TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Hvad er det for en 40kg kettlebell du har.... Eleiko, eller..?

Ellers go' omgang.

//Michael

Ja det er en eleiko. Sidste år startede jeg bilen og kørte afsted til Halmstad, vi var nogle stykker så der var en sjat og spare ..

Træning 9/4

12 mins opvarmning.

10 x 500m interval på max 1m 45sek pr omgang efterfulgt af 45 seks pause!

15 mins nedvarmning.

Træning 10/4

55 mins tactic run i terræn inkl en masse bakke sprints. Løb i bedste specops-stil med mine militær støvler, sort løbetøj, vægtvest med 6kg, solbriller og mp3bag på overarmen :4thumbup:

Swat%201.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Saltum --> YEEAAAH :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup:

Træning 11/4

Kb swings 24kg: 3 sæt a 10

Kb snatch 32kg (v+h): 5 sæt a 5

Chins bw+10kg: 5 sæt a 5

Walking OH lunge 24kg kb + 10kg vægtvest: 6 sæt a 8

KB TGU 24kg: 6 sæt a 4

Go kort træning! Lang tid siden jeg har lavet TGU, havde gladeligt glemt hvor ond deni virkeligheden er :crazy: . Tror næppe der findes en øvelse der aktivere lige så mange forskellige muskler som TGU :4thumbup: ..

HUSK RØD ZONE IAFTEN: NAVY SEAL!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Så jeg tilbage :bigsmile: . Har ikke fået postet i en uges tid da jeg simpelthen ikke har haft tid til pc. Træningen siden sidst har stået på svømning, løb, sandsæk, bw og kb :4thumbup: .

Træning 18/4

Fat bar chins: 10 sæt a 5 reps ... Altid super øvelse, både træk mekanismen og grip bliver stimuleret.

Ring dips: 10 sæt a 5 reps ... Lang tid siden, dejligt og få leget lidt i ringene igen!

Pistols bw+10kg: 10 sæt a 4 reps ... Min teknik stinker, men udemærket øvelse for bentøjet.

Good mornings 40kg Kb: 2 sæt a 10 reps ... Rev RIGTIG godt i baglårene, er spændt på løbetræningen i morgen efter denne omganng.

HUSK: Rød zone i aften :superman::superman::superman: ...!

Link to comment
Share on other sites

Træningen idag havde jeg planlagt skulle være hill sprints, men eftersom mine baglår er sygeligt medtaget efter gårsdagens good mornings, ville jeg nøjes med 10 km i roligt tempo. Jeg starter op, og må indse efter 20 min at mit højre knæ og venstre baglår IKKE vil løbe idag :nonono: .. Knæet er begyndt og brokke sig lidt efter "tactic run" fra sidste uge. Det er IKKE tiden for skader nu!! :sneaky2::sneaky2::sneaky2: . Håber på comeback i morgen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træningen idag havde jeg planlagt skulle være hill sprints, men eftersom mine baglår er sygeligt medtaget efter gårsdagens good mornings, ville jeg nøjes med 10 km i roligt tempo. Jeg starter op, og må indse efter 20 min at mit højre knæ og venstre baglår IKKE vil løbe idag :nonono: .. Knæet er begyndt og brokke sig lidt efter "tactic run" fra sidste uge. Det er IKKE tiden for skader nu!! :sneaky2::sneaky2::sneaky2: . Håber på comeback i morgen :superman:

God bedring skipper!

Link to comment
Share on other sites

DBM ---> thx m8 :bigsmile: ..

Jeg valgte og lunte en let tur på 7,5 km idag med min KOMPLET utrænede buddy, og kunne mærke undervejs at baglåret lå og lurede med en fiber :nonono:... Er bange for jeg blir nød til at prøve med en kort pause fra løbetræningen da jeg SKAl være klar til 14 maj. MØG irreterende når jeg nu ellers var så godt løbende :nonono::nonono: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 26/4

Efter en lille uges træningsfri var det dejligt, og ikke mindst HÅRDT, at få lavet lidt igen!

