Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Anita :bigsmile:

Bare lige sige at jeg også fik lavet æggekage i dag :laugh:

Dog med røget laks og spinat, der et billede i min log. Det smagte fantastisk. Energi fordeling. 47% protein, 17% kulhydrat, 36 % fedt, det er uden spinatten. post-15167-1189770665.gif

Tror du har ret i, at man skal sætte en advarsel på ens log hvis man har mad billeder i den :tongue: Tror mange på MOL skal have æggekage de næste dage :hehe: , og alt det kan vi takke Norah's mad for som slet ikke var æggekage. :blink:

Ellers ser det jo rigtig godt ud med dig, jeg er sikker på det nok skal gå dig godt. :superman:

Mange tak Signe..

Ja jeg så godt billedet i din log... Lyder rigtig lækkert med laks og spinat... Jeg har aldrig tænkt på den kombination før... det skal helt sikkert prøves en dag... !!

Men i aften står den på ristet rugbrød med makrel i tomat og spejlæg lavet af æggehvider :4mewantfood: Og så må jeg vist også hellere komme tilbage til min normale gang pandemix til aftensmad :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lidt sladder fra BB-verden...

Du ved en af de logs jeg har fulgt med i Linda Fodor - opdagede pludselig igår at den var slettet.. det samme var hendes hjemmeside... lavede herefter et indlæg på Body.se om nogen vidste hvad der var sket, dette blev slettet med lýnets hast (underlig moderering :blink: ) og hvorfor mon??

http://www.expressen.se/nyheter/1.834770/k...greps-pa-jobbet

Er så negativt stemt lige nu!! :crazy:

Øv, hvor er det bare noget FUCK!!!! :4ranting: :devil::nonono: Hvis det virkelig er dem så er det simpelthen bare til at kaste op over!!! :4banned::rocketwhore:

:gun2:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Dygtig JA ... men åbenbart ikke nok i forhold til at skulle have "støtteben" :wink:

Gad vide om de vil bruge den samme gamle sang... "JA - jeg havde købt ind med intentionerne om at bruge ... meeeeen kom på bedre tanker! Er rent faktisk CLEAN!" :laugh:

De kan bare ringe til deres kolleger i cykelsporten. De har en manual med alle undskyldningerne.

EDIT: Mit svenske er heller ikke så skarpt, men alligevel foruroligende så hårde nogle domme de har i Sverige. Sakset fra artiklen:

Männen riskerar fängelse mellan sex månader och fyra år.

Fuck mand. 40 år for doping?! :blink:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

De kan bare ringe til deres kolleger i cykelsporten. De har en manual med alle undskyldningerne.

EDIT: Mit svenske er heller ikke så skarpt, men alligevel foruroligende så hårde nogle domme de har i Sverige. Sakset fra artiklen:

Männen riskerar fängelse mellan sex månader och fyra år.

Fuck mand. 40 år for doping?! :blink:

"Fyra" er "kun" 4... ikke 40 :wink: desværre... :dry:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14/9-07

Nøj hvor har jeg hygget på arbejde idag.. Vi har været uden varme i en uge, da de er ved at udskifte nogle dele, derfor har vi fået varmedimser op rundt på kontorene :wub: Så min dag er foregået med skoene af og fødderne oppe på en stol, som var placeret indenunder skriverbordet.. og bagved den stol stod en varmeblæser, som blæste varm luft ud over mine fødder :wub::wub::wub:

Mine kollegaer er så småt ved at finde ud af jeg ikke er helt normal :laugh:

Morgentræning:

30 min PW fra kl. 5.30

10 min posering fra kl. 6.05

Eftermiddagstræning:

Jeg havde ben, bryst, biceps og læg på programmet... Der var en masse dejlige mennesker i OBBC, så det blev en rigtig god gammeldags frdags-hyggetræning :wub: Lige hvad jeg trængte til.. !! Holdt stor fokus på bentræningen, da det er den sidste rigtige bentræning... og holdt stor fokus på teknikken i mine øvelser..

