Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Det er - 180 cm --> han er lidt over 170 cm høj, vejer kun godt og vel 75 kg på billederne :blink:

De 75 kilo sidder sku godt :cool:

Godt han ikke har spist så meget havregryn :tongue: så han også var vokset i højden :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kunne godt have sparet mig besværet i dag smukke :dry:

Patienten døde som vi skulle til at igang!!!

... og fik jeg fat på makeuppen ... NEEEEEEEEEJ!!!

Men uanset hvad!! Er i OBBC i morgen færdig med at træne omkring kl 14-14:30!!

KNUS

Ej det sku da dårlig timing... Næste gang du skal se en operation, så vælg lige en ordenligt patient :nonono::laugh:

Jeg havde selv regnet med at køre i OBBC ved 14.30 tiden efter besøg hos Rikke... Jeg skubbet min aftale med Rikke 1 times tid, så jeg kan nå ned og lave mit cardio inden du er færdig... !!!

Vi kan altid kigge på det make up en af de andre dage :tongue: Har sjovt nok fuld forståelse for at man kan glemme ting for tiden :laugh::laugh:

Kram fra Nita som glæder sig vild meget til imorgen :slut:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8/9-07

Nøj hvor havde mine øjne svært ved at vågne i morges... Men lidt i 10 fik jeg kæmpet mig ud af sengen, efter 10 timers søvn :wub:

Dagen er blevet brugt på træning og huslige pligter... !! Det har hele dagen været min mening at øve en del posering, men af en ellers anden grundt, har jeg seriøs glemt det hele tiden.. og når jeg er kommer i tanke om det, har jeg skulle ud af døren eller lignende :blink: Giver den en ekstra skalle imorgen, for nu her er jeg for træt til det.. !

Morgentræning:

55 min PW fra kl. 9.55

Midtvejs mødte jeg Stine, som også var ude på morgentur, så der blev lige holdt 10 min snakkepause... nøj hvor så vi begge to ret trætte ud :laugh:

Eftermiddagstræning:

Jeg skulle mødes med Norah til posering kl. 15.30 og da jeg var kommet sent ud af døren var jeg ret tidspresset... Så jeg tog min iPOD på og gik i krig med en omgang trippelsæt... kæft hvor var der høj intensitet og jeg nåede hele min normale 90 min træning på 70 min, dog måtte jeg gå lidt ned i kilo undervejs, grundet ingen pauser...!!

Da træningen af ryg, triceps og mave var slut, havde norah lige sendt en sms med at hun måtte aflyse, da hun kunne få lov at overvære en operation.. og der sad jeg så og havde så meget gummiarme at jeg måtte ta hovedet ned til riskagerne, da armene ik ku få dem op til munden :laugh: Men jeg har os snakket en del de sidste træninger, så det var vist på tide jeg tog mig selv lidt i nakken :innocent:

19 min intervaltræning på ArcTraineren:

- 2 min opvarmning

- 15 min intervaltræning (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

- 2 min nedkøling

God energi i bentøjet... forbrænding blev beregnet til 320 kcal...

BB sumo-dødløft: (let)

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 60 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 4 rep x mig

1 x 4 rep x mig

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Det kostede lidt styrke i chins, at supersætte med bagskuldermaskine... det gør jeg ik igen en anden gang...

DB one arm row:

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 10 rep x 34 kg

Supersættet med:

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Supersættet med:

Mave på bold:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

DB pronerede incline shrugs:

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Supersættet med:

Kabel troceps push-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Armbøjninger:

1 x 15 rep x mig

1 x 15 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 10 min

God træning med ingen snak og ekstrem høj intensitet... !! Hvilket er super godt til at ramme min triceps, som jeg ellers har svært ved at få kontakt med... Men høj intensitet med en del øvelser lige i rap, det kan den bestemt ikke lide :4thumbup:

Der sker en del på armene for tiden... kunne igen idag se jeg har tabt mig yderligere på armen siden sidst jeg trænede triceps (torsdag)... !! Der er også ved at være okay synlig muskeldeling på lårbasserne :w00t:

Aftentræning:

55 min PW fra kl. 18.20

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 9/9-07

Efter 11 timers søvn var jeg klar på en cardio dag, med ca. 3 timers cardio sammenlagt :superman:

