Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Ja, i dødløft har man i det mindste ikke den der klamme stang over hovedet/ryggen…så kan man bare gi slip hvis man ikke kan holde til det – sgu også en meget mere ”naturlig” øvelse…bare op og ned igen med skidtet ;)

Nogen ville jo så sige at det netop er det fede ved squat - der er INGEN nem udvej :devil:

Og det er da også fedt at have stangen liggende omme i sin "groove" :santa2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er godt at læse der også er nogle spinningtosser der også kommer ud på landevejen og prøver "the real thing". Imponerende træningsindsats du lægger for dagen. Jeg har virkelig respekt for jer der kører mere så meget spinning, det er ikke for børn :devil:  :devil:

Jeg glæder (håber) mig til at se dig til cykelløb til sommer. Dameryttere er bestemt en mangelvare vi gerne ser nogle flere af :innocent:  I øvrigt feed cykel. Den mangler bare at få fjernet nogle spacere så er det jo ligefrem en racer (misundelse er en grim ting :dry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jep flere kvinder på landevejen. :cooldance:

Spinning er vanedannende - det er sgu en stimulans af en slag der ellers normalt er forbudt!

Med 4 cm spacere på min egen racer kan jeg ikke kommentere det - mn de der Richey Comp. dele og Rigida fælge bør skiftes til noget der passer til rammen! (Ja misundelse ER en grim ting)

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 12. nov. – Parken – Eftermiddag:

Hæ, sad sgu på forreste række idag. Kom også MEGET tidligt i Parken :devil: og nåede at spærre cykel til både mig og Spockie (som desværre blev forhindret i at komme dog).

Spinning

:bike: Cykling II (54 min. v/MacD)

Maxpuls: 185 (91%)

Average: 162 (79%)

Ja, altså...det er virkelig sådan en time hvor en pulsgraf ville ha' været en god hjælp for at illustrere hvordan timen var - ovenstående pulstal siger ikke en skiii'.

(Dermed ikke sagt at jeg kørte mig ihjel i løbet af timen :tongue: )

:bike: Cykling III (58 min. v/MacD) med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 165 (82%)

Der var på et tidspunkt 9 min. hvor det var meningen at man skulle køre sig ihjel...hmmm...hvad skete der der for mit vedkommende :blink: , der var sgu næsten ingen belastning på cyklen :4slap:

Men fåååårk en god omgang træning i Parken idag - men Spockie var self. savnet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bygger gerne en raket til dig, Fast!  :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

:4winkkiss:Jeg har jo sagt at du er søøød :innocent::rolleyes:

Nogen ville jo så sige at det netop er det fede ved squat - der er INGEN nem udvej  :devil:

Og det er da også fedt at have stangen liggende omme i sin "groove"  :santa2:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er CasperT sikkert enig med dig i :tongue:

Og en million-milliard andre self. :4whistling:

Jep flere kvinder på landevejen.  :cooldance:

Spinning er vanedannende - det er sgu en stimulans af en slag der ellers normalt er forbudt!

Med 4 cm spacere på min egen racer kan jeg ikke kommentere det - mn de der Richey Comp. dele og Rigida fælge bør skiftes til noget der passer til rammen! (Ja misundelse ER en grim ting)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, den racer er ikke til at modstå :wub: Som du også siger Arne - en fuldblods-italiener :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Brændende ben

Lørdag d. 13. nov. – Parken – Morgen/formiddag:

Var liiiige ved at blive overtalt til at sidde ved hjørnet med den lille søde dame, men endte heldigvis på 1. række alligevel. :devil:

:bike: Cykling III (50 min. v/ Peter Alminde)

Maxpuls: 184 (ca. 90%)

Average: 168 (ca. 83%)

Og interval-time med en enkelt pause denne gang (thank god! :hands:)

:bike: Cykling II (55 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 185 (ca. 91%)

Average: 160 (ca. 79%)

En 10 min. interval-time med 2 min pause imellem hvert interval.

Skulle fan’me brække mig i de sidste 2 min. siddende hårdt enkelttakt (spurt) – kørte helt sukkerkold åbenbart.

