Fisk & Fitness 2073-2074.........................


Guest Slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Navn: Keld Erland Sørensen

Aldre: 36 år

Højde: 182 cm

Vægt: konkurence 92 kg / 0ff 105-110kg

Træning Centre: Fitnessworld

Resultater: To Ironman (bedste tid 10t.39min)

Marathon(bedste tid 3t og 54 sekunder)

10 km (bedste tid 37 min)

5 km (bedste tid 17 min)

Fitnessresultater: 14 plads fitnesscup 2005 og 2006 og en 7 plads DM 2006 samt En 10 plads DM 2007

ALLE RESULTATER ER LAVET VED NATURLIG SUNDT KOST/TRÆNING

Mål med træningen er at opretholde en god fysik til jeg bliver 118 år :laugh:

Målet er at forbedre min form både i styrken og kondition. Satser på DM i 2009.......Men størtse mål er Mr fitness :tongue:

Men næste mål bliver DM den 23/9 hvor jeg håber på forbedringer i to/tre af de fire runder :strat::strat:

Har dog været lidt forfulgt af skader her det sidste månedet :nonono:

Men ingen vej tilbage :tongue:

Har smidt 21 kg frem mod dette års DM :4thumbup: Og lidt masse er det også kommet på bamsen :nahnah::nahnah:

Er karpefiskerfisker og har mellem 40-50 overnatninger om året. Mit mål er at slå Danmarks rekorden for skæl/spejlkarpe.

Rekord skælkarper 12.6 kg

Rekord spejlkarpe 16.1 kg

Gedde 10,95 kg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Dagens træning :bigsmile:

Alt bevægelse med benene er slut da skaden i baglåret har sat en stopper for det :crazy: Så gemmer kræfter til Søndag :tongue: Hvor romaskinen skal rykkes i 1.000.000.000.000.000 stykker :laugh::laugh: Med smerte eller ikke :4band: :4band: :4band:

Triceps og mavsen står for tur :superman: Går over til full body onsdag :violin::violin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Keld..

Så fik du også en log igen.. det hjælper altid på motivationen når man ved andre følger med.. :cool:

Må sige du har opnået meget både med marathon og ironman og så også med din 4 konkurance inde for fitness.. :superman:

Men held og lykke med på lørdag, det bliver rart at nå sit mål, og kan begynde at æde igen.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Keld..

Så fik du også en log igen.. det hjælper altid på motivationen når man ved andre følger med.. :cool:

Må sige du har opnået meget både med marathon og ironman og så også med din 4 konkurance inde for fitness.. :superman:

Men held og lykke med på lørdag, det bliver rart at nå sit mål, og kan begynde at æde igen.. :4mewantfood:

:4eat::4eat::4eat::4eat::4eat:

post-16043-1190027165.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så kommer der lidt forsinket opdate :nonono::laugh:

Træningen mandag/tirsdag har bestået af følgende: Trænede triceps og bryst og lidt mavse i mandags :wink: Da jeg som tidligere nævnt går over til full body idag onsdag, og ville give min triceps lidt mere hvile :4thumbup: Da den jo skal være frisk til lidt dips søndag :4smartass:

Valgte så at køre lidt ryg som biceps tirsdag :cool: Samt fire skuldreøvelser :showoff:

Men min albue skade var ikke tilfreds med den belastning :4crutches::4crutches:

Albue var dobbelt så stor som den anden idag :unhappy: Men ringer lige til lægen, og ser om han kan tappe lidt væske ud :4thumbup: Håber at han vil !! Da jeg sku´ikke vil på scenen med den elefant arm/albue :raisebrow:

Men Lige meget hvad så er der jo kun FIRE dage igen :superman:

Glæder mig som en lille dreng som skal begynde i første klasse :laugh::laugh: Men skønt at "udløsningen" snart sker :alright:

Igår trænede jeg fitnessworld i Odense :smile: Ret fedt centre :w00t: Og bagefter var jeg på shoppen i det det dejlige vejr vi havde igår :yahoo:

Fik så en lang forklaring på hvorfor priserne på proteinpulver stiger helt vildt :unhappy: Træls hvis det bliver 100% som han snakkede om :nonono:

Især når man som jeg drikker 4 kg pr månedet :4drunk:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Torsdag puha endnu en langgggggggggggg dag med drikkeri :4drunk: Fik igår kørt otte liter ned :4thumbup: Og idag står den på 10 liter vand bøvs bøvs....... :crazy:

Har stærkt overvejet at flytte en madras ud på Wcet da jeg næsten er mere derude end i stuen :laugh:

Har så idag fundet mit protansengetøj frem :strat::strat: Da tiden nærmer til at jeg skal være dejlig solbrændt :tongue: Elsker sku´den farve :wink: Og syntes sku nogen gange at det er uretfærdigt at min pigment ikke er til at være mørkebrun om sommeren :nonono: Men de sidste dage op til konkurence gør at man jo begynder at ligne en million :banana::banana:

Tror det bliver en lang hård dag med meget lidt kulhydrat :crazy_pilot: Men iaften er det jo sidste træningsdag inden Søndag :cool: Så må hellere rive de sidste reserver frem fra skabet :chopper:

Stod op kl 5.15 imorges for at få styr på min posering :superman: Syntes det begynder at se fornuftigt ud :yahoo::yahoo::yahoo:

Men bliver jo aldrig tilfreds alligevel.

Ellers står torsdage på hvile da jeg ikke gider/orker meget disse dage....Men satser på at mit ris imorgen samt kartofler nok skal få liv i den gamle krop :tongue:

Men idag står den på regnvejr og masse af vand :1356:

Har dog lige en aftale med min læge som skal kikke lidt på albuen :dry: Heldigvis er den knap så hævet som igår :bigsmile: Så skulle ikke volde de store problemer søndag :clap:

Køre idag full body på nær benene, som selvfølgelig får ro :devil: Køre 4 øvelser med 15-20 gentagelser :superman:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu står den på mad og drikke de næsten 24 timer :devil: Skal have drukket 16 L i dag :4drunk: :4drunk: :crazy:

OG NU KUN 44 TIMER TIL DET GÅR LØS I HERNING :4band: :4band: :4band: :4band: :4band: :4band:

Er i de dage træt af jeg ikke har trådløs netadgang :tongue: For ellers havde jeg sku´slået lejre på Wcet , med alt det pisseri :laugh:

Imorgen står den på fotografering og afslapning :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Sidste indlæg inde det går løs :devil:

Har været tæt på at droppe dette års DM :innocent: For det første har de taget Romaskinen ud i styrkerunden :nonono: Og ikke nok med det så har de igen kun Random test :crazy::crazy::crazy: Utroligt at de fortsætter med den politik :nonono:

Latterligt at de bliver ved med at kører den linje :mad: De sender jo de helt forkerte signaler til de unge med de signaler :unhappy:

Især når problemet er stigende :sneaky2:

Nogen må sidde med en MEGET dårlig smag i munden :mad:

Og den udmeldling man høre fra mange :dry: Er at det er iorden at tage noget :blush: For det gør de andre :unhappy:

Det er jo lige som at sige at jeg er dum, men de andre er dummere :mad: Du køre over for rødt, så må jeg også godt :4slap:

Håbede ellers folk arbejdede med at prøve at gøre den sport mere ren :wink:

Men istedet fortsætter de med den hjernedøde indstilling til hvad sport er :blink: spørg folk om de vil have deres egen børn til at drikke til at drikke af krudttønden.

