Nu har Brad Pitt også gjort det...!


Jakkedrengen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvorfor sammenligner i alle sammen med billedet fra fightclub. Filmen er 5 år gammel, og han havde formodentligt også trænet specielt til den.

Så det er vel ret usandsynligt at hans form inden træningen til Troy lignede det billede B)

Link to comment
Share on other sites

gah, en eller anden afblæs lige as-alarmen og gå til defcon 3 ... roooo på ... der er fandmæ ikke nogen af jer der er istand til at vurdere om manden har taget noget på baggrund af en overskrift i ekstrabladet..... tsk tsk, de er sure sagde ræven, stik en nål i bagen og få ondt i røven på en ny måde de herrer...

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Efter billederne at dømme tror jeg satme ikke han har taget noget da.. Han ser meget mere cool ud i figtclub, der er han totalt rippet, omend brystet er ret kedeligt..

I troya ser armene og skuldrene lidt mere massive ud, men han ser også mere lasket ud.. Han har ihvertfald mere fedt på kroppen end i fightclub.. Så 10kg er en massiv overdrivelse, med mindre han har gainet det hele på benene :lol:

Link to comment
Share on other sites

Craw

Folk der tager meget på over et givent tidsrum, lader sig narre af hvor meget fedt de reelt tager på, og udslynger vilde teorier om at de ikke har taget ret meget fedt på. Når man er i gang med at gaine godt, bliver man en smule "fedtblind" og alle ens gains ser ud som ren masse
Enig

Friis

En ting er hvad der kan lade sig gøres uden AS, en anden ting er så om det bliver gjort uden AS? Den generelle konsensus for Mr. Fitness i Danmark var at den form som atleterne havde, sagtens kunne opnåes uden AS, men alligevel var der en del som blev knaldet i en dopingtest.

Så selv om man kan uden, så skal ikke udelukke det andet alligevel.  Og hvorvid Brad har gjort det samme? Tja, det er et godt spørgsmål

Enig,

jeg hælder dog til at med den korte tidsfrist har han brugt alle midler inkl. AAS

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Vi skal også huske på at det ikke er 10 kg der er røget på kroppen. Det er 10 der er røget på overkroppen. Kun huske der blev postet nogle anoreksi tynde ben. Manden trænede ikke ben men løb og trænede overkrop i maskiner.

Link to comment
Share on other sites

"Manden trænede ikke ben men løb og trænede overkrop i maskiner. "

- Hvor ved du fra at han (var dum nok til) at træne overkrop med maskiner?

Mens vi er på emnet kan jeg tilføje, at han var på en "low-carb high-protein" diet.

Jeg skal også tilføje, at hans træner tvang ham til at stoppe med at ryge

Endvidere rygtes det, at hans ben var for tynde - derfor er der en stand-in i nogle scener.---

Det er klart, at han IKKE har taget 10 kilo muskel på.

Der er mange faktorer der dog kunne give den illusion - fx mere fedt på kroppen, de vægte han er blevet veje på (den ene kunne have vist 1 kg for lidt, den anden 1 kg for meget, der har du 2 kg). Jeg tror godt på, at han er blevt større til rollen - men han er ligeså stor som han var i FC. Han kom vel bare i dårlig form efter Snatch....

Men jo, han er dog stadig rimelig stor.

post-5-1085064889.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hans arme og skuldre er godt nok vokset :w00t:

Brystet er stadig ret kedligt, men de arme ser sgu syge nok ud..

Måske han alligevel har taget noget.. Men den eneste der ved det er jo ham selv og evt hans træner ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor I fokuserer så meget på de 10 kg der. Det er sikkert bare noget en eller anden tilfældig PR mand har slynget ud. Brad Pitt er jo ikke en bokser, der bliver vejet. Ikke desto mindre kan enhver, der har set filmen vel se at han er MEGET større (specielt armene er vokset enormt) end tidligere... om det så skyldes brug af AS eller ej kan vi jo aldrig få at vide med sikkerhed. Hans udgangspunkt, påståede træningsmetoder osv. taget i betragtning ved jeg dog godt hvilken konklussion jeg hælder mest til... ;)

Link to comment
Share on other sites

Når vi nu er inde på at det kan være tal en journalist har slynget ud, kan man vel også tage det op til overvejelse, at vi ikke snakker 6 måneder, men 12?!

