Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Samtidig brugte jeg kedsomheden på at se billeder fra sidste års DM, hvilket vist var meget godt.. for hold da fast hvor ser pigerne ikke ud ligesom jeg gik og forestillede mig oppe i mit hoved.. Selv om jeg har set de billeder op til flere gange før, så må psyken have ændret det billeder jeg erindre :blink: Jeg har vist nærmest gået rundt og husket at ale så ud som Kristian Dybdal så ud til Loaded :blush: Men det gør de jo så heldigvis ikke mort-de-chaud-987712.gif Utroligt som ens hjerne kan fucke up uden man selv er klar over det.. Men jeg er i hver fald ret lettet lige nu :laugh:

citat..:

Ydmyghed er en erkendelse af andres værd, og kan på enkelte områder sammenlignes med beskedenhed. Ydmyghed defineres ofte som et begreb, der hører sjælen til. Sand ydmyghed er funderet i en erkendelse om at man ikke er Universets centrum, og at man ikke ved alt samt at der er noget og nogen der er større end en selv og som evt. også skal have lov til at komme til orde.

Ikke at der er noget i vejen med at have selvtidlid.. :wink: Er sikker på at du kommer langt på scenen.. :smile:

/Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er godt nok imponeret over dig!

Hold da fast hvor du fighter..

Tak skal du have Lene :flowers:

citat..:

Ydmyghed er en erkendelse af andres værd, og kan på enkelte områder sammenlignes med beskedenhed. Ydmyghed defineres ofte som et begreb, der hører sjælen til. Sand ydmyghed er funderet i en erkendelse om at man ikke er Universets centrum, og at man ikke ved alt samt at der er noget og nogen der er større end en selv og som evt. også skal have lov til at komme til orde.

Ikke at der er noget i vejen med at have selvtidlid.. :wink: Er sikker på at du kommer langt på scenen.. :smile:

/Nille

Mange tak Nille :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Et andet godt citat...

"Til trods for min beskedenhed er jeg fuldkommen"

Garfield

Sorry ... kunne ikke dy mig :laugh:

"Jeg har nok stået lidt bag i køen, da Vorherre delte ydmyghed ud"

... og rent faktisk også et Garfield citat

Your choice :tongue:

.. og JA - jeg er Garfield nørd!!

Nej hvor I hygge jer :nonono:

Mit citat er til gengæld.....

JEG ER PERFEKTFRI :laugh:

Men jeg tror nu I misforstod mit budskab i det jeg skrev tidligere.. det var på ingne måder nedværdigende ment overfor BF pigerne fra sidste år.. tværdigmod... Det var billedet oppe i mit hoved der var blevet ret urealistisk :wink: Og havde standarden været som jeg troede oppe i mit hoved, så ville jeg komme til at se ynkelig ud på scenen :laugh: Så jeg er egentlig bare lettet over at se at det var min hjerne der fuckede :laugh:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Toilet status c006.gif

Jeg skal idag drikke 8L vand, hvilket ikke burde gi de store problemer :blush: Dog har det i noget tid været aftalt at jeg skulle på virksomhedsbesøg over middag, så min plan var at drikke rigeligt for middag, så jeg kunne holde lidt fri under virksomhedsbesøget, da jeg jo ikke har mulighed for at rende på wc i de timer... !!

Som tidligere nævt i loggen, er iv ved at få lavet hele vores varmeanlæg i afdelingen på arbejde... og hvad jeg så opdagede her til morgen var, at de har en stor slange fra badeværelset til varmeanlægget, da de skal afprøve hele systemet.... hvilket medfører at vi IKKE kan benytte toilettet :crazy::crazy:

Ind til videre har jeg cyklet ned i en anden bygning for at låne deres toilet, men der er jo grænser for hvor ofte jeg kan tillade mig at tage sådan en tur :dry:

Så nu må vi se hvornår der igen bliver mulighed for at gå på toilet, for ellers får jeg da ret travlt med at drikke når jeg får fri :blush: 8L er tråsalt meget, hvis man ik kan fordele dem over hele dagen... !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Det er en længere historie som er beskrevet tidligere i loggen og er ik ment så direkte som det er skrevet.. !!

