SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Træning d. 6/4 2006

1 times spinner 1 på Frb. med en eller anden Camilla som instruktør.

- sorry Vivsen, jeg tør ikke spinne med dig før jeg er udstyret med cyklebukser og lidt bedre kondi :blush::tongue:

....hmmm host...nå ikke :wink::bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 9/4 2006

1 times spinner 1 på Frb.

- med Lasse Träff. Inspirerende gut, så helt klart ikke sidste gang jeg kører med ham.

Jeg kan godt mærke der ingen type 1 fibre er i mine ben. Alt over 80RPM går jeg død over. :laugh:

Nå, Simon, ka' se, du er ved at gøre dig klar :bigsmile: :4thumbup: sig lige til næste gang - så ka' vi føl's ad :bigsmile:

/vivs

Link to comment
Share on other sites

Cardio d. 12/4 2006

... - instruktøren måtte improvisere med utallige angreb for at holdet skulle hente Virvelvinden der allerede fra start var stukket af, men det lykkedes aldrig :crazy::tongue:

:blahblah::blahblah: you know that's not true!! :tongue: jeg forsøgte naturligvis at holde et tempoet nede, så du ku' følge med :tongue::laugh:

Vi er jo i fuld gang! :superman::firebounce:

Selv tak, Vivian :smile:

jep, det blir rigtig huggeligt :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Haii Simon :biggrin:

Ka’ se der er kommet spinning på træningsskemaet …hehe…cool. :cool: Lasse Träff er en goooo’ instr., godt I har ham der :4thumbup: …you lucky bastards. :tongue:Kører han egentlig stadig dobbelttakt halvdelen af timen? :crazy::gal::surrender::laugh::tongue:

Fik du forresten min besked i tirsdags(?) som jeg skrev kl. l*** om morgenen inde på du-ved-hvor? Me hope so…

Ser ellers riti fint ud med træningen :cooldance: … keep it up, boy! :superman:

Kram :flowers:

Link to comment
Share on other sites

vi kan lige skrives ved om det næste gang du er på MSN - hvilket nok er om et par uger :laugh: )

Knyt....!! .................. :laugh::tongue:

Jeg er på øbro i denne weekend, så vil prøve at fange dig på msn...

.....men vil allerede nu godt lige sige :innocent: at tilbuddet om en prøve-time det tager jeg så gerne imod! :w00t: Især i slutningen af maj, for der vil jeg være meldt ud af sats og har ingen steder at træne når jeg er i kbh...(omfg, jeg dør! :laugh: ). Og TAK for det!

Vi snakz senere...Go' dag, HP!

Hugz! :sun:

Dips

26 @ BW - PR :superman:

Tiløk :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Olé Olé

Ja det var skam meget skægt, men ikke lige så skægt som at du skulle deltage på et pilates-hold

Hovhov det var skam ikke pilates men swissball træning og fik skam også testet jeres squatrack efterfølgende. Men pænt alternativ træning der... ikke så tit jeg hopper rundt på en bold foran 20 tøser. Men måtte jo tage udfordringen op og udsigten var god :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nogle gange er det, det som giver bedst :superman: Jeg har rimeligt gode erfaringer med volumen træning, du kunne eventuelt prøve at køre det i en måneds tid, med et solidt indtag af kvalitetskcal.

Jeg er 24, så det manglede da bare hehe. Er du også ved at være nået til eksamenstiden? Vi har haft så fucking mange bundne forudsætninger på det sidste, at det er til at brække sig over.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nej, mine biceps er klart alt alt for store, så holder mig fra at træne dem specifikt.

Ohhhh, there are so many things wrong with that sentence... :tongue::laugh:

Btw. en spinningopdatering fra d. 21/5 der først kommer i dag? Du har godt nok brugt mange timer på at forberede det indlæg, hva'? :superman: Men godt der kom lidt biceps-træning ind i det mindste, selvom det er så længe siden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Cardio d. 29/6 2006

Spinner 1 kl. 16.30 v. Lasse Träff, FDK Falkoner

- Han snakkede lidt for meget og der var for lidt knald på musikken, men stadig helt i orden.

Pænt af dig og komme og slå på næven :smile: Ja Lasse snakker til tider lige rigeligt nok - men han er nu god nok... Jeg syntes faktisk at musikken var lækker - men smag og behag...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share