SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Sjovt, jeg er 100% sikker på, at jeg så dig ved Nørre Søgade i går  :laugh: Jeg syntes faktisk, at jeg kunne genkende dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Så skulle du jo ha sagt hej :smile: - men du blev måske bange fordi jeg så :mad: og beskidt ud efter at ha' rodet rundt med ham tyveknægten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ja, både dét at du ikke ligefrem så munter ud, og så desuden fordi, at jeg først ikke rigtig kunne komme i tanker om, om jeg egentlig havde set dig før og hvor :wink:

Link to comment
Share on other sites

fin lille gang træning der.. du smider bare med de vægte du lyster for tiden og går igang med AHT senere eller??

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er bare by feeling pt. og så en 6 ugers AHT fra 8. august hvor min hverdag starter igen. Progressionen bliver nøjagtigt 2.5kg og hverken mere eller mindre pr. uge - det gælder dog kun de tungere løft omkring de +80kg, ellers er det med lidt mindre vægtforøgelse pr. uge. Curl bliver f.eks med 1 kg pr. uge.

<{POST_SNAPBACK}>

cool cool.. har I vægte der stiger med 1kg??? gad jeg fandeme godt at ha.. jeg må enten stige med 2,5 kg pr gang eller hver anden gang, hvilket irriterer mig synderligt :mad:

Link to comment
Share on other sites

- da jeg løb tilbage til den cykel jeg havde lånt og sat ca. 2km fra centeret, så var den freaking flad!  :mad:

Trak den ned til Rolsted Cykler for at låne deres kunde-kompresser-thingy, men der var ikke racerventil på cyklen, så måtte trække hele vejen igennem byen og hjem. Var lige inde og snakke med Rolsted og fik et hurtigt kig på nogle nye cykler og en model magen til min - fuck det var bare frustrerende at se den i samme stand osv, bare lidt mindre beskidt end min og så 7300kr mellem os. Skred igen og blev enig med mig selv om at eneste positive ting ved punkteringen var at der var større chance for at spotte det dumme svin der stjal min cykel UDEN at politiet var tilkaldt. Han var dog ikke at se, men det var nok også fordi jeg gik og kiggede i jorden det meste af vejen hjem. Fucking ¤#%# og "#¤%#!

Jeg trænger seriøst til en KÆMPE brandert, men er for hensunket i resignation til den slags selfdestruction.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Du har ikk det store held med de cykler.. pas nu på dig selv mester.. tag at gå eller ta en taxe fra nu af.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

- da jeg løb tilbage til den cykel jeg havde lånt og sat ca. 2km fra centeret, så var den freaking flad!  :mad:

Trak den ned til Rolsted Cykler for at låne deres kunde-kompresser-thingy, men der var ikke racerventil på cyklen, så måtte trække hele vejen igennem byen og hjem. Var lige inde og snakke med Rolsted og fik et hurtigt kig på nogle nye cykler og en model magen til min - fuck det var bare frustrerende at se den i samme stand osv, bare lidt mindre beskidt end min og så 7300kr mellem os. Skred igen og blev enig med mig selv om at eneste positive ting ved punkteringen var at der var større chance for at spotte det dumme svin der stjal min cykel UDEN at politiet var tilkaldt. Han var dog ikke at se, men det var nok også fordi jeg gik og kiggede i jorden det meste af vejen hjem. Fucking ¤#%# og "#¤%#!

Jeg trænger seriøst til en KÆMPE brandert, men er for hensunket i resignation til den slags selfdestruction.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Du har ikk det store held med de cykler.. pas nu på dig selv mester.. tag at gå eller ta en taxe fra nu af.. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Det bliver heller ikke dyrt at tage en taxa til træning i længden.

Goddag i loggen SimonHP, må da indrømme jeg har smuglæst lidt!

