pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

LOL LOL LOL Pivklar jeg var en af de stilladsarbejdere! :blink::w00t::blink:

Nå okay ikke.. Men sjovt nok :smile:

Ja det har så været et stykke tid hvor jeg ikke har fået læst logs, men nu er jeg opdateret i din og glæder mig til at følge med igen :smile:

Edited by JokerX
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan i nu alle have en super dag... Jeg springer lige træning over i dag  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Springer?? Du springer vist ingen steder :devil:

Squat DOMS er det fedeste, ikke stå, ikke gå, ikke ligge, bare lide :4thumbup:

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der Hæg....

Du har fuldstændigt ret... jeg sprang ingensteder og springer ingen steder i dag heller.....

For pokker da ...

:laugh:

Hyg til dig også

Link to comment
Share on other sites

Stilladsarbejder - endnu et karrierevalg, som jeg ikke traf...... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hilser pænt på dig...og byder dig velkommen :tongue:

Det er vist første gang du er her... synligt ihvertfald da... :bigsmile:

så er det dejligt det er med et smil på læben...

:4thumbup:

Læser skam også i din log.. det er dog for det meste på en plan hvor mine evner ikke rækker til, tænker man skal have en uni udd :4smartass: ..... gøre det så bare til en udfordring :cooldance: og hygger mig med det.

Mht stillads arbejder........ uhmmm ajjjj jeg er ikke selv misunderlig så det skal du så heller ikke være da :laugh: til tider er det vel ikke altid et rart syn man møder i folks vinduer tror jeg.... :blink:

ps mine persinner er lukket her til morgen mens de arbejder....

:wink:

Link to comment
Share on other sites

LOL LOL LOL Pivklar jeg var en af de stilladsarbejdere! :blink:  :w00t:  :blink:

Nå okay ikke.. Men sjovt nok :smile:

Ja det har så været et stykke tid hvor jeg ikke har fået læst logs, men nu er jeg opdateret i din og glæder mig til at følge med igen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

LOOOOOOOOOOOL..... Jamen så har du set det hele pivklar...... :w00t:

Det er rigtig rart at se dig her i min log igen..... :4thumbup: læste lige om din aften løbetur... øjjjjjj det lyder hyggeligt.. kunne næsten høre sneen knase under dine fødder...

Niiiiice

Velkommen tilbage.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Piv! Jeg tror ikke du skal se op til universitetsuddannede!

Du kan jo se i CoqRouge's log, hvor meget tid han bruger på at forsøge at få jordforbindelse!

(At han så selv kalder det noget andet, og at han måske selv tror, det er noget nadet, han går efter, det må han jo om :dry: )

Link to comment
Share on other sites

Piv! Jeg tror ikke du skal se op til universitetsuddannede!

Du kan jo se i CoqRouge's log, hvor meget tid han bruger på at forsøge at få jordforbindelse!

(At han så selv kalder det noget andet, og at han måske selv tror, det er noget nadet, han går efter, det må han jo om  :dry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der...

Ser du jeg mangler ikke jordforbindelse så ikke det jeg søger i andre logs da :4thumbup:

Jeg har i en del år drømt dagligt om at studere på uni.... men omstændighederne gøre det praktisk talt umuligt... men det er nu også godt at have drømme ikke sandt?

Klem til dig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nok er jeg generelt pessimist, men jeg tror ikke, det kan være så umuligt.

Første skridt er jo at tilfredsstille adgangskravene.

Næste skridt er at få snakket med universitetet. Jeg læste jo selv 1/3 tid på Århus Teknikum sidste forår.

Med din lyst til at pine dig selv, så skulle du sagtens kunne komme igennem med noget. At det så tager 3 gange så lang tid i starten. Det må du jo så leve med.

Det kan jo måske være et problem at få børnene passet, men det vil jeg da tro, at der også kan findes en løsning på.

Revalidering kunne også være en mulighed, men det tager vel tid?

Med din trang til at mærke dig selv, så fatter jeg bare ikke, hvad du vil med en universitetsuddannelse.

