SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hvis vi siger manden på billedet vejer de ca. 100 kg og Simse vejer lige under de 80 med samme fedt%, så skulle Simon tilegne sig 20 kgs muskelmasse. 4.5 kilo muskelmasse burde kunne lade sig gøre at få om året. Det er circa 4½ år :smile: Det er selvfølgelig teoretisk, og regnestykket forudsætter at Simon ikke holder træningspause (hvilket han ikke gør da han har rygrad og viljestyrke) og også at han træner for hypertrofi. Lad os bare sige 6-7 år... Burde være muligt? :smile:

Det er også et spørgsmål om at indtage et optimalt antal kalorier sådan at en lang diæt ikke vil være nødvendig.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis vi siger manden på billedet vejer de ca. 100 kg og Simse vejer lige under de 80 med samme fedt%, så skulle Simon tilegne sig 20 kgs muskelmasse. 4.5 kilo muskelmasse burde kunne lade sig gøre at få om året. Det er circa 4½ år :smile: Det er selvfølgelig teoretisk, og regnestykket forudsætter at Simon ikke holder træningspause (hvilket han ikke gør da han har rygrad og viljestyrke) og også at han træner for hypertrofi. Lad os bare sige 6-7 år... Burde være muligt? :smile:

Jeg er med playboy på den her, så godt som ingen opnår den form clean :smile:

Og du kan altså ikke stille det op sådan der doc holiday. Ud fra dit regnestykke ville han være på størelse med ronnie coleman efter 20 års træning så... :laugh: Han gainer jo konstant 4.5 kg masse om året :tongue:

Prøv at se på på folk som crawdaddy og concience, vi er enige om de er store og har styr på træningen og kosten. Men de er stadig langt fra 100kg cut, selvom de har trænet i lang tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Simoh> jeg er helt og aldeles enig i at i praksis lader det sig sjældent gøre at opnå den form! Men i teorien er det muligt.

Du vil også se, at Crawdaddy og Conscience har jo været på diæt adskillige gange, hvilket koster kilo og i the long run IKKE bidrager til at være 100 kg semi-cut. Og jeg er sågar også enig i, at de 4,5 kg muskel om året vil være svære at realisere. Så det er muligt det tager 8 år at se sådan ud. Men muligt, det tror jeg bestemt det er. At mange få så gør det fordi de:

1.) stiller op til en masse konkurrence undervejs

2.) overbulker og bliver for fede hvilket kræver længere, hårdere, og dyrere diæt

3.) ikke nødvendigvis træner "optimalt" jvf. etablerede massetræningsteorier

4.) holder små pauser undervejs (motivation, skader, you know).

Det er selvfølgelig også et spørgsmål om hvor høj man er. Simon er jo relativt høj, det er Crawdaddy ikke.

Og glem så ikke, at Craws fedt% til konkurrence er laaangt under den som manden har på det muskelbillede.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

RIGTIG solide PR's du fik taget hjem sidste uge - 115 i bænk! det er rigtigt nice! :cooldance::cooldance:

Cool med de 100 kg - der er nu noget over at reppe med de 100 :smile:

140 i squat - så er der ikke langt til de 150 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Bwahahaha! Hold kæft, en skjorte, mand! :4thumbup: :4thumbup: Jeg tænkte på en ordentlig skjorte, ikke sådan en metroseksuel-"jeg boller din søster og mor på samme tid"-skjorte... :laugh:

Ellers må du bare bide forfængeligheden i dig, og kun gå i Everlast-træningsbukser, Muscle Beach tanktops og bæltetasker! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Shut up! :laugh: - den slags skjorter virker altså :wink:

Haha, det er jo også det jeg siger. Jeg er bare bekymret for min egen mor og søster... :laugh:

Det bliver noget i den stil ja :dry: ... hvad er pointen med bæltetasker egentlig?

