Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Det er INSANE klaret :4thumbup:

Tak Rasmus :bigsmile:

Anita er også bare i den grad sej :w00t: men alligevel lidt blød inden i :wub:

//NO

Ja jeg skal da love for diæten har gjort mig blød indeni :blink:

Og jeg fik da opført mig som en 14 årig tøs der ik fik sin vilje idag :crybaby::laugh:

Men så var det jo godt jeg var omringet af søde dejlige veninder som kunne trøste mig :heartpump::heartpump:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndag d. 26/8-07

Idag er der lige præcis 4 uger til DM - og det var samtidig dagen, hvor jeg for alvor fik at mærke at diæten virker som den skal :crazy:

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 9.15

Eftermiddagstræning:

Maria var i OBBC til "tjek" hos Norah og sikke fin hun bliver, det er i hver fald tydeligt, at det går den rigtige vej :4thumbup: Vi indtog salen, iført småt tøj og høje hæle til poseringsundervisning med Norah.. Nina var der også som tilskuer.. !!

For at sige det mild, så gik det ad helvede til :laugh: Jeg har altid haft svært ved at skulle øve mig på noget nyt, mens der er nogen der kigger på, med hvis først jeg kan det, rører det mig ikke spor om der så er flere 1000 der glor.. !! Oven i det, så er jeg nået dertil i diæten hvor det kan være svært, at overskue at være social og i det hele taget være i selskab med andre... Så da Norah fik den ide, at der skulle indøves nye ting og det skulle foregå mens Nina og Maria også var der, begyndte min hjerne at fucke op..

Først fik jeg snærret lidt af dem alle, hvorefter jeg stod midt på gulvet i høje hæle og tudede :crybaby: Sød som Norah er, ville hun trøste mig, og det blev det da slet ik bedre af, så jeg smuttede tudende ud på WC og låste mig inde :laugh: Havde bare brug for at være ALENE :innocent:

Jeg var selv ret rystet over min reaktion, da det slet ik ligner mig at opføre mig som en 14 årig tøs der ik har fået sin vilje :crazy: Men Norah kunne hurtig berolige mig med, at det var meget normalt at reagere sådan under diæt og at hun havde det på samme måde med at skulle øve overfor andre mennesker :heartpump: Hvor var jeg bare glad for at jeg var omringet af alle 3 dejlige tøser lige idag, hvor jeg skulle få det sådan :heartpump:

Om ik andet så ved vi nu, at Norah og jeg fremover skal øve min posering i ro og fred.. i mit tempo... Og så må vi vist sige diæten for alvor er i gang :devil: SEJT :devil:

Trods jeg havde svært ved at stoppe med at tude igen, fik jeg kæmpet mig op på arctrainerne for at lave dagens 2. træning...

Cardio på ArcTrainer:

40 min hvor der blev forbrændt 441 kcal

Efterfølgende kørte Maria og jeg ud til vores syerske for at få taget mål til Maria's bikini... Samtidig var mine bikinier og badedrag skabelonerne klar, så de kunne prøves og rettes til :wub: Nøj hvor er de FLOTTE :wub: Glæder mig til jeg skal vise dem frem :w00t:

Aftentræning:

47 min PW fra kl. 18.10

10 min posering fra kl. 19.00

Jeg fik lavet lidt alternativ posering, hvor jeg øvede lidt af det nye jeg blev udsat for om eftermiddagen... Håber jeg når at få lidt styr på det til jeg skal øve med Norah på onsdag, så jeg ik går helt i baglås igen..

Alt i alt en meget mærkelig dag, hvor jeg virkelig har fået at mærke at jeg er på diæt... Jeg har været meget træt, ked af det og i det hele taget være uden mimik i ansigtet :blink: Men det er os dejligt at de begynder at sætte sine spor, da det er tegn på det går som det skal.. !!

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Trods jeg havde svært ved at stoppe med at tude igen, fik jeg kæmpet mig op på arctrainerne for at lave dagens 2. træning...