Link to comment
Share on other sites

Piv! Jeg tror ikke du skal se op til universitetsuddannede!

Du kan jo se i CoqRouge's log, hvor meget tid han bruger på at forsøge at få jordforbindelse!

(At han så selv kalder det noget andet, og at han måske selv tror, det er noget nadet, han går efter, det må han jo om  :dry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da ellers noget af en bredside! 3 ting:

1: Som AF skriver: Folk med jordforbindelse hænger ikke på træerne.

2: At man har begge ben på jorden skal ikke forhindre tankerne i af flyve.

3: Man kan godt have jord på skoene uden nødvendigvis at have det i hovedet!

Pivklar>Tak for velkomsten. Jo, jeg har smuglæst en hel del i din log. Jeg synes, at det er godt gået, at din log i løbet af relativt kort tid er blevet en form for omdrejningspunkt for mange forskellige samtalespor på MOL.

Angående universitetsuddannelsen: Jo, jeg har en sådan, men den har ikke noget at gøre med de ting, som diskuteres i min log. Her er mit udgangspunkt den glade amatørs. Med det in mente kan alle være med. Jeg forsøger bare at skabe en sammenhængende forståelse af de ting, som jeg af og til læser og de ting, som jeg oplever i det daglige, herunder med træning.

Link to comment
Share on other sites

Beklager CoqRouge!

Det blev vist rigeligt hårdt formuleret!

<{POST_SNAPBACK}>

OK, eller også er jeg bare for nærtagende. Godt ord igen!

Hvorom alting er, har din kommentar sat gang i nogle overvejelser, som jeg dog nok vil fremføre i min egen log.

Link to comment
Share on other sites

Lorte trænings pass..... :gal:

20 min Pw med god tempo på og musik 2 die 4 i min mp3 afspiller..... suuuuuk en fed blanding musik....

:blush:

Squat med baby stang.... :annoyed:

12 x 3sæt

Bænk press med stangen...... :blink:

12 x 3sæt

Biceps curls.... :wink:

8 kg x 12 x 3sæt

Træk til bryst stående..... :tongue:

15 kg x 12 x 3sæt

Cabel flyers...................:unsure: .... ny øvelse.. i like!

10 kg x 12 x 3sæt

Siddende træk til bryst.........:unsure: ..... i like

10 kg x 12 x 3sæt

Forsøgt::newtongue::nonono::crazy::gal::4goodbye::thumb_down::4whip:

Cable crunches

dødløft

mave øvelser

shrugs

alt sammen uden at kunne gennemføre pga hold i nakken...:crybaby:

:gal:

Link to comment
Share on other sites

Nok er jeg generelt pessimist, men jeg tror ikke, det kan være så umuligt.

Første skridt er jo at tilfredsstille adgangskravene.

Næste skridt er at få snakket med universitetet. Jeg læste jo selv 1/3 tid på Århus Teknikum sidste forår.

Med din lyst til at pine dig selv, så skulle du sagtens kunne komme igennem med noget. At det så tager 3 gange så lang tid i starten. Det må du jo så leve med.

Det kan jo måske være et problem at få børnene passet, men det vil jeg da tro, at der også kan findes en løsning på.

Revalidering kunne også være en mulighed, men det tager vel tid?

Med din trang til at mærke dig selv, så fatter jeg bare ikke, hvad du vil med en universitetsuddannelse.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i gang med at undersøge det... og så må jeg se hvad der kommer ud af det hele...

Tusind tak for dine tanker....

Men forstod så ikke lige din sidste bemærkning... gider du lige uddybe den...??

Klem

Link to comment
Share on other sites

Piv! Jeg tror ikke du skal se op til universitetsuddannede!

Du kan jo se i CoqRouge's log, hvor meget tid han bruger på at forsøge at få jordforbindelse!

(At han så selv kalder det noget andet, og at han måske selv tror, det er noget nadet, han går efter, det må han jo om   :dry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da ellers noget af en bredside! 3 ting:

1: Som AF skriver: Folk med jordforbindelse hænger ikke på træerne.

