Fisk & Fitness 2073-2074.........................


Guest Slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Det lyder som en god ide Keld. Man kan sige at selv om det er fitness, så er det næsten altid den mest hakkede der vinder! Og et par kilo lettere gør jo heller ikke chins og dips sværere :smile:

Jamen så må jeg jo bare være den mest hakkede :laugh:

Har hyret en træner til iår, da formen gerne skulle være psyko 2008 :devil::devil::devil:

Så gør mit bedste Jon :tongue:

Bliver også spændende at se dig i små "badebukser" i CBB....du har jo haft to års off-season :wink: Så du må jo snart være voldsom :cool:

Snakkes............... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Dagens trænning...

Har valgt at tage en endnu en fridag fra styrketrænning :dry: Har stadigvæk lidt smerter i venstre skuldre :mad: så det blev kun til 60 min cardio i centre 30 pw på løbebåndet, og så 30 min step :smile:

Men så kan jeg jo bruge tiden på at kikke på mine "børn"

altumflok2cf4.jpg

altumflokdd5.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

GODMORGEN :laugh::laugh::laugh:.......

Skuldren brokker sig stadigvæk på tredje uge :nonono: Så må nøjes med at træne arme og ben/mave 100%

iøjeblikket :hmmm: Dog har jeg valgt at køre bryst og ryg 85-90% af max,istedet for at holde helt

pause :moon: :4whip:

Prøver at få lavet så meget cardio så muligt :superman: Og det er sku`også nødvendigt da jeg æder alt for meget

sødt :tease:

Har idag fået mig en morgenvagt i centre :tongue: Så ingen morgen Cardio :violin: Men satser på at give ryggen smæk i iaften :4thumbup:

Men skal lige have ordnet armaturet på akvariet i eftermiddag :wink: Da det havde fået en løsforbindelse :crazy: så var nød til at købe reservedele til 450 kr :4pooh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tirsdages trænning :tongue:

Mine ben blev igen rykket i stykker :banana3: :banana: :banana3: :banana:

Kørte 19 set med 6-8 gentagelser og 7 øvelser :4whistling:

Ondagens trænning :devil:

Startede med PW i centre kl 7.00

En halv time på løbebåndet, efterfulgt af 30 min Crosstrainer :yahoo:

Træner iaften Ryg, håber at min skuldre holder til de mange kg bamsen løfter :superman: madplanen køre ikke 110% endnu, :nonono:

men satser på at stramme ballerne i april :innocent: Vil nemlig gerne under 100 kg inde den 1 maj :lolabove:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Onsdagen trænning :strat:

Startede i centre kl 7.00 med en time Cardio 20 min PW løbebånd 20min crosstrainer 20 min step :heartpump: gad sku´ikke ud i kulde her tilmorgen :tongue:

Og samtiddigt var der jo faldet en del sne igår :dropjaw: Og da jeg ikke er indehaver af snekæde til mine

løbesko :laugh: Valgte jeg varmen i selvskab med min Mp3er :yahoo::yahoo:

Aftens trænning kom til at bestå at 11 set biceps , fem øvelser og 10 gentagelser :yo:

Og da min skuldre uheldigvis stadigvæk brokker sig :nonono: Måtte jeg nøjes med en muskel gruppe :crazy_pilot: Men

snuppede så lige 30 min på Crosstrainer inde det varme vand kaldte på min svedige krop :rofl2::rofl2:

Disse fisk er kommet på min ønske liste :4thumbup: Har haft discusfisk før, men da mine Altum scalarer er meget nervøse :unhappy: Tror jeg det vil hjælpe dem med lidt selvskab i 720 literen.

discusan2.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

skadet..........FUCK livet er uretfærdig :devil::devil::devil::devil::devil:

Min skuldre brokker sig endnu :nonono: Så det bliver til lidt arme og ben :crazy: Og køre så lidt ryg også :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Disse skønne fisk har jeg indkøbt i tyskland igår :wub:

De kommer i mit tredje akvarie i stuen :tongue: Har nu sammelagt 954 liters vand at kikke på :blink: Håber at jeg kan få dem til at yngle på et tidspunkt :cool: Har købt fem ungfisk

Tilapia buttikoferitilapiabuttikoferi5kb7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Morgens træning 70 min pw :cooldance: fik lige hils på et par gæs med to små gule unger som nærmest lignede to dunklumper, :wub: ved en af de søer jeg runder på turen.

