Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Jeg synes ofte det er ret normalt at se atleter blive syge i starten, ofte er det jo pga. det øgede fokus til træning, den større mængde kredsløbstræning samt hos nogle drastiske kostændinger... det fucker bogstavligt talt kroppen op... så når kroppen først er blevet vant til tingenes tilstand så går alt fint :4thumbup:

Det må være alt det cardio - det sku ik sundt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva saatan Anders, er du blevet lagt helt brak af den smule snue??? :laugh::wink:

Det er sgu helt ensomt nede i kælderen, og vægtene savner dig jo!! :devil:

Ta lige og skynd dig at blive rask, ikk?!

Ses champ!

Hvaaa homoer sku vi ha en træning inden Loaded?????

Jeg er frisk

Link to comment
Share on other sites

Hva saatan Anders, er du blevet lagt helt brak af den smule snue??? :laugh::wink:

Det er sgu helt ensomt nede i kælderen, og vægtene savner dig jo!! :devil:

Ta lige og skynd dig at blive rask, ikk?!

Ses champ!

Ja der er sgu ikke helt godt, men tænkte at mit i forvejen sænkede immunforsvar, ikke ville have for godt af, at jeg gik ned og brændte igennem..! Men nu er jeg så frisk igen, at det er på tide og komme ned og sige hej til vægtene..

Jeg skal på arbejde dernede idag fra 10-13, og regner med at køre en træning af derefter, hvis ikke det er alt for crowded.

Men du kan jo kigge forbi da.! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaa homoer sku vi ha en træning inden Loaded?????

Jeg er frisk

Hov hov hov hov..! Der er vist en der er blevet lidt grov i kæwe-tøjet hva..? :tongue:

Jamen jeg er skam også frisk, Hr. Kamp kan bare ikke lige på de bedste tidspunkter.. Medmindre han kan finde andre end dem han postede i sin log, så ser det sort ud med fælles brænder inden loaded...

Link to comment
Share on other sites

Hov hov hov hov..! Der er vist en der er blevet lidt grov i kæwe-tøjet hva..? :tongue:

Jamen jeg er skam også frisk, Hr. Kamp kan bare ikke lige på de bedste tidspunkter.. Medmindre han kan finde andre end dem han postede i sin log, så ser det sort ud med fælles brænder inden loaded...

Hvis det ikke passer Hr. Holm de dage jeg har postet, så skal det være tirsdag eller fredag, før 12 eller efter 20.... men det er også nogle rådne tidspunkter... :unhappy: Eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Øb og Bøv: :laugh:

Nu slynger jeg lige et tidspunkt ud..!

Fredag kl. 10..?

Sikker på CJ godt kan den dag.? hehe..! :superman:

Fast:

Velkommen til loggen..! :smile:

Og rigtig mange tak..! :4thumbup:

Jeg er endelig kommet ovenpå igen.. Nu døjer jeg blot med "god" gammeldags dansk snue..! :nonono: Men det skal ikke holde mig fra vægtene..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Øb og Bøv: :laugh:

Nu slynger jeg lige et tidspunkt ud..!

Fredag kl. 10..?

Sikker på CJ godt kan den dag.? hehe..! :superman:

Fast:

Velkommen til loggen..! :smile:

Og rigtig mange tak..! :4thumbup:

Jeg er endelig kommet ovenpå igen.. Nu døjer jeg blot med "god" gammeldags dansk snue..! :nonono: Men det skal ikke holde mig fra vægtene..! :superman:

Arbejder til kl 12 hver dag (tirsdag kl 1340)

Kan da ik være umuligt at finde et tidspunkt derefter :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 22/4-2006

Så er jeg frisk igen..! :4thumbup: Jeg har bare lidt forårs snue.. Men ikke noget der skal holde mig tilbage..! Det har været nogle ret frustrerende dage.. Jeg har virkelig savnet at kunne træne.. Egentlig er det dejligt nu, at jeg kan mærke, at jeg har savnet det.. Det giver motivation og lyst til at køre på..! Jeg ved ikke hvordan det er gået med diæten i denne uge, eftersom mit iimmunforsvar nok har fucked min forbrænding op.. Men det afsløreres jo nok mandag.