2: At man har begge ben på jorden skal ikke forhindre tankerne i af flyve.

3: Man kan godt have jord på skoene uden nødvendigvis at have det i hovedet!

Pivklar>Tak for velkomsten. Jo, jeg har smuglæst en hel del i din log. Jeg synes, at det er godt gået, at din log i løbet af relativt kort tid er blevet en form for omdrejningspunkt for mange forskellige samtalespor på MOL.

Angående universitetsuddannelsen: Jo, jeg har en sådan, men den har ikke noget at gøre med de ting, som diskuteres i min log. Her er mit udgangspunkt den glade amatørs. Med det in mente kan alle være med. Jeg forsøger bare at skabe en sammenhængende forståelse af de ting, som jeg af og til læser og de ting, som jeg oplever i det daglige, herunder med træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det er da så lidt at byde en ny velkommen i sin log da... :4thumbup:

Er du en log lusker ??

:laugh:

Jamen dem tror jeg er en del af når man se på hvor mange besøgende der er herinde... :blush:

Jeg forstår heller ikke lige hvorfor min log har udviklet sådan... nogen har givet et bud ... men det er noki meget indiviuelt hvad folk kigger efter herinde vil jeg tro.

:bigsmile:

Er den ligefrem en samtaleemne???

:freaked:

Nå men bare det er på den gode måde så er jeg rolig ved det.

Vigtigt er det vel at man selv er tilfreds med sin log.. uanset hvad andre mener om det.

Dem der holder af at besøg ens log kommer med deres tanker og det værdsætter jeg da højt.

Du er velkommen herinde til hver en tid og du behøver ikke at være en log lusker her... :bigsmile:

Have en super dag

Link to comment
Share on other sites

Tanker set i bakspejlet !

Livet er sku en sær oplevelse til tider… Jeg tror på det vigtigste er man er sig selv tro og ikke forsøger at være til kun at være til for andre. Hvis vi som mennesker ikke værdsætter os selv hvordan skal vi kunne forlange af andre at de skal værdsætte os?

Ved selv at være åben lukker man døren til andre folks egne forestillinger som skabes at deres viden eller nok for den sags skyld mere uvidenhed. Uvidenhed ved vi alle er hvor fordomme fødes og får deres vitaminer… det er for mig roden til en del ondskabsfuldhed hos menneske.

Åbenhed er så ikke altid noget alle ønske at høre, modtage da det så stiller krav til dem selv hvor de må kigge indadtil!

Det ved vi alle kan være ret skræmmende.

Når livet er hård, svært eller bare imod en kan man vælge at lukke sig inde, søge hen til dem der holder af en for at få støtte og hjælp eller finde en løsning på anden måde.

Jeg har igennem mit liv tit valgt at isolere mig og finde løsning indtil for et års tid siden. Her har jeg fået en masse mennesker i og omkring mit liv til at føle sig utilstrækkeligt uden det var min hensigt. Jeg gjorde det for at skåne dem for ikke at belaste dem …. Spørgsmålet er så om jeg fandt løsning hurtigere og mere effektivt på bekostning af dem eller om jeg forsinket en masse ved at tro jeg kunne klare det hele alene?

Handler det om vi ikke stoler på andre? Eller vi ikke vil vise andre vores problemer og sårbarhed? Måske er det dybest set fordi man bare ikke tør!

Jeg har ikke fundet svaret 100 % men jeg ved jeg i høj grad skammede mig over min situation som jeg så i dag ved ikke havde grund til.

Flovt var det i hvert fald synes jeg at mærke dybt inde i min sjæl.

Med en viden i dag om at mange andre har været igennem de selv samme problematikker er der kommet en ro over mig… så nu er skammen og flovhed begravet og sendt bort.

Så hvis jeg havde søgt sammen med andre dengang ville jeg have fået den viden jeg har i dag!

Dermed ikke været igennem 6 års pinsel og problemer.

Ja ja jeg kigger i bakspejlet!