Det fremmer hans resultat hvis der bliver skrevet 6 i stedet for 12, så dér kan det også tænkes at der er "redigeret" lidt med hvad Brad egentlig har gjort....

Men, vi ved det jo ikke og får nok aldrig svar ;)

Link to comment
Share on other sites

nu må I sgu lige styre jer... :blink:

dels har manden altid været i rigtig god form,

lige fra han brød igennem i thelma & louise, hvor han havde en helt ok fysik

og hvis man har ubegrænsede midler til rådighed i 6 måneder + personlig træner + al den tid man lyster til at træne sååå...

og så stor er han vel heller ikke ?

Link to comment
Share on other sites

og så stor er han vel heller ikke ?

Det ændrer stadig ikke på, at 10 kilo ekstra muskelmasse på et halvt år for en person på over 40 år, er vanvittigt utopi. Dem der mener, at det kan lade sig gøre, kan i ikke lige henvise til bare en enkelt troværdig undersøgelse, hvor det påvises, at det er muligt at gaine bare noget i nærheden af, hvad der postuleres?

Nej vel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Folk der ikke selv har oplevet hvad korrekt vægttræning kan gøre ved ens krop på forholdsvis "korte" perioder benægter alt mht. oprigtigheden i både resultater og muligheder for at nå disse og hvad ved jeg..

Smid noget fedt oven i de kilo han har gainet, put nogle flere måneder på, og så er det da så sandeligt muligt.

Folk er da virkelig ikke specielt kildekritiske. Men hvis det står i ekstrabladet er det vel også skrevet i sten.. eller?

tsktsktsktsk.. :blink:

Edited by Eruption
Link to comment
Share on other sites

og så stor er han vel heller ikke ?

Var lige inde at se filmen. De scener hvor han så stor ud var det afgjort pga. lyssætningen.

Manden har lidt mere masse end tidligere, men også en højere fedt%.

Givet at hans grundform er i orden virkede hans nuværende fysik på ingen måder urealistisk.

Link to comment
Share on other sites

Gad vide hvad vi andre fylder os med hvis dette er AS.

Det der er op til diskussion er om man kan putte +10 kg muskelmasse på som 40 årig, gøre det på et halvt år uden brug af AAS.

- Han behøver altså ikke at have en krop der ligner stereotypen på en AAS bodybuilder for at gøre brug af AAS

og hvis man har ubegrænsede midler til rådighed i 6 måneder + personlig træner + al den tid man lyster til at træne sååå...

Med den tid mange af os bruger online, så tror jeg også vi får trænet så meget vi lyster, ellers ville det være forkert prioritering af tiden ;)

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Sas:

Det der er op til diskussion er om man kan putte +10 kg muskelmasse på som 40 årig, gøre det på et halvt år uden brug af AAS.

Tjae det er igen fordi en eller anden sladderspalte har meldt et tal ud, det er da netop tydeligt at se at han IKKE har taget +10 kg muskelmasse på (han stoppede også smøgerne, og det betyder altså + kg oveni).

Det var samme historie med ham i Fightclub, og det var samme historie med Ed Norton i American History X.

Fælles for dem, er at det de har opnået kan alle altså opnå - intet mystisk i det.

Nix, han har ikke rørt AS.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal også tilføje, at hans træner tvang ham til at stoppe med at ryge

:) Det kan jo være forklaringen på hans hidsige temperament, som blev stemplet som noget andet.

Altså man skal ikke tro på alt hvad man læser - jeg har fx i dag (eller var det igår) for 27. gang at nu er Britney brudt sammen, jeg har læst at Victoria Becham har anoreksi, jeg har læst at Jennifer Aniston kysser på ham der der spiller Joey, og jeg læste i øvrigt i forbindelse med premieren på Tom Cruises sidste film at han var ved at blive slået ihjel under optagelserne.

Konklusion: Hollywood vil skrive hvad som helst for at få mediedækning op til en filmpremiere. Hvor meget filmen tjener ind den 1. weekend er altafgørende for om den kan stemples som en succes. Og Ekstrabladet vil trykke hvad som helst som kan give dem flere hits.

Altså, man skal ikke tro på alt hvad man læser. ;)

Glæder mig til at se filmen og savle over Brad - hvornår er det han optræder nøgen i Vanity Fair? :tongue:

Om det på 6 måneder kan lade sig gøre at tage 10 kilo muskelmasse på, lader jeg andre om at vurdere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share