TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Hvad så mester, så fandt jeg din log....interessant at følge med i din træning, men kender bare ikke halvdelen af de øvelser du laver. :blush:

Det var sq lidt lettere at følge med da vi bare fyrede den af med noget old school BB nede i atlet-klubben, :4thumbup: :4thumbup: ......damn det var tider

jens

Edited by meanmachinemeister
Link to comment
Share on other sites

Hvad så mester, så fandt jeg din log....interessant at følge med i din træning, men kender bare ikke halvdelen af de øvelser du laver. :blush:

Det var sq lidt lettere at følge med da vi bare fyrede den af med noget old school BB nede i atlet-klubben, :4thumbup: :4thumbup: ......damn det var tider

jens

Hey Champ.. Lækkert og se dig på disse kanter. Ja det var satme tider, savner også død og squat.. fiik dog kørt lidt af det idag..

Kæft det var griner i lørdags, var helt væk til sidst :tongue: .. husker ik vi gi fra inter .. hehe..

Træning 19/3

Chins bw+2,5kg: 10 sæt a 3 reps

Ring dipsbw+2,5kg: 10 sæt a 3 reps

Død 100 kg: 5x5

Squat 90 kg: 5x5

Satme længe siden jeg har kørtt de 2 kongeøvelser. Nice og snuse lidt til dem igen... FUUUUUCK en lorte dag i dag, flækkede min ene fortand på en vægtskive til træning idag.. AAAAAAAAAHHHR :sneaky2::nonono::crazy::dry::mad:

Link to comment
Share on other sites

hehe, arj jeg kan godt huske vi var på bud'en....syntes ellers ikke du virkede så fuld. Men det er aldrig til at vide med dig :rolleyes: .

Det er godt at se du får lavet nogen ordentlige BB-øvelser, istedet for alle de underlige der som jeg ikke kender, hehe.

har siddet og læst din log igennem, kæft du gav den gas med cardio i sommers, du var jo en cardio-machine. bare det var mig......det eneste cardio jeg får lavet er de 3 min hen til Mac'en og tilbage igen.

Link to comment
Share on other sites

hehe, arj jeg kan godt huske vi var på bud'en....syntes ellers ikke du virkede så fuld. Men det er aldrig til at vide med dig :rolleyes: .

Det er godt at se du får lavet nogen ordentlige BB-øvelser, istedet for alle de underlige der som jeg ikke kender, hehe.

har siddet og læst din log igennem, kæft du gav den gas med cardio i sommers, du var jo en cardio-machine. bare det var mig......det eneste cardio jeg får lavet er de 3 min hen til Mac'en og tilbage igen.

Hehe, jeg var helt væk.. havde onde onde tømmermænd søndag.. men det var grinern bytur! Ja det var helt dejlig og lave lidt død og squat igen, fanme lang tid siden. Ang cardio, så det noget federe og få rørt sig når solen bager. Ska også ha gang i meget mere cardio.. Du må med på lidt løbeture knægt. DROP alt det macn, jeg arbejder stadig på a smide de sidste cheese burgere fra RAK tid :tongue: ..

Træning 20/3

Blev desværre kun til 45 mins løb!

Har været til Kranio sekral i dag, hun påstår at kunne lindre min astma, så giver det et forsøg. Ska måske også hookes op med en homøopat, han mener at homøopat dråber gør underværker. Har dog mine anelser, det skulle jo være fortyndet 10000000000000 gange, så hvis nogen a læserne har erfaringer så SKRIV :smile: .. Fik også afvide at svømningen i klor vandet ikke var godt for astmaen, så venter til jeg ka hoppe i havnen :superman: ...

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 22/3

Død 100kg: 5x5

Squat 90kg: 5x5

Dips bw+2,5kg: 10 sæt a 3 reps

Fatbar chins bw+2,5kg: 10 sæt a 3 reps

Træning 23/3

8 sprints for FULD SKRUE på kondi bike a 30 sek efterfulgt a 30 seks pause. Mine stænger var helt færdige efter denne omgang, så skulle tvinge dem ud på 60 mins løbetur :superman: .. Ganske udemærket cardio session idag.. Nu står den på tun og spaghetti samt scary jim carrey gyser iaften :wink: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

JENS --> Nej styrken er ikke hvad den har været.. Men hva fan, jeg er blevet hurtig påå de 100 meter :tongue: ..