Men en kort forklaring: Min rygsøjle er gået midt over i ledet mellem haleben og rygsøjle.. det hele er skredet et lille stykke... jeg er derfor meget hybermobil i ryggen og meget svajrygget... !!

Grundet det ovenover så har jeg en inaktivitet i balden og i stedet overudviking i lænden.. !! Jeg har derfor ikke godt af at træne øvelser der gør mig stærkere i den del og jeg får for det andet også ondt, da det påvirker rygskaden og gør det værre... !!

Jeg er til gengæld ikke stærk i de dybe lændemuskler og skal derfor lave en del stabilitets træning.. Jeg må faktisk helt slet ik lave squat, dødløft osv.. da det kan medføre min rygsølje skrider endnu mere end den er i forvejen.. derfor du aldrig ser mig kører tungere end at jeg kan lave min. 8 rep og holde mit bække 100% rigtigt.. !!

Så alt i alt er det min kiropraktor der siger min nedre ryg er for stærk i forhold til f.eks. balde og indre lænderyg osv... og jeg vil få endnu større probemer med ryggen hvis jeg træner den del af den.. !!

/Anita

Ja, på den baggrund er det nok ikke smart at træne konventionelt og rumænsk dødløft. Jeg ville dog mene, at du med fordel kunne træne back raises og reverse hypers for at træne dine balder og lænden.

Held og lykke til konkurrencen i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Ja, på den baggrund er det nok ikke smart at træne konventionelt og rumænsk dødløft. Jeg ville dog mene, at du med fordel kunne træne back raises og reverse hypers for at træne dine balder og lænden.

Held og lykke til konkurrencen i weekenden.

Det er nok ikke det smarteste med en brækket ryg hvor der i forvejen er en vis hypermobilitet som ikke kan "afflades" og deraf større stress på brudstedet :wink:

Tror at Anita skal følge Inges råd 100% hvad angår rygøvelser eller andre øvelser hvor du belaster lænden for ellers kan hun på længere sigt ende op med at skulle opereres fordi der sker en progrediering af hendes tilstand :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, på den baggrund er det nok ikke smart at træne konventionelt og rumænsk dødløft. Jeg ville dog mene, at du med fordel kunne træne back raises og reverse hypers for at træne dine balder og lænden.

Held og lykke til konkurrencen i weekenden.

Jeg må gerne lave reverse hypers hvor det er benene jeg løfter, men jeg må på ingen måder lave hyber extension hvor det er overkroppen jeg løfter... !!

Det er nok ikke det smarteste med en brækket ryg hvor der i forvejen er en vis hypermobilitet som ikke kan "afflades" og deraf større stress på brudstedet :wink:

Tror at Anita skal følge Inges råd 100% hvad angår rygøvelser eller andre øvelser hvor du belaster lænden for ellers kan hun på længere sigt ende op med at skulle opereres fordi der sker en progrediering af hendes tilstand :dry:

Nemmerlig... Inge ved helt bestemt hvad han snakker om :4thumbup:

Men nu er det også så nemt, at jeg sagtens selv kan mærke om en øvelse er okay eller ej, for er det en af dem jeg ikke må lave, så kan jeg som regel heller ikke gå i nogle minutter efter jeg har lavet øvelsen... Så det lærer man hurtigt at have respekt for..

Men der er jo heldigvis masse af øvelser, så det er bare at finde en tilsvarende øvelse.. !! Som f.eks. træning af læg.. der skal jeg vælge en øvelse hvor vægten sidder på lår eller hofte, frem for at have dem på skulderen...

Nita

Link to comment
Share on other sites

Toilet status c006.gif

Jeg skal idag drikke 8L vand, hvilket ikke burde gi de store problemer :blush: Dog har det i noget tid været aftalt at jeg skulle på virksomhedsbesøg over middag, så min plan var at drikke rigeligt for middag, så jeg kunne holde lidt fri under virksomhedsbesøget, da jeg jo ikke har mulighed for at rende på wc i de timer... !!

