Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Anita tager springet fra jernalderen og ind i den moderne tidsalder, hvor det oprejste menneske gik fra VHS til DVD. De første skabninger betrådte disse nye græsgange tilbage i 1998 og siden er mange fulgt efter. Hvornår mon de sidste af menneskeracen følger trop?

:tongue:

DVD er da old-school.. Blu-Ray er vejen frem! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og jeg som troede at hoosier var slem...

Du har jo munddiarré :laugh:

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

Du skulle høre det fra receptionen... der var bare en konstant strøm af tale min vej - kunne til tider se Stines øjne blinke let i et forsøg på selv at få lov at igangsætte en sætning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og jeg som troede at hoosier var slem...

Du har jo munddiarré :laugh:

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

Du skulle høre det fra receptionen... der var bare en konstant strøm af tale min vej - kunne til tider se Stines øjne blinke let i et forsøg på selv at få lov at igangsætte en sætning :tongue:

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

.... til gengæld gav jeg den ikke for lidt under hendes træning. Der var MEGET interessante fortællinger om P-bøder, hyperextensions der fik mig til at dingle rundt og min egen overraskelse over hvorfor det er jeg ikke får powerwalket noget mere (red: hvorfor jeg ikke får powerwalket overhovedet) :laugh:.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg som troede at hoosier var slem...

Du har jo munddiarré :laugh:

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

Du skulle høre det fra receptionen... der var bare en konstant strøm af tale min vej - kunne til tider se Stines øjne blinke let i et forsøg på selv at få lov at igangsætte en sætning :tongue:

Du er bare misundelig over du ik kunne deltage - fordi du skulle arbejde :tongue:

Det var os derfor jeg snakkede så højt, så du ik gik helt glip af samtalen :laugh:

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

.... til gengæld gav jeg den ikke for lidt under hendes træning. Der var MEGET interessante fortællinger om P-bøder, hyperextensions der fik mig til at dingle rundt og min egen overraskelse over hvorfor det er jeg ikke får powerwalket noget mere (red: hvorfor jeg ikke får powerwalket overhovedet) :laugh:.

Shhh Stine..

Jeg bildte jo Norah ind det KUN var efter træningen vi snakkede :laugh:

Men ja, vi var vist lige gode om det... men hyggeligt det var det i hver fald :4thumbup:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Hejsan!

Godt du fik gang i loggen igen, jeg plejer følge med hver dag og synes det er en god kilde til idéer! :smile:

Jeg besøger Odense og OBBC på fredag og lørdag og hvis jeg er heldig når jeg måske få spottet både dig og Norah :smile: (Og få bekraftet hvor meget fedt jeg mangler få smidt stadigvæk :laugh:)

vh Linis

Link to comment
Share on other sites

Hejsan!

Godt du fik gang i loggen igen, jeg plejer følge med hver dag og synes det er en god kilde til idéer! :smile:

Det er jeg glad for at høre :bigsmile:

Jeg besøger Odense og OBBC på fredag og lørdag og hvis jeg er heldig når jeg måske få spottet både dig og Norah :smile: (Og få bekraftet hvor meget fedt jeg mangler få smidt stadigvæk :laugh:)

vh Linis

Så skal du huske at kigge godt efter... for vi er ved at være ret små... det lige ved vi ikke kan få øje på hinanden.. men heldigvis går vi som regel i farvestrålende tøj (som de eneste).. Så hvis du ser små tynde blinklys så det en af os :laugh::laugh:

Du må endelig hilse på hvis du ser mig også selvom jeg sku se usnaksagelig ud.. !!! Tvilvler på jeg ville kunne genkende dig ud fra de meget få billeder jeg har set af fronten... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg glad for at høre :bigsmile:

Så skal du huske at kigge godt efter... for vi er ved at være ret små... det lige ved vi ikke kan få øje på hinanden.. men heldigvis går vi som regel i farvestrålende tøj (som de eneste).. Så hvis du ser små tynde blinklys så det en af os :laugh::laugh:

Du må endelig hilse på hvis du ser mig også selvom jeg sku se usnaksagelig ud.. !!! Tvilvler på jeg ville kunne genkende dig ud fra de meget få billeder jeg har set af fronten... !!