Så det må da være tegn på at foråret er lige om hjørnet :sun::yo:

Var ved læge igår og få undersøgt skuldren :blush: Og fik nogen imbrofren til ti dage :wink: har nu gået i cirka 40 dage med de problemer, så krydser finger for at de kan tage smerterne/ømheden.

Har trænet rimeligt de sidste par dage, igår blev det til en omgang ryg og biceps samt 25 min til slut på

crosstraineren :yahoo:

Kosten skal også til at strammmes lidt mere til igen :secret: så min lokale kiosk må nok se deres omsætning på slik og kager falde med 75% :laugh::laugh::laugh:

Fiskeriet er ikke rigtig kommet igang,så har ikke haft nogen overnatninger endnu :nonono: men alligevel lykkes det mig at få et myggestik forrige nat hjemme i min egen seng :dry: Det skyldes jo den milde vinter vi igen har

haft :thumb_down: Så må nok se frem til en sommer med masser af myg der forelsker i min krop igen :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ingen PW her til morgen :tongue: ville gerne være frisk til bentrænningen som jeg kørte her i formiddags :bigsmile: plus en omgang let skuldre, syntes allerede pillerne jeg startede på igår hjælper mig :wink:

Så humøret er sku´i top :strat::strat:

Skal arbejde iaften, så satser på at snuppe lidt Cardio inden jeg møder på job :music: har her til morgen fejret at jeg ikke har spist slik i 72 timer :laugh: det blev dog ikke fejret med chokolade snegle :4smartass: Men havde lidt ekstra sukker på min musli :violin: og så rykkede jeg lige en iskold Cola Zero ned samtidigt :4winkkiss:

Føler mig igen fuld motiveret frem mod DM, dog har jeg ikke kunne køre dips de sidste 30 dage :crazy: Men satser alle mine lommepenge på at jeg sidst i næste uge kan sparke lidt røv igen, da jeg gerne skulle over

35 stk iår :smilerock:

fjamsaz8.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Gårdagens trænning :w00t:

Lørdag blev min Cardio fri dag i denne uge :smile: Da dagen skulle bruges til afhentning af en flok nye fisk til akvariet, så det blev kun til en omgang pattøj fra morgen stunden :devil:

6 øvelser og 6-8 gentagelser og 15 set......

Har tydeligt kunne mærke at jeg har haft problemer med skuldre i trænningen idag, da jeg har måtte køre 60 til 70% de sidste tre uger...

Men er fortrøstningsfuld , efter smerter er aftaget meget de sidste fire dage :blahblah:

Burde nok havde valgt at køre let en uge eller to mere :4whip: men syntes bare ikke at jeg kunne lade være med at give gas i centret mere........... :tongue:

Kosten har den sidste uge kørt perfekt :violin: Ihvertfald har jeg intet slik eller kage spist :4thumbup: Men uge er selvfølgelig ikke slut endnu :laugh::laugh:

Sådan skulle mine nyindkøbte fisk komme til at se, når de engang bliver voksne.. :wink:

discusguardingeggsbr3.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Trænningen idag :4thumbup:

Blev nød til at droppe mit morgen cardio :nonono: Da jeg skulle have indfanget mine turkis Discus i det store

akvarie, sammen med en kammerat som kom allerede kl 7.00 :dry: ,de skal sættes i familiepleje et

halvt år :wub:

Så idag blev det til biceps samt lidt mavse :pumpin: og sluttede af med 5 km på løbebåndet :shades: tiden idag var ikke noget at skrive om :tongue: men holdte mig dog under 25 min :laugh::laugh:

Kosten køre helt perfekt, faktisk er jeg så positiv overrasket at jeg kan gå forbi bageren uden at tænke på chokolade snegle og kanelstænger :laugh::4smartass:

Imorgen står den på pattøj :wolverine::wolverine::wolverine:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

lidt info fra Superman :superman:

Igår trænede jeg ben fra morgenstunden :pumpin: 18 set og 3-10 gentagelser og 5 øvelser.trænede så lige triceps med 10 set fem øvelser og 10 gentagelser.

