pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Piv,

en ting er at få squat/bænkpres/dødløft instrukser... men skylder du os ikke et besøg i OBBC så vi kan se, at du mestrer det på smukkeste vis og ikke bare laller med det?

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joooooooh min ven det kan du tro jeg gøre og i er også meget velkommen i "min "center til hver en tid...

Så kan vi altid nappe et glas cola light hjemme hos mig bagefter...

Være velkommen!

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv,

en ting er at få squat/bænkpres/dødløft instrukser... men skylder du os ikke et besøg i OBBC så vi kan se, at du mestrer det på smukkeste vis og ikke bare laller med det?

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joooooooh min ven det kan du tro jeg gøre og i er også meget velkommen i "min "center til hver en tid...

Så kan vi altid nappe et glas cola light hjemme hos mig bagefter...

Være velkommen!

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder hygsomt :satisfied: - men nu er det vel kun spørgsmål om tid, inden dit navn vil være at finde blandt medlemmerne af byens bedste træningscenter... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv,

en ting er at få squat/bænkpres/dødløft instrukser... men skylder du os ikke et besøg i OBBC så vi kan se, at du mestrer det på smukkeste vis og ikke bare laller med det?

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joooooooh min ven det kan du tro jeg gøre og i er også meget velkommen i "min "center til hver en tid...

Så kan vi altid nappe et glas cola light hjemme hos mig bagefter...

Være velkommen!

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder hygsomt :satisfied: - men nu er det vel kun spørgsmål om tid, inden dit navn vil være at finde blandt medlemmerne af byens bedste træningscenter... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der kommer mere frihed til mig i min lille familie og ikke så meget ballade imellem de små så ville det klart være min fortrukken center... alene musik stilen slå alt... *GGG*

Nej men pt ligger centeret for langt væk i forhold til at børnene gerne vil være hjemme når jeg træner.

Glæder mig meget til at møde mange flere af jer fra OBBC i real life... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv,

en ting er at få squat/bænkpres/dødløft instrukser... men skylder du os ikke et besøg i OBBC så vi kan se, at du mestrer det på smukkeste vis og ikke bare laller med det?

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joooooooh min ven det kan du tro jeg gøre og i er også meget velkommen i "min "center til hver en tid...

Så kan vi altid nappe et glas cola light hjemme hos mig bagefter...

Være velkommen!

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder hygsomt :satisfied: - men nu er det vel kun spørgsmål om tid, inden dit navn vil være at finde blandt medlemmerne af byens bedste træningscenter... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der kommer mere frihed til mig i min lille familie og ikke så meget ballade imellem de små så ville det klart være min fortrukken center... alene musik stilen slå alt... *GGG*

Nej men pt ligger centeret for langt væk i forhold til at børnene gerne vil være hjemme når jeg træner.

Glæder mig meget til at møde mange flere af jer fra OBBC i real life... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Og før du ved af det, har du fået en styrkeløftslicens. :4signme::poking::tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv,

en ting er at få squat/bænkpres/dødløft instrukser... men skylder du os ikke et besøg i OBBC så vi kan se, at du mestrer det på smukkeste vis og ikke bare laller med det?

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joooooooh min ven det kan du tro jeg gøre og i er også meget velkommen i "min "center til hver en tid...

Så kan vi altid nappe et glas cola light hjemme hos mig bagefter...

Være velkommen!

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder hygsomt :satisfied: - men nu er det vel kun spørgsmål om tid, inden dit navn vil være at finde blandt medlemmerne af byens bedste træningscenter... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der kommer mere frihed til mig i min lille familie og ikke så meget ballade imellem de små så ville det klart være min fortrukken center... alene musik stilen slå alt... *GGG*

Nej men pt ligger centeret for langt væk i forhold til at børnene gerne vil være hjemme når jeg træner.

Glæder mig meget til at møde mange flere af jer fra OBBC i real life... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Og før du ved af det, har du fået en styrkeløftslicens. :4signme::poking::tongue::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Sensi Friis...

Mon ikke du stille lidt høje forventninger til din nye elev her???? Du kender ligesom mine ikke eksiterende styrke ....

