LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Så er det tid til endnu et comeback ... hvis jeg holder en pause mere og starter op igen er jeg blevet til en enmands udgave af Kiss.

Well, lidt txt først er vel på sin plads. Jeg har gået i de sidste mange måneder og ville starte op igen.

Vi fik en lille dreng oveni vores store pige, der snart bliver 5, for ca. 4 mnd. siden. Han er ligeså dejlig og nem som sin storesøster og i med at han er så nem og dejlig ja så har også fået lysten til at brænde den aw igen, for var lidt nervøs ved at starte op igen i forhold til tid osv.

Så jeg har gået og forberedt mig godt og grundigt og ville så starte op lige inden ferien, men der kom en lille operation i en tand

(skulle have en tand revet ud og så kom der hul i min kæbe!!) i vejen, så jeg måtte ikke lave noget fysisk hårdt i flere uger. Derefter tog vi på ferie, så tiden gik.

Nu er ferien så slut, derfor stod den sq på helt ægte træning igår.

Aner intet om min styrke lige nu så jeg har måtte sætte nogen meget løse startevægte og så tager jeg den derfra, det vigtigste er progressionen. Tog den meget med ro og alfa og omega er at holde fokus på at skulderen ikke lider overlast. Det er trods alt ca. 1 år siden jeg har lavet noget som helst andet end at game på min 360'er :blush:

Havde egentlig tænkt at jeg ville vente lidt med at logge den af, men jeg ved fra tidligere at det er en helt igennem super miotivationsfaktor at delagtiggøre andre i hvor slaå jeg er, så nu får i her råt for usødet et træningspas der at taget fra kaninerne i teletubbies.

HST - 15 reps - dag 1!!!

Godt med RC lir med elastikkerne og div lette raises

Squat

20 x 20

15 x 40

15 x 70

15 x 70

Teknikken var der sq stadig...lidt overraskene

Db bænk

20 x 10

15 x 17,5

15 x 17,5

:devil::devil:

WG Træk til bryst

15 x 40

15 x 60

15 x 60

Low incline db bænk

15 x 10

15 x 17,5

15 x 17,5

Og så havde jeg allerede doms i pattene ... haha!!

Barbell rows

15 x 50

15 x 70

15 x 70

Ok, men min lænd skal lige vænne sig til dem igen. Tror der skal lidt DL på programmet igen, så den kan blive sig selv.

Siddende db raises

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Db preachers

15 x 7

15 x 10

15 x 10

Incline fransk pres med EZ

20 x 15

15 x 20

15 x 20

B.o db laterals

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Og så var det faktisk det. Supersætter som vanligt imellem alt og det skulle jeg lige vænne mig til, men det nu ok. Har også lidt øvelser jeg lige skal tage stilling til, men i det store hele er jeg fint tilpas med at køre HST igen.... Så godt hjulpet af metallen i ørene ørene og lugten af kridt og stål ... ja så var det faktisk pissefedt endelig at komme igang igen.

Shake den aw og så gik det hjemover.

Rock! :superman:

Og så lige den stolte storesøster med lillebror Marius.... Han er lidt lille her, men sidder på work så det var det eneste billede jeg kunne finde nu :wink:

post-1757-1217935667_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yo Børste!

Stærkt du er vendt tilbage! Flot med doms i patterne allerede. Det føles jo så dejligt. Og så endda med de tunge DB's du brugte :tongue:

Går ud fra det stadig er LVK du træner i?

En vild ide - måske det er alt din gaming på 360'eren, der giver dig skulderproblemer? :laugh:

Kære unger du har, herligt de er lette og omgængelige!

Link to comment
Share on other sites

Nicolai

Haha ... så skal det sq være i vristcurls med inclinebænk og støttebind :tongue: regner ikke med det vilde før om en god slat måneder, men ellers mange takker. Det er også rigtigt rart at se at der allerede er respons har lige smidt et billede mere af lillemanden - han skal i øvrigt døbes på søndag, det bliver super!

Pauli

Dammit - det var da også lidt af en slat tid, det er vel ca. også sammenlagt 1½ år jeg har været væk, da jeg kun lige kørte en måned til halvanden sidste sommer.

