ingen puls-data...uret gakkede igen :dry:

:bike: Cykling II (54 min. v/Anette Berg) med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 181

Average: 165

Jeg kørte temmelig rådent idag, det havde jeg også regnet med egentlig...jeg er altid elendig efter 2 dage uden spinning. Udover at jeg svulmer op til dobbeltstørrelse :blink: i løbet af "hviledagene" så formår jeg sgu aldrig at kunne få pulsen oppe på f.eks. 190 :mad: Jeg kan bare ikke - ikke fordi det gør ondt i benene, det føles bare altid som om jeg er i elendig form. Men dagen efter plejer det at gå super godt igen...derfor: imorgen bliver najs! :cooldance:

Jeg har forresten meldt mig ind i Cykling Odense :smile: og rent bolig-mæssigt ender jeg sikkert i Vollsmose ( :laugh: ) for der er der nogle ledige boliger pt. :smile:

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, jeg kunne have svoret at du kørte super-godt idag!!

Det med størrelsen..... du ved godt du skulle have nogle slag, ikk? Og en tur over knæet ville også gøre underværker  :devil:

SLUDDER OG VRØVL

<{POST_SNAPBACK}>

HELT ENIG!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hæ, det skal I jo sige...ellers :4boxing: ...Jeg ser jer jo næsten hver dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, jeg kunne have svoret at du kørte super-godt idag!!

Det med størrelsen..... du ved godt du skulle have nogle slag, ikk? Og en tur over knæet ville også gøre underværker  :devil:

SLUDDER OG VRØVL

<{POST_SNAPBACK}>

HELT ENIG!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hæ, det skal I jo sige...ellers :4boxing: ...Jeg ser jer jo næsten hver dag :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi MENER DET SGU TØS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Æv bæb buu - Reem hun pjækker fra træning :devil:  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gjorde hun så godt nok ikke :wink:

Fredag d. 19. nov. – Parken – Morgen:

:bike: Cykling II (54 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 168 (83%)

Fed time :devil: …den lidt lave gennemsnitspuls skyldes igen igen igen pauserne, ellers lå jeg på 178-185 (88%-91%) det meste af tiden...sådan! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 19. nov. – Parken – Eftermiddag:

:bike: Cykling II (60 min. v/MacD)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 171 (84%)

Lidt hårdt de første 5 min. men derefter gik det strålende :devil: . Pisse ærgerligt at pulsgrafen over især de her fredags-timer ikke kan hentes fra pulsuret. (Nej, faktisk alle timer)

:bike: Cykling III (60 min. v/MacD)

Maxpuls: 183 (90%)

Average: 165 (81%)

Det var så den der fede time med hovedserien 40 sek. op og 20 sek. ned. Pulsen kom ikke alt for højt oppe, men rent intensitets-mæssigt var den helt klart hjemme :alright: – den er sgu også styrketræning for benene sådan en time. :smile:

:a-okhand: Super træning idag - men jeg savnede mine 2 yndlings spinning-makkere en hel del :blush::rolleyes:

Imorgen kan jeg lige nå at køre 2 timer om formiddagen, ved ikke helt om jeg vil ha' tid til at opdatere loggen inden jeg rejser...ellers gør jeg det bare derfra :bigsmile:

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 19. nov. – Parken – Eftermiddag:

Lidt hårdt de første 5 min. men derefter gik det strålende :devil: . Pisse ærgerligt at pulsgrafen over især de her fredags-timer ikke kan hentes fra pulsuret. (Nej, faktisk alle timer)

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Så snart du er hjemme igen fra ferie, så kommer jeg over og fixer det :devil:

God tur :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey there! :bigsmile:

It’s gooood to be back :biggrin: – ferien var feeed men jeg var til sidst ved at gå i forrådnelse pga. manglende træning. Det vil jeg aldrig byde mig selv igen – aldrig mere rejse uden racer!! :wub:

Jeg havde tænkt mig at træne i dag, men idioterne på de forskellige lufthavne har lavet ged i den, derfor fik jeg ikke min bagage med hjem – har altså hverken mit pulsur, træningstøj, selve sats-kortet…og resten af mit liv som faktisk er i den taske :blink: ……Det er dog ikke helt så slemt alligevel, dagens 2 timer kan sagtens undværes for jeg fik vist kun sovet ca. 1,5 time i dag (sammenlagt :crazy: ).

I morgen genoptager jeg træningen (har stort set ikke trænet en sk*d de sidste 13 dage) – men fortsætter hvor jeg slap. :w00t::bigsmile:

Får også snart klargjort raceren :bike: til vintertræning så jeg kan komme lidt ud. Derudover har jeg fået et tilbud om bolig i odense fra. d. 1. jan. 2005…I vollsmose..nærmere betegnet birkeparken…tror jeg takker ja :unsure: (selvom jeg inderst inde bare tænker: pis og f*cking bræk – hvorfor lige der?! :mad: ….Men det er vel forhåbentligt bedre end ingenting anyway :bigsmile:)

Go' fredag aften ;-)

/fast :4flex:

Så snart du er hjemme igen fra ferie, så kommer jeg over og fixer det :devil:

God tur :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, Jesper :smile: Jeg lavede forresten dine walking lunges nogle gange i løbet af ferien (haha, sødt...dine...)...men med kun 3 kg. i hver hånd...øvelsen ramte kun lårene :wacko: med 5 kg. ristes røven, men knæene piver til gengæld...derfor skal du bare lige vide at det altså kun er pga. mine knæ jeg ik fortsætter med øvelsen :bigsmile: (benpres-maskine, here i come :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Hej Fast velkommen hjem i kolde, våde og triste Danmark.