1 bens leg extension:

1 x 10 rep x 20 Ib -->

1 x 10 rep x 20 Ib -->

1 x 10 rep x 20 Ib -->

1 x 10 rep x 20 Ib -->

1 x 10 rep x 20 Ib

Lavet uden pauser

Hack squat:

1 x 15 rep x mig

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 30 kg

1 bens galileo leg press:

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

BB box-squat: (eksplosiv)

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

BB curl:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

Seated calfraise:

1 x 25 rep x 30 kg

1 x 25 rep x 30 kg

1 x 25 rep x 30 kg

1 x 25 rep x 30 kg

DB incline BP:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Resten af dagen bruges på sofaen med benen oppe :wink: Skulle også gerne få lavet lidt posering før sengetid... Væskeindtaget er vist næsten for lavt sat.. da jeg kom hjem efter træning havde jeg drukket 5L, hvilket vil sige jeg kun har 1L til hele min aften.. og den er allerede drukket nu.. Jeg er derfor gået over til te, det ryger ikke ned i samme mængde... Utroligt jeg har så stor et væskeundtag på en ganske almindelig dag :blush:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Det burde ike være nødvendig med tekniktræning, jeg ved jo godt hvordan jeg skal gøre... Tror bare ik jeg selv var klar over hvor afkræftet kroppen er blevet og derfor ik har været opmærksom på at jeg også burde være gået lidt ned i vægt, så det ik går ud over tekninkken.. !!

Det var nu også bare ment i sjov. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 15/9-07

Morgentræning:

30 min PW fra kl. 9.10

Eftermiddagstræning:

Træningen idag, var den sidste normale træning før DM.. !! Så jeg var kar på at give den max gaz til træning af ryg, triceps og mave.. !! Jeg havde også godt med energi, kan klart mærke jeg ik laver særlig meget cardio for tiden :4thumbup:

BB sumo-dødløft:

1 x 12 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 70 kg

1 x 10 rep x 80 kg

1 x 8 rep x 85 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 6 rep x mig

BB liggende yates row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

DB one arm row:

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 10 rep x 36 kg

1 x 8 rep x 38 kg

Supersættet med:

Dips:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

Supersættet med:

Mave på bold:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

Hold da fast det er lang tid siden jeg har haft fat i 36 og 38 kg's håndvægtene :devil: Dejligt at der var energi til at løfte lidt tungt igen.. glæder mig til jeg igen er i kcal overskud og kan give den gaz igen..

DB pronerede incline shrugs:

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

Kabel troceps push-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

Armbøjninger:

1 x 15 rep x mig

1 x 15 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 35 min

Rigtig god træning, hvor der var høj intensitet, som kun var afbrudt af snak 2 gange.. !! Efter træning tog jeg om til en veninde og lå med benene i vejret på hendes sofa... Nøj hvor var det dejligt at snakke med hende igen, har forsømt hende meget den sidste måned hvor 3 x daglig træning har taget alt min tid...

Morgenvægten: 55,4 kg (-0,6 kg siden fredagsvejning)

Ser ud til at væsken er ved at give slip på kroppen.. Kunne være dejligt hvis jeg kom af med lidt mere inden jeg skal igang med at øge væskeindtaget.. !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten: 55,4 kg (-0,6 kg siden fredagsvejning)

Ser ud til at væsken er ved at give slip på kroppen.. Kunne være dejligt hvis jeg kom af med lidt mere inden jeg skal igang med at øge væskeindtaget.. !!

Hvorfor det?

Det skal jo nok ryge når du først bliver dehydreret :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det?

Det skal jo nok ryge når du først bliver dehydreret :wink:

Egentlig kun for min egen skyld.... !!

Jeg har gået og været meget væsket i de sidste uge, så ville da være rart med et par dage med normal væske i kroppen :wink:

Men set med konkurence øjne er det selvfølgelig ligemeget om jeg er væske i de her dage eller ej... !

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

som jeg forklarede dig forleden... så længe du er low carb og det ikke er noget du er normalt så går væsken i underhuden da der ikke er nogle kulhydrater til at binde det i musklerne! Så du må vente lidt endnu :wink:

Mig diæthjerne.. Kan ik huske du har fortalt det :blink::blink:

Og her gik jeg og troede jeg faktisk ikke havde diæthjerne for tiden :laugh:

Jamen så accepterer jeg da bare at jeg ligner halv oppustet ballon :laugh: Det går jo nok ik jeg begynder at spise en masse kulhydrater, selv om en pose slik helt sikkert ville smage godt lige nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mig diæthjerne.. Kan ik huske du har fortalt det :blink::blink:

Og her gik jeg og troede jeg faktisk ikke havde diæthjerne for tiden :laugh:

Jamen så accepterer jeg da bare at jeg ligner halv oppustet ballon :laugh: Det går jo nok ik jeg begynder at spise en masse kulhydrater, selv om en pose slik helt sikkert ville smage godt lige nu :laugh:

Du er ikke den eneste som er bloated... selv Sebastian er MEGET mod hans vilje også ret blød :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke den eneste som er bloated... selv Sebastian er MEGET mod hans vilje også ret blød :tongue:

Ahhaaa :bigsmile:

Det er jeg glad for at høre... !! Altid noget jeg ikke er den eneste.. men må indrømme jeg ik lige havde forstået det var normalt her i slutningen.. troede bare det var min krop der var ekstra godt til at samle væske i tide og utide :dry:

KnuZ Nita

P.S. Min mobil virker igen og har derfor ige fået din sms med at jeg skulle huske linsen :tongue: Heldigivs ku min diæthjerne huske det uden en påmindelse :laugh:

Link to comment
Share on other sites

BB sumo-dødløft:

1 x 12 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 70 kg

1 x 10 rep x 80 kg

1 x 8 rep x 85 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 6 rep x mig

Kører du sumo-dødløft på grund af "rygproblemerne" tidligere? Må ellers sige :1356: for at du supersætter dødløften med chins. :blink: Jeg kan stadig huske da vi knap kunne tage én chin uden at bliver gasblå i hovederne. :laugh:

DB one arm row:

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 10 rep x 36 kg

1 x 8 rep x 38 kg

Supersættet med:

Dips:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

Supersættet med:

Mave på bold:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

Hold da fast det er lang tid siden jeg har haft fat i 36 og 38 kg's håndvægtene :devil: Dejligt at der var energi til at løfte lidt tungt igen.. glæder mig til jeg igen er i kcal overskud og kan give den gaz igen..

Ihhh jeg glæder mig også til at se hvad der sker af ting og sager her i loggen, når du får lov til at få lidt mere mam-mam i hovedet igen. :4mewantfood: Det kan jo kun blive endnu bedre og vildere. :4thumbup:

Knus Pia (Bambi) :wub:

P.s: Om én uge står du på scenen med bling bling og stråler. :slut: Glæder mig sådan til at se hvad I har fundet på mht. bikini, hår osv. :heartpump: Forresten Casper fortalte mig lige at bodyfitness klasserne nu består af 4 klasser. :blink: Den første går til og med 158 cm. :blink: Så mange små piger, synes jeg da heller ikke der er...! Jeg er sgu altid den mindste i forsamlingen. :laugh: Men så må det jo betyde at du kommer i nr. 2 klasse og at vi alligevel ikke skal stå sammen næste år, hvis jeg vælger at starte - Synes det er ret forvirrende.

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Kører du sumo-dødløft på grund af "rygproblemerne" tidligere? Må ellers sige :1356: for at du supersætter dødløften med chins. :blink: Jeg kan stadig huske da vi knap kunne tage én chin uden at bliver gasblå i hovederne. :laugh:

Jeg kører sumo-dødløft af flere grunde, for det første er jeg anatonomisk bedre bygget til sumo end til almindelig pga min lille højde.. og for det andet, så må jeg ikke træne min nedre lænd, så almindelig dødløft, hyperextension osv er øvelser jeg holder mig langt fra, da jeg i den del af ryggen er overudviklet og alt for stærk i forhold til resten af kroppen.. !!

Sumo-dødløft går noget mere i benene end almindelig dødløft og mindre i ryggen... hvilket er en fordel med min rygskade.. !!

Jeg har ik de store problemer med at supersætte de to øvelser, det er jo slet ikke de samme muskelgrupper de primært bruger.. sumo rammer mest nedre ryg og ben.. og chins rammer mest øvre ryg, skulder og arme.. !!

Ihhh jeg glæder mig også til at se hvad der sker af ting og sager her i loggen, når du får lov til at få lidt mere mam-mam i hovedet igen. :4mewantfood: Det kan jo kun blive endnu bedre og vildere. :4thumbup:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Det glæder jeg mig også til.. !! Glæder mig i det hele taget til at få lidt overskud under træningen igen.. !!

