Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Mange tak! :smile:

Det er jo manden med de sorte fingre..! :tongue: Hey du..! 1000 tak..! Super hyggeligt at kæwe den i weekenden..! Og det er sgu en lille verden vi lever i! :smile:

Jeg kommer jo til kbh. i weekenden og drikker øl! :superman: Ses vi..?

:laugh: Ja det var godt nok noob med de fingre. Jeg har dog haft gang i pimpstenen så de ligner efterhånden sig selv igen.

Og ja, jeg regner med at komme forbi Allan og drikke øller sammen med et par andre gutter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh: Ja det var godt nok noob med de fingre. Jeg har dog haft gang i pimpstenen så de ligner efterhånden sig selv igen.

Og ja, jeg regner med at komme forbi Allan og drikke øller sammen med et par andre gutter.

Hehe..! Okay, jeg er også ved at få min normale farve igen..! :tongue:

Super, så ses vi jo i weekenden..! Med mig i en noget blegere og mere væskefyldt udgave..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25/9-2006

Puha, en laaang dag..! Har været træt og øm i kroppen det meste af dagen.. I skole fra 8-16, ikke det mest opkvikkende, men jeg lavede heller ikke det store..! :tongue:

Dagen igår blev brugt på at bearbejde alle indtrykkende fra DM, hvilket slet ikke lykkedes.. :blink: Stadig lidt uvirkeligt for mig.. Og det er vanvittig fedt at glo på de lækre billeder kongen af kent har knipset! :4thumbup:

Men jeg gad ikke sidde hjemme og stene, kunne ligeså godt komme ned og løsne op for musklerne..

Dagens tal:

BB Benchpress:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x12 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

Ret fornuftig power egentlig.. :smile:

Incline DB benchpress:

1x12 @ 28 kg

2x12 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

Super da..! :superman:

Incline DB Flyes:

3x10 @ 26 kg

DB Pullover:

3x10 @ 34 kg

French press:

1x12 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

1x10 @ 43 kg :devil:

1x10 @ 38 kg

Pushdowns:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Puha, sikke en omgang..! Overraksende god power idag, og en træning der egentlig bare skulle være lidt hygge træning for at løsne op, blev til en god omgang bryst/triceps..! :4thumbup:

Desuden fik jeg også brugt kæwen en hel del.. Der blev trykket utroligt mange hænder og givet en masse krammere..! Utrolig dejlig opbakning jeg har haft fra den side af! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. Champ! (The REAL Champ!)

For satan hvor et halvt år. For satan hvor en weekend. For satan hvor en dag! Vil lige fortælle dig hvor super-fedt det var at være en del af den flot overståede weekend. Det slap vi sgu meget godt fra, selv om vi begge var noobs i hver sin funktion, hehe! :wink: Men kæmpe respekt for din indsats, tilgang og indstilling til det hele både op til og på dagen.. Det er fandme godt gået - men det må da oss snart gå op for dig!

Men damn, det er hårdt for en totalt uerfaren opvarmer! Tror der er nogle køre-hviletidsbestemmelser der ikke heeelt er overholdt her i weekenden, haha!

Men jeg er selvfølgelig altid klar, hvis du beslutter dig for at forsvare titlen næste år.. anytime!

Vi ses i kælderen Holm..! :superman:

- Kamp

Edited by S. Kamp
Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. Champ! (The REAL Champ!)

For satan hvor et halvt år. For satan hvor en weekend. For satan hvor en dag! Vil lige fortælle dig hvor super-fedt det var at være en del af den flot overståede weekend. Det slap vi sgu meget godt fra, selv om vi begge var noobs i hver sin funktion, hehe! :wink: Men kæmpe respekt for din indsats, tilgang og indstilling til det hele både op til og på dagen.. Det er fandme godt gået - men det må da oss snart gå op for dig!

Og jeg er selvfølgelig altid klar, hvis du beslutter dig for at forsvare titlen næste år.. anytime!