Det er et modeudtryk! En del af et større indtryk - BB-verdenens svar på Paris Hilton's chihuahua... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan konstatere at AHT virker på mig, men jeg ved ikke hvor meget nærmere på "optimalt" det er ift. andre træningstyper. Holder mig dog til AHT et par cyklusser endnu og ser hvad der sker.

Anyways, så er der dekonditionering fra idag og 10 dage frem, det skyldes primært at jeg skal til Nordjylland, for ellers ville jeg ha kørt videre og set hvor meget der ellers kunne fyldes på af vægt i div. øvelser. Lidt nedtur, men det er selvfølgelig bare et spørgsmål om prioritering.

Vægten er stille og roligt steget til de +86kg og efter dekonditioneringen skal den gerne stige endnu mere så de 90kg nåes til 30. februar - uden væsentlig forøgelse af fedtprocenten.

dvs du tager en 10 dages fri simpelthen... må håbe du ikk mister for megen styrke... Ellers går det jo også nok!

Hva vejede du forresten efter dit fiunale cut, for 86 lyder da helt okay!!

Link to comment
Share on other sites

Der ryger nok en smule styrke og en hel del workcapacity, men kan lige så godt dekonditionere rigtigt så der bliver hældt noget ekstra masse på næste gang jeg afslutter en cyklus.

På billederne fra MOL BC 2005 vejer jeg 80kg. Der er fyldt noget muskelmasse på siden, dog tilstrækkeligt på quads :tongue: . Cutter jeg ned til samme bf% næste sommer og havner på 84-85kg, så er året gået tilfredsstillende.

cool... 6 kg så.. det smukt! Ca det samme som mig.. men fedtprocenten er også steget en del hos mig..

Nu går jeg jo primært efter masse så burde holde en gang dekonditionering, meeeen nu er der endelig kommet liiidt styrke, så det vil jeg sq ikk mside væk! Så tar en gang deload i stedet tror jeg...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
- altså ingen Sneøl i aften.

Det var godt :innocent: ...hmmm jeg sidder her på min pind og kan høre klirren af glas og gæster der ankommer. Vi har housewarming i vores nye lokaler. Uhhh har lovet mig selv ikke at drikke noget, men det er lidt fristende :blush: Heldigvis er køleskabet loaded med cola liiiiiiiite.. så er der fest!

Kærligste hilsner

Sally

P.S -Det med roxykagen må du sandelig selv finde ud af :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kom nu, du vil jo gerne have et par julebryg <a href="http://java script: add_smilie(" target="_blank">:poking:</a>

Var en rigtig pæn cola-light-pige indtil kl. 23.00, så sejlede hele selskabet så meget, at jeg måtte overgi' mig og kaste mig over rødvinen. Så meget for den rygrad :blush:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Simon!

Hvordan går det med programmet? Hvornår bli'r bænken tungere? Synes jo det er ret imponerende som den er.. Sagde blondinen-ding-dong..

Og apropos... :blush:

Øhh bøhh kan du ikke hjælpe mig.. -jeg ved ikke hvordan man forced-reloader safari på en mac? Den der med ctrl + f5 virker ikke :blink:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Bænken bliver tungere når jeg smider flere kg på stangen :tongue:

Ha, ha og du bli' sjovere og sjovere :wink:

Hver uge ryger der 2.5kg ekstra på i både singles og 5x5. Det betyder dog at jeg på et tidspunkt rammer en vægt jeg ikke længere kan løfte, hvorefter jeg tester max-styrken og så starter på ny med lav submaximal vægt der øges hver uge. Progression hedder det.

Ahhh der er derfor der er flere der "brokker sig lidt" i loggen, over at de synes at nogle uger/pas er alt for lette.. -altså må være på et tidligt tidspunkt i forløbet!

PM'ede dig igår vedr. Safari.

Ja, tusind tak. Fik det først til at virke her til aften, da jeg kom hjem til min drille-mac. Men det var bare det der skulle til. Er sgu ikke den koldeste cola i skabet når det kommer til praktikken :dry: -hvis du altså ikke lige skulle ha' fundet ud af det selv!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share