Valgte så at tager 2 timers Cardio om eftermiddagen :gal: Så mine ben var monstre smadret igår :crazy:

Men stod alligevel op 6.20 idag og tog min morgen cardio :banana::banana:

Idag blev jeg mødt af en lille bambi hjort på stien :wub: Den stod længe og kikkede på mig :bigsmile: Men da jeg var 20 meter fra den, vente den rundt og luntede tilbage i skoven.

Skal idenne uge prøve at sparer min skuldre en smule mere end jeg fik gjort i sidste uge :tongue: føler det går den rigtige vej med skaden, men er stadigvæk på de ibumetin, så må nøjes med lidt biceps og maven senere idag.

Er så endelig blevet færdig med indretningen af mit store balje. Fik lige skudt et par billeder af det igår :4smartass:

heltnytvw0.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Superman trænning idag :devil::superman::devil:

Da jeg har bestemt mig for at give min skuldre 8-10 dage totalt ro :sneaky2: Kan ikke slippe af med den ømhed jeg har gået med i alt for langtid :nonono:

Så træner kun mave/arme/ben i denne uge :cry3:

Men bruger så tiden på Cardio, idag 70 min pw til morgen i det skønne solskinsvejr :sun::sun:

Snuppede så 30 min på Crosstraineren til aften , i selvskab med min Mp3er :headphonedance:

Blev her til aften ringet op ad min fiskemakker, og det bliver nok til årets første fisketur i weekenden :4thumbup:

Skal så ud at finde støvekluden frem :tongue: har nemlig ikke brugt mit grej siden december 2007 :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

POWER....................

SÅ SKAL DER IGEN FYRES OP UNDER TRÆNINGEN.

Har de sidste tre dage trænet en enkelt muskelgruppe :superman: Har været sindsyg stærk i mine triceps og biceps :4thumbup: Men har jo også holdt pause fra mit ryg og brysttræning :tongue:

Men går stille igang i eftermiddag da jeg er skal tage de sidst piller(imbumentin) idag. Har hellere ikke haft nogen problem med skuldre den sidste uge :smile: Så krydser finger for at jeg er sluppet af med skaden :blush:

Har så valgt at køre 50-60% af det normale.

Har passet min morgencardio :w00t: Så vægten er den sammen 105 kg.

Skulle i weekenden have været over at se loadedcup :dry: Men da fitness for herre er aflyst pågrund af for lidt

deltager :nonono: har jeg valgt at droppe turen.

Men til læserne har jeg lagt lidt billeder ind fra Oslo 2008.

olslokvindeun5.jpgoslobabeoi2.jpgbabeoslohg4.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Godt nyt fra bamsen :tongue:

Var i fredag nede og få min årlige høfeber indsprøjtning,da jeg havde fået snotnæse som jeg altid får først i maj månedet :dry:

Og fortalte så min nye læge at jeg gerne ville have en tid , da jeg har haft mange smerter i skuldren længe :lolabove:

Hun sagde så at det godt kunne være at høfeberenindsprøjtningen ville hjælpe på min skuldre :blink: Troede først at hun tog gas på mig :laugh: Men idag onsdag på jeg sige at hun havde ret :w00t: det går hamre godt med, har stort set ikke mærket noget til den siden Søndag, og igår fyrede jeg mit pattøj for vildt af :hands::hands: Og idag er jeg flyvene..

Har lige trænet ben og biceps :4flex:

Har idag også haft den store pung fremme :tongue: har købt mig en vægt , så jeg kan følge lidt med i

udviklingen. :4thumbup:

købet blev fejret med en kanelstang og en rombolle samt en kajkage :banana::banana:

Vægten sagde 106.3 kg så diæten skulle meget gerne starte senest mandag, hvor min ferie er slut :nonono:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens første træning :devil:

Var i centre var kl 9.15,valgte idag at køre bryst og ryg sammen :tongue: holdte en hviledag lørdag, da min skuldre lige skulle have lidt fri :bigsmile: også selv om det går bedre og bedre med skaden. Vejret var så også nærmest perfekt 26 grader den 10 maj lover satme godt for de næste måneder :4thumbup:

IDAG 15 set bryst og 8-10 gentagesler og 6 øvelser Ryg 15 set 8-10 gentagesler og 5 øvelser :superman:

Cardio tager jeg sidst på eftermiddagen 10 km PW i det dejlige vejr :walking: :walking: :walking:

Diæten skulle gerne starte senest Mandag den 19/5

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Mandagens træning BENNNNNNNNNNNNNNNNNNN

GAV DEN TOTALT GAS........ 18 SET OG 6-8 GENTAGELSER OG 6 ØVELSER :devil: ........

