Fisk & Fitness 2073-2074.........................


Guest Slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Diæt? Du er sgu sadist - her i julemåneden... Men, hatten af for det. Jeg vil også gerne smide et pat kilo inden jul...)

Jeg bare være ligeså rippet som Iver :blahblah: Så starter ud i god tid :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

stranduh2.jpg

Bare det snart bliver sommer :tongue:

Er totalt krøllet sammen efter gårdsdagens træning :crazy: Min ryg føles som den er blive banket med noget meget tungt :dry: Og mine arme er tunge som blyklodser her til morgen :blink:

Så hvad det bliver af trænningen idag ?? må tiden vise :bigsmile: Men vil hjem og ligge på sofaen efter arbejde.

Har på fornemmelsen at kroppen lige skal vende sig til at undvære slik :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Keld

Go´ fiske du har fanget dig, men den er ikke blank :blink: og i lakesefamilien :laugh: Så den tæller efter min mening ikke!!!!

Jeg kan se at du ligesom jeg er steget med 10+;-) Går træningen fremad???

Jeg går udfra at målet igen er AF næste år og ikke CB?

Jeg vil lige understrege at filmen "300" er en "kongefilm";-)

Spiderman

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld

Go´ fiske du har fanget dig, men den er ikke blank :blink: og i lakesefamilien :laugh: Så den tæller efter min mening ikke!!!!

Jeg kan se at du ligesom jeg er steget med 10+;-) Går træningen fremad???

Jeg går udfra at målet igen er AF næste år og ikke CB?

Jeg vil lige understrege at filmen "300" er en "kongefilm";-)

Spiderman

Nå du er også blevet tyk :spiderman: ................. :laugh::laugh:

Ja min trænning går skam fremad :yo::yo::yo: Selv om min sygdom har kostet lidt på styrken :nonono: Håber dog inde

for et månedestid at sker der ting og sager :superman:

Ja satser på DM igen :4thumbup: Men ville faktisk have snuppet loadedcup :strat: Men så længe mine chins køre så totalt skod, bliver jeg nød til at vente med det :dry:

Angående min store gedde, så kommer dine putørred/laks aldrig i nærheden af hvad en rigtig fangst/fisk er :tongue: Det eneste jeg bruger ørred til er jo som agn til de kæmpe fisk jeg fanger :laugh::4smartass:

Men :spiderman: vi skrives lige ved i det nye år :4band:

God jul og knald godt nytår.............

Ps. pas på æbleskriverne :laugh::clown2:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens trænning spinning kl 6.30 til 7.05 :heartpump::heartpump:

Kørte så skuldre i aften 15 set af 10 gentagelser 6 øvelser :yahoo::yahoo: Trænede kun en muskelgruppen da jeg så sparker totalt RØVvvvv mellem sættene, flyver fra øvelse til øvelse , da jeg føler det giver mere at undgå at stå og pille næse i pauserne :laugh:

Imorgen stå den på bentræning :devil: Skal nok passe på ikke at køre for hårdt på :nonono: Da vi holder julefrokost på lørdag :dry: :4band: :4band:

Og hvis der er 11-12 piger der vil have min drengekrop ud på dansegulvet :laugh: Må jeg jo hellere søger for at have kræfter til årets udgave af Vild med dans :laugh::laugh::laugh:

Har ikke drukket mere end en gang i 2007 :4drunk: :4drunk: Så på lørdag vil jeg sku´være

STIVvvvvvvv..................

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lidt nyt fra Erlands life :cool:

Fik lørdags givet pattøjet en omgang(15set 8 gentagelser 6 øvelser) inde vi skulle afsted til julefrokosten som var i København :crazy: Havde som sagt bestemt mig for at give mig lov til at lege festabe :tongue: Da jeg ikke har drukket/været stiv siden Januar :violin:

Da folk der drikker ikke siger mig en skid :laugh: . :laugh:

Aften forløb stille og roligt med stand up show og god mad :4mewantfood: Og da klokke var halv ni blev jeg forelsket i denne banditbreezpineapplerr3.jpg

mums Den smager godt :banana::banana::banana:

Og selv om jeg ikke er vant til at drikke, kunne jeg efter 17 stk ikke mærke en hat :crazy: Så der blev taget hul på en flaske volka med faxekondi :cheer: Bestemt en blanding jeg stærkt kan anbefale hvis man vil have en skid på :tongue: så omkring kl 1 måtte jeg indrømme at missionen var lykkes :tongue:

Og husker ikke så mange detalje derefter :laugh: Men da jeg vågnede om morgenen manglede jeg min mobil, samt et par millioner hjerneceller :laugh:

Fik dog cyklet en halvtime i fitnessworld(city) inde turen igen mod Kolding...........