Idag havde jeg lovet at hjælpe til i centret. FDK har 5 års fødselsdag og derfor blev der lavet alt muligt dernede idag. Jeg blev placeret 3 m. fra fødselsdagskagen.. Lee'dt når de ved jeg er på diæt.. :tongue: Men jeg var standhaftig. Jeg stod og lavede smagsprøver på smoothies og diverse prot-bars. Ik' fordi dert var ret mange mennesker dernede, så det var ganske hyggeligt. S. Kamp kom også derned på et tidspunkt, så vi fik lige sludret lidt da..

Jeg havde taget tasken med derned, kunne jo ligeså godt træne nu når jeg var dernede..! :innocent: 1 time før jeg havde fri begyndte det at krible godt og grundigt for at komme ud og kaste lidt med vægtene..!

Plan banan for dagens træning var en let gang full-body, det er ufattelig længe siden jeg har kørt full-body, havde helt glemt hvor lee' det er..

FULLBODY:

Squat:

1x12-15 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 131 kg

Chins:

4x10 @ BW

Yates rows:

1x10 @ 81 kg

3x10 @ 91 kg

Benchpress:

1x12-15 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 101 kg

2x10 @ 91 kg

Dips:

4x15 @ BW

DB lateral raise:

3x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

Standing EZ-bar curls:

4x10 @ 38 kg

En ganske ok omgang.. Energien var ikke 100%, men det havde jeg nu heller ikke forventet. Helt fri imorgen.. Og så starter vi igen mandag! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Arbejder til kl 12 hver dag (tirsdag kl 1340)

Kan da ik være umuligt at finde et tidspunkt derefter :wink:

For mit vedkommende, skal det være efter 20 så, de dage dér.... onsdag ville også være fin, men der er Anders og jeg begge i instruktørtrøjen jo...

HOLM: Øb og øv??! Må jeg være fri!! :laugh: "Nej, det må du ikke" :sneaky2::tongue:

Link to comment
Share on other sites

For mit vedkommende, skal det være efter 20 så, de dage dér.... onsdag ville også være fin, men der er Anders og jeg begge i instruktørtrøjen jo...

HOLM: Øb og øv??! Må jeg være fri!! :laugh: "Nej, det må du ikke" :sneaky2::tongue:

Tirsdag aften kl 20 i Olympic?????

Fredag aften kl 20 er vist lige Fitness nørdet nok :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Apropos god humor...

Så sad jeg og stenede zulu igår aftes..! Og der kom sgu lige 2 klasse omgange underholdning.

The original kings og comedy, men Steve Harvey, D.L. Hughley, Cedric the entertainer og Bernie Mac.

Senere var der så show med Eddie Izzard..! Kææft det var griner..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Knold og tot: :rofl2:

Kææft det er go' humor..! :laugh:

Tirsdag kl 20 er fint for mig..!

Hvad træner vi så..?

Ja, det blir altså ikke liiige præcis kl. 20... ska lige derind ude fra Tilst af. Men ellers, yeah!

CJ: Wheels, siger du...? hmm, ryg/bi's ville passe bedre ind i min plan.. Hva siger champen???

Link to comment
Share on other sites

Ja, det blir altså ikke liiige præcis kl. 20... ska lige derind ude fra Tilst af. Men ellers, yeah!

CJ: Wheels, siger du...? hmm, ryg/bi's ville passe bedre ind i min plan.. Hva siger champen???

Så må du smutte 10 min før..! :wink:

Jeg er egentlig ligeglad.. Jeg rykker bare min træning rundt efter det..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan godt være, der er nogle af os, der bare kan smide tøjlerne midt i deres træningscyklus....! :nonono::tongue:

Om jeg træner Ryg/biceps mandag - torsdag eller tirsdag - fredag er mig ligemeget..! :smile:

bytter bare om på Ryg/Biceps og Bryst/triceps i næste uge..!

Ingen problem da..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share