Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Jeg har efterhånden fået stillet mine grundlæggende crawings efter tarwligt mad..! Men jeg har heller ikke begrænset mig ¨på det område..! :blush:

Jeg har taget godt 5-6 kg på siden DM.. Og holder en del væske.. Men jeg kan da stadig se mavemullerne hvis jeg spænder godt til..! :laugh:

Men det er ikke specielt fedt at gå forbi spejlet mere..! tsk tsk..! :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey hey. tillykke med titlen :4thumbup: . jeg kan se at du bor i århus. Hvor træner du henne? jeg bor selv i århus og træner i fitnessdk i busgaden, men syntes efterhånden at stedet er lidt mangelfuldt. vil gerne et sted hen der er lidt mere tonseragtigt :cool: .

nogen ider?

jakob

Link to comment
Share on other sites

hey hey. tillykke med titlen :4thumbup: . jeg kan se at du bor i århus. Hvor træner du henne? jeg bor selv i århus og træner i fitnessdk i busgaden, men syntes efterhånden at stedet er lidt mangelfuldt. vil gerne et sted hen der er lidt mere tonseragtigt :cool: .

nogen ider?

jakob

Hej Jakob! Tillad mig at svare! Måske ikke så tonseragtigt, hehe - men vi har da bl.a. fri squatrack i FDK nede i Viby, hvor Anders og jeg er instruktører og begge træner! :smile:

- S. Kamp

Link to comment
Share on other sites

hey hey. tillykke med titlen :4thumbup: . jeg kan se at du bor i århus. Hvor træner du henne? jeg bor selv i århus og træner i fitnessdk i busgaden, men syntes efterhånden at stedet er lidt mangelfuldt. vil gerne et sted hen der er lidt mere tonseragtigt :cool: .

nogen ider?

jakob

Jeg kan se, at champen har svaret.! :smile:

Men Fitness.dk, Viby er nok mere tonser end fitness.dk inde i byen.. Som jeg mener er helt henne i vejret..

Ellers kan jeg varmt anbefale Dansk Helsesport. Har kun trænet deren enkelt gang, men det ligner et rigtig fornuftigt center... :smile:

Hah. du kan ik matche BB-mafiosoen BBRulez :tongue:

Hva skal du så rigtigt i min by :tongue:

Gøre den usikker har jeg jo sagt! :tongue:

Jeg skal besøge en kammerat jeg har gået i gymnasie med, sammen med nogle andre venner..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

JonG og Angel kom med lidt af svaret vedr PROTAN afvaskning... Babyolie og en hamphandske... Skrubbe skrubbe skrubbe og det ryger af - det gør avs med virker nogenlunde... :4thumbup:

Jeg har planer om sauna besøg i svømmehallen i Ringe søndag for at svede lidt - tager hamphandsken med og skrubber lidt... Håber det virker... :devil:

Link to comment
Share on other sites

JonG og Angel kom med lidt af svaret vedr PROTAN afvaskning... Babyolie og en hamphandske... Skrubbe skrubbe skrubbe og det ryger af - det gør avs med virker nogenlunde... :4thumbup:

Jeg har planer om sauna besøg i svømmehallen i Ringe søndag for at svede lidt - tager hamphandsken med og skrubber lidt... Håber det virker... :devil:

Super, det skal da prøves inden jeg drager mod det kjøvenhavnske idag..! :superman: Tror ikke de kjøvenhavnske tøser sætter for meget pris på en halvt afvasket omgang Pro Tan..! :laugh:

Ja og klorin til fingerne. Det virker godt :bigsmile:

Klorin..? :crazy: nasty..!