Vi ses i kælderen Holm..! :superman:

- Kamp

Jeg har sagt det før, og vil helt sikkert gøre det igen, og igen..! Du skal have en kæmpe tak for din opbakning, hjælp og ikke mindst alt hvad du klarede for mig på dagene op til og på selve dagen. Det var helt suverænt, hvilket jeg ikke er den eneste der bemærkede... :smile:

Det var sgu nogle fede dage vi havde os der..! Helt suverænt..! Hvis planerne drejer i retning af et titelforsvar, vil jeg helt sikkert have dig med!! :superman:

Ses onsdag, hvis ikke før mester..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Anders

Ville bare lige skrive og sige tillykke med sejren, rigtig godt gået! :) Havde selv en kanon dag på trods af den pointombytningen.

Hilsen Jon

Hej Jon...

ja det var pænt træls... Men en fed dag ikke??? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Ville bare lige skrive og sige tillykke med sejren, rigtig godt gået! :) Havde selv en kanon dag på trods af den pointombytningen.

Hilsen Jon

Hey Jon.. :smile:

Mange tak du..! Og tak for sidst!

Synd og skam du skulle være offer for en defekt kugleramme... :nonono: Men godt at du havde en god dag trods alt..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lede lede billeder.

Hvad kom fedt %'en ned på?

Og ved du hvad dine ben måler sådan normalt? altså ikke når fedt %'en er - 1 milliard..

Puha, jeg fik ikke fedtprocenten målt, men den var nok pænt lav.. Jeg vil skyde på omegnen af 5-6% måske.. :smile:

Mine ben måler vel, med en normal fedtprocent, ca. 63-64 cm.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver

Ja det var det sku! Fair nok at pointene er som de er, men jeg var lige blevet så glad og så får man en tur med boltpistolen. Men ja det var en kanon dag :4thumbup: jeg stiller bestemt op igen!! Nu skal der bare bygges noget mere masse på og så skal jeg have gang i de chin ups der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders..

Hold kæft et finalefelt du stod i.. Er du gal det var skarpt i år. Folk råbte og skreg, fik sgu helt gåsehud langt op ad ryggen :crazy::blink::crazy::blink: Kæft, det må ha' været så cool at stå deroppe på scenen!

Damn du var skarp må jeg sige. Jeg sad i midten af salen, og derfra syntes jeg at din farve var en smule tynd, men så kom jeg lidt tættere på, og derfra kunne jeg se hvor cut du var, IMPRESSIVE!!!

Også din styrkerunde, samt roning er utrolig flot må jeg sige..

Du har helt klart fortjent at vinde det guld, og synes det er mega cool at du totalt udbattler Michael Anker som ikke har lagt skjul på sit krudtforbrug 2005..!! Fandme flot!!! :devil: Det gir sgu motivation til at stille op!!

Håber vi ses på scenen i 2008 :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders..

Hold kæft et finalefelt du stod i.. Er du gal det var skarpt i år. Folk råbte og skreg, fik sgu helt gåsehud langt op ad ryggen :crazy::blink::crazy::blink: Kæft, det må ha' været så cool at stå deroppe på scenen!

Damn du var skarp må jeg sige. Jeg sad i midten af salen, og derfra syntes jeg at din farve var en smule tynd, men så kom jeg lidt tættere på, og derfra kunne jeg se hvor cut du var, IMPRESSIVE!!!

Også din styrkerunde, samt roning er utrolig flot må jeg sige..

Du har helt klart fortjent at vinde det guld, og synes det er mega cool at du totalt udbattler Michael Anker som ikke har lagt skjul på sit krudtforbrug 2005..!! Fandme flot!!! :devil: Det gir sgu motivation til at stille op!!

Håber vi ses på scenen i 2008 :w00t:

Hey Baron..! :4thumbup:

1000 tak skal du have..!

Som du selv påpeger, så var det fantastisk at stå på scenen.. Helt utrolig stemning og opbakning, kunne ikke være bedre! Det gav også et sindsygt fedt adrenalin kick! :w00t:

Jeg kunne godt have brugt et lag pro tan mere ja, men det ved jeg nu til næste gang! :smile: Vil helst ikke ud i noget dreamtan, syntes ikke det ser så godt ud..

Anker..? en krudter..? :nonono: Lidt utroligt, at en klasse som Athletic Fitness ikke kan holdes fri for sådan noget.. :dry: Men det må han jo om.. Jeg vandt jo alligevel! :superman: :4thumbup:

Ja vi bli'r sgu nødt til at stå på scenen sammen en dag.. Hvornår det bli'r, må tiden vise..! :smile:

Men endnu engang 1000 tak mester! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share