Så det lyder super at du er back in black efter kun 4 måneder :devil: Chekker loggen ud

Spoer

Yeahh buddy!! Det var ultra lee high power monster lee tungt! :4crutches::violin: Det fede er at mine doms idag er meget ondere end jeg havde troet - det er helt vildt - jeg går som en and og har indafvendte diskoskuldre fordi mine patter gør så ondt - glæder mig til at komme ned og få lidt af det trænet ud af kroppen i morgen, for det er sq lige i overkanten ..

Yep det er stadig LVK - tror ikke jeg ville kunne træne andre steder lige nu - trænger til det gamle beskidte feel med kridt og larm i ørene.

Iøvrigt så er min skulder ikke glad for stilleting med lav aktivitetlige efter træning, den skal faktisk nedvarmes, så du har mere ret end du aner med 360'eren :wink:

Ungerne er da shit! De er så seje og så dejlige at det er umuligt for mig at beskrive her - og det er et eller andet sted deres skyld at jeg også gerne ville træne igen, da det herhjemme er som det skal være, så jeg endelig har fået lysten til at træne igen. Min motivation ligger åbenbart meget mere i at glædes end jeg anede, men ser jeg tilbage på hele min diæt og turen op mod DM i 2006, så giver det faktisk fin mening.

Pippiland rox! :bigsmile:

post-1757-1217963822_thumb.jpg

post-1757-1217963910_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Henri...

Sørme længe siden.. Hvor er han skøn den bette - stort stort teløk med det, hvis jeg da ikke har sagt det... ??? :innocent:

Jeg må lige fortælle dig at jeg desværre ikke gør brug af vores fælles musak til DM - jeg kunne simpelthen ikke få den frie posering til at hænge sammen, så var nødsaget til at vælge andet musak...

Vi må snart tage en brænder i LVK igen? Je' frisk... :superman:

Hygge mester

Link to comment
Share on other sites

Hey Henri...

Sørme længe siden.. Hvor er han skøn den bette - stort stort teløk med det, hvis jeg da ikke har sagt det... ??? :innocent:

Jeg må lige fortælle dig at jeg desværre ikke gør brug af vores fælles musak til DM - jeg kunne simpelthen ikke få den frie posering til at hænge sammen, så var nødsaget til at vælge andet musak...

Vi må snart tage en brænder i LVK igen? Je' frisk... :superman:

Hygge mester

Hey Iver!

Tak skal du have, jeps han er bare super! Tror nu ikke jeg har haft det nævnt herinde før og sidst vi sås var han kun i mavsen :wink: Det er helt iorden med musikken, det var sjovt nok at lave anyway - du må sige til en anden gang hvis der er noget jeg kan hjælpe med. Jeg er ihvertfald glad for at jeg lærte det der keltiske musik at kende, har faktisk haft brugt til noget drama på den skole jeg arbejder på ... :4thumbup: så helt spildt er det nu ikke

Jeg er frisk på en brænder lige så snart det skla være og lige nu her er jeg rigtigt nem at battle ud i alle løft, så du siger bare til hvornår du har lyst at komme, så kan det være vi kan få hevet Steen med hen i hulen også :devil: Går det ellers fint med diæt osv??

Link to comment
Share on other sites

En laaaang da på jobbet udgjorde starten på dagen, eller næsten. Den bette var blevet forkølet så han sov næsten ikke hele natten, så det var ret begrænset hvad jeg fik af søvn (det er faktisk første gang at han har haft sådan en nat ... 7, 9, 13!! :wink: ) Anyway skulle først møde kl. 12, men så var de efterfølgene timer sq lidt lange. Vores lærere mangler en uges ferie, så det er kun os pædagoger der har æren af at aktivere slænget af unger hele dagen og det bliver sq lidt langt uden de faste rammer.

Det blev aften og da ungerne var puttet blev jeg smuttet ned til LVK kl.ca. 20.30 af min svigerinde der skulle låne vores bil da hendes egen var kaput, så rullerne var med til hjemturen.

Ind og i tøjer og så mødte jeg sq lige selveste Bo, der var ved at trampe en af cyklerne i stykker - fik en smule kæve og så igang med en rigtigt rigtigt fed træning. Havde lavet soundtrack af Lamb of god, Killswitch Engage, lidt af Ripper Owens Beyond Fear, Soilwork (20 more miles er bare feeeee!!!!) og lidt andet blandet godt. Specielt Lamb of Gods "Again We Rise" er simpelthen for fed at trykke den aw til :devil:

HST - 15 reps - dag 2 Wooohaaaa

RC lir med elastikkerne og div lette raises

Dødløft

20 x 40

15 x 70

10 x 100

6 x 140

6 x 140

Helt fint - teknikken lod til at være ok. intakt, så det er en ok. start - kører lave reps og flere sæt, men bygger self. lige op i de første mange pas. Regner med at have den fast med på midterdagen istedet for squat.

