Tour de France 2007


Squatfather
 Share

Hvem vinder trøjerne i årets Tour?  

135 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 663
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Too bad for KK. Han missede slutningen med et minut...

Haha... ja, det ville jeg have gjort hvis alt gik efter reglerne. Men jeg blev sgu bare siddende i kantinen, og blev naturligvis mødt med skumle øjne da jeg kom ned. For at komme for sent tilbage efter sine pauser koster Haribo, eftersom Haribo betyder undskyld på et slagteri. Men den udgift var indfaktureret da jeg helt med vilje bare blev siddende, for jeg skulle egentlig have forladt fjernsynet da MR havde 1,4 km. tilbage, meeeen... c'mon! :shades: Så jeg fik skam afgørelsen af TdF'07 med, og hvilken herlig afgørelse. Contador og Levi var bare færdige. De havde brugt for meget af krudtet på de små angreb der skulle sætte Evans. MR kørte jo perfekt. Det kunne knapt blive bedre. :smile:

Og så må jeg en smut i Netto i morgen efter et par store poser MatadorMix. Det var prisen for at få klimaks med i år. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Havde han rykket 1 km før, så ville der ingen grund havde været til at køre enkeltstart. Nu ventede han til 800 m før mål og så skal vi trods alt køre en ITT for at den er sikker.

Nu var der jo ikke tale om et decideret ryk fra Rasmussen. Nærmere at Contador sled sig sig selv op i sine forsøg på, at rykke sig fri og derefter bare ikke formåede at holde hjul.

Men en fed etape som blev set hos Klaus Jensen, hvor der var tændt op i grillen. Oplevelsen blev absolut ikke dårligere af, at der under hele etapen blev kørt kød, kartofelesalat og cola ind i rå mængder. Flot etape af Sastre som kørte sin chance. Jeg forstod bare aldrig, hvorfor Soler og Mayo ikke lagde mere arbejde i udbrudet.

Link to comment
Share on other sites

Nogen der ved hvor og om man kan downloade dagens etape?? (tv2s kommentatorer, tak - de internationale ligger på torrent trackers)...

Der er vel ikke nogen af jer der tilfældigvis rippede etapen??

Missede de sidste 8 km mod toppen da min egen spinningtime skulle igang :( :( :(

DAMMIT

Link to comment
Share on other sites

SE: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=40256

Rasmussen er ude af turen!

http://www.lequipe.fr/

The Rabobank team decided Wednesday evening to withdraw Outer Loop immediately the Dane Michael Rasmussen. Blamed to have missed several unexpected controls before the beginning of the test, it had consolidated its yellow jersey the very same day by gaining the 16th stage with the Collar of Aubisque. The Yellow jersey should return in Alberto Contador. The Turn of France is more than ever in chaos

Contador i gul - cykelsporten i ruiner!

Link to comment
Share on other sites

Flere internationale nyhedsbureauer kører historien uden dog endnu at kunne forklare baggrunden.

Af samme grund vides det derfor ikke, om det opsigtsvækkende træk har noget at gøre med onsdagens udtalelser fra italienske Davide Cassani.

Over for DR erklærede den tidligere rytter, at han har set Michael Rasmussen træne i bjergkæden Dolomitterne i midten af juni, da danskeren ellers hævder at have været i Mexico.

Ifølge forlydenderne er Rabobank nu også trukket ud af løbet.

HAN ER BARE FOR DUM!

Link to comment
Share on other sites

Flere internationale nyhedsbureauer kører historien uden dog endnu at kunne forklare baggrunden.

Af samme grund vides det derfor ikke, om det opsigtsvækkende træk har noget at gøre med onsdagens udtalelser fra italienske Davide Cassani.

Over for DR erklærede den tidligere rytter, at han har set Michael Rasmussen træne i bjergkæden Dolomitterne i midten af juni, da danskeren ellers hævder at have været i Mexico.

Ifølge forlydenderne er Rabobank nu også trukket ud af løbet.

HAN ER BARE FOR DUM!

Hvem er "han"? Journalisten eller MR?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ærligt talt ved at være pissetræt af den her lortetour. Det startede underholdende, men er siden gået hen og blevet en ren farce. Jeg ved ikke længere hvad jeg skal tro om MR, og alle hans udtalelser minder mere eller mindre om Løgnen fra Herning.

Link to comment
Share on other sites

Nu videre til dagens etape... mon ikke sprinterne vil göre sit for at få feltet samlet hjem... så det kommer til at ligge mellem Boonen, Hushovd og Hunter. Samtidig er der nok nogler optimister som forsöger sig langt udefra (Voigt, Moreau... m. flere)

Jeg har fået nok af kyllinger og lignende.... lad os se noget cykellöb!

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det bliver et udbrud der kan holde hjem...

noget andet er at enkeltstarten kan blive ulidelig spændende... Kan Leipheimer (Revisor rytteren) kører sig i gult med en kanon enkeltstart?

den skal hvis väre mere end kanon, for det förste skal han väre 6 min. hurtigere en contador (som slog ham med 20 sek. på i förste ITT) og for det andet så skal Evans da gå helt i stå. Personligt tror jeg på Evans som tour vinder :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det bliver et udbrud der kan holde hjem...

noget andet er at enkeltstarten kan blive ulidelig spændende... Kan Leipheimer (Revisor rytteren) kører sig i gult med en kanon enkeltstart?