1 Pull Up, 2 Dips, 3 Push Ups, 1 chinup

2 Pull Ups, 4 Dips, 6 Push Ups, 2 chinups

3 Pull Ups, 6 Dips, 9 Push Ups, 3 chinups

4 Pull Ups, 8 Dips, 12 Push Ups, 4 chinups

5 Pull Ups, 10 Dips, 15 Push Ups, 5 chinups

4 Pull Ups, 8 Dips, 12 Push Ups, 4 chinups

3 Pull Ups, 6 Dips, 9 Push Ups, 3 chinups

2 Pull Ups, 4 Dips, 6 Pushl Ups, 2 chinups

1 Pull Up, 2 Dips, 3 Push Ups, 1 chinup

Udemærket lille omgang, selvom den ikke ser ud af meget var den ond :tongue:.. Jeg tog det dog i rækkefølgen: pullup, pushup, chins, dips.

20 mavebøj+15 rygbøj x 5 sæt...

Til sidst lidt excentrisk pistol og 1 leg deadlift med BW for at få lårene lidt igang igen.

I morgen ska jeg forsøge mig med løb, HÅBER min fiber har fået det bedre efter en uges fri ...

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/4

Har ik mærket meget til fiberforstrækningen de sidste par dage, så prøvede lårene an med en let 3,3 km løbetur! Tempoet var lavt men følte SUPER godt overskud :superman: . I morgen svømning eller sandsæk!

EDIT: 10x10 sledgehammer tæv på bildæk med hver hånd!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 30/4

3,3 km løbetur. Udemærket tempo og mærkede intet til låret. Vil prøve med dobbelt op på onsdag!

Modtog en masse lækre ting med posten idag: fighter bokse støvler, skridtbeskytter, thai skinner, grappling buks og judo competition gi. Altsammen for 450 bananer :4thumbup: ...

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 1/5

Chins bw+10kg: 3,3,4,4,5,5,4,4,3,3

Kb 2H swings 24´: 5 sæt a 15 reps

OAPU (v+h): 5 sæt a 5 reps

Pistols (v+h): 10 sæt a 2 reps ... Stilen bliver bedre og bedre...

Mavebøj: 5 sæt a 20 reps

Sluttede af med 15 mins boks på sæk og 15 mins sjipning!

Link to comment
Share on other sites

Træning 5/5

7,4 km løbetur!

Træning 6/5

Chins: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

OAPU (v+h): 5 sæt a 5 reps. Ufatteligt så ond OAPU er, HELE kroppen er komplet ristet efter sådan en omgang.

OH squat med 7kg stang: 5 sæt a 5 reps. Mest af alt for at træne lidt fleksibilitet og smidighed.

Jumping squats med sandsæk: 3 sæt a 10 reps

15 mins boks på sæk og 15 mins sjip!

Link to comment
Share on other sites

Træning 7/5

Løb 5,5 km på 24,5 min!

Træning 8/5

Ville have løbet lidt længere disctance idag, men er begyndt og få voldsomt ond i maven når jeg løber, så måtte stoppe efter 30 min :nonono: ..

Træning 9/5

Fatbar chins: 8 sæt a 5 reps

Kb C&P 24´ (v+h): 10 sæt a 10 reps ... Triceps var godt ristet til sidst :laugh: ..

Herefter :4mewantfood: og ringenes herre 1 i flimmerkassen.

Inden aftens :4mewantfood: smed jeg 26 kg på ryggen og bandt støvlerne om anklerne og traskede rundt i 1,5 time!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 13/5

Kropshævninger 4 stk

Forsideøvelser 20 stk

Knæstrækninger m. 10 10kg 20 stk

Armstrækninger 15 stk

Rygøvelser 20 stk

Løb: 5000m på 23.38 min

Kørte lige mødetesten til tirsdag igennem en sidste gang!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share