P.s: Om én uge står du på scenen med bling bling og stråler. :slut: Glæder mig sådan til at se hvad I har fundet på mht. bikini, hår osv. :heartpump: Forresten Casper fortalte mig lige at bodyfitness klasserne nu består af 4 klasser. :blink: Den første går til og med 158 cm. :blink: Så mange små piger, synes jeg da heller ikke der er...! Jeg er sgu altid den mindste i forsamlingen. :laugh: Men så må det jo betyde at du kommer i nr. 2 klasse og at vi alligevel ikke skal stå sammen næste år, hvis jeg vælger at starte - Synes det er ret forvirrende.

Ja det ved jeg, da det var mig der fortalte det til Casper igår :wink:

Men jeg er nu overbevidst om de slår nogle af kasserne sammen, i hverfald de to små.. !! Men nu må vi se, jeg ved jo faktisk slet ik om jeg ryger i -163 eller i +163 endnu... Aner jo ik rigtig hvor høj jeg er.. men jeg tror jeg ryger i -163..!!

KnuZ Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Okay den del af historien missede jeg så lige. :blush: Men bliver spændende at se om de slår nogle af klasserne sammen og hvilken en du ender i. :w00t:

Det kunne du da ikke vide... Det jo slet ik sikkert det har været en del af historien :tongue:

Ja det bliver spændende at se.. og ikke mindst finde ud af hvor mange der stiller op i de forskellige klasser, det er jo ikke meget info vi har fået på det område.. !!

Men jeg bekymre mig ikke så meget om det, det ændre jo ikke på min form om jeg står i den ene eller anden klasse... dog vil jeg håbe de slår klasserne samme hvis vi er færre end 5 atleter... !! Så er det nu engang lidt sjovere.. !!

Vi ses på søndag

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Det kunne du da ikke vide... Det jo slet ik sikkert det har været en del af historien :tongue:

Ja det bliver spændende at se.. og ikke mindst finde ud af hvor mange der stiller op i de forskellige klasser, det er jo ikke meget info vi har fået på det område.. !!

Men jeg bekymre mig ikke så meget om det, det ændre jo ikke på min form om jeg står i den ene eller anden klasse... dog vil jeg håbe de slår klasserne samme hvis vi er færre end 5 atleter... !! Så er det nu engang lidt sjovere.. !!

Vi ses på søndag

Kram Nita

Jeg har godt nok svært ved at forstå at de ikke har offentliggjort listerne med navne på deltagerne og aller mindst når de argumenterer med, at de er bange for at folk vil melde fra, når de ser hvem der er i klasserne?? :blink:

For hulen da... folk har været på diæt ofte op til et halvt år... man melder sgu da ikke fra efter så lang en process blot fordi man skal i klasse med X, Y og Z... specielt fordi vores sport er så uforudsigelig som den er og man aldrig ved helt præcist hvem der rammer dagsformen eller andre omstændigheder som kan gøre at dem man "frygter" slet ikke er så gode det år!!

Listerne har da ALTID været offentligt gjort før hen :sad: og de andre lande har da heller ikke noget problem med det så er virkelig et stort ????? på det område og håber da det er en fisk og i stedet skyldes tids mangel eller lignende!!

Ellers forstår jeg ingenting på det område.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører sumo-dødløft af flere grunde, for det første er jeg anatonomisk bedre bygget til sumo end til almindelig pga min lille højde.. og for det andet, så må jeg ikke træne min nedre lænd, så almindelig dødløft, hyperextension osv er øvelser jeg holder mig langt fra, da jeg i den del af ryggen er overudviklet og alt for stærk i forhold til resten af kroppen.. !!

Hvem har fortalt dig, at du er for stærk i lænden? Og i forhold til hvilke andre muskler skulle du være for stærk i lænden?

Link to comment
Share on other sites

Hvem har fortalt dig, at du er for stærk i lænden? Og i forhold til hvilke andre muskler skulle du være for stærk i lænden?

Det er en længere historie som er beskrevet tidligere i loggen og er ik ment så direkte som det er skrevet.. !!

Men en kort forklaring: Min rygsøjle er gået midt over i ledet mellem haleben og rygsøjle.. det hele er skredet et lille stykke... jeg er derfor meget hybermobil i ryggen og meget svajrygget... !!

Grundet det ovenover så har jeg en inaktivitet i balden og i stedet overudviking i lænden.. !! Jeg har derfor ikke godt af at træne øvelser der gør mig stærkere i den del og jeg får for det andet også ondt, da det påvirker rygskaden og gør det værre... !!

