SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Slettet bruger

:tongue:

Cardio d. 4/10 2006

Spinner Elite kl. 18.30 v. Nils, Frederiksberg/Falkoner

- uuuuaarghhh hårdt igen igen :crazy: . Fin nok musik. Nils var fåmælt, det har jeg aldrig før oplevet hos en instruktør :laugh:

Haha, Lasse TRÄF var ikke til at TRÄFfe :laugh::tongue: Hihi :smile: bozo :blush::wub::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

JULEFROKOST

SIDSTE TILMELDING/BETALING PÅ ONSDAG KL: 12.00

Kr. 120,- skal indsættes på Pilegårdens konto:

BG BANK regi. 0246 kontonr. 31 02 17 75 41 med teksten "11.11.06.MetteLehmann"

Efter kl. 12.00 går Rikke fra Pilegården og jeg listen igennem og så er der ikke flere chancer for tilmelding - whatsoever!

For mere info se HER I OFF TOPIC

Kærligste hilsner

Sally the Rednosed Reindeer :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
LOL tager du pis på mig? Gammel rekord er 23 chins i rap eller 8 @ BW + 20-25kg :laugh:

Har chillet lidt med træningen på det sidste, meeeen jeg er ved at få lyst til at der sker noget nu. Kører lige langsomt op til tungere vægte og smider lidt ekstra sæt ind hist og pist.

Haha, tog lidt pis på dig jah.. ville bare ikk vise det for meget, ku jo være det var dit bedste.. så blir du jo ked Simone.. :laugh:

Cool lysten er ved at være der igen! -spiller max..

Evil PR i chins.. både reps og weight! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Min kammerat (ham med den fede humor i baggrunden) og jeg fik kværnet 3 flasker mørk rom og 5 flasker champagne + et utal af drinks i løbet af torsdag og fredag aften :crazy:

Sh!t, du kan drikke man :crazy:

...og på det punkt er vi ret ens :wub::biggrin::tongue::tongue:

Men får du ikk dårlig samvittighed el. hva' (mht. træningen)? Jeg gør :innocent: ....:violin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan huske da jeg først begyndte at snakke med dig: Reem siger: "Jeg bryder mig ikke så meget om smagen" - nu er du bare cocktail-aficioñada # 1 :tongue:

Hehe...det kan jeg godt huske jeg sagde ...Har aldrig brudt mig om det og kommer aldrig til det. Det eneste stof på væskeform der er sit calorieværdi værd, er Coca Cola Light :biggrin: Meeeen, ned.. det kommer det sgu! :innocent:

Jooeh, lidt. Men mere med at jeg er generelt uproduktiv dagen efter - eller har lavet for meget ballade :blush::tongue:

Træningen er det ikke så galt med - jeg er rimeligt tilfreds med min størrelse nu og fedtprocenten er altid hurtig at justere på hvis den smutter for højt op.

Ja, du er også fin altså...:rolleyes:

Det var også bare den der følelse af at være uproduktiv, ZzZzzZz og boing boing jeg tænkte på :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share