//Anita

Absolut, skal bestemt hilse hvis jeg spotter dig :smile:

Mig kan man til gengæld spoote som den store med sort tøj :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9/10-07

Jeg ku sove lidt længere idag, da jeg skulle på virksomhedsbesøg ved TAS i Kolding, hvor vi skulle se deres nye affaldsforbrændingsanlæg og snakke lidt om det ene af deres affaldsprodukter - flyveasken.. !! Hold da fast det var et spændende møde, længe siden jeg har været på en virksonhed hvor jeg har fået så meget ud af det :bigsmile: Tiden føj afsted og selv om jeg måtte vente 1 time på min frokost opdagede jeg det nærmest ikke... og jeg glemte da også helt at jeg normalt er sulten om formiddagen :laugh:

Jeg var tilbage i Odense kl 13, hvor jeg havde fået lov at holde fri, da det ikke kunne betale sig at køre med videre til Nyborg.. !! Jeg havde regnet med jeg ville have ekstra overskud til træning osv nu hvor jeg havde tidlig fri.. Men jeg blev klogere :crazy:

En formiddag med mange nye ansigter, masser af nye indtryk og traven op og ned af trapper i en 45 m høj bygning havde total tappet mig for energi :blink: Så efter en omgang solari og hurtig shoppetur i gågaden ankom jeg meget hårdt ramt af energimangel til OBBC og havde for første gange efter DM den tanke at træningen ikke kunne blive overstået hurtigt nok :dry:

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 6.20

Nøj mine ben var tunge.. turen tog så også ca. 7 min længere tid end normal :crazy:

Eftermiddagstræning:

Dagen bød på ben, bryst, mave og læg.... Eneste snak var nogle få gange hvor Atletik Jan kom hen og sludrede lidt... !!! Ligesom mange af de andre dage var det hele møg tungt igen idag.. !

BB OL-squat:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Supersættet med:

Mave på bænk:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 bens liggende galileo leg press:

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 8 rep x 90 Ib

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

1 x 8 rep x 110 Ib

Seated calfraise:

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 14 kg

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 8 rep x 2 @ 16 kg

Supersættet med:

ABS - Abdominal flexion:

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

ABS - Torso rotation:

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Cardio:

15 min på ArcTraineren fra kl. 16

Beregnet forbrænding på 176 kcal... Hold da fast jeg var brugt.. tror jeg havde forbrændt lige så meget ved at ligge på rygge og sprælle lidt med benene i 15 min :crazy::laugh:

Da jeg kom hjem smed jeg mig på sofaen med min pc for at se MOL an... !! Men jeg sansede stor set slet ikke at forstå meningen i det jeg læste.. Så i stedet lå jeg mig til at sove en lille times tid :blush: Hvilket har hjulpet en del :bigsmile:

Aftentræning:

57 min PW fra kl. 19.25

En meget hård dag, men samtidig også en rigtig god dag :bigsmile:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10/10-07

Jeg ku slet ik falde i søvn igår aftes :sleepy: Nok fordi jeg havde sovet lidt om eftermiddagen.. Da jeg endelig faldt i søvn sov jeg meget urolig og var vågen ofte.. !! Kl 2 undrede det mig at det ikke snart var morgen, synes jeg havde lagt i den seng i lang tid :laugh: Næste gang jeg vågnede sagde jeg til mig selv.. ej nu står jeg sku op, den her nat stopper jo aldrig :innocent: det viste sig at klokken var lidt i 7, altså 2 timer 20 min efter jeg burde være blevet vækket :blink:

Nå men heldigvis har jeg flex og skal bare være på arbejde inden klokken 9, og skulle jeg komme senere end det, så er der ik nogen der brokker sig.. så jeg nåede min morgentræning og stemplede ind kl. 8.50 :wink: Arbejde en time længere end normalt og tog 1 time fra flexkontoen..

På vej hjem fra job kører jeg ned forbi vores Brugs for at tanke... og i det jeg stopper bilen, ser jeg det ryger ud af kølehjelmen :nonono: Jeg ku godt regne ud det nok var fordi den manglede vand, hvilket jeg faktisk lige havde købt den anden dag og havde tænkt mig jeg skulle ordne i weekenden sammen med olietjek :dry: Nå men jeg ringede til min mekaniker ven for lige at høre hvad jeg sku gøre, hvis nu det ik var det.. Han var så lige i nærheden, så 3 min efter stod han med hovedet nede ved motoren... og kunne så konstantere min bil mangede 1½ L vand :laugh: Kæft jeg følte mig dum :innocent: Han kunne dog berolige mig med der var en utæt pakning, hvilket nok var grunden til det havde snydt mig :blush:

Ren diætmæssigt har det varet en god dag.. Jeg har kun haft lidt diættrætte øjne.. ellers ik mærket noget trods jeg har lav carb/kcal dag :4thumbup:

Morgentræning:

58 min PW fra kl. 7.00

Eftermiddagstræning:

57 min PW fra kl. 17.15

Aftentræning:

55 min PW fra kl. 19.35

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11/10-07

:firebounce::firebounce:Total god dag :firebounce::firebounce:

Jeg har været nødsaget til ikke at få havregrød til morgenmad under min diæt, da jeg spiser på arbejde og ikke lige har en microovn ved hånden.. Dog blev jeg for en uge siden nød til det, da jeg ellers ville blive for sulten, det resulterede i at jeg brugte min kemi-microovn, hvilket jo ik skader, så længe jeg har det i en lukket beholder :rolleyes:

Dog er det ikke noget jeg vil gøre i længden, så spurgte idag min chef om jeg ikke måtte køre ned i byen og købe en microovn... og det måtte jeg gerne :4thumbup: Jeg har bare jordens bedste arbejde, må stor set alt hvad jeg vil.. det så fedt, egentlig bare for dumt jeg ikke har spurgt noget før.. !!

Hen over middag, begyndte diættræthenden for alvor at melde sig.. så jeg frygtede lidt dagens træning...

Morgentræning:

60 min PW fra kl. 4.55

Eftermiddagstræning:

Jeg ved ikke hvad der skete, men med det samme jeg kom ind i OBBC, gik diættrætheden væk og jeg friskede helt op... Dagens omgang bød på ryg og læg.. og endelig fik jeg en fornuftig træning for første gang efter DM :yahoo: Siden DM har jeg bare været total afkræftet og samtidig diætflad... hvilket har været meget demotiverende mht. styrketræningen.. Men idag var der kun den normale diætfladhed... ikke nogen afkræftning :yo:

Læg i donkey:

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 10 rep x mig (NY PR)

1 x 5 rep x mig + 5 kg

1 x 3 rep x mig + 10 kg

1 x 1 rep x mig + 12,5 kg :yo:

Der kom +10 kg ekstra på læg og så havde jeg bestemt jeg for første gang ville prøve at køre chins med ekstra vægt... hvilket jo gik rigtig godt... Jeg kørte ikke mig selv helt flad og kørte dem alle i korrekt stil... så vil tror der ku have været i hver fald 1 rep mere på alle sæt... Så næste torsdag øger jeg både rep og kilo :yahoo:

DB one arm row:

1 x 12 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 8 rep x 36 kg

DB pronerede incline shrugs:

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 10 min

20 min intervel/cardio på ArcTraineren:

- 2 min opvarmning

- 15 min intervaltræning (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

- 3 min nedkøling

~ 324 kcal

Også her var der fuld skrald på... Hvilket også kan ses på den beregnede forbrænding.. den plejer at ligge på omkring de 300 kcal, så lidt ekstra har jeg da lavet...

Aftentræning:

57 min PW fra kl. 19.40

Rigtig god dag.... En ren fornøjelse at være på diæt når dagen går som den idag :wub:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lækre chins du fik trukket i land der Nita..! Og du klager over at styrken ikke er der..? :nonono::tongue:

Mange tak Anders - jeg er også selv meget tilfreds med mine chins - total ynglinøvelse :bigsmile:

Jeg har også været noget afkræftet efter DM, men igår var der pludelig igen kræfter at tage af... Så jeg håber det er tegn på at "bivirkningerne" fra DM er væk og jeg nu kun skal bøvle med den normale diættræthed :4thumbup:

Kram Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Mange tak Anders - jeg er også selv meget tilfreds med mine chins - total ynglinøvelse :bigsmile:

Jeg har også været noget afkræftet efter DM, men igår var der pludelig igen kræfter at tage af... Så jeg håber det er tegn på at "bivirkningerne" fra DM er væk og jeg nu kun skal bøvle med den normale diættræthed :4thumbup:

Kram Nita

Det håber jeg også for dig..! Motivationen bliver jo desværre ikke bedre af at styrken er i bund... Så bliv du bare ved! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 21. uges diæt

Kosten i denne uge:

- 1 dag med ca. 1600 kcal

- 4 dage med ca. 1500 kcal

- 2 dage med ca. 1400 kcal

Vægten siger: 55,6 kg --> 55,6 kg = 0 kg (total -7,6 kg)

Det laveste jeg vejede før DM var 55,1 kg, samme vægt var jeg nede på i onsdags og glædede mig derfor meget til at komme under den grænse.. Men så gik vægten dælme op igen :blink: Hvilket nok skyldes en kombination af væske i kroppen (muligvis fordi jeg er ved at blive lidt små forkølet) og lidt let forstoppelse (har jeg altid de første uger af en diæt)... !!

