Fisk & Fitness 2073-2074.........................


Guest Slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Så er jeg kommet lidt mere på højkant :tongue:

Alt træningen har været lagt til side siden tirsdag da jeg kom under kniven :1112:

Lægen har sagt at jeg skal forholde mig i ro de næste fjorten dage :bottom:

Har valgt at lytte til hans råd :1356: da det jo er vigtigt at såret/arret kommer sig ordentligt :4thumbup: Og må sige at det end til videre ser yderst vellykket ud :superman: Og har ikke flere smerter samtidigt :lolabove: :lolabove

Har prøvet at holde igen med slik/kager/pizza/burger :w00t: Men de første dage har været svære at modstå fristelserne :innocent: Men kæmper en sej kamp her på 4 dage :tongue:

Har fået set en del dvd film :bigsmile: Og har fået fat i et spil (killzone) som jeg har leget til med på playstation :laugh: Har så også været ude at gå et par småture :wink: Men savner nu at få pulsen op over de 175 :heartpump::heartpump::heartpump::heartpump: Men nu "kun" 10 dage til jeg stille og roligt må gå igang igen :banana3: :banana3: :banana3:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Endnu engang er det endeligt slut med bladet fiskefeber

Har i deres nye numre læst at de fremover ikke vil bringe noget omkring karpe/specimen/brasen fiskeri mere

De skriver at de har lavet en undersøgelse i bladet omkring hvad læserne ønskede at lære om

De skriver(Peter Kirkby) at de sidste efterår lavede en undersøgelse hvad læserne ville helst vil læse omkring :devil:

Nu har jeg fulgt den udvikling der har været af artikler omkring netop specimen/brasen/karpefiskeri. Og de to/tre sider der har været i et blad på 80-95 sider burde de andre fedtfinne fiskere nok kunne leve med :innocent:

vi har jo skulle leve med at læse 50-55 sider pr blad omkring putørred og fluefiskere.

Træls at et blad skal blive så ensporet :crazy:

Og de kalder sig Danmarks bedste fiskeblad. :nonono:

Der burde jo være rigeligt plads til at bringe artikler engang imellem om denne form for fiskeri også

Men fiskefeber skal jo have plads til deres 20 siders reklame i hvert blad også

Måske skulle deres næste undersøgelse går på hvor mange der gider se/læse 20 siders reklame i hvert numre istedet

Kan kun ryste på hovedet af denne sørgeligeudvikling feberfeber har gennemgået de sidste tre år :nonono:

Faktisk er jeg lige ved at tro at redaktøren har fået sig en alvorlig efterårsforkølelse eller har feberen overtaget Redaktionen

I den afsluttede kommetar skriver Redaktøren at de fremover vil bringe større billeder i bladet

Glæder mig virkelig til at se en halvfed fluefisker med et par tre numre for små wadres lande en put and take havørred i 25cm x 20cm :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så blev der sat ny Dansk rekord for skælkarpe......

FUCK ET DYR :yo::yo:

Træningen ligge stadigvæk stille :nonono: "slikker" stadigvæk mine sår :crybaby:

post-16043-1191999744_thumb.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Kan ikke være mere enig med dig. det var sådan at jeg skulle skrive en artikel til en skole avis, så ledte lidt på anti doping Danmarks hjemmeside. Synes den med alkohol var lidt sjov.

jeg synes selv at man skal bekæmpe doping MEGET!!! mere. kunne aldrig selv finde på at tagen doping bl.a. fordi det er snyd og det skader ens krop.

ps. tro jeg ligge den færdige artikel op herinde på mol.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kan ikke være mere enig med dig. det var sådan at jeg skulle skrive en artikel til en skole avis, så ledte lidt på anti doping Danmarks hjemmeside. Synes den med alkohol var lidt sjov.

jeg synes selv at man skal bekæmpe doping MEGET!!! mere. kunne aldrig selv finde på at tagen doping bl.a. fordi det er snyd og det skader ens krop.

ps. tro jeg ligge den færdige artikel op herinde på mol.

God indstilling :wink:

Bare se Bjarne Barnevogn og jesper skibby :nonono: Og senest Marion Jones :nonono: Sådanne nogen tabere :devil:

Ja læg da din færdige artikel herind på Motion-online.dk

M.V.H KELD

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så blev det sku også torsdag i denne uge :laugh:

Skulle egenligt have fri :tongue: Men blev lige ringet op fra job om jeg kunne afløse nogen timer iaften :wink: Og da jeg jo hverken kan fiske eller træne iøjeblikket :crazy: Så kan det jo hjælpe på min bankrådgivers humør at der komme penge på kontoen :bigsmile:

Og efter Nyheden om de sindsyge protein prisen der kommer inden længe :unhappy: Har jeg bestilt 32 kg proteinpulver til den gamle pris :strat::strat:

Eftermiddagen skal bruges til at få slappe af :alright: Da jeg var en klaphat og fik overanstrengt mit sår/ar på jobbet :nonono:

Skulle lige :superman: Men det skal man ikke lege med et 40cm snit :nonono: Så måtte indtage noget smerte stillende igår aftes :dry: Da jeg ellers ikke kunne sove :sneaky2:

Ser frem til weekenden hvor den står på storskræm og landsholdsbold :smile: de skal tæmme de spanske boldspassere :laugh: Vi skal se det på arbejde samme, da vi skal holde personalemøde inde det går løs :cool: Og ingen bold uden masse af mad og drikke :4drunk:

Fuck jeg glæder mig til tirsdag hvor jeg igen kan rykke jern og svede som et svin :laugh: Men inde skal stingene fjernes :4thumbup:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
OMG! Hvad gav du og hvor har du købt?