Svaret er forhåbenligt NEJ :cool: Men frygter efterhånden at der findes flere og flere syge mennesker i år 2007, med en så dårlig samvittighed, som det er til at brække sig over :nonono:

Nå så kom jeg ud med dagens galde, og vil så bruge resten af mine kræfter på at gøre mig klar til imorgen :tongue: Og efter at have set de mange gode folk til indvejningen bliver konkurence mere en hård :smile:

Men prøver at samle ballerne :laugh: Også selv om chinsstativet er min værste fjenden :bowdown:

Som de vågne læsere kan se har jeg fået sukker til hovedet :laugh: Men lover at slutte mit skriveri inde det bliver mørkt :4thumbup: Da jeg skal have indtaget mine kartofler inden klokken 16 og vil jo ikke have krampe i armene inde Søndag :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så blev DM overstået :bigsmile:

En hård dag :smile: Men fedt at møde de andre "tosser" :cool:

Er nu gået i tænkeboksen hvad planer med konkurence bliver fremover ?? :blahblah:

Men som tidligere nævnt er det AF som tiltrækker mig, og tager et år mere :wink: Selv om der er kommer nye regler i forhold til Clascic BB :4signme: Det vil sige at man fremover må veje 10 kg mere end man er høj i cm(180cm - 90kg)

Men Mr fitness kunne også kommer på tale som sagt :bigsmile: Men der skal arbejdes mere på symetrien, så det bliver nok først i 2009 :4whistling:

Men NU skal der bare slappes af, :smilerock: selv om jeg ved inderst inde ved at det ikke kan lade sig gøre :nonono: Så skal den næste tid nydes i fulde drag :tongue:

Fiskestængerne skal nok have rystet spindevævet af :4thumbup: Og se at komme ud at sove i det fri, inde der kommer nattefrost :cold:

Og et et stort+ er at der ikke skal tælles kalorie de næste måneder :cool: Men mit mål er dog kun at tage 10 kg på her i vinter :violin:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ikke for noget Keld, men hvis du stiller dig på scenen på 90 kg vil du falde igennem på formen. 80 vil nok passe bedre - no offence...

Jeg tror jeg får svært ved at ramme 80 kg :nonono: Vejede 92 kg før udtømning med en fedt% på 7.1 iår :cool: Men vil jeg skal stille op i clascic en dag ?? Så bliver det først når jeg kan veje 90 kg ren på scenen :bigsmile: Er 181-182cm høj, så må med de nye regler veje op til 91-92 :superman:

Men inden længe vejer jeg over 100kg :4mewantfood: :tongue:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så blev det tirsdag :bigsmile: Morgen pw 6.15-7.15 :heartpump:

Har valgt at fortsætte min diæt(2800 kcl)

Kører godt nok lidt slik i mavsen :4eat: Men laver 1 1/2 - 2 t Cardio om dagen :devil: Så håber at holde vægten en fjorten dage endnu :wink: Har nemlig et project som jeg skal have opfyldt inde længe :superman:

Eller står tirsdagen på arbejde :crazy::innocent: Føler mig sku lidt smadret efter weekenden, men tager en fridag fra styrketræningen onsdag :cool:

Løb en 5km igår i centre på løbebåndet :dropjaw: Ville bare lige mærke hjertet , og holde kondition ved lige :4whistling: Og lækkert at få pulsen derop hvor man næsten spytter blod :laugh:

Dagens største fristelse bliver nok at undgå denne dejlige pose :banana::banana: Men for den opmærksomme læser sikkert har set :4thumbup: Så er det Cola Zero til et kilo slik :tongue:

post-16043-1190712279_thumb.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld, hyggeligt lige at få hilst på dig til DM, pas nu på med alt det slik :bigsmile: det er sku for hårdt at smide de overflødige kilo igen..

bedste hilsner og tak for i år

René nr. 54

Hej Rene :bigsmile:

Ja det er jo altid fedt at nå/indfri sine mål :superman: Og vil dig helt ret i at det er hårdt at skulle smide alt for mange kilo :cool: Mit mål er også "kun" at tage 10-12 kg på her i Vinter :4thumbup: Men slik er jo ikke det værste man kan proppe i hovedet :innocent:

Håber at vi ses på scenen igen næste år :strat:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hej Keld , synes lige jeg vil komme med nogle rare ord til dig, det synes jeg du fortjener!!!