Om ikke andet, så havde jeg tabt 500g i onsdags, så selvom man ikke kan se noget reelt vægttab på vægten i denne uge, så er det tydeligt at se der sker noget i spejlet og jeg har også fået en del kommentar i OBBC, specielt mine hofter er skrumpet.. Så jeg kan vist kun være godt tilfreds med ugens resultat og fortsætter i samme stil næste uge.. !! Ser vægten lidt an over weekeden, så jeg kan seom jeg kan tillade mig at blive på 1500/1600 kcal eller jeg skal begynde at skære lidt mere i det i slutningen af ugen..

Ugeopdatering:

PW: 15 timer 5 min --> 98 km

Cardio: 1 time 35 min

Styrketræning: 7 timer 15 min

Total: 23 time 55 min

Dælme godt nok monster meget cardio... små 18 timei alt :blink: Min km opdatering er ik så høj, men det skyldes jeg har sat min hastighed ned.. da mængden af træning påvirker min hastighed... Det dog stadigvæk lige så hårdt :laugh:

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 1454 km :yo:

Generelt en uge med god overskud, godt humør og en stabil psyke... !! Håber næste uge bliver lige så godt :bigsmile:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Til dem der ikke ser med i Isis tråden, kan jeg oplyse at jeg har fundet et link til en side hvor man kan bestille mange forskellig typer af slik med samme kalorie indhold som i Isis's, hvilket vil sige ikke mindre end 25 kcal pr. 100g, hvor der i normale bolcher er omkring 400 kcal pr. 100g.

Som eksempelvis dem på billedet

9.jpg11.jpg

Tjek hjemmesiden hvis I vil se billeder af alle de andre typer man kan få..

http://www.jyde-drops.dk/default.asp?ID=121

De forhandles kun i få butikker, men kan heldigvis bestilles online:

http://www.nordisk-handelshus.dk/?gclid=CO...CFRkxZwodlS7Hsw

Måske der er andre end mig der kan have glæde af denne information, de to slag jeg indtil nu har smagt, smager ganske udemærket... :4mewantfood:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Til dem der ikke ser med i Isis tråden, kan jeg oplyse at jeg har fundet et link til en side hvor man kan bestille mange forskellig typer af slik med samme kalorie indhold som i Isis's, hvilket vil sige ikke mindre end 25 kcal pr. 100g, hvor der i normale bolcher er omkring 400 kcal pr. 100g.

Som eksempelvis dem på billedet

9.jpg11.jpg

Tjek hjemmesiden hvis I vil se billeder af alle de andre typer man kan få..

http://www.jyde-drops.dk/default.asp?ID=121

De forhandles kun i få butikker, men kan heldigvis bestilles online:

http://www.nordisk-handelshus.dk/?gclid=CO...CFRkxZwodlS7Hsw

Måske der er andre end mig der kan have glæde af denne information, de to slag jeg indtil nu har smagt, smager ganske udemærket... :4mewantfood:

//Anita

Bonus links,Takker!!! :bigsmile: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 12/10-07

Jeg vågnede før uret i morges.. og da jeg både var frisk og ved at tisse i bukserne kunne jeg lige så godt stå op og komme igang.. Alt i alt kom jeg ½ time før på job, hvilket gav mig mulighed for at køre før hjem og jeg har derfor har lidt ekstra tid at løbe på i eftermiddag :bigsmile:

Morgentræning:

61 min PW fra kl. 4.40 :sleeping:

Eftermiddagstræning:

Dagens omgang bød på skulder, bryst og læg.... !! Der var ik så mange i OBBC, så jeg kunne gå og passe mig selv, hvilket også lige passede til mit humør...

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

DB skrå UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB siddende lateral raise: (Ny øvelse)

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Maskin flyes:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Seated calfraise:

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

+5 kg i læg øvelsen...