Efter træningen i OBBC skulle Norah og jeg ud forbi syersken og have tjekket op på min badedragt/bikinier og Norahs tøj til New York :slut: Nøj hvor bliver vi bare flotte :boobs: Ud fra syerskens kommentar må jeg vist erkende jeg ik har meget barm tilbage, hun mente hendes 4 årige barnebarn havde mere end mig :blink::laugh:

Morgentræning:

56 min PW fra kl. 10.10

Eftermiddagstræning:

41 min cardio på ArcTrainer fra kl. 13.40 (476 kcal)

30 min posering med Norah fra kl. 14.30

23 min cardio på ArcTrainer fra kl. 15.10 (261 kcal)

Aftentræning:

49 min PW fra kl. 18.20

20 min posering senere i aften

Rigtig god dag.. men jeg kan godt mærke trætheden har været over mig i weekenden, så jeg er lidt spændt på at se hvordan jeg har det i næste uge... har lidt på fornemmelsen jeg bliver meget træt hen på eftermiddagene og igen får svært ved at overskue hvis der er for mange mennesker omkring mig... Men der er kun 1½ uge til der biver fyldt carbs på, så det går nok :bigsmile:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :smile:

Fantastisk med den udholdenhed - imponerende, at du holder den kørende i så stram stil, men det er self. nødvendigt :4thumbup: - utroligt at du ikke er mere irritabel end det sådan.. fremstår i din log. Jeg tror, jeg ville snappe efter alt, der rørte sig omkring mig :devil::wink:

Hvordan ligger din fordeling kostmæssigt nu - Er det næsten ren fedt/protein? Har I tænkt jer at ændre mere på den nu her til sidst, eller har i lagt stien frem til dm.

Lige lidt nysgerrighed herfra

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk med den udholdenhed - imponerende, at du holder den kørende i så stram stil, men det er self. nødvendigt :4thumbup: - utroligt at du ikke er mere irritabel end det sådan.. fremstår i din log. Jeg tror, jeg ville snappe efter alt, der rørte sig omkring mig :devil::wink:

Hejsa Randip.. !!

Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg faktisk ik spor irritabel, jeg havde en periode på 14 dage midtvejs, hvor jeg var irritabel, men ellers har jeg ik mærket så meget til det... !! Generelt har jeg det meget bedre end jeg turde håbe på, døjer med lidt træthed sidst på dagen og enkelte dage kan jeg ik overskue at være social.. !! Men selv om man ikke var på diæt ville fuldtidsjob og 4 timers træninge daglidt nok os tage lidt på kræfterne.. !!

Udholdenhed har altid været min stærke side, jeg er ik god til ændringer, men har jeg først indkørt en ny vane, så er det meget naturligt bare at gøre det dag ud og dag ind... derfor har den hårdeste periode faktisk være perioden på til diæten i januar, hvor jeg skulle indføre alle de nye ting... derefter har jeg haft det fint med diætkost og øget cardio :bigsmile:

Hvordan ligger din fordeling kostmæssigt nu - Er det næsten ren fedt/protein? Har I tænkt jer at ændre mere på den nu her til sidst, eller har i lagt stien frem til dm.

Det er meget vigtig at man undgår at få væske i kroppen i slutningen, derfor er det også vigtigt at man ik ændre på noget, da ændringer stresser kroppen og derfor giver anledning til væskeophobning... Derfor kører jeg videre ligesom jeg har kørt de sidste 4 uger med skiftevis en dag med 1500 kcal og en med 1700 kcal...

1500 kcal dag: 180 g P (50%), 100 g K (27%), 38 g F (23%)

1700 kcal dag: 185 g P (45%), 135 g K (32%), 43 g F (23%)

Efter DM er det meningen jeg skal tabe mig yderligere inden New Your og derfor bliver jeg nok også sat ned i kcal derefter... Men så længe jeg taber mig, så ændre vi ikke noget... !!!

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hvor var du bare lækker i dag smukke :slut:

Glæder mig sindssygt meget på dine vegne :4thumbup:

KNUS

NO

small_1165839871tak2.gif

Jeg synes faktisk også selv det så fint ud :bigsmile: også på den nederste del af kroppen, hvor jeg ellers hidtil har haft svært ved selv at se jeg har tabt mig :blush:

Glæder mig til jeg igen får farve på - det hele ser altså lidt bedre ud end nu hvor jeg er helt bleg :laugh:

Ses i eftermiddag

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Randip.. !!

Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg faktisk ik spor irritabel, jeg havde en periode på 14 dage midtvejs, hvor jeg var irritabel, men ellers har jeg ik mærket så meget til det... !! Generelt har jeg det meget bedre end jeg turde håbe på, døjer med lidt træthed sidst på dagen og enkelte dage kan jeg ik overskue at være social.. !! Men selv om man ikke var på diæt ville fuldtidsjob og 4 timers træninge daglidt nok os tage lidt på kræfterne.. !!

Udholdenhed har altid været min stærke side, jeg er ik god til ændringer, men har jeg først indkørt en ny vane, så er det meget naturligt bare at gøre det dag ud og dag ind... derfor har den hårdeste periode faktisk være perioden på til diæten i januar, hvor jeg skulle indføre alle de nye ting... derefter har jeg haft det fint med diætkost og øget cardio :bigsmile:

Det er meget vigtig at man undgår at få væske i kroppen i slutningen, derfor er det også vigtigt at man ik ændre på noget, da ændringer stresser kroppen og derfor giver anledning til væskeophobning... Derfor kører jeg videre ligesom jeg har kørt de sidste 4 uger med skiftevis en dag med 1500 kcal og en med 1700 kcal...

1500 kcal dag: 180 g P (50%), 100 g K (27%), 38 g F (23%)

1700 kcal dag: 185 g P (45%), 135 g K (32%), 43 g F (23%)

Efter DM er det meningen jeg skal tabe mig yderligere inden New Your og derfor bliver jeg nok også sat ned i kcal derefter... Men så længe jeg taber mig, så ændre vi ikke noget... !!!

/Anita

Imponerende :blink: Efter syv måneders diæt skulle man tro, du gik hen og blev bare lidt gnaven :laugh: Ej det ville nok også gøre det hele noget mere kedeligt, hvis man lod sig selv påvirke meget negativt af energi-underskuddet - konkurrence mentalitet er en større gåde vist. Det er os' lidt hardcore du fortsætter direkte videre til NY. Du må jo ha' mentaliteten til det :tongue:

Sjov fordeling kostmæssigt. Umiddelbart ser det ud til at være lidt svært at opnå. Det må da komplicere den øgede mængde cardio en del, at du ikke får mere kulhydrat. Some challenge :smile:

Tak for svar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende :blink: Efter syv måneders diæt skulle man tro, du gik hen og blev bare lidt gnaven :laugh: Ej det ville nok også gøre det hele noget mere kedeligt, hvis man lod sig selv påvirke meget negativt af energi-underskuddet - konkurrence mentalitet er en større gåde vist. Det er os' lidt hardcore du fortsætter direkte videre til NY. Du må jo ha' mentaliteten til det :tongue:

Mentaliteten har rigtig meget at sige... og jeg tror på man selv kan påvirke ens humør ekstrem meget... Hvis man hele tiden går og siger: Jeg er træt, hvor er det synd for mig jeg ik må få det at spise de andre spiser, hvor er jeg blevet svag under træning osv.. så tror jeg hurtigt man bliver træt, svag og mangler mad... !!

Jeg har selv valgt jeg vil stille op, ergo er der ingen grundt til at gå og få melidenhed med mig selv... så jeg tænker meget positivt hele tiden... jeg tror også det er derfor jeg hverken er sulten, hunger efter mad eller mister særlig meget energi.. !!

Sjov fordeling kostmæssigt. Umiddelbart ser det ud til at være lidt svært at opnå. Det må da komplicere den øgede mængde cardio en del, at du ikke får mere kulhydrat. Some challenge :smile:

Tak for svar :smile:

Tror nu fordeligen er meget normal... Faktisk burde jeg vist få lidt mere protein og fedt end jeg får.. men jeg synes ikke jeg kunne få det til at gå op i min kostplan.. !! Generelt er reglerne at kulhydrater primært kommer fra grøntsager - ikke pasta og ris.. !! Alle produkter skal være med max. 6% fedt... Resten af mit fedt kommer fra Udo's og mandler... !! Jeg får kun pulvermad i form af en shake efter træning og en portion protein dessert før sengetid.. !!!

Generelt kan jeg ikke mærke forskel på om jeg har en fordeling på 40,20,20 eller 50,20,30 eller en helt 3 mulighed... !! Men jeg kan mærke forskel på hvor mange kcal jeg få sammenlagt...!!