Jeg kan ikke ændre fortiden men jeg kan blive klogere af den.

Det jeg skal så lære af det her er;

Jeg er aldrig alene og at der er altid hjælp at finde og at dem jeg holder af og holder af mig ville gøre det mere trygt at finde en løsning med i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Tanker set i bakspejlet !

. Hvis vi som mennesker ikke værdsætter os selv hvordan skal vi kunne forlange af andre at de skal værdsætte os?

So simple and yet so hard!

Men jeg giver dig helt ret. Hvis man ikke selv kan være sin egen gode ven--så er der noget galt!

Godt at se dig tænke og være positiv, selv med ondt i nakken :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tanker set i bakspejlet !

. Hvis vi som mennesker ikke værdsætter os selv hvordan skal vi kunne forlange af andre at de skal værdsætte os?

So simple and yet so hard!

Men jeg giver dig helt ret. Hvis man ikke selv kan være sin egen gode ven--så er der noget galt!

Godt at se dig tænke og være positiv, selv med ondt i nakken :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

smiler........ ja det rykker meget godt her....

Både på den ene og anden måde...

:laugh:

Men damn det har hjulpet at tag nogen smertestillende...

Klem og tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nårh. Så ville jeg også prøve at poste lidt her. Knapt så meget skabs-log-læsning :wink:

Doms? Meget omtalt. Hvad er det lige helt præcist det er? De der frygtelige - men alligevel dejlige - smerter man får efter styrke? Ikke noget bedre end når man er nødt til at støde af med hænderne når man skal sætte sig ned for at undgå at ens ben ryster sammen under en :rolleyes:

Universiteter. Puha. Hårdt :bigsmile:. Meget der skal laves og læses og en omvæltning som tager en stor del af ens hverdag - i hvert fald for mig. Det skal man være forberedt på. Og så skal man sku interessere sig for det man læser - der er altid nogen skod fag i blandt - og så er de gode virkelig nødt til at opveje for det.

Din post 18.28 i dag. Meget dybsindig. Kan genkende mange af mine egne tanker i det du siger.

Har også en tendens til at trække mig ind i mig selv og forsøge at klare alt selv og det er måske ikke altid den bedste løsning. Men det kan være svært at give slip - der er jo ingen der kender en bedre end sig selv. Andre kan have svært ved at sætte sig ind i ens situation og hjælpe. Nogen gange kan det være svært bare at få dem til at forstå hvorfor det man opfatter som et problem er et problem! Men man er vel nødt til at prøve. Hvis man tør.

Er meget enig i at du siger at man skal være til for sig selv og ikke andre. Hvis man lever i et evigt forsøg på at gøre andre glade, kan man så selv være glad? Jeg tror ikke på at det at glæde andre er nok til at gøre en selv glad - delvist ja, men ikke nok, og ikke på bekostning af andre ting. Vil dem man forsøger at gøre glade i virkeligheden også værdsætte dine anstrengelser, hvis det går op for dem at du er ikke er rigtig glad? I så tilfælde er det dem der er noget i vejen med. Man burde ikke ønske at nogen skal opgive/gøre noget som de inderst inde måske ikke rigtig har lyst til for ens egen skyld. (Det gør man selvfølgelig alligevel - men i en ideel verden uden ondskab og egoisme)

:blahblah:

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nårh. Så ville jeg også prøve at poste lidt her. Knapt så meget skabs-log-læsning :wink:

Doms? Meget omtalt. Hvad er det lige helt præcist det er? De der frygtelige - men alligevel dejlige - smerter man får efter styrke? Ikke noget bedre end når man er nødt til at støde af med hænderne når man skal sætte sig ned for at undgå at ens ben ryster sammen under en :rolleyes:

Universiteter. Puha. Hårdt :bigsmile:. Meget der skal laves og læses og en omvæltning som tager en stor del af ens hverdag - i hvert fald for mig. Det skal man være forberedt på. Og så skal man sku interessere sig for det man læser - der er altid nogen skod fag i blandt - og så er de gode virkelig nødt til at opveje for det.