Du er satme bare så sej... GODT GÅET Anita.... :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

For at sige det mild, så gik det ad helvede til :laugh:

... det er vist synd at sige at det gik ad helved til - det så sgu hammer godt ud ... jeg skulle bare presse citronen :innocent:

Jeg har altid haft svært ved at skulle øve mig på noget nyt, mens der er nogen der kigger på, med hvis først jeg kan det, rører det mig ikke spor om der så er flere 1000 der glor.. !! Oven i det, så er jeg nået dertil i diæten hvor det kan være svært, at overskue at være social og i det hele taget være i selskab med andre... Så da Norah fik den ide, at der skulle indøves nye ting og det skulle foregå mens Nina og Maria også var der, begyndte min hjerne at fucke op..

Først fik jeg snærret lidt af dem alle, hvorefter jeg stod midt på gulvet i høje hæle og tudede :crybaby: Sød som Norah er, ville hun trøste mig, og det blev det da slet ik bedre af, så jeg smuttede tudende ud på WC og låste mig inde :laugh: Havde bare brug for at være ALENE :innocent:

hæhæ... så har du den oplevelse med i bagagen.... må huske at være lidt mindre "hård" ved dig næste gang :4whistling:

Jeg var selv ret rystet over min reaktion, da det slet ik ligner mig at opføre mig som en 14 årig tøs der ik har fået sin vilje :crazy: Men Norah kunne hurtig berolige mig med, at det var meget normalt at reagere sådan under diæt og at hun havde det på samme måde med at skulle øve overfor andre mennesker :heartpump: Hvor var jeg bare glad for at jeg var omringet af alle 3 dejlige tøser lige idag, hvor jeg skulle få det sådan :heartpump:

JEP JEP... det er helt normalt at få lyst til at tude selv over de mindste ting når man ER presset og HAR presset på længe... det er også SKIDE SUNDT at give afløb for det hele som du gjorde igår ... for man har det sgu så godt bagefter når manr har sidde og snøftet et stykke tid og så føles det som om at man får lidt luft igen :wink:

GOD DAG søde :wub:

HILSEN din EVIL :devil: coach

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

OK... det var så mit første redigeringsforsøg i adobe primiere pro...

Som du nok kan se/høre så skal du sgu sætte tempoet lidt op for at matche musikken :wink:

(edit: ellers skal jeg finde et andet beat!!)

Ej øv jeg kan ik se den når jeg sidder på arbejde :dry: der er spæret af for både lyd og klip :bruce:

Glæder mig til at se det og de klip på din hjemmeside når jeg kommer hjem i aften :yahoo:

... det er vist synd at sige at det gik ad helved til - det så sgu hammer godt ud ... jeg skulle bare presse citronen :innocent:

hæhæ... så har du den oplevelse med i bagagen.... må huske at være lidt mindre "hård" ved dig næste gang :4whistling:

Jeg ved det godt :surrender:

Men når jeg siger jeg ikke synes det gik godt, så var det mere pga min reaktion, den kom sku lidt bag på mig... Men jeg har selv bedt dig presse mig til det yderste og du skal bare fortsætte :hehe:

Jeg skal nok prøve at være mindre hård ved mig selv fremover,selv om jeg får svært ved det :blush:

JEP JEP... det er helt normalt at få lyst til at tude selv over de mindste ting når man ER presset og HAR presset på længe... det er også SKIDE SUNDT at give afløb for det hele som du gjorde igår ... for man har det sgu så godt bagefter når manr har sidde og snøftet et stykke tid og så føles det som om at man får lidt luft igen :wink:

Det må jeg give dig ret i....