Tirsdagens træning kl 6.15 PW 70 min :superman:

træning kl 20.09 :tongue: 10 set biceps og fem øvelser og 10 gentagelser 10 set triceps og fem øvelser og 10 gentagelser.

Var en tur i middelfart for at få fat i nye fisk :bigsmile: har købt mig et akvarie mere i Søndag, Så der skal fyldes lidt i baljen :4thumbup:

Købte seks unger af denne slagsellioti03sqm3.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning Onsdag :wub:

KL 6.48 PW 55 MIN

Igår fik skuldre en ordentlig røvfuld :bigsmile: 13 set 5 øvelser og 10 gentagelser :superman:

Torsdag er hviledag fra Styrketræning :tongue:

PW 1 KL 6.30 50min

PW 2 KL 15 55 min

Og idag kan man virkelig mærke at sommeren er meget tæt på :smile:

To duer dykkede elskov på min altan :wub::wub:

Så rart at se at der er nogen der får lidt :laugh::laugh::laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

IMORGENNNNNNNNNN

GÅRRRRRRRRRRRRRRRRR

DETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

LØSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS......

Så går diæten frem mod DM 2008 igang.....

Håber på jeg kan holde motivationen hele vejen :crazy:

Ihvertfald skal jeg være i psykoform :yahoo::yo::yahoo::yo:

Har de andre år kørt hele diæten/træningen selv :tongue: Men har valgt iår at få mig en træner til at sparke mig i røven :laugh: Og den er der nok af endnu :laugh: :4whistling:

Eneste minus er at mine skuldre ikke vil være med til at køre dips :nonono: Men håber at det snart bliver bedre :smile: For ellers stiller jeg op i CBB :4thumbup:

Træning idag PW 70 min

træning 2: skuldre og biceps

Fik min fedt% målt til 19.8 vægten sagde 105.1 kg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Alt køre som planlagt for bamsen :tongue:

Er kommet rigtig godt fra start med diæten :4thumbup: humøret er helt i top,har næsten savnet at være på

diæt :laugh::laugh:

Men tiden må jo vise sig også ryger nogen kilo af bamsen :blahblah::blahblah:

Pw er droppet de næsten 14 dage ,da jeg sikkert vil blive alt for sulten med så lidt mad ( 2500 kcl)

I går blev det til pattøj og mavse :superman: og idag ryg og lidt triceps :devil:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Alt køre som planlagt for bamsen :tongue:

Er kommet rigtig godt fra start med diæten :4thumbup: humøret er helt i top,har næsten savnet at være på

diæt :laugh::laugh:

Men tiden må jo vise sig også ryger nogen kilo af bamsen :blahblah::blahblah:

Pw er droppet de næsten 14 dage ,da jeg sikkert vil blive alt for sulten med så lidt mad ( 2500 kcl)

I går blev det til pattøj og mavse :superman: og idag ryg og lidt triceps :devil:

2500 kcal det var ikke meget Keld.. godt at høre at du har hyret en træner, og er glad for det, jeg har taget samme beslutning i år og er spændt på resultatet..

CBB lyder som et fint alternativ, hvad må du veje ind på hvis det bliver tilfældet?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
2500 kcal det var ikke meget Keld.. godt at høre at du har hyret en træner, og er glad for det, jeg har taget samme beslutning i år og er spændt på resultatet..

CBB lyder som et fint alternativ, hvad må du veje ind på hvis det bliver tilfældet?

Jeg må veje end på 88 kg til CBB da jeg er 182cm høj :tongue: vejede sidste år 92 kg til AF før udtømning :wink: Så den bliver lidt svær.....men intet er umuligt for den der bære viljen i hjertet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share