TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Endeelig træning igen efter et par dage uden :nonono: ..

Træning 18/9

OAPU: 1,2,3,4,5 x 3

Chins: 1,2,3,4,5 x 5

nåede desværre ikke mere.. Lavede lidt useriøst good mornings med 16 kg kb.. men mit baglår er stadig ikk fit for fight.. æv bæv..

Men DAAAMN jeg har vilde doms idag efter den smule træning igår.. ved ik om det er OAPU der er skyld i det, men mine triceps og resten af hele overkroppen er godt mærket :devil: ...

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

...Go' omgang simpel træning. :4thumbup:

Hvordan kører du dine OAPU ?

/Michael

Eehhm.. Med benene lidt bredere end skulder bredde.. og prøver så vidt muligt at holde resten a kroppen vandret..

Havde virkelig glemt hvor evil øvelsen er.. Har stadig vilde vilde doms....

Hvorn laver du da dine oapu michael ?

Link to comment
Share on other sites

Træning 19/9

30 mins slag på sandsæk + sjip...

Træning 20/9

Kb mili pres 24´ (v+h): 5x5

BUP 24´ (v+h): 10 singles

Pullups bw + 5 kg: 6x5. Er kørt lidt død i chins (overhånds greb), så tror jeg vil køre lidt pullups og se hvorn min :gun2: langsomt eksplodere med alt den disko træning :cool: ..

Supine rows i ringe: 3x10. Skulle bare lige prøve for sjov. Virkede egentlig som en ganske fin øvelse, specielt hvis man smider lidt kg om i rygsækken :devil: ...

Hanging fat bar leg raises: 5x5

Wrist roller: 5 gange op og ned

Ganske fornuftig træning faktisk, fik ramt hele overkroppen

Træning 21/9

40 mins slag på sandsæk + sjip :4boxing: . De sidste 10 min lavede jeg lidt interval træning. FUCK det lang tid siden jeg har lavet så hård cardio, ku sniiiiiiiiiiiildt ha spulet sækken med resterne af min frokost

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/9

Pullups bw + 5kg: 8 sæt af 5 reps. De sidste to sæt var i eagle loops.

Ring dips: 6 æt af 5 reps. I toppen af øvelsen løftede jeg benene og lavede et L-sit gennem alle reps alle sæt.

Kb windmill (v+h): 16´ 2 sæt af 5 reps. 24´ 3 sæt af 3 reps.

Sandbag walking (1 rep = 76 alm skridt):

Bear hug position: 3 rep.

Lock out: 4 halve halve reps.

Curl position: 3 reps.

Ganske fornuftig træning idag faktisk. Sandbag walking var RIGTIG ond i locked og curl position :devil: .. Stønnede og prustede som en gammel kæ..... ved hver rep :laugh: ...

Nu står den på :4eat: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 30/9

Rope pullups: 5x3

Pullups + 5kg: 8x5

Ring dips + 5kg: 10x5

Kb swings 24´ (v+h): 2x10, 4x5. Mærkede en smule til min hamstring... Nedern den ikke snart ha bli fit for fight igen..

Farmer walk (1 rep = 30 alm skridt): 60 kg i hver hånd 2 rep. 65 kg i hver hånd 2 rep. 70 kg i hver hånd 2 rep, dog var jeg rimelig presset på sidste rep så jeg tabte den et par skridt før mål.... men FUUUCK det river godt i poterne :devil: ...

Alt for denne gang.. Stay tight :superman: ..

Link to comment
Share on other sites

Så bestod jeg min MC køreprøve.. VROOOMM nu ska der køres kawa NINJA :4thumbup: ..

Træning 2/10 (hvis man dog ka kalde det det)

Pulls + 10kg: 5x5

Kb press 32´: 5x3

Træning 3/10

1 times badminton.. weeee det var sjov :laugh: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 4/10

Pulls + 10kg: 5x5

Ring dips + 5kg: 5x5

BOR barbell 77kg: 5x5

Milipress barbell 57kg: 4x5, 1x3

Sandbag squat: 5x5

Kb snatch 24´ (v+h): 5x5

Ew knælende: 2x5

Ew stående: 3x5.

Var lidt skuffet over mine gym lifts, men også lang tid siden jeg har trænet "normale" øvelser... Ew stående var langt fra helt strakt i slut position, men tror det kan lade sig gøre hvis jeg bare presser den lidt længere for hver gang..

Alt for nu :superman:

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 5/10

2 timers badminton efterfulgt at 2 sejr fadbamser :4thumbup: ...

Træning 7/10

Pulls + 10kg: 8 sæt af 5 reps.

Kb cleans (v+h): 32´ 2 sæt af 5 reps. 40´ 3 sæt af 5.

Ring dips + 5kg: 8 sæt af 6 reps.

