Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Mandag 13FEB2012 @ SPARTA!

~DELOAD~

Tid til deload. Jeg har generelt haft meget træthed i kroppen den sidste tid og havde alligevel planlagt at resette squat denne uge. Kombineret med hjernerystelsen er det nu blevet til komplet deload. Skulle ellers ha' dødløftet 140kg (THREE PLATES!) på onsdag :crazy:

Life gives you deloads.

Hop

2x2 - lodret op

2x2 - ned fra lille boks, stoppe (i 'athletic stance'), spring frem

SSB Squat

3x5x60kg

Langsom ecc., pause i bunden, poppe glutes i toppen.

Stem

3x5x40kg

Pause på brystet

Kropshævninger

1, ½.

Weak. Kan godt mærke at venstre skulder ikke var med på løjerne.

Sikken et stunt du fik lavet der. Det må alligevel have set lidt voldsomt ud. Havde det noget at gøre med den blodprøve du har skrevet om andet steds, tror du? eller vejrtrækning?

Mon der er nogen fanatikere, der træner tirsdag? Det håber jeg :smile:

Det lykkedes ikke at få en blodprøve - men hun fik stukket godt og grundigt i mig - så jeg tror ikke mit blodtab på 3ml har påvirket noget :laugh:

I 2008 brækkede jeg mit kraveben godt og grundigt, hvilket har betydet at jeg ikke kan støtte ret meget vægt på skulderen. Fx. er alt over ~80kg i front squat problematisk, da det føles som om jeg er ved at besvime. Jeg tror at SSB-stangen med 120kg på har trykket samme sted, muligvis blokeret en blodåre og stoppet for blodtilførsel til hjernen.

Det stammer meget godt overens med den ømhed jeg har på forsiden af skulderen nu. Faktisk er jeg mere bekymret for min skulder end min hjerne.

Jeg vil tro at Hævneren, ROCC/BRUCE og Simon træner i morgen. Gibbonz dukker sikkert også op.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Årrrhhhh TJR, hvor sødt :wub: Er glad på dine vegne.

Først nu er 10-øren faldet, mht. dit manglende vildmandsskæg, samt forestående frisørtid.

Ja, det er til dels derfor. Jeg nåede dog også at blive træt af skægget. Sådan en shake med lidt havregryn eller lidt æggeblomme er bare ikke særligt lækkert at have siddende. Desuden skulle jeg gerne snart til nogle jobsamtaler :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 17FEB2012 @ SPARTA!

~DELOAD~

SSB Squat

3x5x60kg

Stem

3x5x40kg

Kropshævninger

3x1xBW

Virkeligt gode.

Curls

3 set

Tricesp Extensions

3 set

Fuck hvor er deload-træning kedeligt. Jeg er overrasket over hvor meget viljestyrke det kræver IKKE at lave noget.

Jeg er forresten blevet klippet (MOOS TRIBUTE)

Klipning.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 21FEB2012 @ SPARTA!

Blev nødt til at baile den sædvanelige mandagstræning. Jeg kiggede dog forbi senere og lavede 7x1 kropshævninger og kæwede med Nils.

Vertikale hop

5x2

Træk

Meh. Kiksede 70kg 2 gange....

SSB Squat

2x5x97,5kg

Weak. 80kg var tunge da jeg gik ud med dem. Mit stunt fra forrige uge sidder nok stadig i kroppen. Valgte at droppe sidste set.

Skrå bænk

2x5x70kg

8x70kg

Lidt tungere end de burde være. Jeg glemte at instruere Hævneren i spot, så der var fingre på et par reps...

Alt i alt en rigtig lortetræning - i morgen vender jeg grusomt tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share