Db bænk

20 x 10

15 x 15

15 x 20

15 x 20

Uh! Ass Jack!

WG Træk til bryst

15 x 40

15 x 65

15 x 65

Low incline db bænk

15 x 12,5

15 x 20

15 x 20

Ingen doms allerede, men til gengæld gjorde de doms jeg har haft i triceps siden første træning at jeg smådøde lidt i trisserne i dem, men det er sq bare et spørgsmål om tilvænning!

Db rows

15 x 22,5

15 x 22,5

For at prøve dem af som alternativ til bb rows og må indrømme at dbs rammer mig best - mere vægt fremover.

Siddende db raises

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Som sidst, meget strict og meget fint burn trods den lave vægt ... :blush:

Barbell Curls

15 x 20

15 x 25

15 x 25

Harrrghhhhh, det så så ledt ud med stangen og to små 2,5 kgs kiks i hver side :superman::tongue: men de var nu ok, tror dem og preachers eller spiders kommer til at være det der skal genskabe a' peak! Lige nu er det vist mere en lille dal :unhappy:

Siddende lægpres

15 x 25

15 x 25

Selvom læg er noget man er født med eller ej, så må jeg vel hellere igang med det ... og de brændte sq ... hahaha!

Incline fransk pres med EZ

20 x 10

15 x 20

15 x 25

15 x 25

Fine

B.o db laterals

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Sad som de skulle - bagskulder here i come ... heppp!!

Det var den omgang... ahhhh hvor er det fedt at være igang igen!!!

Trænede i øvrigt samtidigt med en tøs jeg har nævnt før her i loggen for 1½ år siden... hun brænder sig selv helt ned til grunden og gør det åbentbart stadig....det er helt vildt, men det vilde er at man faktisk kan se på hende nu. Hun har fame fået sig en god form og har en ritti lav fedt % .... men for seven da det ligner noget træning en 19 dobbelt cokepsykose er mundet ud i. :rocketwhore::sleepy::dumbbell_lift::hehe: :freaked:

Shake den aw ud i regnen og på med rullerne og så tog jeg lige 10-15 minutter med Twisted Sisters Love is for Suckers til at akkompagnere trilleturen hjem :smile:

RÅK!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver!

Tak skal du have, jeps han er bare super! Tror nu ikke jeg har haft det nævnt herinde før og sidst vi sås var han kun i mavsen :wink: Det er helt iorden med musikken, det var sjovt nok at lave anyway - du må sige til en anden gang hvis der er noget jeg kan hjælpe med. Jeg er ihvertfald glad for at jeg lærte det der keltiske musik at kende, har faktisk haft brugt til noget drama på den skole jeg arbejder på ... :4thumbup: så helt spildt er det nu ikke

Jeg er frisk på en brænder lige så snart det skla være og lige nu her er jeg rigtigt nem at battle ud i alle løft, så du siger bare til hvornår du har lyst at komme, så kan det være vi kan få hevet Steen med hen i hulen også :devil: Går det ellers fint med diæt osv??

Det lyder sgu godt mester.. Glæder mig du kunne bruge det keltiske.... :superman:

Det bli'r nok først en gang efter DM sidst på året... Kunne være fedt med et gammelmandstræf sammen med doktoren... :4thumbup: Vender lige tilbaws... :smile:

Jo tak diæten kører - det skal nok bli'e godt - helt klart

Link to comment
Share on other sites

Pauli

Hehe...jeps, men pænt tøj gør meget, og han har næsten allerede lee´ere guns end mig, også en meget vigtig frund til at starte med at træne igen :wink:

Jeg tager den så megetmed ro som jeg nu kan... 140 var måske lige nok, men de 100 var latterligt nemme og føltes som da jeg varmede op da jeg var i form, så tænkte pyt med det... tror mere det bliver patten jeg skal nedjustere mine forventninger til, men nu må vi se.