:laugh::laugh:

Men damn jeg er færdig af grin...

Takker og nejer sødt for dig!

Vi bliver altså nød til at ses snart jeg er ved at dø af spænding over hvad du siger til din takke gave...

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv,

en ting er at få squat/bænkpres/dødløft instrukser... men skylder du os ikke et besøg i OBBC så vi kan se, at du mestrer det på smukkeste vis og ikke bare laller med det?

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joooooooh min ven det kan du tro jeg gøre og i er også meget velkommen i "min "center til hver en tid...

Så kan vi altid nappe et glas cola light hjemme hos mig bagefter...

Være velkommen!

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder hygsomt :satisfied: - men nu er det vel kun spørgsmål om tid, inden dit navn vil være at finde blandt medlemmerne af byens bedste træningscenter... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der kommer mere frihed til mig i min lille familie og ikke så meget ballade imellem de små så ville det klart være min fortrukken center... alene musik stilen slå alt... *GGG*

Nej men pt ligger centeret for langt væk i forhold til at børnene gerne vil være hjemme når jeg træner.

Glæder mig meget til at møde mange flere af jer fra OBBC i real life... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Og før du ved af det, har du fået en styrkeløftslicens. :4signme::poking::tongue::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Sensi Friis...

Mon ikke du stille lidt høje forventninger til din nye elev her???? Du kender ligesom mine ikke eksiterende styrke ....

:laugh::laugh:

Men damn jeg er færdig af grin...

Takker og nejer sødt for dig!

Vi bliver altså nød til at ses snart jeg er ved at dø af spænding over hvad du siger til din takke gave...

:innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Uhhh, gaver, elsker at pakke ting ud... :4jumpy: :jodler:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke du stille lidt høje forventninger til din nye elev her???? Du kender ligesom mine ikke eksiterende styrke ....

<{POST_SNAPBACK}>

hehe.... Han har NØJAGTIG de samme forventninger til dig - som vi andre.. Du skal bygges om til en Leeeeeee STYRKETØS.. YIIIR... Start med denne BEN træning ... så er du godt på vej, søde!!!

hehe - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke du stille lidt høje forventninger til din nye elev her???? Du kender ligesom mine ikke eksiterende styrke ....

<{POST_SNAPBACK}>

hehe.... Han har NØJAGTIG de samme forventninger til dig - som vi andre.. Du skal bygges om til en Leeeeeee STYRKETØS.. YIIIR... Start med denne BEN træning ... så er du godt på vej, søde!!!

hehe - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Uhhaaa sikken nogen høje forventninger i har til mig så.... Så må jeg heller arbejde hårdt for at gøre jer stolte af Mormor her....

:laugh:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

En omgang træning blev det til men ikke noget super eller tilfredsstillende så jeg vil undlade at beskrive den... resten af dagen havde lidt af samme smag... ad, spytter :nonono: og suuuk...

Så nu har jeg den sidste to timer siddet og lyttet til musik, danset alene og med ungerne på stue gulvet

:4thumbup:

Jeg har måtte konstantere at min ACDC ikke er en hit hos dem ... :blink::dry::sneaky2:

Dagens ynglings musik er;

ACDC; Little lover

Catatonia; Strange glue og selfish gene

Burhan; Take u home

Diamond rio; Beautiful mess

Musik 2 die 4 :blush: En cool blanding af musik som jeg har fået foræret!

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Du trænger til at høre noget Bob Marley gør du!

Ikke alt det der Heavy. Det er da lavet for at gøre folk voldelige eller deprimerede.

Lively up yourself eller Comming in from the cold burde kunne gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har måtte konstantere at min ACDC ikke er en hit hos dem ... :blink:  :dry:  :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk, ungdommen nu til dags. AC/DC er feee' musik. :strat: :4band: :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja er det ikke rystende??? Det er slet ikke til at forstå når de nu har fået det ind med modermælken??

Jeg ved ikke hvad man skal stille op???

Måske har du en super forslag som jeg kan bruge for jeg må erkende jeg ser det som en håbløs opgave efterhånden...