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Supersættet med:

Maskin lateral raise:

1 x 12 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib

1 x 8 rep x 50 Ib

Styrketræningstid: 1 time 10 min

Super træning, hvor jeg igen havde godt med overskud... Jeg nåede også at kører 1 øvelse mere end jeg har på programmet og så endda på 70 minutter.. jeg forstår stadigvæk ikke helt hvordan je ghar nået det hele på så kort tid :blink: men intensiteten var også 120% i top og ingen snak overhoved.. hvilket nok er forklaringen :laugh:

20 min intervaltræning på ArcTrainer:

- 2 min opvarmning

- 15 min interval (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

- 3 min nedkøling

~ 308 kcal

Aftentræning:

57 min PW fra kl. 21.10

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13/10-07

Mine forældre, søster og en af hendes veninder er rejst til Rhodos idag... Kæft hvor er jeg misundelig over jeg ik er med :crybaby: Men men men... så prøver jeg bare at tænke på der kun er 3½ uge til vi rejser til NY :firebounce:

Jeg valgte at efterfølge sidste weekends succes, med at droppe min lørdags morgen-PW til fordel for at få udhvilket og have friske ben til min bentræning.. Hvor der så skrues ekstra op for cardio/pw efter bentræningen.. !!

Eftermiddagstræning:

Jeg må indrømme dagens tur til OBBC nærmest blev en udflugt som både bestod af styrketræning, cardio, spisning af medbrag med og social snakkeri.. !! Jeg har os givet mig selv log til at lørdag må være en hygge dag, hvor jeg tager mig lidt ekstra tid til tingene (dog ik så meget som idag)..

Rall var på gæstetræning i OBBC, rigtig hyggeligt at få sludret lidt med ham igen :bigsmile: og ellers var det ben og triceps der var på programmet... !!

Leg extension:

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 161 kg

1 x 15 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 211 kg

1 x 10 rep x 236 kg

1 x 8 rep x 246 kg

Jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har kørt så tungt under min diæt... så det giver pote at jeg giver mine ben ro inden og i stedet øger mit cardio bagefter... !!

1 bens leg extension:

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 12 rep x 25 Ib

1 x 10 rep x 30 Ib

1 x 10 rep x 35 Ib

1 x 8 rep x 40 Ib

Supersættet med:

Dips:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

Supersættet med:

Arm extension:

1 x 12 rep x 37,5 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 12 rep x 37,5 kg

Kabel triceps push-down:

1 x 12 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

Træningstid: 1 time 25 min

Den samlede træningstid var 2 timer 10 min, men trækker jeg de ca. 45 min snakkeri fra varede træningen 1 time 25 min..

En rigtig god omgang, hvor jeg fik passede pause imellem mine bensæt, som er ret så uoverskuelige under diæten.. og jeg fik samtidig stillet min sociae snakkelyst, som er lidt stor når jeg har diætweekender, hvor jeg ik rigtig ser nogle mennesker ud over mig selv pga træningen snupper en stor del af tiden og overskudet..

Efter kroppen havde fået lidt protein/kulhydrater og en lille pause gik jeg op og tog mit eftermiddagscardio.. !!

Cardio fra kl. 16.15:

25 min på ArcTraineren ~316 kcal

25 min på Drømmemaskine aka Octane ~330 kcal

15 min PW

Efter Octane gik jeg ned og fik lidt mere mad.. og da jeg havde et erne i byen (bland-selv-slik til min spisepause), blev det til 15 min PW inden jeg kørte hjem..

Aftentræning:

58 min PW fra kl. 20.40

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14/10-07

Min styrketræningsfridag har jeg brugt på at få vasket tøj, lavet 3 kg kødret, vasket op, sovet eftermiddagslur og i det hele taget slappet af... !!! derudpver har jeg selvfølgelig også fået klaret mine 3 x PW :walking:

Morgentræning:

57 min PW fra kl. 10.00

Eftermiddagstræning:

57 min PW fra kl. 14.00

Aftentræning:

56 min PW fra kl. 17.15

Jeg har i denne weekend fået styr på hvad jeg egentlig skal foretage mig på scenen i NY, så jeg ved hvad jeg skal have øvet mig på :innocent: Jeg regnet med at gå igang med at øve posering fra imorgen.. !!

Jeg er også så småt begyndt at kigge på min udtømningsplan, så jeg ik skal tænke så meget over det de sidste uger... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share