pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

... ja ja lidt skal jeg altså have på....

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

For søren pige!!!

Tænk på at vi er ordentlige mennesker, vi er vant til at bedømme kroppes udseende - de skal da ikke skjules med klude :shades:

Hvordan med kurset forresten - er det sidste dag i morgen??

Så kan du vel gi´den gas i weekenden (det er ikke lørdag aften jeg mener) :4thumbup:

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhh hæg....

Er det ikke gået op for dig at jeg er en lille smule provo... :laugh: men mht billeder er det ikke fordi jeg ikek er vant til at blive bedømt men jeg har bare altid haft en anden dagsorden med at få dem taget.

:blush::innocent::devil:

Kurset er gået fantastisk godt men den har nu også åbnet nogen sluser jeg ikke lige havde forstillet mig samt gjort mig mere forvirret mht fremtiden end jeg var inden jeg begyndte,

Weekenden er begyndelsen på mine børns vinterferie... så det stå i hyggens tegn med dem samt træning som jeg har forsømt i denne uge.

Hvis ikke jeg skal begynde i en praktik periode med det samme da. Må nok erkende at det håber jeg ikke er tilfældet.

For jeg trænger sku til at få hygget om mine børn.

Ingen fest og farve planer herfra....... :dry:

Hvad med dig???

Klem fra

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu har jeg læst om Mol træfs og mini Mol træfs...

Hvem og hvornår arr dem?

For jeg vil da gerne lægge hus til et mini fyn træf hvis der kunne være interesse for det.

Ikke at jeg bor stort men hvor der er hjerterum er der plads siges der. :4thumbup:

Det ville være cool at møde nogen Molér i real life!

Kaster bolden op og ser hvem der griber den og kommer med forslag... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det plejer bare at være nogen tilfældige bruger der får den idé, at nu skal der fandme molles!

Og så mødes man i et træningslokale og brænder sig selv aw langt ind i det næste år :devil: :4thumbup:

Jeg vil også til fyn! Det kunne jo fint passe med, at os her fra esbjerg tog på "gen-visit" ved moos og henning friis der var så flinke at besøge os lige før nytår :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det plejer bare at være nogen tilfældige bruger der får den idé, at nu skal der fandme molles!

Og så mødes man i et træningslokale og brænder sig selv aw langt ind i det næste år :devil:  :4thumbup:

Jeg vil også til fyn! Det kunne jo fint passe med, at os her fra esbjerg tog på "gen-visit" ved moos og henning friis der var så flinke at besøge os lige før nytår :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool... så er du hermed udnævnt " Party arrangør " til at finde folk fra Jylland som vil til fyn og træne og lave lidt Piv hyggeligt Party bagefter....

:cooldance:

Hvad siger du til din nye title knægt??

Link to comment
Share on other sites

Ihhh hæg....

Er det ikke gået op for dig at jeg er en lille smule provo... :laugh:

(det siger du ikke!!!)

samt gjort mig mere forvirret mht fremtiden end jeg var inden jeg begyndte,

(det betyder vel at du har fået en masse nye ideer)

Ingen fest og farve planer herfra.......  :dry:

Hvad med dig???

<{POST_SNAPBACK}>

Weekenden står helt klart i festens tegn (suk)

Min mindste fyldte 9 i søndags så der er familie fest lørdag og børneføsda´søn.

(gæt hvem der står i køkkenet - hint: 6 bogstaver begynder med h)

Jeg er sikker på at vægtstængerne savner dit faste greb :4thumbup:

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Ihhh hæg....

Er det ikke gået op for dig at jeg er en lille smule provo... :laugh:

(det siger du ikke!!!)

samt gjort mig mere forvirret mht fremtiden end jeg var inden jeg begyndte,

(det betyder vel at du har fået en masse nye ideer)

Ingen fest og farve planer herfra.......  :dry:

Hvad med dig???

<{POST_SNAPBACK}>

Weekenden står helt klart i festens tegn (suk)

Min mindste fyldte 9 i søndags så der er familie fest lørdag og børneføsda´søn.