Spoer

Will do med læggen, har ikke set det endnu, men går ud fra at det er et kig værd hvis det har kunne gøre noget ved Ulriks lægge :tongue: og 140 kan sagtens lyde som 200 bare man smider dem hårdt nok ned i gulvet, så ja det var nu ok ... :laugh:

Iver

Ly'er godt med diæten, ved hvordan det er så der er masser af varme tanker herfra :smile: Snakker med Steen i morgen om olle kolle træf, så skal vi sq nok får curlet racket itu og hørt nowt råk!

Og så til træningen - Kunne først komme ned og brænde sent igen fredag, men da vi har barnedåb af bettemanden søndag og får liggende gæster lørdag, ja så var der ikke andet at gøre end at lette måsen, spænde op og glemme alt om Battlefield: Bad Company og 360'eren og så bare på med kridt og metal og brændaaaaaghhh!

Så det gjorde jeg... Der var kun en håndfuld knægte i LvK der helt sikkert skulle brænde pat delts og guns aw inden den stod på breezers og ligge an på Camilla og Jannie, imens der blev flexet igennem i Iceman t-shirten.... :unhappy: ... den ene af dem var så pisseirriterende,,, fik ham ellers ignoreret stort set hele træningen hvor han hekle tiden skulle lave karatespark, flexe mavse for de andre (han var lige en tand mere trænet end dem, der alle lignede asparges) og så ellers bare være træls.

Men da han tilsidst i min træning, først stod og sparkede til en medicinbold for derefter at begynde at slæbe rundt og lege idiot med kæderne til bænkpressen, så meddelte jeg ham, at han skulle tage at lade være med at lege med tingene og så bare træne.... det rigtigt fede var at han så gik ..... haha - knallert! Den rene fryd var så direkte efter, at afløse deres slatne musikmix af dårlig hip-hop med Lamb of Gods - Now You Got Something To Die For! :devil:

HST - 15 reps - dag 3

RC lir med elastikkerne og div lette raises

Squat

20 x 20

15 x 40

15 x 75

15 x 75

Ok, stadig fint med på teknikken...men for sevan hvor er jeg i dårlig form, sveder umenneskeligt meget efter dem.

Db bænk

20 x 10

15 x 15

15 x 22,5

15 x 22,5

Give it to me baby - uhh yeah!

WG Træk til bryst

15 x 40

15 x 65

15 x 65

En del nemmere end sidst... første tydelige styrkefremgang ... yeah!

Low incline db bænk

15 x 12,5

15 x 22,5

14 x 22,5

?? Første sæt var fint, men efter 12 stks på andet var det bare instant death! :laugh: Ville ikke lave en kikser tilsidst så nøjedes med 14, men jeg blamer tidspunktet, squatten og møgungerne, samt ikke mindst min dårlige form ... :cool:

Db rows

15 x 27,5

15 x 27,5

Det er sgisme rart at køre dem igen. Bliver på dbs, det er nu min favorit over barbell rows

Siddende db raises

15 x 6

15 x 8

15 x 8

Fino - sad perfekt!

Db Preachers

15 x 8

15 x 10

15 x 10

Siddende lægpres

15 x 30

15 x 30

15 x 30

Incline fransk pres med EZ

20 x 10

15 x 30

15 x 30

Første sæt var rigtigt godt, og det andet døde jeg næsten i tilsidst.... møgform, men det kommer vel snart

B.o db laterals

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Done deal ...

Da jeg var på vej hjemover kom SirPrise ind af døren og skulle igang med en nate night omgang WSB - respekt for det! Så det blev lige til lidt afgangskæwe, derefter var det hjem og spise og så bare på hovedet i kassen, godt fyldt op :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så det gjorde jeg... Der var kun en håndfuld knægte i LvK der helt sikkert skulle brænde pat delts og guns aw inden den stod på breezers og ligge an på Camilla og Jannie, imens der blev flexet igennem i Iceman t-shirten.... :unhappy: ... den ene af dem var så pisseirriterende,,, fik ham ellers ignoreret stort set hele træningen hvor han hekle tiden skulle lave karatespark, flexe mavse for de andre (han var lige en tand mere trænet end dem, der alle lignede asparges) og så ellers bare være træls.

