pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Jeg kan på det varmeste anbefale dig at læse dig igennem Arnes logbøger.. (alle 5..der er godt nok meget!!) Der er ikke bare meget spændende at lære, men det er også et spændende studie i en mands rejse gennem livet og træningen, selv når humøret kan drille, og så er den, som oftest, fremragende skrevet!

<{POST_SNAPBACK}>

Har han 5 log bøger. weiiiiiiiiiiiiiii

Jeg får tavlt..

Jeg vil så glæde mig til at få dem læst ....... men først må jeg finde dem da!

Tak for rådet endnu engang Blackmoore... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

we aim to please..

lav noget kaffe først, der er meget Læsning :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

No kidding..... *LOOOOOOL*

Jeg har læst og læst og er stadig i første log på side 16... damn.........

Men hold da op hvor han skriver sejt og ikke mindst får en til at føle man er en del af hans liv...

Alle burde gå igang med hans log.......for helved da !!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

KL 16.38

Fææææærdig med logbog nr 1... og drukket 3 kopper kaffe....

Fedt læsning efter en laaang lorte dag

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar og tak for rosen.

Din præstation bliver jo bare endnu flottere når man tænker på du også har haft børn at holde øje med.

Jeg kan godt nikke genkendende til skrækken for at få et tilbagefald, men det handler jo bare om viljestyrke og så skal man ikke kigge sig over skulderen! :smile: Men sådan som du holder dampen oppe tror jeg bestemt heller ikke du har noget at være nervøs for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar og tak for rosen.

Din præstation bliver jo bare endnu flottere når man tænker på du også har haft børn at holde øje med.

Jeg kan godt nikke genkendende til skrækken for at få et tilbagefald, men det handler jo bare om viljestyrke og så skal man ikke kigge sig over skulderen! :smile: Men sådan som du holder dampen oppe tror jeg bestemt heller ikke du har noget at være nervøs for :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der igen ....... :bigsmile:

Ser det nu ikke som mere end det er... Børn holder desværre til alt for meget...

Så derfor må man som forældre, trods sværre tider, se deres behov for en stærk forældre værende ultra vigtigt!

Tror bestemt ikke jeg havde talt så åbent om dette hvis ikke det var fordi jeg netop har fået lært disse ting igennem året der gik.

1 At man intet skal skamme sig over.

2 At man ikke skal være bange for at bede om hjælp.

3 At åbenhed og ærlighed kommer man længst med. Det giver andre forståelse og mulighed for at hjælpe.

4 At selvom man tror man er den eneste i verden som har det svært er det BESTEMT ikke tilfældet og at andre kan give opmuntring, støtte og kanon råd hvis blot de ved hvordan du har det.

5 At indse at man ALTID gøre sit bedste indtil man ved bedre og så gøre man det endnu bedre end før!

6 Personligt har jeg også måtte erkende at jeg stiller alt for høje krav og mål til mig selv som menneske og som Mor. Hvis jeg slækker på det bare en smule så bliver det hele nok lidt nemmere

7 At intet er vigtigere end at glæden i hverdagen skal være det som vejer mest og at det er noget man skaber selv!

8 At lære at sige fra og behandle mig selv ligeså godt som jeg behandler andre!

9 At en glad mor er ti gange mere værd end en Mor der kæmper med fortiden.

Det var så nogen af de få læredomme jeg fik ud af sidste år.

Damp har jeg masse af...... de skal bare brændes af på den fede måde .. i trænings center feks :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Opvarning; 20 min blandet PW og Løb

Squat

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Udfald frem

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Damn jeg har svært med denne øvelse

Leg curl;

Liggende på maven

20 kg x 8 x 3 sæt

godt man ligger med hovedet ned så ingen kan se en i hovedet!

Ben press se øvelsen her

Siddende

30 kg x 14 x 3 sæt

37 kg x 10 x 3 sæt

45 kg x 8 x 3 sæt

Jeg er viiiiiiiiiild med denne øvelse.... weiiiiiiiiiiiii

Død løft

2 x 8kg x 3 sæt x 12 med håndvægte

Død løft m/ strakte ben

2 x 8kg x 3 sat x 12 med håndvægte

Kropshævning m/ støtte

70kg x 3 sæt x 12 tag kilo af som tiden går

Knæ og håndstøttende roning

8 kg x 3 sæt x 12

Liggende brystpres

2 x 4kg x 3 x 12

Siddende håndvægtpres

supineret greb

2 x 2kg x 3 x 12

Mavebøjninger på bold

4 x 12

Mavebøjninger til de skrå muskler

4 x 12 pr side

Mave bøjninger hvor mine ben ligger ovenpå en bold over kors

4x 12

Løbebåndet

25 min

Alt i alt en super træning... svedigt og udfordrende!