Link to comment
Share on other sites

Super, det skal da prøves inden jeg drager mod det kjøvenhavnske idag..! :superman: Tror ikke de kjøvenhavnske tøser sætter for meget pris på en halvt afvasket omgang Pro Tan..! :laugh:

Gu gør de så?! Har du ikke set tråden i Off-topic?! Ind på DKBN med dig, og mæng dig med disse to->

post-7878-1159517971_thumb.jpg

:w00t::w00t:

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

Jeps det har jeg..! :smile: Vi arbejder i samme center.. Og nej, første gang jeg så ham gættede jeg bestemt ikke på, at han var styrkeløfter..! :laugh:

Men for dælen han er stærk.. :devil::superman:

Han er ikke bare stærk, han er også en hamrende god fys OG kanon god til at lære fra sig. Havde ham som anatomi lære da jeg tog fin forms fitness instruktør uddannelse i sin tid. Han er sindsyg dygtig.

Du kan roligt komme til skade..... han skal nok få dig lappet sammen igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Han er ikke bare stærk, han er også en hamrende god fys OG kanon god til at lære fra sig. Havde ham som anatomi lære da jeg tog fin forms fitness instruktør uddannelse i sin tid. Han er sindsyg dygtig.

Du kan roligt komme til skade..... han skal nok få dig lappet sammen igen :laugh:

Det er jeg skam fuldt ud klar over, da jeg også har haft ham som underviser på selvsamme uddannelse..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se, at champen har svaret.! :smile:

Men Fitness.dk, Viby er nok mere tonser end fitness.dk inde i byen.. Som jeg mener er helt henne i vejret..

Ellers kan jeg varmt anbefale Dansk Helsesport. Har kun trænet deren enkelt gang, men det ligner et rigtig fornuftigt center... :smile:

tak for svaret! tror jeg tager ned og kigger i dansk helsesport engang. Fitnessdk i byen er nemlig rigtig rigtig ufed når man vil lidt mere med sin træning end bare at "blive pumpet til weekenden", som er de flestes mål dernede. jeg brækker mig over det.

har hørt det skulle være godt i Viby, men jeg er midtbydreng, og syntes sku der er lidt langt derud :tongue: . men tak for rådet.

Link to comment
Share on other sites

tak for svaret! tror jeg tager ned og kigger i dansk helsesport engang. Fitnessdk i byen er nemlig rigtig rigtig ufed når man vil lidt mere med sin træning end bare at "blive pumpet til weekenden", som er de flestes mål dernede. jeg brækker mig over det.

har hørt det skulle være godt i Viby, men jeg er midtbydreng, og syntes sku der er lidt langt derud :tongue: . men tak for rådet.

Dovenkrop..! :tongue: Jeg er selv midtby dreng..! Og cykler da bare til viby..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dovenkrop..! :tongue: Jeg er selv midtby dreng..! Og cykler da bare til viby..! :smile:

du har fuldstændigt ret, men ved bare at den ikke holder til vinter :laugh: . hvad går håndvægtene til i viby. det er nemlig et andet problem ved busgaden, kan sku ikke lave pressøvelser med de 36ere mere :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Kan godt være du vandt DM for en uge siden, men i dag er det mig der har armene op over hovedet. Du har jo før set når jeg praler af mine seks sæsoner af West Wing. I dag var jeg så inde i KBH, da de har en filial af Laserdisken, og sørme om ikke de havde noget til mig. (Hvilket jeg naturligvis havde tjekket op på inden hjemmefra, ellers var der ingen grund til at køre derind).

post-7010-1159625447_thumb.jpg

Så nu er samlingen komplet. Alle 7 sæsoner. Har lige siddet og genset de to første afsnit. Fantastisk. :wub::wub:

Pointen med denne post? :blink: Velsagtens bare at gnide salt i et åbent sår. Ka' du ta' det? :devil:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

du har fuldstændigt ret, men ved bare at den ikke holder til vinter :laugh: . hvad går håndvægtene til i viby. det er nemlig et andet problem ved busgaden, kan sku ikke lave pressøvelser med de 36ere mere :wink: .

Så får du heller ikke noget ud af at komme til Viby, vi har kun til 34 kg..! :nonono:

Skal du så til personlig træner uddannelsen her til efteråret?