Igår følte jeg ik ligefrem det lettede, men da først jeg kom hjem og fik ro omkring mig, kunne jeg godt mærke det havde løsnet lidt op på det hele :banana3:

GOD DAG søde :wub:

HILSEN din EVIL :devil: coach

Og jeg elsker dig for det :4winkkiss:

Du må også have en forrygende dag til vi ses senere :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke Dukke :slut:

Vil lige sige 1000 tak for ENDNU en super dejlig dag igår! :wub: Det er simpelthen SÅ motiverende at se din "ommøblering" :4thumbup: Jeg VED at du kommer til at sparke røv FOR VILDT d. 23. september! :devil: Jep Norah pressede dig i går - og jeg var vidst heller ikke selv aaaalt for flink :innocent::flowers: men jeg VED også at du tager det, vender det og bliver endnu vildere for sådan er du nemmerlig! :4winkkiss: og det var også derfor vi gjorde det - hvis ikke vi gjorde det, så ville du have HADET os for ikke at sige noget - ligesom det også går min vej. Vi kan kun lære og blive bedre, hvis vi tager kritik til os og bruger det som energi til at blive bedre :superman:

Og så iøvrigt... at se dig hos skrædderen.... :tongue4: Jeg var sååå stolt :cry3: og er allerede begyndt at tænke på forskellige makeupmuligheder :slut:

Ses lige om lidt igen!

MØS

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke Dukke :slut:

Vil lige sige 1000 tak for ENDNU en super dejlig dag igår! :wub: Det er simpelthen SÅ motiverende at se din "ommøblering" :4thumbup: Jeg VED at du kommer til at sparke røv FOR VILDT d. 23. september! :devil: Jep Norah pressede dig i går - og jeg var vidst heller ikke selv aaaalt for flink :innocent::flowers: men jeg VED også at du tager det, vender det og bliver endnu vildere for sådan er du nemmerlig! :4winkkiss: og det var også derfor vi gjorde det - hvis ikke vi gjorde det, så ville du have HADET os for ikke at sige noget - ligesom det også går min vej. Vi kan kun lære og blive bedre, hvis vi tager kritik til os og bruger det som energi til at blive bedre :superman:

Og så iøvrigt... at se dig hos skrædderen.... :tongue4: Jeg var sååå stolt :cry3: og er allerede begyndt at tænke på forskellige makeupmuligheder :slut:

Ses lige om lidt igen!

MØS

M :elvis:

Hey dejlige Maria :wub:

TARK for de søde ord :heartpump: og hvor har du bare ret i alt det du skriver.... Også at jeg hurtigt vender det til noget positivt energi og kommer tilbage med større styrke end før (utroligt I allerede kender mig så godt :blink:) ... Det også derfor jeg har sagt I bare skal blive ved :devil:

Nina og jeg tager ind i byen på lørdag og får købt negle, øjenvipper og lidt make up... Men jeg må da vist hellere lige få ringet til dig inden og høre hvad jeg ik skal ud og købe :slut: Jeg har lidt på fornemmelsen at du har lidt af det hele :laugh:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/8-07

Stille og roli gdag på job... !!

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 4.55

10 min posering fra kl. 6.05

Eftermiddagstræning:

Jeg teamede op med mig selv til en omgang ben, læg, mave og ryg... Jeg fik dog sludret lidt med Norah mellem sættene :bigsmile:

Leg extension: (opvarmning)

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

Supersættet med:

OH chins:

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

Sikke det køre med chins... det var dejlig lette idag og jer følte bare jeg ku blive ved med at tage flere sæt uden at blive træt :yahoo:

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 166 kg

1 x 15 rep x 166 kg

1 x 15 rep x 191 kg

1 x 15 rep x 191 kg

1 x 15 rep x 216 kg

1 x 15 rep x 216 kg :gal:

Samme omgang som i sidste uge :4thumbup:

1 bens leg extension:

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 15 rep x 15 Ib

1 x 15 rep x 15 Ib

1 x 20 rep x 10 Ib

Læg i donkey:

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

Supersættet med:

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

Og med:

Mave på bold:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 30 min

God træning, hvor jeg havde dejligt med overskud....

Cardio:

20 min på ArcTraineren fra kl 17.10

Roligt tempo udstyret med en bog... maskinen beregnede forbrændingen till 229 kcal....

Aftentræning:

46 min PW fra kl. 20.10

Jeg har lavet ny kostplan idag, da jeg igen igen fandt en fejl (fik 50 kcal for meget)... Fejlen er rettet og jeg har fået rykket lidt mad fra om formiddagen op til før og efter træning... Så fremover bliver formiddagen på arbejde knap så sjov, men jeg har mere brug for maden omkring min træning...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/8-07

Jeg frygtede lidt for dagens overskud, da jeg de sidste gang hvor jeg har haft 1500 kcal dage, har være ret tappet for overskud sidst på dagen... Men det viste sig ikke at være så slet idag, det er først her til aften trætheden er kommet væltende... !