Som tidligere nævt i loggen, er iv ved at få lavet hele vores varmeanlæg i afdelingen på arbejde... og hvad jeg så opdagede her til morgen var, at de har en stor slange fra badeværelset til varmeanlægget, da de skal afprøve hele systemet.... hvilket medfører at vi IKKE kan benytte toilettet :crazy::crazy:

Ind til videre har jeg cyklet ned i en anden bygning for at låne deres toilet, men der er jo grænser for hvor ofte jeg kan tillade mig at tage sådan en tur :dry:

Så nu må vi se hvornår der igen bliver mulighed for at gå på toilet, for ellers får jeg da ret travlt med at drikke når jeg får fri :blush: 8L er tråsalt meget, hvis man ik kan fordele dem over hele dagen... !!

/Anita

Selvfølgelig kan du tillade dig at cykle derned Anita. Hvis ikke de har et toilet der virker der hvor du er, så skal du da bare gøre det! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... man går og bliver helt utryg ved din omgangskreds. :blink:

:w00t:

Han hedder rigtig Ingé med en lille streg over e'et.. og grunden til det mærkelige navn, skyldes at han er Normand :bigsmile:

Der er vist mange andre i min omgangskreds man bør være mere utrygge ved :laugh:

Selvfølgelig kan du tillade dig at cykle derned Anita. Hvis ikke de har et toilet der virker der hvor du er, så skal du da bare gøre det! :smile:

Det har du ret i Anders, men er du klar over hvor ofte jeg går på toilet :4whistling:

Her i afdelingen fungerer det faktisk sådan, at min ene kollega kommer over og advarer mig inden det daglige middagsbesøg, så jeg kan komme ud og tisse inden det hele bliver forpestet :laugh: Jeg har de sødeste kollegaer :wub:

Den er god nok... Inge er en mand. :laugh: Jeg har nemlig selv spurgt Anita om det en gang, men det udtales vist ikke som pigenavnet Inge. :unsure:

- Pia (Bambi)

Det nemmerlig rigtig Pia :4thumbup:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Det har du ret i Anders, men er du klar over hvor ofte jeg går på toilet :4whistling:

Her i afdelingen fungerer det faktisk sådan, at min ene kollega kommer over og advarer mig inden det daglige middagsbesøg, så jeg kan komme ud og tisse inden det hele bliver forpestet :laugh: Jeg har de sødeste kollegaer :wub:

Nææ det er jeg jo ikke..! Men jeg har da selv været misæren med toiletbesøgene op til konkurrence igennem.

Skal man, så skal man, så jeg mener bestemt ikke du skal indrette dig specielt efter alt muligt andet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nææ det er jeg jo ikke..! Men jeg har da selv været misæren med toiletbesøgene op til konkurrence igennem.

Skal man, så skal man, så jeg mener bestemt ikke du skal indrette dig specielt efter alt muligt andet. :smile:

Det har du ret i... Jeg synes bare det er lidt pinligt og useriøst overfor min arbejdsplads hvis jeg ik laver andet end at cykle mellem mit kontor og et toilet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 17/9-07

Super god dag på arbejde, med et rigtigt spændende virksomhedsbesøg på nabovirksomheden.. !! Jeg har også formået at holde min drikkeplan, selv om jeg blev nød til at drikke mindre om formiddagen og holdt helt pause de 3 timer vi var på virksomhedsbesøg over middag... !!

Besøget på virksomheden trak lidt ud, så jeg tog lidt overarbejde... men jeg har jo også lidt mere tid at gøre godt med nu hvor jeg ikke skal alt det cardio.. Regner til gengæld med at køre tidlig hjem imorgen (og møde ekstra tidlig)... !!!

Morgentræning:

31 min PW fra kl. 4.55

10 min posering fra kl. 5.45

Eftermiddagstræning:

Ankom lidt senere til OBBC end normalt pga overarbejde.. !! Dagens program stod på full-body og højrep... Jeg havde ik fået noget specielt program, så mixede selv noget sammen.. Til slut i træningen kunne jeg dog forstå på Christian, at han synes jeg havde haft lige rigeligt med både øvelser og sæt, så jeg må vist lige have fat i Norah-pigen og høre hvor mange øvelser og rep jeg skal have på onsdag.. !!