:cooldance:

Jeg begynder også nu at møde genganger og få nogen små sluder for en sladder med dem over en øvelse. Det er total cool.

:bigsmile: :4thumbup:

Fortæller også gerne om siden her og håber flere fra CCS kommer og deltager.

God træning til jer... :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Fik lige lyst til at dele denne citat.... Jeg fandt i min PC......

At le, er at fremstå som tåbe.

At græde, er at risikere at fremstå som sentimental.

At række ud efter en anden, er at risikere engagement.

At vise følelse, er at risikere at blive afvist.

At nævne sine drømme for mængden, er at risikere latterliggørelse.

At elske, er at risikere ikke at blive elsket igen.

At gå foran under ekstrem dårlige betingelser, er at risikere forfejelse.

Men risici SKAL tages, da den største fare i livet er, intet at risikere. Mennesket der ingenting risikerer, gør ingenting, har ingenting, er ingenting. Måske undgår han/hun lidelse og sorg, men han/hun kan ikke lære, føle, gro eller elske.

Lænket af vished, er en slave. Kun et menneske der tager risici er frit

Link to comment
Share on other sites

Hey! Dejlig læsning, man bliver i helt godt humør :smile: Det kører jo bare for dig, respekt :4thumbup: Og ikke mindst når man tænker på din bagrund.. Også rart at høre du er begyndt at snakke med folk i træningscenteret! Flyttede selv til Odense her i sommers, og kendte kun én.. Heldigvis er det blevet til en del flere :) Det går noget lettere når man er faldet til!

Link to comment
Share on other sites

Hey! Dejlig læsning, man bliver i helt godt humør  :smile:  Det kører jo bare for dig, respekt  :4thumbup: Og ikke mindst når man tænker på din bagrund.. Også rart at høre du er begyndt at snakke med folk i træningscenteret! Flyttede selv til Odense her i sommers, og kendte kun én.. Heldigvis er det blevet til en del flere :) Det går noget lettere når man er faldet til!

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der *S*

Det glæder mig du har hygget dig her i min log... Ja jeg har godt nok optur over min træning og ikke mindst vores fremskridt som familie.

Det betyder så vildt meget at kunne blot hilse på nogen i trænings centeret... Jeg v ed godt det lyder underligt. I bund og grund er jeg er selvskabsfulg som i´kke har haft selvskab længe... griner... så er lidt i underskud..

Dejligt at høre du har været det samme igennem med at være alene i Odense og ikke mindst at du nu har fundet dig en omgangskreds.. Håber også det alt sammen skrider fremad på den mest givende måde for os alle.

Mit største ønske vil være at få mulighed for at tag mig en ny udd .. det vil klart give mulighed for at møde en masse nye menneske samt få noget jeg kan bygge resten af vores liv på.

Det giver nogen hindringer trods alt at være alene om børnene 24 / 7, mht jobs.

Jeg er dog meget optimistisk og ved alt nok skal gå os godt.

Hvor træner du???

Klem og varme tanker til dig....

Byg dog en snemand .... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Depression.........  :dry:

Er sku en spøjs ting at få, have og være i.....og komme af med igen!

Jeg valgte at tag piller til sidst, ikke for min egen men for min børns skyld da jeg i tre dage ikke kunne komme ud af min seng.....

Nu tag jeg en enkel pille dagligt, har ingen bivirkninger og har tænkt mig at tag tiden ud... ( 8 mdr behandling ) For jeg er sku stadig bange for at falde tilbage. Hvilken skræmmer mig en del endnu.

Ingen tvivl er der nu over at træning giver en så meget mere end pillerne nogensinde kan elelr var beregnet til ....

Så jeg håber mange vil læse vores logs og se der er lys trods de måske står i samme situation.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette :bigsmile:

Må lidt forsinket tilslutte mig koret og sige at det er dejlig læsning :4thumbup:

Jeg havde en depression sidste år og årene inden da haft mindre depressions lignende nedture. Træning har også været med til at holde mig igang i stort set all de tilfælde der har været af nedture, pånær lige sidste sommer. Der måtte jeg også i gang med medicinsk behandling for at komme i gang med det hele igen.