Dyb suuuuuuk

:cry:

AC / DC ikke tages med til mine kommende børnebørn....

DET GÅR SLET IKKE!!

Link to comment
Share on other sites

Du trænger til at høre noget Bob Marley gør du!

Ikke alt det der Heavy. Det er da lavet for at gøre folk voldelige eller deprimerede.

Lively up yourself eller Comming in from the cold burde kunne gøre det.

<{POST_SNAPBACK}>

Griner vildt over denne fordomsfuld indsigt du her i denne inlæg levere :laugh: Jeg er vokset op med rock... ikke heavy.. her findes dog en del jeg nu også kan lide...

Tekster og musikken kan virke rå, brutalt og for nogen larmende men kære... i musikken findes der geniale musikker,m fede tekster fyldt med med emner alle kan forholde sig til ....

Jeg vokset op med AC/ DC ingen vil nogensinde erstatte de tanker,magiske føleser og minder jeg har til deres musik, koncerter og tekster. :wub:

Bob Marley er bestemt heller ikke ringe men essensen af musikken er man skal være i humøret til det og han ligger ikke på min top ti liste i disse dage..

Jeg er nu sikker på du kan forholde dig til det jeg skriver...

Musik kan forstærke eller ændre mit humør i dag har dagsorden stået på det skulle frembringe glæde, danse lysten og skønne minder.

Et sølle forsøg på at skabe overskud... :bigsmile:

Lige med undtagelse af en enkel melodi som var med en hel anden dagsorden..

:wub:

Little lover @ AC/DC

saw u in the front row moving to the beat

just moving og groving.... killed med when i saw the wet patch on the seat... was i coke cola.. ohh baby i hope u liked the show ... when the band said goodnight i had to say hello... little lover.... i cant get u off my mind... little lover.... i have been trying hard to find... someone like u... ohh baby u shaw looked sweet.. crusin ... a leg on eather side of my Mc seat... just crusin...could have been a nightmare .. could have been a dream...but i my home i thought i heard u scream..

little lover.... i cant get u off my mind... little lover.... i have tried so hard to find... someone who could give me the things i needed...little lover... i cant get u off my mind.. no.. little lover... ohhh i tried so har to find someone like u...u had my picture on your bedroom wall.. next to Gary glitter... i was standing on the stage playing rock and roll.. i was a guitar picker....ehmm...... never had a record.. never had a hit..... u didnt mind a bit... little lover......i cant get u off my mind... little lover... u know i tried so hard to find someone like u....... silence..... ohhh little lover...

hvor ligger volden i denne tekst må jeg spørge... synes selv den er ret flabet...

:4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Fear, fear - she's the mother of violence

it's getting hard to breathe

it's getting so hard to believe

to believe in anything at all

but fear,

Ikke så megen snak om tekster venner, en aften der starter med AC/DC og slutter med Marley er vel OK??

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Fear, fear - she's the mother of violence

it's getting hard to breathe

it's getting so hard to believe

to believe in anything at all

but fear,

Ikke så megen snak om tekster venner, en aften der starter med AC/DC og slutter med Marley er vel OK??

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

griner... du er sku så cool

Link to comment
Share on other sites

Når startriffet til "Highway to hell" hamrer afsted bliver jeg 17 år og überkåd igen!

AC/DC..forrygende musik,med den perfekte boogie rytme, både til træning og sex! :blush::bigsmile:

Så mange udødelige Booige till you drop numre!!!!

It was one of those nights

When you turn out the lights

And everything comes into view

She was taking her time

I was losing my mind

There was nothing that she wouldn't do

It wasn't the first

It wasn't the last

She knew we was making love

I was so satisfied

Deep down inside

Like a hand in a velvet glove

Seems like a touch, a touch too much

Seems like a touch, a touch too much

Too much for my body, too much for my brain

This kind of woman's gonna drive me insane

She's got a touch, a touch too much

Ow

She had the face of an angel

Smiling with sin

The body of Venus with arms

Dealing with danger

Stroking my skin

Like a thunder and lightnin' storm

It wasn't the first

It wasn't the last

It wasn't that she didn't care

She wanted it hard

And wanted it fast

She liked it done medium rare

Seems like a touch, a touch too much

Seems like a touch, a touch too much

Too much for my body, too much for my brain

This damn woman's gonna drive me insane

She's got a touch, a touch too much

Touch me

Ow

Link to comment
Share on other sites

Når startriffet til "Highway to hell" hamrer afsted bliver jeg 17 år og überkåd igen!