Men om ik andet var det en hård træning og jeg opnåede total syregrænse i alle øvelser og fik det sygeste pump i musklerne... og det var nu endgang det vigtigste :devil:

Der var MANGE der gerne ville snakke idag og høre om jeg er ved at være klar osv... Men jeg bedte folk lade mig være, så jeg kunne holde intensiteten under hele træningen..

Prone leg curl:

1 x 25 rep x 35 Ib

1 x 25 rep x 35 Ib

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 15 rep x 40 Ib

1 bens leg extension:

1 x 25 rep x 15 Ib

1 x 25 rep x 15 Ib

1 x 20 rep x 20 Ib

1 x 20 rep x 20 Ib

Supersættet med:

Læg i David:

1 x 30 rep x 60 kg

1 x 30 rep x 60 kg

1 x 20 rep x 70 kg

1 x 20 rep x 70 kg

Hip abduction:

1 x 25 rep x 50 Ib

1 x 25 rep x 55 Ib

1 x 20 rep x 60 Ib

Supersættet med:

Hip adduction:

1 x 30 rep x 60 Ib

1 x 25 rep x 65 Ib

1 x 15 rep x 70 Ib

Gik som havde jeg skidt i bukserne.. havde så syg pump på inderlår at jeg ikke kunne samle benene :crazy:

DB lateral raise:

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

1 x 25 rep x 2 @ 5 kg

1 x 15 rep x 2 @ 5 kg

1 x 15 rep x 2 @ 5 kg

Supersættet med:

Mave på bold:

1 x 25 rep x mig

1 x 25 rep x mig

1 x 20 rep x mig

1 x 20 rep x mig

DB skrå lateral raise:

1 x 35 rep x 2 @ 5 kg

1 x 25 rep x 2 @ 5 kg

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

Supersættet med:

DB curl:

1 x 25 rep x 2 @ 6 kg

1 x 20 rep x 2 @ 6 kg

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

Kæft et pump jeg fik på.. har da aldrig set så mange vener ned over skulder, biceps og bryst :blink:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 35 rep x 30 kg

1 x 25 rep x 30 kg

Supersættet med:

Kabel triceps push-down:

1 x 25 rep x 30 kg

1 x 25 rep x 25 kg

Træningstid: 1 time 30 min

God og hård træning...!! Sjovt at prøve at køre en rigtig højrep/høj intens træning hvor man får et sygt pump på.. Men må nok os grive Christian ret i jeg måske overvurdere det lidt og fik lidt for mange øvelser ind i programmet :laugh:

Efter træning var der tid til lidt snak ude ved receptionen...

Morgenvægten: 56,5 kg (+0,9 kg siden igår)

Væsken begynder stille og roligt at sætte sig i underhuden... !!

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Er ret sikker på at jeg har sagt til dig 2 øvelser per muskelgruppe med 2 workset i hver øvelse ... altså cirka 4 set per muskelgruppe fordelt på to øvelser :wink:

HUSK ... intensitet - skal ikke tage meget mere end 45 minutter MAX!

//NO

Det kan godt være du har sagt det, men det er ik lige noget jeg har fattet... !! Men jeg lærer hele tiden.. og fra på onsdag holder jeg mig til 2 øvelser pr. muskelgruppe med i alt 4 sæt (2 sæt pr. øvelse) og klarer det på 45 minutter.. !

