Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 30/3-2006

Så blev 2. udgave af det frygtede fag præsenteret idag... :blink: Det ender jo med jeg bli'r en travl herre omkring eksamens tid..!

Og en anden ting. Hvorfor skal det regne..? :nonono: Regn burde forbydes på cykelstierne..! :tongue:

Jeg var på min nye fine vægt imorges, og den sagde 90.0 kg..

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Front pull down:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 65 kg

Yates Rows:

1x12 @ 81 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 106 kg + 1x8 @ 81 kg :devil:

Godt at vende tilbage til denne øvelse med styrken i behold..! :4thumbup:

One arm DB rows:

1x10 @ 34 kg

3x10 @ 39 kg

1x10 @ 34 kg

Længe siden jeg har kørt denne øvelse, den sad rigtig godt idag, men de 39 kg er ved at blive fo let.. :dry:

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

En ganske fin brænder idag.. Fik også lige presset en masse :blahblah: ind..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

39 kg = for let

OLYMPIC OLYMPIC!

Skal vi snart ha en fælles brænder igen?

Tror du må komme og hjælpe når maaaaaaaaaas kommer til byen :w00t:

Hehe.. jeg ved det mester..! Og jo vi skal helt sikkert snart have en fællesbrænder igen.. Name the time and place..! Måske S. Kamp vil med også..! :bigsmile: He's a sucker for ol' school gyms..! :superman:

Og skal da helt sikkert med når Maaaa kigger forbi.! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. jeg ved det mester..! Og jo vi skal helt sikkert snart have en fællesbrænder igen.. Name the time and place..! Måske S. Kamp vil med også..! :bigsmile: He's a sucker for ol' school gyms..! :superman:

Og skal da helt sikkert med når Maaaa kigger forbi.! :4thumbup:

Helt sikkert! Være vi sku træne wheels denne gang så?

Ved sku ik hva jeg tør træne når maaaas kommer. Lidt mave måske :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert! Være vi sku træne wheels denne gang så?

Ved sku ik hva jeg tør træne når maaaas kommer. Lidt mave måske :laugh::laugh:

Jetg er sgu ligeglad med hvad vi brænder.. Bare lidt en skam, hvis de store vægte ikke udnyttes.. :tongue:

Hehe.. ja, det skal sgu nok bli' lee'd

Link to comment
Share on other sites

Din diæt plan lyder fornuftig!

Godt at du ikke går under 2700 kcal i starten... hellere se hvordan tingene skrider frem.

Ville dog personligt gå lidt højere op i fedt %'en (jeg går ud fra at det er fedtenergiprocenten der er angivet).

15% er ikke meget når du ikke ligger højere end 2700, men hvis du ikke får bøvl med leddene eller andre gener, er det jo fint.

Link to comment
Share on other sites

Din diæt plan lyder fornuftig!

Godt at du ikke går under 2700 kcal i starten... hellere se hvordan tingene skrider frem.

Ville dog personligt gå lidt højere op i fedt %'en (jeg går ud fra at det er fedtenergiprocenten der er angivet).

15% er ikke meget når du ikke ligger højere end 2700, men hvis du ikke får bøvl med leddene eller andre gener, er det jo fint.

Hey Cyriz Champ..! :bigsmile:

Mange tak..

Jeg plejer at have nok i de 15, selvom jeg ligger så lavt.. Men hvis jeg får problemer ændrer jeg det selvfølgelig..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Måske S. Kamp vil med også..! :bigsmile: He's a sucker for ol' school gyms..! :superman:

Arnold-accent:

"Ai'm noot realli interrested in mai savrroundings, åål ai care abaaut is building moore muscleee!"

New gym, ol' gym, it don' matter nothin', 'long we still bodybuilding!

:tongue: Klar jeg er game!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Synes 2700 kcal virker som meget lidt?

Hvad indtager du p.t.?

MVH.