Det er forhåbentlig ikke din højt skattede Prince du overvejer at gøre vinterklar (nærmer sig blasfemi :mad: )

Det danske vintervejr og speciel de store mængder salt der spredes på vejene i løbet af vinteren vil slide hårdt på udstyret. Hvis jeg var dig ville jeg vente til april med at finde sommercyklen frem og i stedet anskaffe en billigere "havelåge". Mange etablerede cykelryttere (inklusiv mig selv) kører i vintermånederne rundt på noget gammelt skidt, men det er det mest økonomiske i længden. I Den Blå Avis er det f.eks. muligt at finde noget til rimelige penge. Jeg har selv kørt en vinter på en cykel jeg fandt til under 2000kr, hvilket en lang vinter helt sikkert vil koste dig i sliddele hvis du kører med Dura Ace.

Link to comment
Share on other sites

Hej Fast velkommen hjem i kolde, våde og triste Danmark.

Det er forhåbentlig ikke din højt skattede Prince du overvejer at gøre vinterklar (nærmer sig blasfemi :mad: )

Det danske vintervejr og speciel de store mængder salt der spredes på vejene i løbet af vinteren vil slide hårdt på udstyret. Hvis jeg var dig ville jeg vente til april med at finde sommercyklen frem og i stedet anskaffe en billigere "havelåge". Mange etablerede cykelryttere (inklusiv mig selv) kører i vintermånederne rundt på noget gammelt skidt, men det er det mest økonomiske i længden. I Den Blå Avis er det f.eks. muligt at finde noget til rimelige penge. Jeg har selv kørt en vinter på en cykel jeg fandt til under 2000kr, hvilket en lang vinter helt sikkert vil koste dig i sliddele hvis du kører med Dura Ace.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig - og ja Fast køre med Dura Ace. Kæde, kassete og skiftere overlever ikke en vinter - og diverse lejer måske heller ikke

Link to comment
Share on other sites

Hej Fast velkommen hjem i kolde, våde og triste Danmark.

Det er forhåbentlig ikke din højt skattede Prince du overvejer at gøre vinterklar (nærmer sig blasfemi :mad: )

<{POST_SNAPBACK}>

Quantum ==> Mange tak :bigsmile: Og jo, det var faktisk den italienske prins som jeg havde tænkt mig at mishandle :tongue: Men jeg kan godt se hvad I mener, må nok hellere anskaffe mig en anden cykel istedet for :smile: Så slipper jeg også for at bære den op og ned fra 3. sal hver gang jeg skal træne jo :sleeping::bigsmile: problemet er bare at jeg ik rigtig er verdens rigeste lige pt. :dry: .....men jeg arbejder på sagen self. :bigsmile:

Velkommen hjem søde Reem

:bigsmile:  :bigsmile:  :bigsmile:

Fik aldrig PM´et dig ang. kemi rapporten, men klarede den med Marc over messenger, så helt galt gik det ikke  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tulle==> Tak sweetie :bigsmile: og ang kemi.. :4thumbup: ...jeg havde lidt dårlig samvittighed over at ha' glemt det :4slap: Men for fanden, du er i ræti gode hænder jo med den Marc der :4smartass::bigsmile:

:firebounce:Welcome back, sweetie!!!   :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanx søde Flexiii :bigsmile:

Lørdag d. 4 dec. - Morgen - Parken:

:bike: Cykling III (50 min. v/Anette Berg) med Arne :bigsmile:

Jeg kom 5 min. forsent fordi jeg brugte en ½ time om morgenen på at lede efter mit puls-ur...det er væk :( Det lå i den lille lomme på tasken, er lidt bange for at der er nogle der har nakket det :dry: altså ikke i CPH lufthavn, men nok en af de andre...har ringet til dem, så får vi se om jeg kan få erstatning. Men pis, hvor havde jeg glædet mig til at se hvordan pulsen ville ha' været efter sådan en lang pause uden spinning.

Anyway, jeg kørte ret så dårligt :bigsmile: Men det vidste jeg jo, regner med at være på toppen igen om ca. 4-5 dage :)

:bike: Cykling II (60 min. v/Anette Berg)

Kørte bedre i denne time, men nok kun fordi den er nemmere :tongue: Og jeg fik lidt kvalme og blev ret svimmel til sidst...totalt :chicken: -agtigt....men damn, jeg er glad for at det værste snart er overstået :cooldance::bigsmile:

Go' dag ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Quantum ==> Mange tak  :bigsmile: Og jo, det var faktisk den italienske prins som jeg havde tænkt mig at mishandle  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg håber så sandelig ikke, det hverken er mig eller Deluxe du omtaler på den måde!!

:tongue:

Godt at se dig aktiv i loggen igen :wink:

P.s. Tillykke med boligen (hvis man kan sige det) :smile:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Jeg håber så sandelig ikke, det hverken er mig eller Deluxe du omtaler på den måde!! 

:tongue:

Nej, self. ikke :4whistling:…man skal jo passe rigtig godt på alle og alt det man holder rigtig meget af :wink::4smartass:

Mht. boligen: det drejede sig i første omgang om at få tag over hovedet, så jo…man kan godt sige tillykke :smile: og mange tak for det ;) men jeg regner ikke med at bo der i alt for langt tid..ikke kun pga. selve stedet, men også fordi det ikke ligger ret så tæt på uni og sårn...og i sidste ende flytter jeg self. tilbage til østerbro...nok om ca. 1-2,5 år :cooldance:

Og nu skal jeg vist sove…bliver sjovt at se hvor godt jeg cykler i morgen om morgenen :w00t:

God nat :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share