Mr. Olympia 2007.


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Jeg tror at Ronnie har et reelt potentiale for at vinde, jf. de nye billeder, hvor han har fået nogle af de dele der laggede lidt på plads. Dog tror jeg det er 95% usandsynligt at Jay kommer til the O i en form der ikke er ON. Så det bliver ikke nemt for Ronnie at vinde.. hvis han overhovedet gør det

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 373
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 weeks out.

I just got off the phone with Jay and he asked me to post these 2 pics from yesterday, Sunday Sept 9th, 2007. They were taken during the filming of Jay's segment of the new 2007 Battle for the Olympia. Jay weighted 287 at 11:30am and pretty much just has the water to lose at this point. He's happy, confident and just waiting the show.

These pics will ONLY be posted here at Flexonline, let's see how long it takes for the rest of the internet world to catch on!

Enjoy!

Max.

IMG_1289_wm.jpg

JAYFRONTDBLBIS_wm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Han så lige så godt ud 2 uger ude sidste år, med striations og veins og det hele! Ja højre ben og arm er mindre end venstre, men ronnies symmetriproblemer er desværre større.....

De her er sikkert nogle af de 2 weeks out billeder :smile: Han blev syg lige efter billederne blev taget, og tabte en del kg på det.

post-680-1189505948_thumb.jpg

post-680-1189505956_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja det er da helt vildt med Jay's asymmetri.

Det bliver ikke just mindre fra år til år.

Synes bestemt ikke det bliver værre fra år til år.

Der er 1½" forskel på højre og venstre ben.

Der ud over er han hverken den første Mr. Olympia som har haft størrelses forskel på musklerne (se bare Sergio Oliva), og sikkert ikke den sidste.

Link to comment
Share on other sites

Freaky fysik, men syntes slet ikke den er oppe i de andres liga, heller ikke hvad angår proportioner.

Kan du ikke uddybe? Jeg kan sommetider ikke spotte de forcer/svagheder de enkelte har i forhold til andre, så hvis nogen kan fortælle mig hvorfor Wolfe ikke skulle placere sig lige så højt som eksempelvis Cutler og/eller Coleman, så må I gerne lige forklare. :smile:

For umiddelbart synes jeg jo han ser ganske fornuftig ud. Han er jo kæmpestor. Men der er sikkert noget symmetri og proportioner jeg ikke kan se, førend nogen gør mig opmærksom på det. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hans torso er for lang ifht. benene. Hans lats hæfter alt for højt. Hans arme er kæmpe store, men linjerne "flyder" ikke ordentligt. Han mangler nok også en smule haser og læg. Og så har han ikke tykkelsen i ryggen der skal til for at være med i toppen. Han ender nok nederst i top 10.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share