Det er igennem arbejde :bigsmile: Så kan ikke oplyse dig om prisen :innocent:

Men mærket var Nutramino :cool:

Smager kanon :tongue: Især når man blander jordbær og vanilje :beerchug:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Guide til Keld til at indsætte billeder:

1. Først trykker du på knappen "Insert Image":

keld1un6.jpg

2. Derefter sætter du et link ind i tekstfeltet og trykker på "ok".

keld2oj7.jpg

Resultatet skulle gerne være:

90473205_e417067ade.jpg

Er det billeder du har liggende på computeren, så upload dem først til www.imageshack.us eller andre sites der gratis hoster billeder. Bemærk at MOL desværre resizer billeder hvis bredden er mere end 500 pixels. Billede 1 skulle gerne være en demonstration herpå.

Efter at ha gennemgået denne guide kan du nu følgende:

  • Sætte billeder ind på Motion-Online

Næste uge kigger vi på hvordan man opretholder rejsning i mere end 1½ time selvom kællingen er grim.

:laugh::laugh: tak

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det skal ikke være en attachment når du indsætter store billeder, det skal være en "insert image" og med hyperlink til et billede der ligger online på en server på nettet og ikke på din computer :smile:

Har prøvet at hostet det på www.imageshack.us men den vil ikke tage billeder herinde :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så kun 24 timer til der igen kan rives i vægtene :wub:

Skal have fjernet stingene kl 11 imorgen :superman: Har ikke været på vægten de sidste fjorten dage :innocent: Er faktisk gået hen og blevet lidt bange for den satan :devil: de sidste fjorten dage har kostet mig omkring 10 kg :nonono: Ikke fordi jeg har spist som et svin, men da jeg ikke har kunne lave andet end at gå små ture har det været begrænset hvad der er forbrændt :crazy:

Og er jo glad for mad i forvejen, så det ender med at jeg går på diæt igen den 1/11 :blink::4signme:

Mødte kl 5.35 på arbejde :bigsmile: og har så idag fri kl 11.30 :superman: Og så står den på sofaen samt DVD film :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så er besøget hos lægen :cheer::cheer: overstået

Må sige at jeg er meget positiv overrasket over resultatet af operationen :4band: :4band:

Troede ikke allerede at jeg lignede en million :strat: Sår/arret er blevet bedre end jeg turde drømme om, så de fjorten dage pause er vel overstået.

Når jeg tænker efter, er det ikke sket siden 2003 at jeg har holdt 14 dage pause :crazy: Men tror kroppen har haft godt af ikke at blive banket i smadre i den periode :cool:

Men nu skal Keld Superman Sørensen have støvet trænings tasken af, og fjernet spindenvævet :violin:

Har lovet lægen at jeg kun kørte 50% de første 14 dage :secret: Og tror at jeg overholder det :bottom:

Køre 15 gentagelser i alle øvelser.

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

NEWS: træning :devil: Var slemt tilredt fra dagen igår :dry: også selv om jeg prøvede at slappe lidt af :w00t: Var godt øm kørte bryst og ryg igår samt en smule Pw på løbet båndet :innocent:

Dagens træning skuldre og triceps. Har kørt 15 gentagelse begge dage, da jeg ikke må presse kroppen mere end de 50%. Tror sku nærmer det blev 75% :nonono: Men ville sku køre dips :superman: Og kunne godt mærke at der er kommet 10 kg på siden DM :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Gav de gas med 42 minutter PW på løbet båndet med en stigning på 9% og hastighed 6.5 dejligt ar få sved på panden efter operation :bigsmile:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Wow :tongue: ikke dårligt! - fedt du lavede dig en "sniger" dér... Der er desværre praktisk talt ingen piger af den kaliber i mit center (spørg selv Fitness-iver!)

Fitness Iver er det ham den gamle der går til pensionist spinning ? :laugh:

Bare rolig der er ikke fra vores centre :tongue: billedet er taget fra en fitnesstøs hjemmesiden. :wink:

Og der er også langt mellem snapsene i vores centre :nonono: Med mindre man altså er børnelokker :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Fitness Iver er det ham den gamle der går til pensionist spinning ? :laugh:

Bare rolig der er ikke fra vores centre :tongue: billedet er taget fra en fitnesstøs hjemmesiden. :wink:

Og der er også langt mellem snapsene i vores centre :nonono: Med mindre man altså er børnelokker :laugh:

He He :laugh: - ja, han dyrker både spinning og pilates ved siden af...Ikke noget at sige til han er i form :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

opdate :superman:

Har været lidt mærket her de første dage i ugen :nonono: Sku hårdt at være en gammel mand :laugh: Kan godt mærke at fjorten dage er langtid at holde pause :dry: Men man må lide for skønheden :innocent:

Har idag kun kørt Cardio på løbebåndet med en max puls på 162 :heartpump::heartpump::heartpump: ret godt gået i PW :superman: 40min med en stigning på 12% fuck de fede må svede :1356:

Men fedt at få en drivvåd t-shirt med hjem i tasken :dropjaw: Det har jeg savnet de sidste tre uger :lolabove::lolabove:

Har arbejdet meget i denne uge så :battery: :battery: :battery: er ved at være flade :crazy: Men har også snuppet mig en træls efterårsforkølelse med i købet :ill:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share