Så generelt er min krop ret nem at have med at gøre, da den ret hurtigt acceptere den kost den får...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Sjov fordeling kostmæssigt. Umiddelbart ser det ud til at være lidt svært at opnå. Det må da komplicere den øgede mængde cardio en del, at du ikke får mere kulhydrat. Some challenge :smile:

Nu er det ikke høj intensitets kredsløbstræning Anita dyrker... så nej - det lave kulhydratniveau komplicerer dette ikke da musklerne rent faktisk er mest indrettet på at bruge fedt som primær energikilde såfremt blodtilførelsen tillader det... heraf netop det lavere intensitetsniveau under kredsløbstræning fraset enkelte høj intensitetspas som kan tolereres :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke høj intensitets kredsløbstræning Anita dyrker... så nej - det lave kulhydratniveau komplicerer dette ikke da musklerne rent faktisk er mest indrettet på at bruge fedt som primær energikilde såfremt blodtilførelsen tillader det... heraf netop det lavere intensitetsniveau under kredsløbstræning fraset enkelte høj intensitetspas som kan tolereres :innocent:

Hov det spørgsmål glemte jeg da helt at svare på :blush:

Men så det jo godt Norah er lidt mere vågen :bigsmile:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Generelt kan jeg ikke mærke forskel på om jeg har en fordeling på 40,20,20 eller 50,20,30 eller en helt 3 mulighed... !! Men jeg kan mærke forskel på hvor mange kcal jeg få sammenlagt...!!

/Anita

Hmmm de der 40, 20, 20 giver vist kun 80 %, det er måske alkohol du fylder de sidste 20 % op :laugh: kan godt være diæten er nemmere at holde ud hvis 20 % af ens kcal er alkohol o6.gif:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm de der 40, 20, 20 giver vist kun 80 %, det er måske alkohol du fylder de sidste 20 % op :laugh: kan godt være diæten er nemmere at holde ud hvis 20 % af ens kcal er alkohol o6.gif:laugh:

Norah har os været efter mig idag :laugh: HUn mente jeg som ingeniør burde kunne regne ud det ik helt var 100% :innocent:

Tror vist der skule have stået 40,40,20 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/9-07

Stille og rolig dag på arbejde, hvor tiden faktisk var ved at løbe fra mig om eftermiddagen.. det ik så tit det sker :laugh:

Glemte min mobil der hjemme... Men i tilfæde af der skulle ske noget på vej til og fra job, så havde jeg heldigvis min firmamobil med.. Og hvad glemmer jeg så på arbejde :laugh: min firmamobil :4slap: Meget heldig jeg ik lige løb tør for benzin eller fik problemer med bilen :bigsmile:

Morgentræning:

60 min PW fra kl. 4.55

10 min posering fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Dagens omgang bød på ben, læg og ryg... !! Humøret og energien var i top, så det var bare med at klø på :devil:

Leg extension: (opvarmning)

1 x 12 rep x 60 Ib

1 x 12 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

Supersættet med:

OH chins:

1 x 9 rep x mig

1 x 6 rep x mig

1 x 6 rep x mig

1 x 6 rep x mig

Fik en rettelse af Norah efter første omgang chins... Jeg snød lidt for meget ved at hive mine ben op til brystet :innocent: De sidste sæt blev kørt ordentlig :wink:

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 161 kg

1 x 15 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 201 kg

1 x 12 rep x 216 kg

1 x 10 rep x 226 kg

Seated calfraise:

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

Supersættet med:

1 bens leg extension:

1 x 15 rep x 20 Ib

1 x 15 rep x 20 Ib

1 x 12 rep x 25 Ib

1 x 12 rep x 25 Ib

1 x 10 rep x 30 Ib

1 x 10 rep x 35 Ib

Og med:

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

Styrketræningstid: 1 time 25 min

Så er der præcis 1 uges normalt styrketræning tilbage.. på næste tirsdag skifter jeg over til fullbody :superman:

Cardio:

20 min på sofacykel fra kl 17.15

Der var sindsyg mange mennesker i OBBC idag :crazy: Så ALT var optaget foruden sofacyklen... Men det er lavintenscardio idag, så det gik lige.. er ellers ik meget for de sofacykler, man forbrænder jo ik ligefrem alverdens på dem :nonono:

Aftentræning:

47 min PW fra kl. 19.10

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11/9-07

Ganske udmærket dag, som kun var præget af lidt træthed sidst på dagen..!!

Morgentræning:

60 min PW fra kl. 4.55

10 min posering fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Teamede op med mig selv til en omgang bryst, skulder, biceps og læg.. !!