(gæt hvem der står i køkkenet - hint: 6 bogstaver begynder med h)

Jeg er sikker på at vægtstængerne savner dit faste greb :4thumbup:

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Rart at se jeg er forstået når jeg tro jeg er misforstået

:4thumbup:

Cool

Er du klar over du har en hel unikt gave der som mange mænd ville ønske de havde??

Men ok med tre kvinder i huset så lærer man nok en del om kvinder

:w00t:

Nye ideer jow jow dem har jeg godt nok fået mange af på denne kursus.... og ja derfor forvirring.

:sneaky2:

Der skal nok komme klarhed over det hele med tiden så en uges ferie med ungerne og lidt afstand til de mange nye indtryk så er jeg vel fit for fremtiden igen igen....

Mht træning.......... jeg ved jeg er savnet ... for jeg savner dem.... imorgen går det løs igen for der er dælme ikke noget som giver meget så megen glæde som efter en god træning.

For mindre end to uger siden havde jeg forsvoret at der kun var en ting der kunne slå den følelse ... idag er jeg nu helt tilfreds med jeg i det mindste får sus af træning

:laugh:

:laugh:

Så er jeg vel ikke helt fortabt????

Hvorfor er det jeg har en fornemmelse af du kunne tænke dig en weekend med en hel anden dagsorden end mange timer i dit køkken??

Huh???

:innocent:

Har i så alle vinterferie i næste uge???

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Rart at se jeg er forstået når jeg tro jeg er misforstået

:4thumbup:

Cool

Hvorfor er det jeg har en fornemmelse af du kunne tænke dig en weekend med en hel anden dagsorden end mange timer i dit køkken??

Huh???

:innocent:

Har i så alle vinterferie i næste uge???

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, vinterferie denne uge (jeg fejrer det med 0500 vagter tir-fre)

Selvfølgelig er jeg helt vild med at stå i køkkenet i stedet for at spilde min tid med øl og underlødige krimier.

Og misforstået....???

At fatte noget er, at fatte, hvor meget der er at fatte af det

ikk´ sandt?

hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Rart at se jeg er forstået når jeg tro jeg er misforstået

:4thumbup:

Cool

Hvorfor er det jeg har en fornemmelse af du kunne tænke dig en weekend med en hel anden dagsorden end mange timer i dit køkken??

Huh???

:innocent:

Har i så alle vinterferie i næste uge???

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, vinterferie denne uge (jeg fejrer det med 0500 vagter tir-fre)

Selvfølgelig er jeg helt vild med at stå i køkkenet i stedet for at spilde min tid med øl og underlødige krimier.

Og misforstået....???

At fatte noget er, at fatte, hvor meget der er at fatte af det

ikk´ sandt?

hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Jow jow... se det tænkte jeg nok.... ikke noget bedre end at stå i køkknet en hel weekend...

:laugh:

Kære H...... Det er altså godt du er gift!!!

Out of reach og owend!

For du fatter det som næsten aldrig er fattet!!!

:w00t::tongue::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik

Ja jeg vælger at slutte ugen i dag!

Alt hvad jeg har frygtet er nu overstået i hvertfald i nogen uger.

Hvor jeg dog hader at blive stillet til skue i kommunalt regi ....

Det er en verden for sig selv hvor alle vil gerne være ansvarsløse og helst ikke tage nogen beslutninger.

Trist men sandt!

En tung system som ikke har evner der rækker udover hvem der kan dække hvis´s røv ind.

Pyt være med det.....

:cooldance:

En ny uge starter i morgen med friske øjne og masse af gåpå mod. Den sidste dag af denne famøse kursus og så bliver det spændende hvor jeg skal i praktik.

Det fedeste bliver altså at komme hjem, pakke min trænings taske og gå over i centeret og giv den så meget gas som min krop kan holde til.... Der skal rives jern rundt som aldrig før efter mine bedste evner så jeg kan nyde den kommende weekend med multi mange doms...