Link to comment
Share on other sites

Hej HP Sauce :cooldance:

Tusind tak for det kreatin der...har lige smagt det....Det smager GODT :w00t: :4mewantfood:

Og egentlig ret perfekt at have det stående, for jeg har aldrig fået købt noget selv...så det er bare super jo :thumb:

Link to comment
Share on other sites

Hej HP Sauce :cooldance:

Tusind tak for det kreatin der...har lige smagt det....Det smager GODT :w00t:  :4mewantfood:

Og egentlig ret perfekt at have det stående, for jeg har aldrig fået købt noget selv...så det er bare super jo :thumb:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Det er nu "bare" protein i en beholder med kreatin-label - ked af at skuffe dig :tongue: Det er Dymatize Berryblast - perfekt til at blande i blender-smoothies med frosne frugter og sådan noget :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Tænkte nok min brors kreatin ikke mindede om det overhovedet :blink::laugh::tongue:

Men mange tak alligevel...jeg samler sgu på prot-pulver anyway :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

HP Sauce din LABAN! :tongue: Laban, siger jeg. Kedeligt med alle de cykeluheld :/ Meen cheer up, lykken er forude - the bright times are ahead!!!!

(Tænk du bare fupper Reem :/ :tongue: )

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Så kom der nyt prot med posten idag - endelig! Efter 5 kg chokolade-viking og 3kg vanilie-viking er jeg ved at være lidt træt af smagen. Dymatize ruler  :4mewantfood:

holdtsaamegetafdemsovmeddemomnatten.jpg

- Tak til DocH for lån af sengetøj  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2: :1356:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

Hornene gjalder, trommerne brager, snakken går...

Rygterne forlyder at HP Sauce har tømt sublimsport for træningsguf. Han vil vende tilbage bigger, meaner and badder than ever before!

Welcome...

To

A WORLD OF TRAINING!!!

Link to comment
Share on other sites

Rygterne forlyder at HP Sauce har tømt sublimsport for træningsguf. Han vil vende tilbage bigger, meaner and badder than ever before!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe :bigsmile: ...hva' har du så købt, HP Sauce? :superman::cooldance:

Har faktisk selv lige brugt 1K+ på trænings-produkter :icecream::innocent: ...Mom is sooo gonna kill me when she finds out...! :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

God målsætning, og held og lykke med programmet :cooldance:

Ved slavisk udførelse garanteres gode resultater :devil:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Sidste omgang lala-træning inden AHT skydes igang på ny. Juli måned har DÆLME været tynd rent trænings- og kost-mæssigt. Alkoholforbruget har været helt eksorbitant og kun 3 af dagene i juli har ikke budt på en eller anden form for øl, vin eller rom. Når den dårlige samvittighed ikke har nagged, så har det været SJOVT så overall er jeg helt tilfreds - især fordi det er slut og der skal trænes igennem NU! :showoff::pumpin:

Haha!!! Med det du lige har skrevet i min log! :4thumbup: priceless

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hit med sprutten! :devil: Du ved jo godt jeg får det lokket ud af dig før eller senere, så lad os bare få det overstået nu.

Glemte at lave swissball-situps og armbøjninger

Så er træningen nyttesløs... :tongue: Giver de egentlig godt de swissball sit-ups?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

De er vist også tilladt off-season i konkurrencesammenhæng, så umoralsk kan brugen af dem ikke siges at være.

Og lad os ikke glemme at mange i USA rent faktisk har brugt dem længe længe uden probs (udover de tåber der tog en masse på én gang) og endda snakker om at lovliggøre dem igen.

At jeg selv ikke tør at røre dem er en anden sag :tongue: Jeg er sådan en wuzz hvad angår den slags... :wink::tongue:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Giver de egentlig godt de swissball sit-ups?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, de er rigtigt gode. Fødderne skal op i en ribbe ca. i højde med måsen, og så skal vinklen på knæet være ca. 45 grader eller deslige. Man skal dog have nogle skiver på brystet før belastningen er høj nok til at man ikke kan lave mere end 10-12 reps. Jeg bruger dem som regel bare til let opvarmning af rectus og obliques.

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du egentlig at weighted crunches er bedre? :unsure: Har nemlig endnu ikke prøvet den swissball der...

Nå, nu når kameraet alligevel var igen, så blev der fyret lidt prot-portræts af

Wow ...Gå total prot amok! :w00t:...Får næsten lyst til også at ta' et pic af min lille samling :tongue:

Go' fornøjelse med det, ihvertfald :4mewantfood: :4mewantfood: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share