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 4.45

10 min posering fra kl. 6.25

Puha det var småkoldt her til morgen, så ventede med poseringen til jeg havde fået mig et varmt brusebad :bigsmile: Ellers en flot morgentur -- der var den flotteste fuldmåne at gå og kigge på :wub:

Eftermiddagstræning:

Teamede op med mig selv til en omgang bryst, skulder, biceps og læg.. !!

DB flad bænk:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

DB flyes:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB arnold press:

1 x 12 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB incline curl:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

BB spider curl:

1 x 15 rep x stang

1 x 10 rep x stang + 5 kg

1 x 10 rep x stang + 5 kg

1 x 10 rep x stang + 5 kg

Seated calf raise:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 15 min

19 min intervaltræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 15 min interval (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

Godt træning som ik var påvirket af lav-carbdag :4thumbup:

Sidst jeg så mig selv ordenltig i spejlet var i søndags under posering og idag ku jeg så konstatere, at jeg på de to dage har tabt mig ekstrem meget på armene :blink: Overgangen mellem skulder og biceps er blevet markant tydeligere og under spider curl var der en opdeling i skulderen, som jeg ik har set før... !! Det var dog ik kun mig selv der havde bemærket det, Nina som også var til stedet under poseringen i søndags, kommenterede det også :w00t: Hvis der kan ske så meget på 2 dage, tør jeg da slet ik tænke på hvad der kan ske på de sidste 3½ uge :blink: :4thumbup:

Aftentræning:

46 min PW fra kl. 19.45

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Sidst jeg så mig selv ordenltig i spejlet var i søndags under posering og idag ku jeg så konstatere, at jeg på de to dage har tabt mig ekstrem meget på armene :blink: Overgangen mellem skulder og biceps er blevet markant tydeligere og under spider curl var der en opdeling i skulderen, som jeg ik har set før... !! Det var dog ik kun mig selv der havde bemærket det, Nina som også var til stedet under poseringen i søndags, kommenterede det også :w00t: Hvis der kan ske så meget på 2 dage, tør jeg da slet ik tænke på hvad der kan ske på de sidste 3½ uge :blink: :4thumbup:

LYDER GODT SØDE :w00t:

Som sagt til dig sidst ... så sker der rigtigt meget fra dag til dag her til sidst så det er rigtigt noteret. Da du har tyndet huden godt ud vil man se markant forskel når den sidste fedtrest forsvinder med væsken --> man virker markant mere cut :4flex:

Fortsæt med at klø på så benene også når med i forhold til overkropscuttet :wink:

KNUS

NO

Link to comment
Share on other sites

LYDER GODT SØDE :w00t:

Som sagt til dig sidst ... så sker der rigtigt meget fra dag til dag her til sidst så det er rigtigt noteret. Da du har tyndet huden godt ud vil man se markant forskel når den sidste fedtrest forsvinder med væsken --> man virker markant mere cut :4flex:

Fortsæt med at klø på så benene også når med i forhold til overkropscuttet :wink:

KNUS

NO

Hey dejlige Norah :bigsmile:

Du har fuldstændig ret, men jeg blev nu alligevel overrasket over at man kan se så stor forskel over så få dage - men det jo kun dejligt :4thumbup:

Motivationen er helt i top, så du kan være helt sikker på jeg fortsætter med at klø på :devil:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29/8-07

Det har ik været den sjoveste dag idag... Lige fra jeg stod ud af sengen, har jeg været is kold og slet ik kunne få varmen, trods jeg har haft handsker på min morgen PW, skiftet sommerjakken ud med pelsvinterjakke og varmet mig på 1½ L te :dry:

Over middag var jeg monster træt og havde ikke den store overskud, så det var godt jeg havde fridag fra styrketræning og grundet eftersyn hos synoptik skulle gå 1 time før fra arbejde.. !!