Din post 18.28 i dag. Meget dybsindig. Kan genkende mange af mine egne tanker i det du siger.

Har også en tendens til at trække mig ind i mig selv og forsøge at klare alt selv og det er måske ikke altid den bedste løsning. Men det kan være svært at give slip - der er jo ingen der kender en bedre end sig selv. Andre kan have svært ved at sætte sig ind i ens situation og hjælpe. Nogen gange kan det være svært bare at få dem til at forstå hvorfor det man opfatter som et problem er et problem! Men man er vel nødt til at prøve. Hvis man tør.

Er meget enig i at du siger at man skal være til for sig selv og ikke andre. Hvis man lever i et evigt forsøg på at gøre andre glade, kan man så selv være glad? Jeg tror ikke på at det at glæde andre er nok til at gøre en selv glad - delvist ja, men ikke nok, og ikke på bekostning af andre ting. Vil dem man forsøger at gøre glade i virkeligheden også værdsætte dine anstrengelser, hvis det går op for dem at du er ikke er rigtig glad? I så tilfælde er det dem der er noget i vejen med. Man burde ikke ønske at nogen skal opgive/gøre noget som de inderst inde måske ikke rigtig har lyst til for ens egen skyld. (Det gør man selvfølgelig alligevel - men i en ideel verden uden ondskab og egoisme)

:blahblah:

:bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Her er der plads til masse af kæbe træning hvis folk bare giver sig til kende da *GGG*

Så velkommen i min log ......... det er første gang du sætter dine fodspor her.... Sikken som i lister jer frem...

:laugh: :4thumbup:

Ja DOMS.... Cant live with them cant live without them.... eller var det sådan mænd taler om kvinder?

:poking:

Men jeg en "Sucker 4 DOMS" :wub:

Hold i nakken kunne jeg sagtens udvære!! :devil:

Uni er min drøm... men jeg kender mit ansvar og mine muligheder i det daglig og pt er der ikke plads til jeg begraver mig så dybt i bøger....

Det vil sku være en svigt imod mine børn hvilken jeg ingen intensioner har at sårer.

Finder mig en udd og forelsker mig i den og håber så jeg kan få råd til at tag den ellers så sker der bare noget andet...

:laugh:

Der er intet i vejen med at finde en løsning selv problematikken for mig opstår i at jeg ikke var åben om hvilken problemer jeg stod i og deres tanker var deres sorg og dermed var de magtesløse. De havde ikke forståelse for hvad der skete og ville til hver en tid have accepteret det, ved jeg nu, hvis jeg havde blot fortalt dem hvad der forgik i mit hovedet og i mit liv.

Jeg ønsket ikke at få dem til at føle sig overset, eller de ikke var værdsat eller jeg ikke troede de var der for mig men det var de signaler jeg udsendte ved at tie.

Min tanker var de havde nok i deres liv og ikke havde brug for mine bekymringer.

De sagde til mig at jeg fornægtet dem muligheden for at være min venner og veninder da de engang kunne få lov at trøst mig eller bare holde om mig når jeg havde haft det svært.

Den sad klokke rent!

Jeg besluttet på deres vegne og det havde jeg ikke ret til. De er mennesker som sagtens kan sige fra og til.

Så set i bakspejlet så skal man ja kunne trække sig tilbage til hver en tid men så også have forståelse for dem man har om sig. De lærte mig at det er ok .... bare jeg ikke fordufter for de bliver nervøse og bange på mine men også på deres vegne.

De lærte mig også set i deres bakspejl ( de fortalte mig heller ikke alt det her før det var overstået så de lærte også en del af det hele) at man som venner også gerne må sige til hinanden at man er der og være ærlig med ens bekymringer. Deres behov er ligeså vigtig som mine.

Vi lærte alle meget af det jeg gik igennem og vi er tætte, ærlige, åben og oprigtige selvom det til tider kan være svært at lytte til deres tanker så vil jeg til hver en tid heller vide end at være uvidende.

For jeg elsker dem og de elsker miiig....

