Hvad vil i være bedst til?


Onkel Troels
 Share

  

103 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Bænkpres - Fordi det er altid sjovt, at hver gang der starter en diskussion om " Hvad kan du ta i bænkpres???" Så kan man altid ta mest, og får altid respekt i centret! Lige meget hvad!!!BASTA!!!

Dødløft er helt klart en fed øvelse, men det er de færeste folk der kender den, det samme med squat.

Bænkpres er den øvelse der fremmer mest respekt blandt mennesker.

Link to comment
Share on other sites

Den med respekt og bænkpres holder ikke helt. Hvis man søger respekt blandt den sædvanlige træningshoveder er det måske sandt nok. Søger man den derimod blandt styrkeløftere er det måske en anden snak. Jeg vil heller have et anerkendende nik fra en strykeløftere end et fra fjedertypen.

Måske skal det siges at jeg ikke selv har stemt, da jeg ikke kan vælge....

Link to comment
Share on other sites

har stemt dødløft - den er først for nyligt kommet ind i mit univers og den er meget velkommen. Føler mig stærk på en helt anderledes måde - har stadig svært ved at tro på det, når stangen flytter sig.

...desuden er jeg endnu lidt frygtsom overfor squat og bænkpres har min spasserskulder ligesom ødelagt glæden ved!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kastet min kærlighed på alle 3 løft :wub:

I vilkårlig rækkefølge:

Dødløft: Der er intet som at samle 1/10 ton op fra jorden :)

Bænkpres: Der er intet som at få en flok popdrenge til at gå tudende hjem (sorry) :devil:

Squat: Der er intet som en god udfordring, som man ikke kommer sovende til :cussing:

Jah, jeg har altså ikke stemt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dødløft er ren ondskab, og dejlig ukompliceret. Det er ren råstyrke, og hvis man skulle måle styrke med 1 øvelse ville det være dødløft der ville blive brugt til det formål.

squat har tidligere været min favorit øvelse, men efter mine knæskader(ikke pga squat), er den røget ned på tredjepladsen

bænkpress er øvelsen som mange måler styrke i. Folk spørger altid hvad man kan bænke.

derfor er det dødløft og bænkpress jeg synes er fedest, nok mest dødløft.

Link to comment
Share on other sites

1. Squat ,fordi jeg ikke er ret stærk i den

2. Dødløft, fordi det er den SEJESTE øvelse af dem alle, som der blev sagt tidligere.... der er SÅ fedt når alle pop/bryst-biceps-drengene kigger og kigger ;)

3. Bænkpres som jeg ikke er blevet meget bedre til....

Hvis det ikke var fordi jeg MEGET gerne ville blive ALLROUND bedre til squat, så havde jeg valgt DØDLØFT :smilerock::smilerock: :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

2. Dødløft, fordi det er den SEJESTE øvelse af dem alle, som der blev sagt tidligere.... der er SÅ fedt når alle pop/bryst-biceps-drengene kigger og kigger ;)

Hæhæhæhæ. Selvom jeg er begynder og derfor ikke tager så meget, så er det helt rigtigt, at de andre i centeret kigger meget underligt på en, når man står og dødløfter. :D

Faktisk har jeg kun set en !!!!!!!!! på centeret, der laver træning med frie vægte - og det kun øvlsen bent over rowing. :blink:

Så umiddelbart tror jeg, jeg går under betegnelsen "centerets klovn", idet jeg laver "mærkelige", "svære" øvelser, og så med så lidt på stængerne :lol: Nå, dem om det. :D

Link to comment
Share on other sites

Uha - rettelse :D Selvfølgelig trænes der også normale bænkpres og andre søsterøvelser til denne. Og dumb bells bruges der selvfølgelig også til biceps og skuldre.

Men altså squat, dødløft og de resterende store flerledsøvelser er ikke set dernede :( :unsure::blink: :huh: ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom til at stemme på bænk da pollen kom. Men nu er jeg steget meget i dødløft og det er helt klart blevet favorit. Man får næsten lyst til at maxe hvergang fordi det er så dejligt at smække alle de skiver på :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share