Dog er det gået fint efter jeg er kommet hjem, hvor jeg har kunne koble fra og tage tingene i mit eget tempo.. !! Så trods en hård dag, har jeg fået lavet omkring 23 km PW fordelt ud over 3 ture, det er ca. 4 km mere end planlagt :banana3:

Dagens to positive ting er: fik med posten idag en check på 500 kr og der er nu kun 3 uger til jeg går af på DM-ferie :yahoo:

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 5.05

10 min posering fra kl. 6.15

Eftermiddagstræning:

53 min PW fra kl. 15.35

Aftentræning:

60 min PW fra kl. 18.05

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29/8-07

Det har ik været den sjoveste dag idag... Lige fra jeg stod ud af sengen, har jeg været is kold og slet ik kunne få varmen, trods jeg har haft handsker på min morgen PW, skiftet sommerjakken ud med pelsvinterjakke og varmet mig på 1½ L te :dry:

Over middag var jeg monster træt og havde ikke den store overskud, så det var godt jeg havde fridag fra styrketræning og grundet eftersyn hos synoptik skulle gå 1 time før fra arbejde.. !!

Dog er det gået fint efter jeg er kommet hjem, hvor jeg har kunne koble fra og tage tingene i mit eget tempo.. !! Så trods en hård dag, har jeg fået lavet omkring 23 km PW fordelt ud over 3 ture, det er ca. 4 km mere end planlagt :banana3:

Dagens to positive ting er: fik med posten idag en check på 500 kr og der er nu kun 3 uger til jeg går af på DM-ferie :yahoo:

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 5.05

10 min posering fra kl. 6.15

Eftermiddagstræning:

53 min PW fra kl. 15.35

Aftentræning:

60 min PW fra kl. 18.05

/Anita

Hej Anita :bigsmile: Spændende at følge lidt med i dine konkurrence forbredelser. Ser da absolut ud til at du planmæssigt med :4thumbup: I den forbindelse og med det du beskriver ovenover, vil jeg lige sige at du også skal huske at passe på dig selv. Jeg ved godt du ved det - men jeg siger det alligevel: Kroppen er ikke en maskine, og med den energi og træningsiver du ligger i dine forberedelser er du allerede nået meget langt. Det ville derfor ikke være katastrofalt at "geare" lidt ned på træningen de dage - din krop fortæller dig du er for ivrig... Tværtimod :bigsmile: Men, igen jeg har selv for halvandet år siden været på hård træning/diæt i gennem 14 uger - og kender til nogle af de ting du gennemgår fysisk/psykisk, og begik nok selv den fejl at jeg overtrænede i forhold til mit lavere kalorieindtag, jeg ved godt at meningen med forberedelserne er at smide fedt og fremhæve ens fysik - men husk dig selv og nyd forberedelserne og dine fremskridt :bigsmile:

Arno109

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile: Spændende at følge lidt med i dine konkurrence forbredelser. Ser da absolut ud til at du planmæssigt med :4thumbup:

Hejsa Kenneth

Og mange tak... Ja, det går efter planen, jeg taber mig med fornuftig hastighed for hver uge :4thumbup:

I den forbindelse og med det du beskriver ovenover, vil jeg lige sige at du også skal huske at passe på dig selv. Jeg ved godt du ved det - men jeg siger det alligevel: Kroppen er ikke en maskine, og med den energi og træningsiver du ligger i dine forberedelser er du allerede nået meget langt. Det ville derfor ikke være katastrofalt at "geare" lidt ned på træningen de dage - din krop fortæller dig du er for ivrig... Tværtimod :bigsmile: Men, igen jeg har selv for halvandet år siden været på hård træning/diæt i gennem 14 uger - og kender til nogle af de ting du gennemgår fysisk/psykisk, og begik nok selv den fejl at jeg overtrænede i forhold til mit lavere kalorieindtag, jeg ved godt at meningen med forberedelserne er at smide fedt og fremhæve ens fysik - men husk dig selv og nyd forberedelserne og dine fremskridt :bigsmile:

Arno109

Jeg kan kun give dig ret, men når det er sagt, så synes jeg da bestemt også jeg lytter til mig selv... !! F.eks. onsdag i sidste uge, der gik jeg korte ture, da det regnede meget volsomt, idag hvor jeg havde ekstra energi og lyst, gik jeg nogle lidt længere ture.. !!