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Nå, nu bliver du dybsindig.

Jeg kan ikke helt gennemskue, hvor det er venner, og hvor det er børnene, du snakker om.

Kommentaren omkring studie virker ikke så vigtig, efter dit indlæg, men jeg vil alligevel forsøge:

Majandra har nogenlunde sagt, hvad jeg ville sige om universitetet.

Det, jeg tænker om dig, er, at du skriver meget om krop, og hverdag og aktiviteter, og det er der meget lidt af under et studie, især, hvis studiet er meget bogligt.

-------------------------------------------------------------

Nye tanker:

Det går lidt op for mig, at et studie også kan være en modpol til hverdagen eller en måde at nuancere livet på.

Stiudiet er bare også som regel meget stillesiddende og ind imellem kedeligt.

Men jeg vil også sige, at en af mine kollegaer læser teologi på deltid, og en af de andre "Piv'er" læser nu til lærer. Det begyndte hun på som 48 årig, selvom, eller måske fordi hun var arbejdsløs enlig mor til 2 (hjemmeboende) børn, og hun havde købt hus lige før hun blev arbejdsløs.

Jeg kan sagtens forstå, hvis tingene virker uoverskuelige, og jeg ville ikke selv have valgt en videregående uddannelse, hvis jeg skulle vælge nu, men på den anden side, så kan det meste lade sig gøre.

Jeg tror ikke, du ville ende i en situation, hvor det går ud over børnene, så det tror jeg roligt, du kan slappe af overfor.

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Kig tilbage på ugen der gik

Træning gik langsomt og forsigtigt grundet hold i nakken. I dag føles det dog i klar bedring hvilken er bare kanont.

Glæder mig til igen at kunne give det fuld gas i centeret med mine vægte. For slet ikke at tale om at få forbredret min teknik i de tre store øvelser og få mig en masse styrke derefter.

:cooldance:

Det var også en uge med ro på hjemmefronten hvilken klart gav mig den nødvendigt plads til at komme til hægtene. :bigsmile:

Fået talt med en del fra Sjælland og glædes over der nu er ro omkring jeg nu bor her på Fyn.

Hverken de eller jeg er så plaget af savn længere.

:tongue:

En god ven som jeg har tæt på mit hjerte går igennem en led tid i forbindelse med skilsmisse. Op og nedturer er en del af daligdagen fyldt med problematikker om hvad der vil ske i fremtiden mht deres børn og alt det som følge med i sådan en situation.

Jeg oplevet han kryb ind i en hule hvilken er som jeg har skrevet ok men på mig virkede det som om han led i ensomhed uden varme og omsorg hvilken er ultra nødvendigt midt i sådan en krise i sit liv.

Jeg valgte at være oprigtig, ærlig og ja det fremkom meget provokerende. Jeg tror generalt at mænd har det svært da det ikke er naturligt at være sårbar, ked og rørstrømsk uden de føler sig vattet hvilken bestemt ikke er sandhed.

Af uforklarlige grunde bliver mange så kolde, kynisk og ufølsomme .. deres måde at kæmpe i en truet situation!

Det kan være deres styrke med kan også netop være deres svaghed ... særligt når det kommer til retsager, statsamts møder og advokater.

Vigtigt er det man holder de voksne problemer adskilt fra hvad er i børnenes tav.

Nogen par ender i en krig hvor man bruger deres børn som våben.. usmageligt, ansvarsløst og ikke mindst total ude af perspektiv.

Kampen om hvem der skal have forældremyndigheden og hvornår hvem skal have børnene hvornår bliver begrundet med modbydelige trusler og ydmygelser imod hinanden.

Hvem det tjener godt at opføre sig sådan?

Ingen!

Voksne må heller først som sidst acceptere at deres kærlighed ikke holdte og arbejde for at komme igennem den personlig krise som tag normalt et års tid på bedstevis men efter min bedste overbevisning nok ikke med hinanden. Derefter se nøje på hvad er bedst for ens fælles børn som er skabt af kærlighed og drømme med hinanden engang.