Bliver spændende at se hvad benene dur til i morgen – og hæhæ, snakkede med en sød gut der også tit kommer til MacD’s timer: han sagde at også han var blevet helt bidt af spinning her på det sidste og kørte vildt meget :w00t: – lækkert med endnu en artsfælle :biggrin:

Og damn, jeg savner styrketræning :raisebrow:tror jeg måske vil få tid til at smutte ned og træne overkroppen senere i dag:unsure:

Go’ dag ;-)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Var liiiige ved at blive overtalt til at sidde ved hjørnet med den lille søde dame, men endte heldigvis på 1. række alligevel.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ender med et fast parforhold det der, søde Reem :wink:

Og damn, jeg savner styrketræning :raisebrow: …tror jeg måske vil få tid til at smutte ned og træne overkroppen senere i dag… :unsure:

Ja, kan du SÅ komme ned og slå de slemme vægte!! :weight_lift:

Har fået mig endnu en motivationsvideo - godt nok gammel; men den virker!

Dorian Yates "Blood and Guts".. Det er ikke alle der kan holde den ud; men jeg får nu et kick ud af, at høre på ham brøleaben han træner med! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det ender med et fast parforhold det der, søde Reem  :wink:

Hehe...men hold kæft mand, hun snakker! :blahblah::wacko::tongue:

Ja, kan du SÅ komme ned og slå de slemme vægte!!  :weight_lift:

Har fået mig endnu en motivationsvideo - godt nok gammel; men den virker!

Dorian Yates "Blood and Guts".. Det er ikke alle der kan holde den ud; men jeg får nu et kick ud af, at høre på ham brøleaben han træner med!  :w00t:

:w00t: Sådan noget må jeg også anskaffe mig - må være ligesom når vi andre ser et cykelløb og derefter smutter ud og kører :bike: :devil: Yeaaah! :devil:

Btw - tak for din "kan du SÅ" :4thumbup: ...herligt med sådan noget, så er man ekstra glad for at man fik trænet :4smartass:

Lørdag d. 13. nov. – Nørrebro – Eftermiddag:

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Nåede heldigvis lidt i dag :bigsmile:

Triceps pushdown:

10 reps x 35 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg (tror sgu godt jeg kan sigte efter 50 kg fremover – ikke at det var pisse nemt at komme igennem de sidste 8 reps)

Chest press:

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

10 reps x 20 kg

10 reps x 20 kg (denne øvelse går heldigvis mest efter triceps! – derfor jeg er så glad for den)

Benpres:

10 reps x 100 kg

10 reps x 100 kg

10 reps x 100 kg

10 reps x 100 kg (Det er stadig kun gluteus maximus der syrer til – er ret sikker på at jeg ikke er helt faret vild mht. hypertrofi i :moon: vha. denne øvelse. Tror også det skyldes måden jeg indstiller maskinen på – jeg sidder opret og ikke lænet tilbage)

Biceps curl: (fri vægt :blush: )

Højre arm:

12 reps x 5 kg

12 reps x 5 kg

12 reps x 5 kg

8 reps x 7 kg

Venstre arm:

12 reps x 5 kg

12 reps x 5 kg

12 reps x 5 kg

7 reps x 7 kg

Mave:

3 x 20 gentagelser

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

10 reps x 100 kg (Det er stadig kun gluteus maximus der syrer til – er ret sikker på at jeg ikke er helt faret vild mht. hypertrofi i :moon: vha. denne øvelse. Tror også det skyldes måden jeg indstiller maskinen på – jeg sidder opret og ikke lænet tilbage)

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer MEGET an på hvordan du sidder i den og hvor langt du trækker stængerne tilbage - legpress kan nemmerlig godt gå direkte i numsen :devil:

Btw - tak for din "kan du SÅ" :4thumbup: ...herligt med sådan noget, så er man ekstra glad for at man fik trænet :4smartass:

Anytime, sweet heart :shades:

:4winkkiss:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Det kommer MEGET an på hvordan du sidder i den og hvor langt du trækker stængerne tilbage - legpress kan nemmerlig godt gå direkte i numsen  :devil:

Ja, ik' oz? :bigsmile: Det kan ihvertfald mærkes - desuden minder bevægelsen man foretager - når man laver øvelsen - temmelig meget om squuuaaat :smilerock:

Anytime, sweet heart  :shades:

:4winkkiss:

Hæ :4thumbup: thanx! :bigsmile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14. nov.:

Tog ikke til træning i dag for jeg skulle noget om formiddagen (jubii, jeg har et liv! :w00t: ). Men mine ben trænger faktisk også til lidt pause, derfor er det en velfortjent hviledag :4smartass:

Hæ, og nu har det så vist sig at jeg højst sandsynlig flytter til Odense snart - har ihvertfald ansøgt om boliger. Så det bliver sgu ikke cykelklub ABC jeg skal hærge :blink: hmmmm... :unsure: ....tænker lige lidt over hvad jeg vil med mit liv :confused: er sådan lidt forvirret for at sige det mildt :wacko:

Hey ;-) :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Hæ, og nu har det så vist sig at jeg højst sandsynlig flytter til Odense snart - har ihvertfald ansøgt om boliger. Så det bliver sgu ikke cykelklub ABC jeg skal hærge :blink: hmmmm...  :unsure: ....tænker lige lidt over hvad jeg vil med mit liv :confused: er sådan lidt forvirret for at sige det mildt :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink:

:dropjaw:

:unsure:

:freaked:

:omg:

:4goodbye:

:unhappy:

:crybaby:

Arne, Spockie så gør dog noget!!!

Bind hende eller et eller andet.....!!

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Så trofast som du jo er :rolleyes:

Tror ikke der er meget at gøre, Nico :confused: Jeg kan ikke både træne til cykelløb, læse medicin og være pisse god :devil: til begge dele hvis jeg samtidig skal sidde og glo i toget 4 timer om dagen...Så jeg flytter sgu bare derovre.

Men mon ikke jeg vil kunne komme til kbh i weekenderne? :smile:

Forresten, det bliver sikkert Cykling Odense jeg skal hærge :w00t: Hæhæ...can't wait...synes egentlig også meget mere om deres cykeltøj :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så trofast som du jo er :rolleyes:

Tror ikke der er meget at gøre, Nico  :confused: Jeg kan ikke både træne til cykelløb, læse medicin og være pisse god :devil:  til begge dele hvis jeg samtidig skal sidde og glo i toget 4 timer om dagen...Så jeg flytter sgu bare derovre.

Men mon ikke jeg vil kunne komme til kbh i weekenderne?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er sikker på det er den rigtige beslutning for dig :smile:

Bare svært at vænne sig til tanken om, at halvdelen af ens duo flytter til Odense - det smager ikke godt! :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Hej Fast. Du er i hvert fald velkommen :smile:

Både til Odense og SATS/OBBC alt efter hvor du kommer til at slå dine rødder.

Med wildcard koster en springtur til Kbh kun lidt over 100,- og 1½time til kbh.

Hvad du så end gør, undgå at flytte til HCØ kollegiet. Deprimerende sted :dry:

Husk at PM'e hvis du vil have lidt "insider viden".

Mvh Poul

Link to comment
Share on other sites

Er sikker på det er den rigtige beslutning for dig  :smile:

Bare svært at vænne sig til tanken om, at halvdelen af ens duo flytter til Odense  - det smager ikke godt!  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg er heller ikke helt vild med tanken om det – men at blive boende I kbh vil garanteret gå ud over træningen, hvis ikke studiet. Desuden, hvem fanden gider at deltage i en konkurrence/et løb for til sidst at ende med at blive nr. ”allernederst på listen”? :blink: Der skal trænes til hardcore præstationer :devil:

Men du må huske at komme og besøge mig,ik? :smile:

Hej Fast. Du er i hvert fald velkommen :smile:

Både til Odense og SATS/OBBC alt efter hvor du kommer til at slå dine rødder.

Med wildcard koster en springtur til Kbh kun lidt over 100,- og 1½time til kbh.

Hvad du så end gør, undgå at flytte til HCØ kollegiet. Deprimerende sted :dry:

Husk at PM'e hvis du vil have lidt "insider viden".

Mvh Poul

<{POST_SNAPBACK}>

Hej søde Polle, din hjælpsomme sjæl :smile:

Tusind tak for det – det er rart med al den info, det gør det hele lidt nemmere. Jeg havde faktisk også tænkt mig at bombardere dig med PMs, så det er godt at du selv beder om det. :a-okhand: :alright:

Og hehe…HCØ har jeg også bevidst undgået at ansøge om – det så for dystert ud :sneaky2:

Jeg sender PM til dig senere i dag :4thumbup:

Rart at vide at Reem er blandt mange venner når vi nu må "afgive" hende :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, han er sød ham pt’eren :smile:

Odense er en god by og OBBC et feee' sted, men intet kan erstatte CPH Ø 2100… :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Åhhh ja...Jeg er også sikker på at der er hyggeligt i Odense, men CPH 2100 vil altid være the place! :thumb:

:wub: Her er sååå fedt og sååå smukt – selv på regnvejrsdage. :wub:

Mandag d. 15. nov.:

Jeg har ikke billet til MacD’s timer i dag :blink: – jeg må ha’ sprunget dagen over da jeg bookede :4slap:…det er fan’me også fordi man skal være så hurtigt i disse dage – ventelisten er også ved at springe i luften…og der er mange af dem der har billet som alligevel ikke kommer :mad: …..ligesom mig der ikke dukkede op i går :laugh: …ups :4smartass:

Smutter ned og ordner ting og sager - skal nemlig snart på ferie, så denne "hviledag" skal udnyttes. Har tænkt mig at køre dobbelttimer fra tirsdag-fredag...og måske også lørdag morgen hvis jeg kan nå det inden jeg flyver til Jordan :smile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fulgt lidt med de sidste par dage, uden at ville blande mig i dine diskutioner.

MEN som jeg ser det, så er det eneste rigtige at bo dér, hvor man skal studere. Ellers bliver det bare halvt - og så kommer man sgu ikke igennem studiet. På et tidspunkt kommer vi alle også til at indse, at man også skal kunne noget andet end at cykle - selvom der er nogen at os, der ikke sådan lige vil give op.....

Så hæng i med studiet .... det er nok dér, du skal skaffe din fremtidige levevej.

Dermed ikke sagt, at der ikke skal være plads til at give den gas på cyklen. For DET skal der... :smile:

Du skal i øvrigt se det som noget positivt, at du kommer til at kører i Odense. Så skal du nemlig kører løb i jylland, hvor der bliver kørt rigtig cykelløb. Sjællendere kører sgu underligt på cykel - og endnu mere underligt, når de kører cykelløb. Det er for viderekommende.......

SÅ velkommen til det mørke Jylland :4thumbup:

HEJ

Link to comment
Share on other sites

MEN som jeg ser det, så er det eneste rigtige at bo dér, hvor man skal studere. Ellers bliver det bare halvt - og så kommer man sgu ikke igennem studiet. På et tidspunkt kommer vi alle også til at indse, at man også skal kunne noget andet end at cykle - selvom der er nogen at os, der ikke sådan lige vil give op.....

Så hæng i med studiet .... det er nok dér, du skal skaffe din fremtidige levevej.

Godt skrevet :wink: Og jeg er klart helt enig, betragter også mig selv som en kommende stud.med'er og ikke en kommende cykelrytter. Self. skal cyklingen prioriteres højt, men jeg går ikke på kompromis med mit kommende studie. Og hvis der skal være plads til begge dele => jeg flytter :wink:

Nu du siger man kører i Jylland så vil jeg da lige stille dig nogle spørgsmål:

1. Kører man som regel i weekenderne? :unsure:

2. Man får 7 point for 1.plads, 6 for 2., 5 for 3. osv. ...ik? :unsure:

3. Hvor mange point skal man samle for at rykke op fra B til A? :unsure: (haha...jeg tænker laaangt inde i fremtiden :4smartass::tongue: )

4. Man må selv om hvilke løb man vil køre eller what? :unsure:

Sidst men ikke mindst :w00t: 5. Man kører sammen/imod A-ryttere også, ik? :unsure:...for der er sgu ikke mange B'ere har jeg bemærket... :raisebrow:

SÅ velkommen til det mørke Jylland  :4thumbup:

Hehe, tak :bigsmile: Havde ikke regnet med det faktisk...troede sgu man bare kørte løb i odense...Fuck, så skal jeg altså køre derhen med tog :dry: årh damn :sleeping: Men det skal nok gå :wink::smile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

MEN som jeg ser det, så er det eneste rigtige at bo dér, hvor man skal studere. Ellers bliver det bare halvt - og så kommer man sgu ikke igennem studiet. På et tidspunkt kommer vi alle også til at indse, at man også skal kunne noget andet end at cykle - selvom der er nogen at os, der ikke sådan lige vil give op.....

Så hæng i med studiet .... det er nok dér, du skal skaffe din fremtidige levevej.