Dejligt at se dig på scenen i søndags! Flot at du gang på gang har viljestyrke og disciplin til at smide så mange kilo! Og vælger du BB næste år, får du herfra rigtig meget held og lykke! Og der bliver helt sikkert heppet på dig fra tilskuerrækkerne :w00t: ! Glæder mig til at følge formen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld , synes lige jeg vil komme med nogle rare ord til dig, det synes jeg du fortjener!!!

Dejligt at se dig på scenen i søndags! Flot at du gang på gang har viljestyrke og disciplin til at smide så mange kilo! Og vælger du BB næste år, får du herfra rigtig meget held og lykke! Og der bliver helt sikkert heppet på dig fra tilskuerrækkerne :w00t: ! Glæder mig til at følge formen! :devil:

Tak for en hilsen man kan bruge til noget :bigsmile:

Ikke at jeg ikke kan tåle kritik :innocent: Men Cj skriver tre dage efter jeg har gjort alt hvad der stod i min magt for at stå på scenen sådan en gang mundlort , Har kæmpet og smidt 20 kg op til iår :bigsmile:Kan godt selv se at der er nogen der var længere ned i fedt% , men jeg har ikke kunne få den længere ned iår :dry:

Men jeg har kunne se mig selv i spejlet :wink: Og er tilfreds med min indsats.

Han skrev de samme ord i min tidligere logbog tidligere på året, men er træt af at høre hans udtalelser, især når man så hans egen form da han stillede op :nonono: Og at han brugte mere tid på at skide i bukserne/wcet backstage i Herning :nonono:

Ved ikke rigtigt med mine fremtidsplaner ? Ihvertfald bliver det ikke BB i 2008 :dumbbell_lift: Tror faktisk ikke at jeg nogensinde kommer til at stille op i BB :dry: Mangler meget masse til at jeg ville kunne være i den klasse :blush: Og iøvrigt vil jeg gerne kunne deltage i forskellige motionsløb/triathlonstævner fremover :tongue: Og kan tydeligt mærke at de ekstra kilo gør man man ikke ligefrem bliver hurtigere :crazy:

Kunne læse at din kæreste Rene igen giver den gas i AF i 2008 :4thumbup: Og han havde en flot debut, så fedt at han vil lægge de kræfter det kræver at stå der igen :superman:

Egentligt var det ikke menningen at jeg skulle være med iår :4whistling: Men havde brug for et pres til at tabe mig, da jeg skulle/skal opereres på tirsdag 2/10 :banana::banana::banana:

Glæder mig til at få det overstået , og finder så ud af hvad der skal ske i 2008 :4flex:

Men som før nævnt er mit mål max at tage 12 kg på i vinter :clap:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning :4thumbup:

Startede 6.10 med en time på spinningcyklen :heartpump: Puls 130-141

Fortsætter til mandag med træning 2 gange dagligt :bigsmile: Da der ryger lidt for meget slik i mavsen i øjeblikket :tongue: Har efterhånden spist/smagt samtlige proteinbarer som der er i centre :laugh:

Regner med at komme til at ligge stille cirka en uge efter operation :innocent: Men satser så på at ugen efter at kunne gå lange ture, endten i skoven eller løbebåndet icentre :wink:

Lægen har så sagt at jeg kan starte vægttræningen op efter 14 dage :cool: Men at der cirka skal gå et månedet før jeg igen må løfte tungt :lolabove::lolabove:

Men skal dog på Wc :laugh::laugh:

Ligge stille med vægttræningen iaften :4thumbup: Men snupper nok en 5 km på løbebåndet, og måske lidt mave trænning :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træningen har ligget stille idag søndag :dry:

Har fået mig en forkølelse :nonono: Og man kan ikke komme under kniven hvis man er syg :crazy: Så håber at de næste 48 timer bliver bedre :superman:

Fandt lige en foto fra indvejningen sidste fredag :bigsmile: Fuck jeg er tyk :laugh::laugh:

Ligger flere fotos end imorgen eller tirsdag :cool:

post-16043-1191156999_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share