Jeg har en vis mængde cardio der skal laves for at jeg taber mig og når mit mål og det gør jeg uanset om jeg er 100% frisk eller ej.. !! Men er der en dag jeg er træt, så slapper jeg lidt af og indhenter det så de andre dage.. !!

At jeg fryser, har humørsvingninger, er træt, sulten osv er en del af de sidste uger... Hvis ik jeg var de nævnte ting, så ville det vist være et tegn på jeg ikke var langt nok nede i fedt% og ik pressede mig selv nok... !!

Men vigtigst af alt... Jeg nyder det.. det er hårdt, men jeg nyder det.... Hver dag får jeg ekstra energi ved at se resultatet i spejlet :devil: Så selv om min krop er træt, går jeg og smiler under mine PW's :4thumbup:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Gooooodaften i loggen :wink:

Ville lige høre dig søde om du vil med på Nike-convention weekenden d. 7/8 september og hjælpe Brian fra FIT4RUN i stand med at sælge og posere lidt :wink:

(det er i Hillerød m. overnatning)

Der skal nok blive mulighed for cardion som vi kunne lave sammen ... ved endnu ikke om det er sikkert at vi skal afsted (Brian spurgte lige i dag) men sagde at hvis jeg skulle så skulle du også med da jeg ikke vil undvære dig mere end højst nødvendigt :innocent:

En god måde at få optjent lidt ekstra til en masse fedt træningstøj til indkøbspris :4whistling:

KNUS

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Kenneth

Og mange tak... Ja, det går efter planen, jeg taber mig med fornuftig hastighed for hver uge :4thumbup:

Jeg kan kun give dig ret, men når det er sagt, så synes jeg da bestemt også jeg lytter til mig selv... !! F.eks. onsdag i sidste uge, der gik jeg korte ture, da det regnede meget volsomt, idag hvor jeg havde ekstra energi og lyst, gik jeg nogle lidt længere ture.. !!

Jeg har en vis mængde cardio der skal laves for at jeg taber mig og når mit mål og det gør jeg uanset om jeg er 100% frisk eller ej.. !! Men er der en dag jeg er træt, så slapper jeg lidt af og indhenter det så de andre dage.. !!

At jeg fryser, har humørsvingninger, er træt, sulten osv er en del af de sidste uger... Hvis ik jeg var de nævnte ting, så ville det vist være et tegn på jeg ikke var langt nok nede i fedt% og ik pressede mig selv nok... !!

Men vigtigst af alt... Jeg nyder det.. det er hårdt, men jeg nyder det.... Hver dag får jeg ekstra energi ved at se resultatet i spejlet :devil: Så selv om min krop er træt, går jeg og smiler under mine PW's :4thumbup:

KnuZ

Godt at høre Anita - og held med dine videre forberedelser :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Gooooodaften i loggen :wink:

Ville lige høre dig søde om du vil med på Nike-convention weekenden d. 7/8 september og hjælpe Brian fra FIT4RUN i stand med at sælge og posere lidt :wink:

(det er i Hillerød m. overnatning)

Der skal nok blive mulighed for cardion som vi kunne lave sammen ... ved endnu ikke om det er sikkert at vi skal afsted (Brian spurgte lige i dag) men sagde at hvis jeg skulle så skulle du også med da jeg ikke vil undvære dig mere end højst nødvendigt :innocent:

En god måde at få optjent lidt ekstra til en masse fedt træningstøj til indkøbspris :4whistling:

KNUS

JJJJJJJJJJAAAAAAAAA :cheer:

Jeg regnede med at tage en fridag eller to fra job, så hvis jeg ligger det op til den weekenden, så har jeg masser af overskud... !! Men hvis jeg skal stå i småt tøj, så vil jeg sprøjtemales inden vi tager afsted... Men så er jeg os frisk på at fimse rundt :slut:

KnuZ Nita

P.S. Nu glæder jeg mig, så nu kan du godt sige til Brian, at vi SKAL afsted :wootdance:

Link to comment
Share on other sites

JJJJJJJJJJAAAAAAAAA :cheer:

Jeg regnede med at tage en fridag eller to fra job, så hvis jeg ligger det op til den weekenden, så har jeg masser af overskud... !! Men hvis jeg skal stå i småt tøj, så vil jeg sprøjtemales inden vi tager afsted... Men så er jeg os frisk på at fimse rundt :slut:

KnuZ Nita

P.S. Nu glæder jeg mig, så nu kan du godt sige til Brian, at vi SKAL afsted :wootdance:

NIIIIIIIICEEEE :wink:

hæhæ... må se på det med malingen :smile:

...du skal jo helst have en god kulør til DM og det har immervæk taget lang tid for dig at få farven til at gå af!!

Men du ved godt du er lækker haps også når du er bleg ikke :slut:

Det er ikke 100% endnu - Brian skulle lige undersøge mulighederne for det men ville blot sikre sig at han kunne få hjælp hvis han skulle afsted... og det kan han så :bigsmile:

BESKED SKAL NOK GIVES VIDERE :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

hæhæ... må se på det med malingen :smile:

...du skal jo helst have en god kulør til DM og det har immervæk taget lang tid for dig at få farven til at gå af!!

Men du ved godt du er lækker haps også når du er bleg ikke :slut:

Nå ja... det havde jeg slet ik tænkt på :wink:

Men om ik andet, så kan vi jo være blege sammen, så virker det ik så slemt, som hvis nu du havde haft en flot kulør ved siden af mig :laugh:

Vi er seje og blege :tongue:

Vi ses forhåbentlig imorgen

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Endnu en fantastisk power-Q-log! :4thumbup:

Er meget imponeret over formen (og ikke mindst videoen) - og syge abs! Det ser alt for godt ud :tongue:

Heftig oplevelse med poseringsøvelserne - kan levende se det for mig - men sådan kan man jo reagere, når man er stærkt presset. Jeg har altid været imponeret over den træning der ligges for dagen, samtidig med den strenge diæt. Kan huske jeg fulgte med i Norahs log op til en af hendes konkurrencer. Man bliver jo udmattet af bare at læse om det *S* Iøvrigt skønne tøser du har allieret dig med!! Dream Girls! :wub:

Jeg glæder mig til at læse om dine DM oplevelser og ikke mindst turen til NY med Maria. (Går ud fra, at I skal sammen afsted - skal den smukke übercoach ogs med?)

// Tania

Link to comment
Share on other sites

Endnu en fantastisk power-Q-log! :4thumbup:

Er meget imponeret over formen (og ikke mindst videoen) - og syge abs! Det ser alt for godt ud :tongue:

Mange tak for de rosende ord :flowers:

Heftig oplevelse med poseringsøvelserne - kan levende se det for mig - men sådan kan man jo reagere, når man er stærkt presset. Jeg har altid været imponeret over den træning der ligges for dagen, samtidig med den strenge diæt. Kan huske jeg fulgte med i Norahs log op til en af hendes konkurrencer. Man bliver jo udmattet af bare at læse om det *S* Iøvrigt skønne tøser du har allieret dig med!! Dream Girls! :wub:

Jeg glæder mig til at læse om dine DM oplevelser og ikke mindst turen til NY med Maria. (Går ud fra, at I skal sammen afsted - skal den smukke übercoach ogs med?)

// Tania

Ja vi er 4 piger som skal afsted sammen, Norah som skal stille op i en professionel klasse, Maria og jeg som skal stille op i en amtørklasse og sidst med ikke mindst vores hjælper Nina, som arbejder i OBBC og er en god veninde til os.. !!!

Norah fører stadigvæk log, så hvis du vil følge med i hendes komkurencetræning igen, kan du bare gå ind på hendes hjemmeside www.norah.dk :crazy_pilot:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share