Farmer walk (1 rep = 30 alm skridt): 65kg (i hver hånd self) 2 singles. 70kg 1 single. 72,5kg 1 single, hvilket var min nye PR.. Weeee :superman: .. Farmer walk er alt alt for fed en øvelse, har dog kun kørt den 2 gange men har planer om a nå min. kropsvægt i hver hånd...

Sluttede a med lidt wristroll..

dolan%20farmers%20walk2.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Farmer walk (1 rep = 30 alm skridt): 65kg (i hver hånd self) 2 singles. 70kg 1 single. 72,5kg 1 single, hvilket var min nye PR.. Weeee :superman: .. Farmer walk er alt alt for fed en øvelse, har dog kun kørt den 2 gange men har planer om a nå min. kropsvægt i hver hånd...

Enig - farmer walk er super.

Hvad bruger du som vægt?

...kan da næppe forestille mig håndvægte i kropsvægtstørrelse.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

MH --> Jeg finder mine største kettlebells frem, et par gamle kæder samt en stak gamle vægt skiver. Låser passende antal skiver fast til hver kb, og vupti så har du et par tunge farmerwalk bars :4thumbup: .. Ska se om jeg ka snappe et pic næste gang jeg ska lege farmer..

Træning 9/10

1 times badminton!

Træning 10/10

Sandsæk C&P: 10 sæt af 5 reps. Ved det 8ende sæt fik jeg revet en luns hud af 2 fingre på hver hånd... RRRRrrrr :devil: ... Havde iøvrigt go teknik på stort set alle gentagelser, denne gang fik jeg cleanet den hele vejen op til brystet...

Sandsæk squat: 5 sæt af 10 reps.

Dejlig hård træning i dag.. ik meget, men usandsynlig effektivt :showoff: ...

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 11/10

1½ times badminton!

Træning 12/10

Milipress (v+h): 24´3x5. 32´10x2.

45 mins badminton, hallen lukkede en time tidligere end den plejede :nonono: ..

Træning 13/10

Snatch (v+h): 24´ 5x5. 32´ 5x3.

Swings (v+h): 40´ 3x3.

Pullups: + 24 kg 3 singles. + 32 kg 4 singles.

lidt pinchgrip på skiver..

Var ellers viiiiiiiiildt tændt på rigtig rigtig tungt dødløft idag.. Prøvede og bikse noget med min vægtstang, skiver og mine kbs, men det blev ik godt.. Så hele træningen igennem var jeg lidt gnaven over jeg ikk ku løfte tungt.. æv æv æv :dry: ..

I morgen står den forhåbentlig på lidt slagkombinationer inden jeg ska i parken og se MIKKEL KESSLER vs. MARKUS BEYER :4boxing: .. blir sååååå fedt..

Go week ya´al..!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 16/10

Pulls + 15kg: 5,5,5,5,5

Chins + 5kg: 5,5,5,33

Thick bar bred fatning: 3,3

Mere nåede jeg ik inden turen kig til Roskilde Kino for at se Fidibus ... 3 ud af 5 stjerner!

Træning 17/10

Squat 87kg: 5,5,5,5,3 ... Blir simpelthen nød til at få kørt squat regelmæssigt.. i gamle dage løftede jeg dobbelt op af den vægt jeg rev rundt idag :nonono: ..

Ring dips + 10kg: 5,5,5,5,5

Kb Windmill 24´ B2B: 6,6,6,6,6

Kb Snatch 32´ B2B: 4,4,4,4,4

Hanging leg raises: 5,5,5,5,5

Ew stående: 5,5,5,5,5 ... kom ikk helt ned i vandret position..

Ganske ok træning idag som ka mærkes i hele kroppen..

Link to comment
Share on other sites

Det tror da fanden efter sådan en omgang. Har du trænet evil-wheel længe - syntes det ser ud som om du har god core-styrke. :devil:

Tak tak.. Altid rart a få thumps up :4thumbup: ... Længe og længe, det vil jeg ik sige.. Jeg kommer ikk helt ned i vandret position, men med et par uger endnu burde det ikke være umuligt..

Idag skulle iltoptagelsen trænes, det blev den via 42 mins let løb..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning 30/10

Har ligget syg lææænge nu, så idag startede jeg stille og roligt ud med en løbe tur på 32 min!

Er her på det sidste blevet temmelig lun på tanken om at starte til noget MA, er bare ikke helt sikker på hvad. Måske noget BJJ eller MMA i csa.. Synes ikke motivationen for at løfte jern er så stor i øjeblikket, så det kunne være fedt og få gang i lidt nærkamp :4boxing: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 30/10

Har ligget syg lææænge nu, så idag startede jeg stille og roligt ud med en løbe tur på 32 min!

Er her på det sidste blevet temmelig lun på tanken om at starte til noget MA, er bare ikke helt sikker på hvad. Måske noget BJJ eller MMA i csa.. Synes ikke motivationen for at løfte jern er så stor i øjeblikket, så det kunne være fedt og få gang i lidt nærkamp :4boxing: ..

Kom forbi CSA og leg :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share