Så ved man man lever!!

:w00t:

Tror sku jeg vil forkæle mig selv med en bøtte "Prut"iner og en omgang sol... Om ikke andet så kan jeg nyde mit spejlbillede og skræmme ungerne med prutteriet...

:w00t::w00t:

Jeg har taget intativ til at holde en mini mol træf og håber det kan blive en brag af en oplevelse.... med hjælp fra nutellaknægten så skal jeg gøre mit bedste for at forberede en hyggelig dag med mennesker jeg beundre og ser op til for deres vedholdenhed, ivrighed og daglige glæder som varmer så meget at læse her på Mol!

Der er også blevet aftalt jeg skal have taget nogen billeder til en kommende galleri så alle kan følge pivdyrets udvikling med at komme i form .... Jeg kan sige en ting... mange vil more sig over de planer der er lagt!!

:cooldance::laugh::bigsmile:

Hvis alt går vel så har jeg "vinterferie" med mine to guldklumper og en ting er helt sikkert... vi skal i skoven.... uanset vejr.... vi skal spille og hygge og nyde hinanden. Samle positive energier og finde glæden i vores hjem igen.

Der skal læses gyser historie i stearinlyset skær og soves på stuegulvet på dårlig madresser med popcorn under dynen og cola light til mormor her.

Bages snobrød på en lille bål nede foran opgangen .... og i tilfæld af regn eller sne... skal der findes paraplyer frem

:cooldance:

Ja ja mange planer men vi har også 8 fridage foran os... og vi har virkelig brug for at mærke hyggen og glæden med hinanden.

alt i alt..... en hel del af se frem til..... så jeg gider ikke kigge tilbage på de dage der er gået for der er ikke mange timer som har givet succes...

Tag det gode med mig i den næste uge og begraver alt det andet.

Tak for de gode timer jeg har fået med her i jeres logs og ikke mindst her i min egen.

Pas på hinanden og dem i har kært... :wub:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg kom afsted uden min trænings program, men tog bare derud af og som det ser ud så fik jeg lavet det hele.

Dagens træning;

Musik; AcDc!

Løb interval 20 min

Hyperextensions

5kg x 12 x 3

Squat

30kg x 8 x 3

Bænk

Glemt :blush:

Dips

( 40 kg ) 8 x 4

Skrå Bænk ( rowing hånd / ben) ???

11,5 kg x 8 x 3

Military press

10kg x 6 x 3

Mave crunch

35kg x 14 x 3

Mave på Bold

Skrå muskler + alm

14 x 3

Ekstra

Ben curl

25kg x 5 x 3

Ben press

37,5 x 8 x 3

Peck deck

20kg x 8 x 3

Træk ned af med reb

20kg x 8 x 3

20 min PW til slut

Prut shake og en omgang sol...

:cooldance::cooldance::firebounce::firebounce:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :laugh:

Så er der dømt vinterferie i vores lille hjem.... sååå cool!

Dagen på kursus gik med at se tilbage på hvordan det hele havde forløbet og hvilken ønsker vi hver især havde mht vores kommende praktik periode.

3 mdr skal vi være i en eller anden funktion på et arbejdesplads. For at se hvilken begræsninger vi har i dagligdagen.

Hvor vi skal ende i systemet og hvilken målsætninger der skal laves.

Bare ordet mål gøre mig helt nervøs..

:laugh::laugh:

Dvs jeg kan blive stillet krav til?!?!

Pyhhaaa

:w00t:

Neeeeeeeeeeeej jeg vil meget gerne tag mig en ny udd så det er lidt svært at komme med ønske om at prøve et job afr man slet ikke har erfaringer i eller nok viden om.

Så jeg skal en tur forbi en studievejleder og se om jeg kan pejle mig ind i hvilken udd ville være det mest optimale at satse på i tilfæld af jeg kan få en revidering.

:raisebrow::dry::tongue:

Håbet har jeg da.

Så nu bliver det spændende at se om en praktikplads kan findes til pivdyret..