Guarden---> Jeg er nød til at få banket min elendige udholdenhed lidt i vejret, da jeg ska stille d. 14 maj i Ålborg på MP-skole :4thumbup: .. Glæder mig helt vildt, lækkert endelig at blive optaget. Styrken er tydeligvis mærket af cardio træningen, man ka jo ik få det hele :nonono: .. Så snart jeg kommer til Ålborg skal min fokus rykkes til almen boksning og styrketræning. Thai træning er pt stoppet da mine skinneben mente at low/high-kicks og løb var en dårlig cocktail :laugh: ..

Træning 25/3

1 time og 45 mins march træning i terræn med 17 kg i tægen. Hele turen var i højt tempo og indeholdt en masse lækre stejle bakker :superman: .. Var godt brugt i bentøjet da jeg endelig kom hjem igen ..

Træning 26/3

Død 100kg: 5x5

Squat 90kg: 5x5

Fatbar chins bw+5kg: 10 sæt a 3 reps

Ring dips bw+5kg: 10 sæt a 3 reps .. SUPER godt overskud med fokus på langsom excentrisk..

/TRS

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/3

30 mins prygl på sandsæk!

30 min på kondibike!

30 mins løb på grusbane!

Udemærket cardio træning idag, tempoet var ikke det vilde da det var ment som lidt let restitutionstræning :smile: ..

Imorgen står den på "Kys den gamle verden farvel" - foredrag med moltke leth :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: ....!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Var til foredrag med Nicolai Moltke Leth igår, kan KLART anbefales. Den mand er for vild :4thumbup: ..

Træning 29/3

Squat 90kg: 5x5

10 km løb på 51:52 hvilket vil sige at jeg har skåret 8 min fra min sidste pr :cool: ..

Mit venstre håndled fucker lidt op for tiden, så jeg ka ik rigtig lave noget styrketræning hvor kloen ska bruges :dry: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 3/4

ENDELIG lidt styrketræning igen. Har stadig knas med tommelfingeren så det var begrænset hva jeg kunne lave af presse øvelser.

Strækkere på knoerne: 4 sæt a 20 reps

Mavebøjsere: 6 sæt a 20 reps

Chins: 1,2,3,4,5,6 | 1,2,3,4,5 | 1,2,3,4 ... 1. Kropshævningerne gik okey, jeg kan stadig ik bruge tommelfingeren, så de 4 andre griber om stangen.

Sandsæt squat (varieret greb): 5 sæt a 10 reps

Kb swings 24kg (v+h): 3 sæt a 20 reps

Sandsæk walk curl postition: i alt 500 skridt. SYYYGT pump i armene :superman: ...

Nice med lidt styrketræning igen..

Link to comment
Share on other sites

Fed træning du får fyret af for tiden! :4thumbup: Virkelig en fornøjelse at følge med.. :bigsmile:

Tak minister :4thumbup: ... Synes dog ikke der er meget aktivitet i din log for tiden?

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Tak minister :4thumbup: ... Synes dog ikke der er meget aktivitet i din log for tiden?

Nej, du har ret.. :blush:

Har ikke meget motivation til at poste for tiden, og der er nu heller ikke så meget at poste.. Træner bare boksning et par gange om ugen, + det løse.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 8/4

Chins bw+24kg KB: 10 singles

24kg KB snatch (v+h): 5 sæt a 10 reps

24kg KB windmills (v+h): 5 sæt a 5 reps

24+32 KB frontsquat: 5 sæt a 5 reps

24kg KB mili (v+h): 5 sæt a 5 reps

40kg KB 2H swings: 3 sæt a 10 reps

Udemærket KB omgang idag, dejligt at få lavet lidt pres igen :superman: ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share