SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Jeg begynder nok at løfte tungt den dag hvor jeg træner et sted hvor skiverne ikke er så små at stangen skal hentes helt ved mine tæer :tongue: Kunne selvfølgelig smide vægstang+skiver under et par skiver liggende på gulvet for at få den op i normal højde.

Hej Simon!

Ja, man kunne godt bruge nogle af de store skiver, i stedet for alt det små-skidt. Bli'r lidt omstændigt hvis man skal til at bygge lego-tårne for at komme igang :dry:

Hvordan gik kurset i week-enden iøvrigt? Hvad blev i undervist i denne gang?

Kærligste hilsner :bigsmile:

Sally

Link to comment
Share on other sites

Jo tak, føler også at styrken langsomt er på vej tilbage. De 12 dages dekonditionering var alt for meget :laugh:

Vægten har stået lidt stille, men skal til at æde mere igennem - føler ikke jeg realiserer træningens fulde hypertrofi-potentiale med det nuværende indtag og at forholdet mellem muskelgain og fedtgain stadig ikke er alarmerende. Men der er kun 2-3kg op til de 90, så det nåes helt sikkert inden 30. februar :smile:

90 kg.. sejt! hvor høj er det du er? for du må da ved at være en massiv gut så!

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Læs fra starten af loggen til nu - det er gode vægtstigninger Simon har opnået! :4thumbup: Og det er både bodyweight og vægtene.

3 reps med overskd med BW + 25 kg er rigtig solidt!!! Gode dips, solid squat :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Men life goes on og der er ikke andet at gøre end at komme tilbage på hesten og genvinde det tabte og skubbe træningsmålene lidt længere frem igen.

Yeah! :devil: Kanon du er igang igen :smile: - godt at se nogle curls på programmet! Gode for biceps :)

Link to comment
Share on other sites

Øv :unhappy: …Vidste slet ikke du var syg. Men godt at vide at du er ved at være på benene igen :1112: – og ja, det er bare om at gi’ den gaz fremover, så skal forår/sommer formen nok blive super :devil::devil:

Og nu slap du så også for spinning "cardio-helvedet" - hehe...not bad, Simon dreng :cool:

Vi snakz ved...Rigitg go’ træning, min ærede og 100% retfærdige dommer :4police: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Træning d. 19/2 2006

Opvarmning

8 min på stairmaster :laugh:

Hyperextensions

15 @ BW

15 @ BW + 15kg

Armbøjninger

15 @ BW

Swissball-crunches

12 @ BW

Bænk

10 x 50kg

10 x 80kg

1 x 100kg

1 x 112.5kg

12 x 80kg

Chins

16 @ BW

12 @ BW

Military

10 x 40kg

8 x 50kg

7 x 50kg

Dips:

16 @ BW

Jeg ville bare lige røres lidt efter en semi-hård weekend:

tommylift.jpg

Muaha hvad fanden laver Tommy på dine skuldre, men hils ham når du ser ham...

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Lidt hårdt, men DEJLIGT at komme igang igen. Kan mærke at jeg skal have noget cardio smidt ind fordi jeg bliver forpustet af at styrketræne :laugh: (Vivsen - vi må have den spinningtime snart :smile: )

Du kalder bare :devil::devil: ..eller oss' gør jeg :innocent:

(.....DEN !!!!! ?????? spinningtime.........)

:tongue:

/V

Link to comment
Share on other sites

Der er bare ikke noget bedre end at squatte og så mærke et par bløde mande-inderlår om kinderne på samme tid :tongue:

Hvem skal jeg hilse fra?

Som skrevet et andet sted på MOL:

Du kan hilse Tommy fra Jeppes lillebror = Jonas så burde klokken ringe. Tommy er en af de mere fornuftige drenge fra VAT...derimod kan du hilse Vogel (hvis du kender ham) han skylder min bror en våddragt eller 3.000 bananer! Der kan evt. være løbet dummerenter på de 3.000!

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Hehe ja det var sq tider :laugh: Snakker du stadig med nogle af de gamle?

Mht træning, så er det også meget rart at køre uden alt for meget system ind imellem. Gjorde det også selv da jeg kom igang med træningen igen her i efteråret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share