MNC

Lige for tiden smider jeg omtrent 3200-3300 indenbords, men det kan dog være højere alt efter hvor tarwelig jeg er.. :blush:

Dette giver en rimelig stabil vægt.

Sidst jeg var på diæt, lå jeg 1-200 kcal lavere end de 2700.

Jeg ved ikke om jeg syntes det er lidt, men det er bestemt heller ikke meget..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 31/3-2006

Startede dagen ud med en kedelig forelæsning af en yderst uinspirerende forelæser.. :blink: Men dagen skulle blive bedre..! Jeg har fået mig et lille job, skal hjælpe en engelsk gut med at lave nogle hjemmesider for hans firmaer, spændende.. :smile: Og så skulle der jo brændes patter idag.. Humøret var højt og energien i top..!

Men først lige en omgang :sun:

Bryst:

BenchPress:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

1x8 @ 111 kg

1x6 @ 121 kg :superman: - Shit go' power i patværket.. Der var til mere.. :wink:

1x1 @ 131 kg - tangering af PR, med masser af fart... :4thumbup:

1x1 @ 136 kg - NY PR...

1x1 @ 141 kg - NY PR... :superman::w00t:

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 101 kg

Total opturen bænk pres idag..! Lækkert med ny PR, forbedring på 10 kg..! :4thumbup:

Low Incline Dumbbell Bench Press:

4x10 @ 34 kg

1x10 @ 30

Yiiir..! :yo:

Standing Cable Flyes:

1x10 @ 37½ kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Standing cable flyes, fra bunden:

3x10 @ 20 kg

1x12 @ 15 kg

Sådan da, total opturen træning idag..! Super god skub og det hele..! For ikke at nævne en betydelig forbedring af PR.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

BenchPress:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

1x8 @ 111 kg

1x6 @ 121 kg - Shit go' power i patværket.. Der var til mere..

1x1 @ 131 kg - tangering af PR, med masser af fart...

1x1 @ 136 kg - NY PR...

1x1 @ 141 kg - NY PR...

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 101 kg

fee' lee' bænk! :devil:

og mega grats på PR'en. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lige for tiden smider jeg omtrent 3200-3300 indenbords, men det kan dog være højere alt efter hvor tarwelig jeg er.. :blush:

Dette giver en rimelig stabil vægt.

Sidst jeg var på diæt, lå jeg 1-200 kcal lavere end de 2700.

Jeg ved ikke om jeg syntes det er lidt, men det er bestemt heller ikke meget..! :tongue:

Ok, det var ikke meget af en på din vægt.. Men folk har selvfølgelig forskellige forbrændinger. :smile:

Rigtig god omgang i bænken! Nice.. :4thumbup:

MVH.

MNC

Link to comment
Share on other sites

Ok, det var ikke meget af en på din vægt.. Men folk har selvfølgelig forskellige forbrændinger. :smile:

Rigtig god omgang i bænken! Nice.. :4thumbup:

MVH.

MNC

Jeg vil skam slet heller ikke klage hvis det er lavt sat.. Så kan jeg jo spise mere..! :4mewantfood: Hehe..

Mange tak..! Ja det er sgu lækkert med lidt fremgang før diæt start..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Looking good Anders! :w00t: -Hvordan følger læggen med? Nu mangler du bare at smide lidt skum udover kroppen og lade skaberen forvandle huden til en glat barnenumse :shades:

Hey Miss Babe..! :flowers:

1000 tak..! :4thumbup:

Ja, så gælder det bare om at finde en der vil have æren af det til den tid..! :tongue:

Jeg syntes selv læggen er fint med. Den måler vist det samme som mine gaaanz.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Miss Babe..! :flowers:

1000 tak..! :4thumbup:

Ja, så gælder det bare om at finde en der vil have æren af det til den tid..! :tongue:

Jeg syntes selv læggen er fint med. Den måler vist det samme som mine gaaanz.. :smile:

24 cm :laugh::laugh::laugh::laugh:

Er diæt dag 1 gået som det sku?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share