Men da han tilsidst i min træning, først stod og sparkede til en medicinbold for derefter at begynde at slæbe rundt og lege idiot med kæderne til bænkpressen, så meddelte jeg ham, at han skulle tage at lade være med at lege med tingene og så bare træne.... det rigtigt fede var at han så gik ..... haha - knallert! Den rene fryd var så direkte efter, at afløse deres slatne musikmix af dårlig hip-hop med Lamb of Gods - Now You Got Something To Die For! :devil:

YES SIR. Overdommeren er tilbage. Godt du kan holde knægtene i skak. :bigsmile: :4thumbup: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver

Ly'er godt med diæten, ved hvordan det er så der er masser af varme tanker herfra Snakker med Steen i morgen om olle kolle træf, så skal vi sq nok får curlet racket itu og hørt nowt råk!

Jep de tre older river jernet rundt... :blush: Lyder godt - så mangler jeg bare at ligge noget kursus sjaw ovre på øen... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Først et stort tillykke med tilføjelsen til familien. Fantastisk at se endnu en velskabt knægt! :superman: Ungerne ser jo glade ud, og så er alt i sin skønneste orden. :smile:

Og husk nu anekdoten om, at hvis de skulle komme til at ligne dig, så kan man få så meget pænt tøj. :tongue:

Nå, pjat til side. Det er cool du er tilbage i jernlandet. Følger naturligvis din log igen, da der er garanti for metal. Og når det er på plads, så kommer progressionen jo nærmest af sig selv! :devil:

Hold lortet tungt. Gætter på du er på plads i KB Hallen når Machine Head smadrer pisset d. 13. november?

Link to comment
Share on other sites

Nico

:blush: Tjooeee, lidt sur og gammel har man vel lov til at være når man snart bliver 33 :wink:

Iver

Lyder sqisme grejt!

KK

Mange takker - og lige over, der sker sq noget her på MOL når man vender ryggen til :bigsmile:

Jeps, det er sq rart at være tilbage i jernhulen.... det spiller nu engang max at brænde og høre mædl og ikke kunne gå dagen efter :devil::wub:

Ved ikke rigtigt med MH, de er fede, men jeg må indrømme at det ikke ligefrem trækker i mig for at komme ind og høre dem. Derfor hører jeg nu stadig Burn My Eyes og The Burning Red ugentligt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tidligt fri, ned og brænde den aw... havde ikke sovet alverdens godt natten inden.

Vi havde en perfekt barnedåb, med 2 super unger der bare klarede dagen så flot. Marius fik sit navn og Annika var bare så sød til at hjælpe og legede agurk med de andre unger til festen, mn det hele sad sq lidt i kroppen dagen efter.... , men brændes skulle der - Aint nuttin' to it, but to do i!

HST - 15 reps - dag 4

RC lir med elastikkerne og div lette raises

Db bænk

20 x 10

15 x 15

15 x 22,5

15 x 22,5

Ok.

WG Træk til bryst

15 x 40

15 x 70

15 x 70

Low incline db bænk

15 x 15

15 x 22,5

15 x 22,5

Bedre end sidst.... også rent teknisk.

Strammer mig en del an på det område, det er og bliver min svageste part af kroppen, så der skal ikke skæres nogen hjørner nu.

Squat

20 x 20

15 x 40

15 x 80

15 x 80

Ok, Ville prøve at vente til efter patpresseriet og udover at min postshake pressede sig lidt rigeligt på midt i sættende (havde fået den lidt for sent) så var de rigtigt gode.

Db rows

15 x 30

15 x 30

så er der kun 20 kg. til de 50 .... :superman::w00t::tongue:

Siddende db raises

15 x 6

15 x 8

15 x 8

Db Preachers

15 x 8

15 x 10

15 x 10

Endelig lidt styrkefremgang at spore.

Siddende lægpres

15 x 35

15 x 35

15 x 35

Incline fransk pres med EZ

20 x 10

15 x 30

15 x 30

Nemmere end sidst.

B.o db laterals

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Sad som de skulle.

Fino træning. Tilsidst kom der en fyr jeg ikke har set i ca. 2 år nede i LVK og damn en oplevelse, han lignede en emo narkoman der havde fundet ud at træne guns ... stadig samme vage krop, ingen ryg at all!! Ingen patkasse, ingen ting .... og så havde han KUN fået arme... damn det så ringe ud :laugh: Lignede faktisk lidt implantater :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Q - mange takker! Det er jo bare et spørgsmål om at sætte en omgang down the rack curls igang - leee!!

Lige en lille update - havde 5. pas i torsdags og havde ret travlt ifredag lørdag så 6 og sidste (pheew) pas blev knaldet hurtigt aw igår.