AC/DC..forrygende musik,med den perfekte boogie rytme, både til træning og sex! :blush:  :bigsmile:

Så mange udødelige Booige till you drop numre!!!!

It was one of those nights

When you turn out the lights

And everything comes into view

She was taking her time

I was losing my mind

There was nothing that she wouldn't do

It wasn't the first

It wasn't the last

She knew we was making love

I was so satisfied

Deep down inside

Like a hand in a velvet glove

Seems like a touch, a touch too much

Seems like a touch, a touch too much

Too much for my body, too much for my brain

This kind of woman's gonna drive me insane

She's got a touch, a touch too much

Ow

She had the face of an angel

Smiling with sin

The body of Venus with arms

Dealing with danger

Stroking my skin

Like a thunder and lightnin' storm

It wasn't the first

It wasn't the last

It wasn't that she didn't care

She wanted it hard

And wanted it fast

She liked it done medium rare

Seems like a touch, a touch too much

Seems like a touch, a touch too much

Too much for my body, too much for my brain

This damn woman's gonna drive me insane

She's got a touch, a touch too much

Touch me

Ow

<{POST_SNAPBACK}>

uhaaa hvilken kvinde vil ikke tag det som en kæmpe kompliment hvis hun følte disse ord var rettet til hende...

Weeeeiii :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

She was taking her time

I was losing my mind

<{POST_SNAPBACK}>

I couldn't take it any longer

Lord I was crazed

And when the feeling came upon me like a tidal wave

I started swearing to my god and on my mother's grave

That I would love you to the end of time

"selvfølgelig ved jeg hvad jeg gør skat"

(famous last words vol 2)

Hæg

Link to comment
Share on other sites

She was taking her time

I was losing my mind

<{POST_SNAPBACK}>

I couldn't take it any longer

Lord I was crazed

And when the feeling came upon me like a tidal wave

I started swearing to my god and on my mother's grave

That I would love you to the end of time

"selvfølgelig ved jeg hvad jeg gør skat"

(famous last words vol 2)

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

:banana::nahnah::cheer::omg::headphonedance::clap::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Og jeg er ignorant nok til ikke at fatte en skelnen mellem heavy rock og hård rock.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nemt nok Xj:

Hvis du er til koncert og der er savsmuld på gulvet og øl i hånden er det hård rock.

Hvis mere end 50% af tilskuerne har nittebælter er det heavy :laugh:

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Heavy rock/Hård rock er ofte et synonym for et andet..

som så er forskelligt fra Heavy Metal, der kan opdeles i alt fra Speed, grind, Hardcore, death, Black, Nu metal og meget meget mere...

Hård /heavy rock er ofte mere "fest" orienteret end "rigtig" heavy. F.eks kan man sætte fint gang i en fest med det rigtige AC/DC ;Bon Jovi (Gud forbyde det) eller lignende, hvorimod det nok er færre der vil mene at Maiden eller Slayer er partymusik (.. jeg vil :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg må erkende, at jeg har haft det så dårligt med musikken, at jeg aldrig har lagt mærke til teksterne.

Og jeg er ignorant nok til ikke at fatte en skelnen mellem heavy rock og hård rock.

<{POST_SNAPBACK}>

Smiler varmt ikke alle skal være enig .. heldigvis men jeg kan nok godt lide det...

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Og jeg er ignorant nok til ikke at fatte en skelnen mellem heavy rock og hård rock.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nemt nok Xj:

Hvis du er til koncert og der er savsmuld på gulvet og øl i hånden er det hård rock.

Hvis mere end 50% af tilskuerne har nittebælter er det heavy :laugh:

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

:4smartass::4smartass:

Godt du er her i loggen til at forklar vores kære Xj forskellen... takker... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share