31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens Træning

Butchers Garage

Opvm

Løberi - slet ikke tilstrækkeligt

Løft

Jerk fra nakken, Snatch Balance og OH Squat

WOD

21-18-15-12-9-6-3 af

Ground to OH (20 kg)

Mellem hver runde

5 Burpees

15 Box Jump

Tid: 12-13 min

Jeg trænger til at træne, spise ordentlig, læse noget intelligent og en weekend uden alkohol.

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret træning!

I Butchers

Opvarmning

Arh ja.. de gamle led. Dejligt!

Military

10x40 kg

10x50 kg

10x50 kg

3x60 kg

3x60 kg

12x40 kg

12x40 kg

Topstyrke, what are you doing? Staph!

EZ Bar Curl

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Reverse Flyes

10x6 kg

10x6 kg

10x6 kg

10x6 kg

Partielle Dragon Flags

6

6

6

6

I går fik jeg endelig set "Forfalskerne". Fin film :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cross!

Vågnede sent igen i dag. Kl. 9.30 for at være mere præcis. Af en eller anden grund irriterer det mig lidt, eftersom jeg går i seng til midnat og som regel sætter uret til kl. 8. De sidste par dage har jeg bare, halvt i søvne, slået det fra og sovet videre. Jeg skal jo som sådan ikke nå noget, men jeg bliver dvask og doven når jeg sover for meget. Det er ikke No6bach approved!

Noget, der til gengæld er approved, er at jeg fik lavet min WorldClass cocktail færdig og sendt ind i tirsdags. Jeg er vild med den selv, og så må det jo gå sin gang :smile:

Her er forresten en video fra Japan..

Opvm

Dynamiske stræk, kravlen frem og tilbage, agility og lidt simpelt plyo. Mere omfattende end normalt og rigtig godt.

WOD

30 V-Ups

20 Thrusters (2x24 kg)

250 Sjip

20 Thrusters

30 V-Ups

Tid: 13.48

Faktisk en fed WOD. Jeg har ikke sjippet i lang tid, og kombineret med et for kort reb ødelagde det min tid totalt. Tror det tog mig mellem 30 og 40 restarts lol.

Til sidst nåede vi lige lidt rumænske dødløft og goodmornings.

Generelt god cross i dag :smile:

I aften har jeg fri, så påtænker at indkøbe chokofanter og se Rumrejsen år 2001. Det er sikkert noget lort..

Link to comment
Share on other sites

Vågnede ved 9.30 tiden i dag. Følte mig rimelig frisk, og det kan helt sikkert spores tilbage til det faktum, at jeg ikke drak noget alkohol i weekenden. Lørdag var en af de travleste aftener, jeg kan huske at have været med til i min karriere som brotender. Jeg vil efterhånden godt tillade mig at konstatere, at det siger en hel del :smile:

Over middag var jeg en tur på The Barking Dog, hvor der var et lille oplæg om Absinth fra ejeren af Fontaine. Jeg bliver sgu nok aldrig rigtig fan af den gennemtrængende anissmag, og det er bare et produkt, der er notorisk vanskeligt at bruge i cocktails. Det lykkedes fremragende i Sazaracen, men udover den, så er det sgu lidt så som så.. Det er dog altid godt at få genopfrisket gammel viden, og det er prisværdigt, at man forsøger at udvide kategorien. Efter præsentationen havde jeg en lille Q&A session med de to ejere i forbindelse med noget freelance, jeg skal lave for et par kammerater. Jeg har savnet at skrive på engelsk, og det er en kærkommen mulighed for at fylde min hverdag med noget meningsfyldt. Helt sikkert..

En kort tur i FitnessWorld kunne det lige blive til i aften. Jeg gider ikke logge det..

I morgen bliver en god dag, tror jeg. BB fra morgenen af, BOSSfrokost, forefaldende arbejde og så Skyfall med drengene til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Trænings!

tumblr_mbuf36kKK51rcf711o1_1280.jpg

Partielle Dragon Flags

8

6

7

6

A1 Cable Cross

10x22,5

10x22,5

10x22,5

10x22,5

A2 Face Pull

10x22,5

10x22,5

10x22,5

10x22,5

Con Curl

8x16 kg

8x16 kg

8x16 kg

8x16 kg

Split Squat

8xSmith+30 kg

8xSmith+30 kg

8xSmith+30 kg

8xSmith+30 kg

EZ Bar Curl

8x40 kg

8x40 kg

10x30 kg

10x30 kg

Har en lidt travl uge, så det bliver nok mest til morgentræninger i FitWorld. Satser på en omgang cross på torsdag. Hav en dejlig dag, boys and girls :smile:

Link to comment
Share on other sites

Venner og bekendte!

Har i det godt? Kører det for jer?

i går snød jeg jer for en update, men den var heller ikke så spændende, så fuck det, som de unge siger :smile:

I dag var jeg en tur i Garagen, og sikken en dejlig tid det var..

23944_464101386975888_1725231365_n.png

Mine baller og hammies var ømme som lang ind i helvede, og jeg frygtede seriøst hvad der skulle ske.