:w00t:

Det var lidt trist at sige pænt farvel til de andre der havde deltaget men jeg havde træning at se frem til.

Hjem det gik, spiste lidt fokost med min søn og så lidt film... Mulan 2... lidt for sukkersødt for en mini kriger....

:blush:

Hyggeligt dog...

Derefter til træning som jeg så allerede har postet...

Selv synes jeg det gik kanont trods jeg ikke havde min program med.

Svedig, forpustet og med dirrende krop kunne jeg sæt mig tilfreds i omklædnings rummet og snik snak med nogen tøser.

Dejligt...

:cooldance: :4thumbup:

God weekend til jer alle.

Link to comment
Share on other sites

God weekend til jer alle.

Mange tak i lige måde :smile:

Jeg har endnu ikke fået snakket med nogen af de andre her fra byen, meen mon ikke det kommer :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der knægt....

Det kommer altsammen da... sad i omklædnings rummet med de unge tøser og skrev web adressen hertil ned mange gange efter jeg havede fortalt vidt og bredt og alle de søde, dygtig mennesker der var her på siden...

Så håber vi får nye ansigter her på mol de næste dage.. ellers må jeg bare i gang med min :poking:

LOL

Link to comment
Share on other sites

Og så lige...

Når du nu er så venlig at poste billeder af dig selv (snart ikk´)

Har jeg selvfølgelig gjort det samme (i profilen)

det er egentlig rart at se den man skriver med

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Weiiiiiii joh det var sku rart at se dig........ cool du sætte ansigt på din nick!!

Ville være fedt hvis mange fulgte dig...

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke holde ferie sammen med børnene?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

de er gået fra miiiiiiiiiiiiiiig

deres venner var mere intersante end mig i dag...

:sneaky2:

men lige en note til dig og dine mange tanker pt omkring mol

Jeg er åben om mig selv ja... men ikke om alt... og slet ikke om mine børn...

Igennem mine ord her om mine tanker, liv, hverdag og ikke mindst min træning som faktisk få bemærker... for jeg træner sku da!! Jeg gøre fremgang i mange øvelser men af en eller anden årsag så er det ikke grunden til hvorfor jeg har mange besøgende??

Har faktisk tænkt på om jeg skulle lave en ren trænings log...

:laugh::w00t::laugh:

Måske kunne jeg få feedback fra flere om det så...

:laugh:

Nej pjat...

Min log er en klar afspejlig af hvem jeg er som menneske. Jeg er som i ser mig her i real life også.

Derfor er min log blevet som den er.

:4smartass:

Folk et indblik i hvem jeg er. Der er bare langt fra et indblik til at kende mig på mange flere facetter end i ser her. Jeg vælge hvilken informationer jeg giver jer....og være sikker på de er gennemtænkt for jeg ved der findes mennesker i cyber som til hver en tid bare vil gøre andre ondt. :devil:

Jeg er ikke lavet af sten.. og jeg rammes også hårdt af andre onde ord.

I bund og grund så føler jeg bare jeg ikke har noget at skjule men derimod noget at beskytte... det har jeg da som alle andre... Mine to guldklumper feks :wub::wub:

At dele er for mig at vidregive erfaringer og ved det kan have enorm stor betydning for andre. Faktisk nok mere for dem der læser min log og aldrig skriver noget.

For dem kan de genkende sig selv elelr oplevelser og vide ja ja hende pivdyret har været igennem meget ligesom dem selv.

Et trøst i stilhed som giver styrke og ikke mindst viden om man ikke er alene.

Det sku en gave jeg ikke skal betale eller svare skat af.

Dyrbart og meningsfuld..

Samt giver jeg varme, omsorg og glæde.... fuldstændigt som andre giver mig ved at skrive i deres logs.

Tak for alle er på mol... ikke mit liv men damn en glæde i mit liv.

Klem

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

deres venner var mere intersante end mig i dag...

Sådan var min bror og jeg også i den alder.