Godt skrevet :wink: Og jeg er klart helt enig, betragter også meget selv som en kommende stud.med'er og ikke en kommende cykelrytter. Self. skal cyklingen prioriteres højt, men jeg går ikke på kompromis med mit kommende studie. Og hvis der skal være plads til begge dele => jeg flytter :wink:

Nu du siger man kører i Jylland så vil jeg da lige stille dig nogle spørgsmål:

1. Kører man som regel i weekenderne? :unsure:

2. Man får 7 point for 1.plads, 6 for 2., 5 for 3. osv. ...ik? :unsure:

3. Hvor mange point skal man samle for at rykke op fra B til A? :unsure: (haha...jeg tænker laaangt inde i fremtiden :4smartass::tongue: )

4. Man må selv om hvilke løb man vil køre eller what? :unsure:

Sidst men ikke mindst :w00t: 5. Man kører sammen/imod A-ryttere også, ik? :unsure:...for der er sgu ikke mange B'ere har jeg bemærket... :raisebrow:

SÅ velkommen til det mørke Jylland  :4thumbup:
Hehe, tak :bigsmile: Havde ikke regnet med det faktisk...troede sgu man bare kørte løb i odense...Fuck, så skal jeg altså køre derhen med tog :dry: årh damn :sleeping: Men det skal nok gå :wink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sådan, i princippet, at hver klub under DCU arrangere 1 løb per år. Nogle steder har man problemer med tilladelser osv - især på Sjælland har der været mange problemer. Cykelryttere er folk der tager langt efter konkurencer!!! Langt de fleste løb ligger i weekenderne - og ret tidlidt på dagen i mange tilfælde!

på www.cyclingworld.dk kan du læse dig til det meste

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er heller ikke helt vild med tanken om det – men at blive boende I kbh vil garanteret gå ud over træningen, hvis ikke studiet. Desuden, hvem fanden gider at deltage i en konkurrence/et løb for til sidst at ende med at blive nr. ”allernederst på listen”?  :blink: Der skal trænes til hardcore præstationer  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm.. Jeg skal ikke gøre mig klog på det der cykel halløj :raisebrow:

Var selv vild med det da jeg var yngre; men den interesse og jeg voksede åbenbart fra hinanden.

Anyway, det vigtigste er du bli'r glad - så kan det jo være ligemeget om Flexi forstår det med cyklerne :smile:

Men du må huske at komme og besøge mig,ik? :smile:

Sæføli vil jeg det, sweetness :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Jeg skal ikke gøre mig klog på det der cykel halløj  :raisebrow:

Var selv vild med det da jeg var yngre; men den interesse og jeg voksede åbenbart fra hinanden.

Anyway, det vigtigste er du bli'r glad - så kan det jo være ligemeget om Flexi forstår det med cyklerne  :smile:

Det er sgu også sådan lidt fucked :crazy: at det lige præcis er det som jeg vil...ligesom med medicin..ku jeg forhelvede ik bare ha' valgt noget nemmere...men nej :nonono: kan slet ik forestille mig et liv uden kanyle og racer :sleeping:

Men du må huske at komme og besøge mig,ik?
Sæføli vil jeg det, sweetness

Tak! :w00t: bare tænk på hvor mange mennesker man ik kommer til at se :raisebrow:men ok...man møder nye mennesker tilgengæld......puha...Det mærkeligste ved det hele er faktisk, at jeg egentlig glæder mig...Jeg sværger, jeg har talt med mindst 10 mennesker om det som kun har haft negative ting at sige til det ( :dry: ) og det har sgu endnu ikke slået mig ud :blink:

Håber bare på at få en bolig snart :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey tøsen  :smile:

Kommer til at savne dig herovre  :4goodbye:

Men håber vi kan mødes over vægtene nogle gange før du rejser for det er først til februar ikk?  :unsure:  :smile:

Hej skatter :smile:

Regner med at flytte as soon as possible for at kunne falde til før det går igang...men jo, vi skal klart mødes før jeg tager afsted :bigsmile:

Jeg skal til Jordan og se min bror...rejser nu på lørdag, kommer tilbage d. 3. december... :smile: Vil derefter købe ordentlig cykel-vinter-tøj og smutte ud på landevejene igen :smile: tror egentlig jeg først flytter til odense i januar :smile:

*************

Det er sådan, i princippet, at hver klub under DCU arrangere 1 løb per år. Nogle steder har man problemer med tilladelser osv - især på Sjælland har der været mange problemer. Cykelryttere er folk der tager langt efter konkurencer!!! Langt de fleste løb ligger i weekenderne - og ret tidlidt på dagen i mange tilfælde!

på www.cyclingworld.dk kan du læse dig til det meste

thanx :a-okhand: Men du ved...det med jeg ikke er vild med at det bliver i jylland har sgu ikke noget at gøre med at jeg er for doven eller sårn...det er bare lidt fucked når jeg ikke engang har venner der kan køre mig til løbene...det ville jeg jo ha' haft hvis jeg var her i kbh (:crybaby: ) Men det skal nok gå... :smile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share