Jeg tror ligesom Garrish langt mere på Evans. Evans er 56 sekunder foran Leipheimer, og slog samme med Leipheimer med 1.24 på første enkelstart, så Leipheimer regner jeg for at være ude af kampen.

Kampen kommer til at stå mellem Evans og Contador, og den bliver formentligt rigtigt tæt. Contador har 1.53 til Evans lige nu. Evans blev nr. 2 på den første enkelstart, kun slået af Vino der nu er ude. Evans tog der 1.04 til Contador.

Jeg tror på Evans vinder enkelstarten og Touren.

Link to comment
Share on other sites

den skal hvis väre mere end kanon, for det förste skal han väre 6 min. hurtigere en contador (som slog ham med 20 sek. på i förste ITT) og for det andet så skal Evans da gå helt i stå. Personligt tror jeg på Evans som tour vinder :superman:

Han skal nu kun slå Contador med små tre minutter :wink:

Leipheimer kører den bedste tid af de tre, vil jeg gætte på, men om det er nok til at avancere, evt. helt op til toppen af podiet.. det er svært at sige.

Link to comment
Share on other sites

Løbet har da mistet al formål hvis en mand som Evans kan vinde :crazy:

Han har intet vist, skabt i løbet eller præsteret på egen hånd udover at sidde på hjul

og blive smidt af på alle de afgørende slutninger.

Desuden var hans udtalelser om Rasmussen i går da rystende, kæft en stodder... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Løbet har da mistet al formål hvis en mand som Evans kan vinde :crazy:

Han har intet vist, skabt i løbet eller præsteret på egen hånd udover at sidde på hjul

og blive smidt af på alle de afgørende slutninger.

Evans har da kørt et fantastisk Tour de France for en rytter med hans kompetencer. Han skal vinde sin tid i forhold til de rendyrkede bjergryttere på ITT og begrænse sit tab til dem bedst muligt i bjergene. Iøvrigt så vi Evans angribe i alperne.

Desuden var hans udtalelser om Rasmussen i går da rystende, kæft en stodder... :sneaky2:

Hvad er det ved Evans udtalelser du finder så rystende? Det mest rystende ved dette Tour de France er sgu Rasmussen himmelråbende stupide omgang med dopingregelmentet.

Link to comment
Share on other sites

Evans har da kørt et fantastisk Tour de France for en rytter med hans kompetencer. Han skal vinde sin tid i forhold til de rendyrkede bjergryttere på ITT og begrænse sit tab til dem bedst muligt i bjergene. Iøvrigt så vi Evans angribe i alperne.

Hvad er det ved Evans udtalelser du finder så rystende? Det mest rystende ved dette Tour de France er sgu Rasmussen himmelråbende stupide omgang med dopingregelmentet.

Jeg synes ærlig talt manden har kørt et røvkedeligt løb...

Det er muligt det er effektivt, men så hellere se en krådtet Rasmussen vinde som i det mindste

prøver at være med til at skabe løbet fremfor at fedt-køre i 3 uger og hive det hele i hus

på en enkeltstart...

Ang. hans kommentar i går, så skal man da lede længe efter en så selvglad og arrogant idiot,

når han direkte står og beskylder Rasmussen for at have været dopet siden 1999, hvilket Evans

så baserer på at det var dér Rasmussen begyndte at slå Evans selv...

Desuden er det da usmageligt at komme med sådan en beskyldning dagen efter manden er blevet

smidt ud, i stedet for at have nosser nok til at sige det tidligere i løbet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ærlig talt manden har kørt et røvkedeligt løb...

Det er muligt det er effektivt, men så hellere se en krådtet Rasmussen vinde som i det mindste

prøver at være med til at skabe løbet fremfor at fedt-køre i 3 uger og hive det hele i hus

på en enkeltstart...

Ang. hans kommentar i går, så skal man da lede længe efter en så selvglad og arrogant idiot,

når han direkte står og beskylder Rasmussen for at have været dopet siden 1999, hvilket Evans

så baserer på at det var dér Rasmussen begyndte at slå Evans selv...

Desuden er det da usmageligt at komme med sådan en beskyldning dagen efter manden er blevet

smidt ud, i stedet for at have nosser nok til at sige det tidligere i løbet...

Det der var nogenlunde det samme jeg tänkte da jeg hörte hvad Evans havde udtalt. Hvilken logik... Nu köre han hurtigere end mig.... så er han helt sikkert dopet :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu også, at Evans kunne have valgt at være mere diplomatisk end han var. En ting, er at Rasmussen selv har bragt sig i fedtefadet ved ikke at have styr på sine ting. Men Evans antydede jo, at Rasmussens sejr i 1999 og hans formtop omkring TdF hvert år havde noget med doping at gøre.

Evans samarbejder i øvrigt med Michele Ferrari. Selvom der fortsat ikke er domfældende beviser mod Ferrari - og Ferrari uden tvivl ER en kapacitet på onrådet - ville jeg som rytter, hvis jeg ønskede et rent image, nu tænke mig om to gange. Med samme ret kunne man hermed antyde, at Evans fik mere end træningshælp fra den italienske læge, og hvor er vi så henne?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share