Tour de France 2007


Squatfather
 Share

Hvem vinder trøjerne i årets Tour?  

135 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 663
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Leipheimer kører den bedste tid af de tre, vil jeg gætte på, men om det er nok til at avancere, evt. helt op til toppen af podiet.. det er svært at sige.
Langt fra. Jeg havde heller ikke regnet med Cancellara til dagens enkeltstart. Så tror jeg fortsat mere på Leipheimer og Evans. De har så meget at køre for, og ruten ligger godt til dem. De banker klassetider af.

Hvad sagde jeg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så kan man jo gætte på hvad han vil fortælle..

Mit gæt vil være noget med, at det er hans navn, som figurerer i O.P. og at der har været bestilt præparater til ham (cortison m.m.), men at han aldrig har brugt dem..!

Jeg gætter på, at det var noget astmamedicin til hans hund. Eller også var det en rygmarvsprøve fra hans ufødte tvillingebror. Måske endda konens urin? Hvem ved. Fantasterne før ham har sat en så vanvittig præcedens, at uanset hvad han siger, kan man ikke andet end ryste på hovedet og tænke "Hvem i alverden tror han, han narrer?" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nu er contador også spanier, hvorvidt det ændrer noget skal jeg dog ikke kunne sige noget om. men jeg har nu også svært ved at forestille mig at han indrømmer noget, hvis han da har noget at indrømme... vi må jo huske på at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist og det er nok også det pressemødet vil handle om...

Link to comment
Share on other sites

Det åbner jo op for Bruyneel´s skifte til Rabobank som der har været rygter om i de seneste dage. I så fald vil han jo blive genforenet med sine gamle holdkammerater fra netop Rabobank, sportsdirektørene Dekker og Breukink.

Desuden bliver der mange intressante emner frie på markedet. Hincapie rygtes til T-Mobile. Lotto, Quick Step, Rabobank og CSC skulle alle være intresseret i Stijn Devolder. Devolder er nok en af feltets mest komplete ryttere. Manden er super på ITT, god i bjergene og samtidig en stærk rytter på brostenene. Og hvor skal Leipheimer, Contador og det slovenske supertalent Brajkovic hen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share