HST - 15 reps - dag 5

RC lir med elastikkerne og div lette raises

Db bænk

20 x 10

15 x 15

15 x 25

15 x 25

Fine

WG Træk til bryst

15 x 40

15 x 70

15 x 70

Low incline db bænk

15 x 15

15 x 22,5

15 x 22,5

Bedre end sidst og ingen vægtøgning men bedre fokus på teknik.

Dødløft

15 x 40

8 x 100

6 x 150

6 x 150

6 x 150

Nemmere end de 140 sidst... fee!

Db rows

15 x 32,5

15 x 32,5

Siddende db raises

15 x 6

15 x 8

15 x 8

Db Preachers

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Fino fino

Siddende lægpres

15 x 40

15 x 40

15 x 40

Incline fransk pres med EZ

20 x 10

15 x 32,5

15 x 32,5

De sidder sq godt!

B.o db laterals

15 x 7

15 x 7

15 x 7

Det var det...fee late night træning!

_____________________

Og så 6 pas igår - både Per D. og Sune Kæwe var dernede så der blev kørt masser af mund af, men det var sq hyggeligt!

HST - 15 reps - dag 6

RC lir med elastikkerne og div lette raises

Db bænk

20 x 10

15 x 15

15 x 25

15 x 25

Stadigt fine og god teknik, holdt igen med vægten til jeg har 10'ere næste gang, vil ikke friste skæbnen og min skulder.

WG Træk til bryst

15 x 40

15 x 75

15 x 75

Ahh, så blev de sq lidt tunge, men havde da pump på latten bagefter, så fee nok.

Low incline db bænk

15 x 15

15 x 22,5

15 x 22,5

Klart bedste omgang skrå bænk hidtil, kan virkelig mærke fremgangen her og så ryger der mere på næste gang.

Squat

20 x 20

15 x 40

15 x 85

15 x 85

Blev sq lidt træt i på andet sæt, men mest i lænden, trods ok. teknik.

Siddende db raises

15 x 6

15 x 8

15 x 8

Fino

Db Preachers

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Super!

Siddende lægpres

15 x 45

15 x 45

15 x 45

Incline fransk pres med EZ

20 x 10

15 x 35

15 x 35

B.o db laterals

15 x 8

15 x 8

15 x 8

Super hurtigt pas, med super meget kæwe! Havde fået bevilling til at tage derned midt på dagen af fruen, så droppede rows for lige at spare en smule tid, men det gik nu ellers hurtigt, så bagefter var det lige hjem til en leeeed omgang chicken wings :devil:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Kom møgsent ned og brænde i onsdags, klokken var vel 21.15 da jeg ankom, men dælme ikke om Bo, Torben F. (tynde siv!!) Og Sirprise alle var i hulen, så lidt kæwe blev det til udover det meget velkomne 10 reps brænderi.

HST - 10 reps - dag 1

RC lir med elastikkerne og div lette raises

Db bænk

20 x 10

15 x 15

10 x 27,5

10 x 27,5

WG Træk til bryst

15 x 40

10 x 75

10 x 75

Gode

Low incline db bænk

15 x 15

10 x 25

10 x 25

Squat

20 x 20

15 x 40

10 x 90

10 x 90

Bliver stadig lidt træt i lænden, men ellers fint.

Siddende db raises

15 x 6

15 x 9

15 x 9

Bliver opppe i reps her lidt endnu.

Db Preachers

15 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

Db rows

10 x 35

10 x 35

Siddende lægpres

12 x 50

12 x 50

12 x 50

Liggende db extensions

20 x 10

10 x 15

10 x 15

Skulderen er sq desværre ikke så glad for ez extensions så prøvede lige den her klassiker af og det var ok, så kan det være at ez'eren kommer tilbage engang senere.

B.o db laterals

15 x 8

15 x 8

15 x 8

Super!

Det var det.... rigtigt fedt endelig at være nået til 10'erne, og fee træning i det hele taget.

Og så lige en lille en til Big Q!!

Igår kom der endelig en download pakke ud til Guitar Hero 3 med Dragonforce sange.... det skulle selvfølgelig lige foreviges, så her er mit andet run igennem Revolution Deathsquad med Dragonforce, masser af fejl, men det er satme feee powermetal og virkelig sjovt at spille! Yeaiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! (adder den lige når Youtube er færdig med at processe den)

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share