DB flad bænk:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 8 rep x 2 @ 20 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB flyes:

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB arnold press:

1 x 12 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB incline curl:

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 2 10 kg

BB spider curl:

1 x 15 rep x stang

1 x 10 rep x stang + 5 kg

1 x 10 rep x stang + 5 kg

1 x 10 rep x stang + 5 kg

Donkey calf:

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

Styrketræningstid: 1 time 35 min

Der var ikke meget snak idag og kun få korte pauser, men alligevel tog det mig over 1½ time at komme igennem programmet, som normalt kan klares på 1t15m når der ikke er snak :laugh:

19 min intervaltræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 15 min interval (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

I den sidste måned har jeg ikke kunne give den 100% gaz under intervaltræningen, fordi mine ben har været for trætte, da de ikke når at restituere ordentlig med 3 x træning om dagen... Men idag var der godt nok skrald på, så jeg både var gennemblødt af sved og max forpustet.. Forbrændingen blev beregnet til 309 kcal...

Jeg var ret kvæstet da jeg kom hjem, så i stedet for at gå lige efter aftensmaden, blev jeg liggende på sofaen for at samle lidt kræfter... !! Min aftentur blev derfor først taget kort før sengetid.. !!

Aftentræning:

50 min PW fra kl. 20.20

Dagen bød også på æggekage til aftensmad :wub: Da Norah og en mere har postet billeder af æggekage i ugens løb, har jeg ikke haft andet i tankerne de sidste dage, og måtte derfor selv have det også :laugh: Af en eller anden grundt har jeg også haft proteinpandekage i tankerne, så det ryger på menuen imorgen :4mewantfood:

I det hele taget har min hjerne den sidste uge haft lyst til alt andet end det der er på menu :laugh: Så for ikke at gøre det hele mere hårdt end det er i forvejen, så ændre jeg lidt i kostplanen i den her uge, så jeg kan få styret bare nogle af de madlyster jeg går med :blush:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

:laugh: det er altså ikke æggekage jeg postede billeder af men derimod hvide-snask fra mikroovnen!

Æggekage er nu ellers godt - sådan en rigtig æggekage med bacon, tomat og masse af fedt :4mewantfood:

Sorry jeg var lidt distanceret igår - har været dødtræt i denne uge pga. presset program og ikke mindst fordi jeg kun får 4-5 timers søvn om natten... men er heldigvis mere oven på i dag :4thumbup:

KNUS

NO

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

:laugh: det er altså ikke æggekage jeg postede billeder af men derimod hvide-snask fra mikroovnen!

Æggekage er nu ellers godt - sådan en rigtig æggekage med bacon, tomat og masse af fedt :4mewantfood:

Det ved jeg godt.. Men du postede billede af noget med æg, som fik mig til at tænke på æggekage.... Og den anden log der var postet billeder i, var af en rigtig æggekage :4mewantfood:

Min igår var dog ik helt rigtig.. men næste :bigsmile:

1 æg

4,5 æggehvide

100g skinketern

mælk

pyntet med tomat, forårsløg og ketchup :4mewantfood:

Nu er problemet bare at jeg også bliver nød til at få stegt torskerovn i denne uge... for det billede sidder også oppe i mit hoved :laugh: Jeg har i det hele taget lyst til alt muligt lige for tiden, heldigvis er det ting jeg godt må få, så jeg har sat lidt ekstra tid af til køkkenet :bigsmile:

Sorry jeg var lidt distanceret igår - har været dødtræt i denne uge pga. presset program og ikke mindst fordi jeg kun får 4-5 timers søvn om natten... men er heldigvis mere oven på i dag :4thumbup:

KNUS

NO

Det er helt okay søde.. Jeg kunne godt se du bare gerne ville have din træning overstået i ro og fred... De dage skal der også være plads til og det er forståeligt du har været stresset den sidste stykke tid... !!

Men det vigtigste er at du selv kan se det, så du også kan sige fra overfor omverden og komme på ret kurs igen :bigsmile:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/9-07

Puha det har været en produktiv dag... !! På job var jeg ved at have en masse uafsluttede projekter, så idag fik jeg endelig taget mig sammen til at få afsluttet to af dem :bigsmile: Samtidig fandt jeg ud af jeg har flere feriedage til gode end forventet.. så jeg tror jeg går på ferie allerede tirsdag eftermiddag i næste uge, i stedet for først onsdag... !!