Rigtig fornuftigt at høre at du holder ved medicinen :bigsmile: Jeg var så naiv at tro at efter jeg flyttede fra jylland til KBH i august og var kommet godt i gang med en ny tilværelse at jeg sagtens kunne stoppe med medicinen... det var ikke nogen plan snedig!!! Røg lige ned i et hul igen og kom dermed bagud med skolen. Så jeg kom hurtigt på medicin igen og fortsætter til den dag min læge evt bedømmer at det vil være forsvarligt at stoppe :wink:

Tror bestemt ikke jeg havde talt så åbent om dette hvis ikke det var fordi jeg netop har fået lært disse ting igennem året der gik.

1 At man intet skal skamme sig over.

2 At man ikke skal være bange for at bede om hjælp.

3 At åbenhed og ærlighed kommer man længst med. Det giver andre forståelse og mulighed for at hjælpe.

4 At selvom man tror man er den eneste i verden som har det svært er det BESTEMT ikke tilfældet og at andre kan give opmuntring, støtte og kanon råd hvis blot de ved hvordan du har det.

5 At indse at man ALTID gøre sit bedste indtil man ved bedre og så gøre man det endnu bedre end før!

6 Personligt har jeg også måtte erkende at jeg stiller alt for høje krav og mål til mig selv som menneske og som Mor. Hvis jeg slækker på det bare en smule så bliver det hele nok lidt nemmere

7 At intet er vigtigere end at glæden i hverdagen skal være det som vejer mest og at det er noget man skaber selv!

8 At lære at sige fra og behandle mig selv ligeså godt som jeg behandler andre!

9 At en glad mor er ti gange mere værd end en Mor der kæmper med fortiden.

<{POST_SNAPBACK}>

Uha kan nikke genkendene til rigtig meget af det :w00t: Virkelig godt skrevet :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Depression.........  :dry:

Er sku en spøjs ting at få, have og være i.....og komme af med igen!

Jeg valgte at tag piller til sidst, ikke for min egen men for min børns skyld da jeg i tre dage ikke kunne komme ud af min seng.....

Nu tag jeg en enkel pille dagligt, har ingen bivirkninger og har tænkt mig at tag tiden ud... ( 8 mdr behandling ) For jeg er sku stadig bange for at falde tilbage. Hvilken skræmmer mig en del endnu.

Ingen tvivl er der nu over at træning giver en så meget mere end pillerne nogensinde kan elelr var beregnet til ....

Så jeg håber mange vil læse vores logs og se der er lys trods de måske står i samme situation.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette :bigsmile:

Må lidt forsinket tilslutte mig koret og sige at det er dejlig læsning :4thumbup:

Jeg havde en depression sidste år og årene inden da haft mindre depressions lignende nedture. Træning har også været med til at holde mig igang i stort set all de tilfælde der har været af nedture, pånær lige sidste sommer. Der måtte jeg også i gang med medicinsk behandling for at komme i gang med det hele igen.

Rigtig fornuftigt at høre at du holder ved medicinen :bigsmile: Jeg var så naiv at tro at efter jeg flyttede fra jylland til KBH i august og var kommet godt i gang med en ny tilværelse at jeg sagtens kunne stoppe med medicinen... det var ikke nogen plan snedig!!! Røg lige ned i et hul igen og kom dermed bagud med skolen. Så jeg kom hurtigt på medicin igen og fortsætter til den dag min læge evt bedømmer at det vil være forsvarligt at stoppe :wink:

Tror bestemt ikke jeg havde talt så åbent om dette hvis ikke det var fordi jeg netop har fået lært disse ting igennem året der gik.

1 At man intet skal skamme sig over.

2 At man ikke skal være bange for at bede om hjælp.

3 At åbenhed og ærlighed kommer man længst med. Det giver andre forståelse og mulighed for at hjælpe.

4 At selvom man tror man er den eneste i verden som har det svært er det BESTEMT ikke tilfældet og at andre kan give opmuntring, støtte og kanon råd hvis blot de ved hvordan du har det.

5 At indse at man ALTID gøre sit bedste indtil man ved bedre og så gøre man det endnu bedre end før!

6 Personligt har jeg også måtte erkende at jeg stiller alt for høje krav og mål til mig selv som menneske og som Mor. Hvis jeg slækker på det bare en smule så bliver det hele nok lidt nemmere

7 At intet er vigtigere end at glæden i hverdagen skal være det som vejer mest og at det er noget man skaber selv!

8 At lære at sige fra og behandle mig selv ligeså godt som jeg behandler andre!

9 At en glad mor er ti gange mere værd end en Mor der kæmper med fortiden.

<{POST_SNAPBACK}>

Uha kan nikke genkendene til rigtig meget af det :w00t: Virkelig godt skrevet :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej tulle tøsen....