Opvm

Let mobilitet

Løft

Dødløft

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

1,5 min pause

Dejligt.. ikke så tungt, men lige i muskulaturen

WOD

To gange tabata skiftevis mellem Swings (24 kg) og Sit-Ups.

Score: 174 reps

Og så i Føtex for at købe cykellygter. Det har jeg ikke kørt med siden jeg var 15 år gammel, tror jeg

Link to comment
Share on other sites

Flot fyr!

Flot og slap :heartpump:

Mine hænder er kolde og mit blod er varmt. Crazy stuff.

Jeg er en vild type!

Alrighty then.. Har været træt og slatten i dag, as is tradition. Formåede dog at komme op i rimelig tid og få hul på ugen. Har blandt andet været nede og lægge sidste hånd på et par BB orienterede cocktails, der snart rammer en computerskærm nær dig :smile:

Jeg havde ikke udpræget lyst til at træne, men afsted kom jeg.

Opvarmning

KB Pres

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

A1 Burpees

10

10

10

10

10

A2 Med Ball Slam (15 kg)

10

10

10

10

10

KB Snatch

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

Alt for mange mennesker, og alt for lavt drive. På den igen i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ode til tirsdag:

"Du er sædvanligvis bedre end mandag"

Ok

tumblr_m9k4hwNtJ11qzfya1o1_1280.jpg

Sådan et værelse skal jeg have, når jeg bliver voksen :smile:

Butchers Garage efter lidt forskellige gøremål tidligere på dagen.. Det er sgu noget rarere at være derude om formiddagen, så man kan gå og hygge sig sådan lidt i sit eget selskab. Plads! Jeg skal have noget plads omkring mig!

Opvm

Løb, løb og mere løb. Gennemblødt af sved

Løft

20 rep breathing (front)squat

Jeg kørte den med 50 kg, og det var naturligvis for lidt. Fjollede mig :smile:

WOD

Amrap 12 min af

12 Push Press (40 kg)

12 HR Push Up

12 "Pistols"

Score: 4 runder + 12 Push Press

Meh. Jeg "kan" ikke lave pistols på højre ben pga. adskillige brud på min ankel i min barndom. Lige umiddelbart vil jeg også mene, at Pistols hører hjemme på et konkurrencehold på lige fod med MU f. eks. Jeg har svært ved at forstå, hvorfor de skal ligge i en WOD til en gruppe weekend warriors. Det var sgu ikke kønt at se på..

Link to comment
Share on other sites

Fodboldskader?

Yes. Tror min højre fod har tilbragt noget der ligner et otte måneder i gips - dertil et utal af forstuvninger/vrid. Jeg ar været så heldig, at mine ankler er blevet fremstillet af det samme materiale som mine håndled :smile:

Jeg er forresten begyndt at erstatte min daglige portion müsli med et glas sødmælk og en håndfuld valnødder. Det har tidligere været min erfaring, at jeg holder en bedre mæthedsfornemmelse i løbet af dagen, hvis jeg starter med en solid portion fedt om morgenen. Lige pt føles det som om jeg har hevet en daglig nål heroin ud af kroppen, men jeg tror det bliver bedre..

Hvad synes i om SAS sagen, friends? Jeg forsøger ofte at stille mig i en position hvor jeg tager modpartens argumenter, men jeg kan ikke helt få det til at fungere med denne her. Hvorfor er det staten skal eje, og støtte, et luftfartsselskab, der konkurrerer på det private marked? Oplys mig gerne! (Og det er cereal)

Ramblings, ramblings.. Om torsdagen har jeg som regel ikke så meget på programmet i løbet af dagen, så der satser jeg altid på holdet kl. 13 i Garagen. Der kommer tit en masse kendinge, og så hygger vi :smile:

Obligatorisk Franco

deadliftchampion2.jpg

Opvm

1600 m løb

Cum taste

Prowler

Frem og tilbage med 10kg stigning for hver tur. Endte vist på 70 kg

WOD - Diane

21-15-9 af

Dødløft (100 kg)

HSPU

Jeg kan ikke få det lort til at fungere! Det største problem, er at komme ordentligt i position. Kørte det med HR Push-Ups i stedet. feelsbadman.jpg

Tid: 6.22

Forsøgte at køre nogle fronts bagefter, men det fungerede sgu ikke rigtig.

I aften skal jeg ud og lave noget opsøgende journalistik for Stirred :smile:

Link to comment
Share on other sites

HSPU? Lyder som en burner med 21-15-9 i DL...!

Hand Stand Push Up. Sorry for faggot lingo..

Med så mange dødløft, er det virkelig om at holde momentet i gang. Går man først i stå, er det en pain at komme i gang igen. Jeg glæder mig egentlig lidt til at se hvordan min erector har det i morgen

Link to comment
Share on other sites

Nej måske ikke, men 21 strict HSPU er tough at køre unbroken!

Chris Spealler disagrees..

Men jo, du har da selvfølgelig ret, og det er også de færreste motionister, der kører hverken dødløft eller HSPU unbroken. Så er det jo heldigt, at man bare kan lade være og i stedet udføre, tilsvarende til egne evner :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share