Efter ½ times overarbejde kørte jeg hjem... hvor resten af dagen er blevet brugt på en masse PW, oprydning/opvask og forberedelse af en pokkers masse mad :4mewantfood: Nu har jeg så også mad i fryseren til alle dage inden DM (+en uge mere), foruden de dage jeg carber op :bigsmile:

Onsdag d. 12/9-07

60 min PW fra kl. 5.10

Nøj det var hårdt at komme op.... fik os snuet 20 min for meget :nonono: og droppede derfor morgen posering, men indhenter det forsømte i aften...

Onsdag d. 12/9-07

49 min PW fra kl. 16.05

Onsdag d. 12/9-07

51 min PW fra kl 19.15

15 min posering kl. 20.30

Jeg har idag fået en stor proteinpandekage med chokolade smag og banan.. Nøj det er lang tid siden jeg sidst har fået det. havde helt glemt hvor godt det smager... skal jeg helt klart have igen på søndag, hvor jeg har fri fra styrketræning... !! Aftensmaden bestod igen idag af æggekage med skinke :4mewantfood: Imorgen står den på stegt torskerovn på ristet rugbrød :w00t:

Stemningsbillede fra aftensmaden... Smager rigtig godt, og består primært af protein :w00t:

post-12744-1189621485_thumb.jpg

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 13/9-07

Endnu en god dag på arbejde.. !! Synes dog ik rigtig jeg har nået noget fornuftigt, men de dage er der jo også indimellem på job.. Til gengæld har jeg fået grønt lys for at komme på 2 kurser i november og december for sammenlagt 11.000 kr, i Excell udvidet og Excell VBA begynder programmering :4jumpy: Jeg har i lang tid gerne ville lære at programmere i Excell, så det glæder jeg mig meget til.. og hvis jeg kan lide det, så vi jeg da fortsætte med udvidet programmering i 2008 :bigsmile:

Jeg har også fået det hele passet ind på arbejde, så jeg kan gå på ferie allerede fra på tirsdag, frem for onsdag som først planlagt :4thumbup:

Morgentræning:

58 min PW fra kl. 5.35

Nøj hvor var det svært at komme op i morges, mine øjne ville bare ik gi sig.. så alt i alt blev det til 40 min ekstra snuen :nonono::nonono: Og jeg var endda gået i seng kl 21 igår, for at være bare lidt frisk :dry:

Eftermiddagstræning:

Dagens omgang lød på skulder, triceps og læg... !! Norah og Christian var også i OBBC i samme tidsrum :wink:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 5 rep x mig

BB Upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

DB pull-over:

1 x 10 rep x 22 kg

1 x 10 rep x 22 kg

1 x 10 rep x 22 kg

1 x 10 rep x 22 kg

DB incline lateral raise:

1 x 12 rep x 6 kg

1 x 12 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 7 kg

Kabel triceps push-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Supersættet med:

Læg i donkey:

1 x 25 rep x 60 kg

1 x 25 rep x 60 kg

1 x 25 rep x 60 kg

1 x 25 rep x 60 kg

Norah synes jeg sjusker når jeg laver pull-down (og i det hele taget ved mange øvelser for tiden).. Jeg har ik selv bemærket det... muligvis det er fordi jeg er ved at være afkræftet og har fokus på alt andet end min træning.. !! Men jeg kan godt se hvad hun mener når hun først siger det :blush: Jeg vil prøve at se om ik jeg kan få lidt kilo af de enkelte øveler den næste uge og koncentrere mig lidt mere om at udføre det rigtigt :wink:

Styrketræningstid: 1 time 20 min

Lige som jeg var ved at være færdig med min træning og skulle op og lave intervatræning, kom Norah med den dejligste besked :w00t: Det var tæt på jeg kyssede hendes fødder af glæde :bowdown: Da jeg har meget væske i kroppen (ca. 2 kg ekstra), synes Norah jeg skulle stoppe med alt mit cardio foruden 30 min om morgnen glop.gif

Nøj hvor blev jeg glad... !! Jeg har det fint med min diætmad, men kæft hvor de 3 x cardio dagligt hænger mig langt ud af halsen.. og da jeg først troede jeg sku begynde at trappe ned efter weekenden, var det bare den bedste besked jeg kunne få :wub:

Så derfor holder jeg fri resten af aftenen foruden...

Aftentræning:

15 min posering senere i aften

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share