Tusind tak fordi du har taget tiden til at læse min log.....

Jeg er lige gået i gang med din og lagt en hilsen til dig.

Det er en alt for cool log .. igen er ærlighed og åbenhed i dine ord som tryllefanger en... optager ens tanker og bliver klogere på andres liv.

Hvor er det fantastisk at netlivet kan være så positivt input i ens hverdag.

Dedt er ultra vigtig man ikke går ud af behandling uden sin læge er med i ens beslutning.

For som du erfaret så kommer det blot retur.

Pillerne fylder op med alt det vi ikke selv kan producere og det tag tid.

Jeg er selv en meget utålmodig sjæl men hvad denne behandling vedgår så er jeg helt rolig og tag det mede et smil hver aften.

For det er trods alt dem som sikre mine børn har en Mor som fungere og kan være som hun bør være.

knuz og tanker herfra....

Link to comment
Share on other sites

Mit største ønske vil være at få mulighed for at tag mig en ny udd .. det vil klart give mulighed for at møde en masse nye menneske samt få noget jeg kan bygge resten af vores liv på.

Det giver nogen hindringer trods alt at være alene om børnene 24 / 7, mht jobs.

Jeg er dog meget optimistisk og ved alt nok skal gå os godt.

Hvor træner du???

Byg dog en snemand .... :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er om at udnytte mulighederne nu når du er endt i Odense - byen med en masse studier! Og man kan jo hvad man vil!

Jeg træner i OBBC (lige ved TV2) ikke fordi jeg er særlig social der oppe.. heh, ligner mest nok en flygtning på flugt når jeg er i step-maskinen eller de andre fitness-maskiner, :smile: Men da altid rart at få bemærkninger om at man ikke går og taber sig helt vildt mv. Sådanne kommentare får man ikke hvis man træner der hjemme!

Heh, byg en snemand.. Man kan sku' ikke lade være med at smile lidt med sådanne kommentare :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mit største ønske vil være at få mulighed for at tag mig en ny udd .. det vil klart give mulighed for at møde en masse nye menneske samt få noget jeg kan bygge resten af vores liv på.

Det giver nogen hindringer trods alt at være alene om børnene 24 / 7, mht jobs.

Jeg er dog meget optimistisk og ved alt nok skal gå os godt.

Hvor træner du???

Byg dog en snemand .... :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er om at udnytte mulighederne nu når du er endt i Odense - byen med en masse studier! Og man kan jo hvad man vil!

Jeg træner i OBBC (lige ved TV2) ikke fordi jeg er særlig social der oppe.. heh, ligner mest nok en flygtning på flugt når jeg er i step-maskinen eller de andre fitness-maskiner, :smile: Men da altid rart at få bemærkninger om at man ikke går og taber sig helt vildt mv. Sådanne kommentare får man ikke hvis man træner der hjemme!

Heh, byg en snemand.. Man kan sku' ikke lade være med at smile lidt med sådanne kommentare :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

OBBC er åbenbart stedet i Odense hvor man træner.

Men jeg fik så købt mig et kort hos CSS, hvilken jeg bestemt ikke fortryder, dog ville det være rart med nogen her fra siden som var samme sted som jeg.

Måtte grine af den kommentar om dig i en step maskine *GG* Kan bestemt ikke lide den maskine selv.

Holder mig til roning, pw, cykling og løbebåndet.

Jeg prøver såvidt jeg kan overskue det at hilse på folk... Spørger til råds og nu er det begyndt at give gevinst da.. *S*

Hjemmetræning er jeg ikek så god til ... ved ikke lige hvorfor jeg kan holde mig hvis blot jeg skal afsted ifh mange øvelser som kan gøres hjemme???

Vi hart bygget snemænd i dag...

Vildt skægt!

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Oki nu kan jeg ikke bare blænde ind i mængden på gadebilledet...

En tur på frisør skolen hvor en elev skulle lave sin afgangs examen på mit hår...

Og wupti....

Alle lægger mærke til mig........... :w00t:

Hvad man dog ikke gøre for at hjælpe en i nøøøøøøød!!

Punker Mamma!

post-7136-1106655085_thumb.jpg

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share