Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

hæhæ Dream, den blev brugt på masser af :4mewantfood: ...selvom jeg egentlig er igang med diæt :blink: ...men der er nu alligevel ingen undskyldning for ikke at køre mig selv halvt ihjel imorgen :wink::bigsmile:

Sidder lige nu og prøver at loade billeder i loggen....but guess what, forum vil ik! :w00t: typisk... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

God nat  :sleeping:  (det var lige det der med at få nok søvn)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja - kun 5 timer idag :raisebrow:

FEED låge - misundelsen er ved at sprænge skalaen.

Mht. de øvrige billeder så får du i forvejen garanteret mere ros end du kan tåle  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe TF - mht. kropsbilleder - de blev postet fordi jeg skal "overraske" MaxP :sneaky2: ved at kunne diske op med pics hvor muskelmassen er større og fedtprocenten lavere om ca. 2-3 uger...totalt urealistisk - men jeg tror stadig på det :biggrin::w00t::laugh:

de her vener skal bare være tydeligere om måned  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

God booty (selvom vi skal ha lidt mere af den, ik'), lækker mave og godt at se mount everest igen :4thumbup:

Og raceren er altså også bare najs :worship:

<{POST_SNAPBACK}>

Min røv er faktisk ikke tilstedeværende i disse dage :raisebrow: Det gør ikke så meget dog, tror jeg er mere lår end røv egentlig :blink: Jeg bliver bare ved med benpres - så skal den nok være der om nogle år :) Og hey, glæd dig til at se en større version af mount everest om 2-3 uger :cooldance::biggrin:

Ser sgu godt ud, Reem!! :4thumbup:

Misunder altså stadig den gun, du render rundt med. :dry: :4flex: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, Kathrine - hvor' du sød :) Hvis man nu bare ku' ta' sig sammen og styrketræne lidt oftere - føler lidt den er skrumpet her på det sidste..den har faktisk været større end på det billede :raisebrow:

Torsdag d. 11. nov. - Vesterbro - Alt for tidligt om morgenen:

:bike: Cykling II (54 min. v/Gregers Rosdahl) med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 186

Average: 171

Mega go' time, men øv jeg var godt nok træt :sleepy: - programmet var feeeedt - derfor kunne man sagtens ha' kørt endnu hårdere - men jeg holdt lidt igen.

Det var også meningen jeg skulle styrketræne, men kom til at glo "Go' morgen Danmark" (eller hvad fanden det hedder) i en hel time :blink: (Der var også lige et indslag om en lille pige der havde tabt sig 14 kg - respekt der :smilerock: )

Og bare sådan så I ved det: igår prøvede jeg forgæves med hjælp fra Arne at få pulsur og comp til at tilslutte - tror jeg har opgivet det :wink:

Go' dag ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hehe TF - mht. kropsbilleder - de blev postet fordi jeg skal "overraske" MaxP  :sneaky2: ved at kunne diske op med pics hvor muskelmassen er større og fedtprocenten lavere om ca. 2-3 uger...totalt urealistisk - men jeg tror stadig på det :biggrin:  :w00t:  :laugh:

WOW - hvilken ære :cooldance:

Men så vil jeg da se frem til om 2-3 uger :4thumbup:

Min røv er faktisk ikke tilstedeværende i disse dage  :raisebrow: Det gør ikke så meget dog, tror jeg er mere lår end røv egentlig  :blink: Jeg bliver bare ved med benpres - så skal den nok være der om nogle år :) Og hey, glæd dig til at se en større version af mount everest om 2-3 uger  :cooldance:  :biggrin:

:laugh: Hvor er den da flygtet hen?

Benpres er mere til lår end til røv.

Nææ, ASS-TO-THE-GRASS squat (eller som minimum til parallel), det giver go' booty :moon:

Jeg glæder mig :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Benpres er mere til lår end til røv.

Ej, det må du ikke sige :crazy: – jeg syrer jo kun til i gluteus maximus når jeg laver benpres…for fanden, hvis den øvelse ikke giver en større røv… :dry:

Torsdag d. 11. nov. – Parken – Eftermiddag/aften:

Go’ træning i Parken i dag – igen var der mange søde mennesker, det er altid fedt.