Intensiteten var også helt i top idag.. eneste grund til det tog så lang tid, var vist at jeg havde så mange øvelser/sæt... !! For var mere eller mindre igang konstant.. !!!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Anita :bigsmile:

Jeg vil høre om du ved hvor mange der stiller op i weekenden. Jeg var inde på hjemmesiden www.dbff.dk, jeg troede det blev offentliggjort der :unsure: , men hmhm virkede ikke så opdaterede. :raisebrow:

de bedste hilsner

Signepost-15167-1190059335.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Jeg vil høre om du ved hvor mange der stiller op i weekenden. Jeg var inde på hjemmesiden www.dbff.dk, jeg troede det blev offentliggjort der :unsure: , men hmhm virkede ikke så opdaterede. :raisebrow:

de bedste hilsner

Signepost-15167-1190059335.gif

Hejsa Signe

Ja de er lidt sparsomme med oplysninger :blush: Men lige det spørgsmål står faktisk på en af deres plakater for stævnet.. !! De oplyser at der kommer 85-87 atleter i alt.. !! Man vil så kunne forestille sig, at der siden den dag er sprunget nogen fra, så jeg tror næppe de kommer helt op på det antal..

Hvor mange der er i hver klasse osv har de valgt at holde hemmeligt :nonono: Så det finder vi først ud af på fredag.. !!

Hilsen Anita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18/0-07

Jeg var allerede på arbejde kl. 6.20 idag, så jeg kunne tage tidlig hjem :bigsmile: Og det var samtidig sidste arbejdsdag før DM, så nu skal resten af dagenen bruges på afslapning, klargøring af mad, pakke taske, træne og slappe lidt mere af :wub:

Morgentræning:

31 min PW fra kl. 4.50

10 min posering fra kl. 5.40

Efter arbejde skulle jeg ud forbi skrædderen og hente mine bikinier og badedragten.. og HOLD DA FAST hvor er de bare blevet rigtig flotte parasol-tourne-2932.gif.. Hun blev også selv positiv overrrasket da hun så mig stå i badedragten, og måtte lige hente sin svigerdatter, så hun kunne se resultatet :bigsmile: Glæder mig til at vise det til Norah imorgen :w00t:

Dagen idag byder på 10L væske, det går uden de store problemer... Er ved at være rigtig god til bare at hælde væsken indenbords..!! I løbet af eftermiddagen er jeg nået dertil hvor jeg kan puste maven helt ud og ligne en der er i 8 måned.. Så synes det var på tide med et dagsbillede af formen :laugh:

post-12744-1190130710_thumb.jpg

Sorry for kvaliteten, men I kan vist godt se det I skal se :blush:

Syersken kunne heller ikke lade være med at grine, hun kunne godt se jeg var ret oppustet... selvnår jeg prøver at trække maven ind, så buler den langt ud over bukserne :laugh:

Morgenvægt: 56,2 kg

Lidt mindre end igår.. Men har på fornemmelsen den øges drastisk imorgen... for er godt nok blevet vapset i løbet af dagen..!!

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Er ikke et ØJEBLIK :w00t: i tvivl om at Karin har lavet det fedeste scenegejl til dig ... tror mig når jeg siger at jeg også er spændt på at se hvor fin du er i dem... kan jo slet ikke stå for alt det pling pling!!

KNUS

NO

Jeg glæder mig også til at vise det frem til dig imorgen :slut: Jeg regner med at træne i OBBC imorgen, så jeg er færdig omkring 15.30, så burde det forhåbentlig passe med du kan se det inden du skal træne og jeg tager videre om til Rikke og får hjælp med den kropslige barbering :laugh:

p.s. Det billed minder mig om en patient i dag som jeg tømte for små 3 L urin :laugh:

3L er dælme os meget urin at gå rundt med :crazy:

Men jeg tror sku ik det er urin der fylder mig.. det vist mere luft end det er vand :blush:

Men er du gal jeg er oppustet, har da ik prøvet noget lignende før.. heller ik sidst jeg prøved væskeudtømning... der var det knap så slemt.. !!

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig også til at vise det frem til dig imorgen :slut: Jeg regner med at træne i OBBC imorgen, så jeg er færdig omkring 15.30, så burde det forhåbentlig passe med du kan se det inden du skal træne og jeg tager videre om til Rikke og får hjælp med den kropslige barbering :laugh:

Så rammer vi nok lige forbi! Er der ikke før engang efter 16:30 men så må du bare bringe dem med torsdag aften!

//NO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share