Det får jeg nok ikke tid til nej, er i gang med at skrive afgangsprojekt!

Hey Anders.

Kan godt være du vandt DM for en uge siden, men i dag er det mig der har armene op over hovedet. Du har jo før set når jeg praler af mine seks sæsoner af West Wing. I dag var jeg så inde i KBH, da de har en filial af Laserdisken, og sørme om ikke de havde noget til mig. (Hvilket jeg naturligvis havde tjekket op på inden hjemmefra, ellers var der ingen grund til at køre derind).

post-7010-1159625447_thumb.jpg

Så nu er samlingen komplet. Alle 7 sæsoner. Har lige siddet og genset de to første afsnit. Fantastisk. :wub::wub:

Pointen med denne post? :blink: Velsagtens bare at gnide salt i et åbent sår. Ka' du ta' det? :devil:

Ahhh Kongen blærer sig i loggen..? :tongue: Fan'me lækkert med en komplet samling hva...? Jeg er slet slet slet ikke misundelig eller noget..! Nææ nej..! :dry:

MÅ altså også være ejer af den fantastiske serie..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Har i weekenden været i det Kjøwenhavnske med nogle gode venner, for at besøge en anden ven... Klasse weekend, og første gang i ½ år jeg drikker alkohol... :smile: Desuden stod weekenden på en masse tarwelig mad.! :4mewantfood:

Fik også lige festet lidt med den gode Quantanamo.. Great fun..! :smile: PING.! :laugh:

Nå, men nu skal der altså andre boller på suppen, træningen skal genoptages, og kosten skal være knap så tarwelig! :tongue:

Planen er, at at tage lidt på igen, men ikke så meget som før.. Jeg vejede 78 kg på scenen i forrige weekend og vil helst ikke mere end 10% over min konkurrenceform. Så jeg vil forsøge at holde vægten under 86-88 kg, og helst ikke gaine mere end 1 kg om måneden..! :smile: Regner med at væsken og vægten er faldet lidt mere til ro her om en uges tid..

Det nye træningsprogram bli'r også lidt spændende..! :smile:

Mandag: Forlår / Læg / Triceps

Tirsdag: Ryg / Biceps / Mave

Onsdag: FRI

Torsdag: Bryst / Triceps / Forside-midt skulder

Fredag: Ryg / Biceps / Bagside skulder

Lørdag: Bryst / Baglår / (Mave)

Søndag: FRI

En meget anderledes opdeling end hvad jeg før har prøvet..! Men føler det er tid til at prøve nye ting af..! :smile:

Edit: Tilføjede læg træning..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hvordan er du nået frem til det program? Det er vel ikke bare et greb i posen og se hvilke muskelgrupper der kom op? :laugh:

Interesseret, for jeg er selv i den situation, at jeg skal til at prøve noget af. Og hvem bedre end en danmarksmester til at give lidt tips på hvordan han sammensætter sit program... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er du nået frem til det program? Det er vel ikke bare et greb i posen og se hvilke muskelgrupper der kom op? :laugh:

Interesseret, for jeg er selv i den situation, at jeg skal til at prøve noget af. Og hvem bedre end en danmarksmester til at give lidt tips på hvordan han sammensætter sit program... :blush:

Haha, jow, jeg har bare leget 'ryst æ' puuuse' ...! :laugh:

Ej, jeg har kigget lidt på, hvad der skal ske, og hvor fokus skal ligges fremover.. Jeg har længe ville dele min bentræning op, så det skal prøves nu...

Ellers ligger tanker om restitutionstid, frekvens og volumen ind i tilrettelæggelsen af et sådan program..! :smile:

Men generelt vil jeg sige, at man bare kan blande så tosset man vil, i mine øjne er der ikke noget der er 'rigtigt'.. Men det gælder om at finde frem til noget der virker for en selv! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share