Fokus bør her være på børnene som er de uskyldig i det hele.

Respekt om netop dette er alfa omgea!

Skænderier, råben og skrig mens børn hører ( tro heller ikke på de ikke hører noget blot fordi de sover) på det er psykisk vold som efterlader ar mange år fremover.

De små kender os voksne bedre end vi selv gøre til tider, de mærker enhver ændring i humøret også når vi tror vi skjuler det for dem.

De har ret til at kende sandheden!

Deres fantasi er ret veludviklet og tit meget værre end der normalt er grund til for dem at forstille sig.

Skyld følelser dukker også op hos dem.

Det har vi ikke ret til at udøve på de små mennesker vi elsker overalt på jorden og elsker os ubettinget!

Vores samfund overhoveder er fair hvis vi er ansvarlige forældre.

Være sikker på det.

Det sker i få tilfælde i DK at nogen forældre fratages retten til samvær med deres børn. Dette er ikke baseret på tåbeligheder imellem voksne mennesker som kommer med latterlige udtalelser men kun når et / flere børn er truet i deres udvikling!

Så ugen gik meget med tankerne om hvad jeg selv havde gået igennem mht min skilsmisse og klart med stor sorg over min ven nu skal igennem sådan en krise. Mit hjerte bløder for hele familien men jeg ved også de nok skal komme sig allesammen og tiden skal nok hjælpe dem midt i sorgen.

I går var jeg børnefri og havde en skøn dag, aften og nat hvor jeg var i centrum for det ultamative forkælelse.

Var ude og spise for første gang siden jeg kom til Fyn..

Wooooow det var dejligt at bare at være MIG!

Jeg håber i alle har det godt og at den næste uge vil bringe jer alle en masse positive oplevelser og ikke mindst glæder.

Pas på jer selv og dem i elsker og holder af.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver du af?

Nå, jeg ville lige sige, at det nok er en ide at forsøge at være opmærksom på, hvornår du spænder i nakken.

Prøv eventuelt at køre "squat" uden stang, og mærk med fingrene på nakkemusklerne, om du kommer til at spænde undervejs.

Det bør være muligt at gå ned på hug og op igen uden at spænde i nakken undervejs. Det kan sikkert ikke lade sig gøre med vægt på, men det kan give en ide om, hvornår du spænder for meget.

Der er dog ingen garanti for, at det virker for dig. Det kan jo også være noget andet, du får ondt i nakken af.

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver du af?

Nå, jeg ville lige sige, at det nok er en ide at forsøge at være opmærksom på, hvornår du spænder i nakken.

Prøv eventuelt at køre "squat" uden stang, og mærk med fingrene på nakkemusklerne, om du kommer til at spænde undervejs.

Det bør være muligt at gå ned på hug og op igen uden at spænde i nakken undervejs. Det kan sikkert ikke lade sig gøre med vægt på, men det kan give en ide om, hvornår du spænder for meget.

Der er dog ingen garanti for, at det virker for dig. Det kan jo også være noget andet, du får ondt i nakken af.

<{POST_SNAPBACK}>

Hi hi

Jeg er lige her .... :cooldance:

Det er præcis hvad jeg har brugt når jeg har trænet denne uge.. altså finde udaf hvornår jeg gøre hvad samt bare haft en let stang over mine skulder uden vægt på.

Æv oplevelser ligger kun i at efter en normal trænings pas så er jeg vildt i hopla... men den forgående uge har træning været smertefuld og ikke på den fede måde..

Grrrrr

Men hyggeligt du har lagt mærke til jeg ikek har været aktiv i min log... :4thumbup:

Har du haft en god weekend.. læste lige om din træning men det var vist mere kæbetræning end vægt træning der var forgået...

:poking:

Klem herfra

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige, om jeg skal udtale mig om weekenden. Det var nu ok træning bortset fra at det trak for længe ud. Ca. 2 timer, hvoraf en del af tiden var temmelig tung. Jeg gik vist bare sukkerkold, selvom jeg drak cacaomælk undervejs.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share