Jeg havde tænkt mig at sidde forrest, men fik øje på den lille vietnameser-dame som sidder ved hjørnet og efter at ha’ snakket lidt med hende, blev jeg sgu overtalt til at sidde der ved siden af hende. Ihhh, hun er bare kær. :wub:

Spinning

:bike: Cykling II (50 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 185

Average 170

Hæ, da han skulle ud og så at jeg skulle fortsætte kom han over og gav mig en :thumb: …totalt ikke-fortjent men han fik et :biggrin: og Tak! :w00t: alligevel :4smartass:

:bike: Udholdenhed (75 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 175

Average: 160

Mit knæ drillede lidt – men hun kørte ellers en ræti go time i dag – altid fedt at køre med hende og afslutte træningen med :blahblah: i omklædningsrummet. Hun er coooool! :wink:

Go’ aften :-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Benpres er mere til lår end til røv.

Ej, det må du ikke sige :crazy: – jeg syrer jo kun til i gluteus maximus når jeg laver benpres…for fanden, hvis den øvelse ikke giver en større røv… :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal jo have dig lokket på de frie vægte på en eller anden måde :tongue:

Men hvis vi skal være seriøse et øjeblik, så er jeg ikke i tvivl om at benpres går mere i lårene end røven.

Dødløft var også en mulighed, hvis du ikke har mod på squat endnu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at læse der også er nogle spinningtosser der også kommer ud på landevejen og prøver "the real thing". Imponerende træningsindsats du lægger for dagen. Jeg har virkelig respekt for jer der kører mere så meget spinning, det er ikke for børn :devil::devil:

Jeg glæder (håber) mig til at se dig til cykelløb til sommer. Dameryttere er bestemt en mangelvare vi gerne ser nogle flere af :innocent: I øvrigt feed cykel. Den mangler bare at få fjernet nogle spacere så er det jo ligefrem en racer (misundelse er en grim ting :dry: )

Edited by Quantum
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal jo have dig lokket på de frie vægte på en eller anden måde  :tongue:

Men hvis vi skal være seriøse et øjeblik, så er jeg ikke i tvivl om at benpres går mere i lårene end røven.

Dødløft var også en mulighed, hvis du ikke har mod på squat endnu   :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, i dødløft har man i det mindste ikke den der klamme stang over hovedet/ryggen…så kan man bare gi slip hvis man ikke kan holde til det – sgu også en meget mere ”naturlig” øvelse…bare op og ned igen med skidtet ;)

Fin cykel du har dig der :4whistling: Hvis jeg begynder at udtale mig om de andre pics går jeg fuldstændig i selvsving :cooldance: Hvis du stadig har problemer med at poste pics, må du for alt i verden øve dig noget mere :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hæhæ, Casper - Danmarksmester-i-squat- T :biggrin:…Det var nu også mest fordi kl. var lort om aftenen… :tongue:

Arghh så skidt da  :bowdown:  :clap:  :icecream:  :worship:  :firebounce:  :wub:
:w00t: Mange tak ;)
Det er godt at læse der også er nogle spinningtosser der også kommer ud på landevejen og prøver "the real thing". Imponerende træningsindsats du lægger for dagen. Jeg har virkelig respekt for jer der kører mere så meget spinning, det er ikke for børn :devil:  :devil:

Jeg glæder (håber) mig til at se dig til cykelløb til sommer. Dameryttere er bestemt en mangelvare vi gerne ser nogle flere af :innocent:  I øvrigt feed cykel. Den mangler bare at få fjernet nogle spacere så er det jo ligefrem en racer (misundelse er en grim ting :dry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for det, Quantum :bigsmile:

Ja, altså…tror faktisk jeg køber vintertøj og skrider ud på landevejene igen.

Jeg melder mig også snart ind i ABC – tror godt jeg tør at satse på det. For mit vedkommende har det aldrig drejet sig om usikkerhed ang. min fysiske kunnen, men mest tiden – som er ret knap. Men hvis jeg bare læser meget af pensum hjemme og så vidt muligt ikke tager på uni – så burde det egentlig kunne lade sig gøre. Så mangler jeg bare nogle der kan køre mig over til det sted/steder, løbene foregår – mine forældre flytter nemlig udenlands snart – så ingen bil. :unsure:

Melder mig ind i ABC når jeg har pengene til det :smile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share