Jeg er til gengæld ikke stærk i de dybe lændemuskler og skal derfor lave en del stabilitets træning.. Jeg må faktisk helt slet ik lave squat, dødløft osv.. da det kan medføre min rygsølje skrider endnu mere end den er i forvejen.. derfor du aldrig ser mig kører tungere end at jeg kan lave min. 8 rep og holde mit bække 100% rigtigt.. !!

Så alt i alt er det min kiropraktor der siger min nedre ryg er for stærk i forhold til f.eks. balde og indre lænderyg osv... og jeg vil få endnu større probemer med ryggen hvis jeg træner den del af den.. !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Men jeg bekymre mig ikke så meget om det, det ændre jo ikke på min form om jeg står i den ene eller anden klasse... dog vil jeg håbe de slår klasserne samme hvis vi er færre end 5 atleter... !! Så er det nu engang lidt sjovere.. !!

Præcis... Ikke fedt at stå med kun 3 andre på scenen. :nonono:

Vi ses på søndag

Kram Nita

Yes vi se på søndag. :yahoo:

Knus Pia (Bambi) :flowers:

Jeg har godt nok svært ved at forstå at de ikke har offentliggjort listerne med navne på deltagerne og aller mindst når de argumenterer med, at de er bange for at folk vil melde fra, når de ser hvem der er i klasserne?? :blink:

For hulen da... folk har været på diæt ofte op til et halvt år... man melder sgu da ikke fra efter så lang en process blot fordi man skal i klasse med X, Y og Z... specielt fordi vores sport er så uforudsigelig som den er og man aldrig ved helt præcist hvem der rammer dagsformen eller andre omstændigheder som kan gøre at dem man "frygter" slet ikke er så gode det år!!

Listerne har da ALTID været offentligt gjort før hen :sad: og de andre lande har da heller ikke noget problem med det så er virkelig et stort ????? på det område og håber da det er en fisk og i stedet skyldes tids mangel eller lignende!!

Ellers forstår jeg ingenting på det område.... :unsure:

Jeg fatter det heller ikke. :blink: Lugter lidt af at folk måske har fået lov til at melde sig til efter "sidste" tilmelding. :unsure: I alle andre sportsgrene (f.eks: ridestævner m.fl.) der får man da en startliste, så snart den er klar.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 16/9-07

Morgnen startede helt kanont, med at jeg fik den sødeste hilsen fra Maria :wub: Glæder mig til hun kommer til Odense fredag eftermiddag og tager med mig til indvejning i Herning :wub: Resten af formiddagen gik med at komme lejligheden til bunds mht rengøring, opvask og tøjvask - så dejligt endelig at have fået det gjort :wink:

Og nøj hvor har jeg så bare fedet den resten af dagen parasol-tourne-2932.gif Og jeg har faktisk også kedet mig :blink: det er altså lang tid siden det sidst er sket :laugh:

Morgentræning:

31 min PW fra kl. 9.30

I løbet af dagen har jeg også fået øvet lidt posering :cool: Samtidig brugte jeg kedsomheden på at se billeder fra sidste års DM, hvilket vist var meget godt.. for hold da fast hvor ser pigerne ikke ud ligesom jeg gik og forestillede mig oppe i mit hoved.. Selv om jeg har set de billeder op til flere gange før, så må psyken have ændret det billeder jeg erindre :blink: Jeg har vist nærmest gået rundt og husket at ale så ud som Kristian Dybdal så ud til Loaded :blush: Men det gør de jo så heldigvis ikke mort-de-chaud-987712.gif Utroligt som ens hjerne kan fucke up uden man selv er klar over det.. Men jeg er i hver fald ret lettet lige nu :laugh:

Idag er sidste dag med 6L væske, fra imorgen øger jeg mængden med ca. 2L pr dag.. !! Jeg har atid migrene lignende tilstand hvor jeg svedet helt vild den første dag med øget væskeindtag... og da jeg ik har været hverken på arbejde eller til træning idag og jeg kom sent igang med at drikke, så har jeg måtte drikke ret kraftigt hele eftermiddagen for at nå de 6L idag.. og derved er migrenen og svedeturene allerede startet idag.. Hvilket egentlig er meget rart, for så slipper jeg forhåbentlig for det imorgen hvor jeg skal på arbejde :4thumbup:

Morgenvægten: 55,6 kg

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share