Det var bare med at komme ud af døren og lege hvis man kunne slippe afsted med det.

Når vi så var blevet sultne så kom vi jo alligevel tilbage med hatten i hånden.

Det var bestemt ikke fordi vi ikke kunne lide vores mor.

Hende har vi nemlig altid været glade for... :wub:

Link to comment
Share on other sites

deres venner var mere intersante end mig i dag...

Sådan var min bror og jeg også i den alder.

Det var bare med at komme ud af døren og lege hvis man kunne slippe afsted med det.

Når vi så var blevet sultne så kom vi jo alligevel tilbage med hatten i hånden.

Det var bestemt ikke fordi vi ikke kunne lide vores mor.

Hende har vi nemlig altid været glade for... :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaah jeg ved det godt... og holder dem heller ikke inde når de nu så gerne vil ud og lege... :4thumbup:

Sidder og venter på de bliver sultne eller jeg kan være til andet glæde og surfer her på Mol....

Hvad man dog ikke gøre som mor....

Bager en kage til dem og deres venner og nogen boller bliver nok også bagt om lidt... hvis de nu skulle kigge ind i bare 5 min så skal de vide jeg er her og vil gærne glæde dem da.

:wub:

Tak for dine søde ord.. kig ind igen en anden gang . du er hjertlig velkommen.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hej PIV!

Jeg er jo meget til at spekulere, så jeg har lige gået en time i skoven (vildt dejligt vejr, kun en anelse for koldt) og spekuleret på, om jeg nu fik såret dig med min :poking:

Det er rart at vide, at det tilsyneladende ikke er tilfældet.

Selvom jeg er meget til at tænke, så er det meget længe siden, der er rendt så mange tanker igennem hovedet på mig, som i den forløbne uge.

Jeg kan sagtens genkende de positive tanker, du skriver omkring MOL, men jeg tror også, der er andre aspekter. (F.eks. hvorfor har man et behov, som MOL kan dække?)

Link to comment
Share on other sites

Hej PIV!

Jeg er jo meget til at spekulere, så jeg har lige gået en time i skoven (vildt dejligt vejr, kun en anelse for koldt) og spekuleret på, om jeg nu fik såret dig med min  :poking:

Det er rart at vide, at det tilsyneladende ikke er tilfældet.

Selvom jeg er meget til at tænke, så er det meget længe siden, der er rendt så mange tanker igennem hovedet på mig, som i den forløbne uge.

Jeg kan sagtens genkende de positive tanker, du skriver omkring MOL, men jeg tror også, der er andre aspekter. (F.eks. hvorfor har man et behov, som MOL kan dække?)

<{POST_SNAPBACK}>

Du tænker dig selv grøn i hovedet en dag du gl!!

Pas på du ikke stresser dig selv over det..

:wink:

Du kan kun :poking: når jeg har dårlig samvittighed og blive ked af det vil kun sige jeg er ked af mig selv.

Hvad det angår mine børn og min rolle som Mor kan du nok ikke rokke så meget ved... Smiler blidt...

Synes jeg er en god mor . dvs ikke perfekt men god....

:4thumbup:

Du reflekter en hel del over unødigeheder efter min bedste overbevisning lige i øjeblikket.... Se nu at komme i omdrejninger og gøre alt det som glæder dig istedet for at ligefremme at finde noget du kan være trist, forundret og itivl om.

Som jeg ser det så er andres ord af så stor betydning for dig at du stille dit eget jeg til ? om du er god nok som du er...

Du er sku god nok uanset hvor mange ting du bliver afhængig af...

Din familie skal ikke stille fordomme op overfor dig!

DERMED BASTA...

Hvorfor dit og hvorfor dat... det overlader jeg til min dejlig søn på 7... tit må jeg dog svare ham.. det ved jeg ikke... men vi kan lede efter et svar sammen... eller du kan svare mig om dit, dut eller dat gøre dig glad?

Hvis nej . jamen så find noget andet....

:laugh:

Klem herfra

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share