Har så her til aften givet ryggen smæk for skillingen :superman: 19 set 10 gentagelser og 7 øvelser, :4flex: mærkeligt nok var styrke helt i top :blink: Så er nok ikke sidste gang jeg drikker iår :laugh: Utroligt det kan lade sig gøre ?? med den mishandling jeg har givet min krop denne weekend. :nonono:

Snuppede så lige 26 min på stepmaskinen med puls 150-180 :heartpump: Da jeg lavede kondition trænning med lidt "bakker" indlagt, da mine løbesko ikke havde fundet vej til tasken :1356:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:Mrs_Claus::Mrs_Claus: Så blev det sku´også mandag i denne uge :nissegrin::nissegrin:

Idag skal fars skuldre rykkes i stykker :rudolph: Har planlagt at køre dem sammen med mine triceps :nissecool: Da jeg jeg køre mit pattøj onsdag :nissetunge: Har dårlige erfaringer med at træne bryst og skuldre for tæt på hinanden :santa2: Så må hellere lytte til de signaler kroppen sender :4winkkiss: Og vil jo nødigt ryge ind i en dum overbelastningsskade :4whistling:

Styrken er heldigvis ved at venden tilbage :inlove: Og er sidste uge starte på 3 måneders kreatinbøtte :rofl2::rofl2:

Denne pige glemte sig bag låge nr 10

nissepigerminlogbogsb4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tirsdagens trænning :4winkkiss:

Startede 7.00 med en halv time gang og step icentre :santa2: Vil jo gerne undgå at vægten stiger yderligt :eusa_think: Og da vi i centre fået en stor skål med< brunkager :nissetunge::nissetunge: Kan december være svær at holde en stram diæt i :rudolph:

Skal så afsted igen iaften ,hvor den står på konditiontræning og biceps samt mavsen skal have en omgang :rolleyes::rolleyes: Nu da arret er helet :nissecool:

Denne nissepige glemte sig bag låge nr 11 i min kalender her til morgen :4winkkiss:

nr12julebabsfe5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ondagens trænning kommer til at bestå af pattøj og mavsen :4winkkiss: Nåede ikke at træne maven igår :blush: Eller med andre ord glemte det :nissegrin::nissegrin:

Fik dog løbet min 5 km på løbebånd i 24 min :4heart: :4heart: :4heart: kan tydelig mærke de 14 kg der er kommet på siden den 23 september :rudolph::rudolph: Og løber derfor næsten 7 minutter langsommere end i sommers :roflmao::roflmao:

Biceps fik jeg kørt 11 set med 12-14 getagelser og fem øvelser :santa2: Vil prøve at køre flere gentagelser :wink: da min arme sku´er ved at være for "store" :blink: ihvertfald i forhold til resten af kroppen :nissetunge:

Torsdag bliver trænnings fri :smilerock: Har nemlig planlagt en længere fisketur til Fyn :inlove:

Dagens kalenderpige bag låge nr 12

julebabestw9.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Opdate fra gårdsdagens fisketur :nissecool:

Det blev ikke til nogen Pr rekorder :blush: Men fik 7 gedder melle 2-5,5 kg :nissetunge: Så får ikke sendt flere fisk ind til konkurencen 2007 :santa2:

Så en 2 plads i skælkarpe :xmas: og en 4 plads i spejlkarpe i Nashcuppen 2007 blev det til :wink:

Træningen igår blev Cardio kl 6.10-6.40 :4heart: Var så på arbejde igår aftes i centre, og fik derfor holdt en hviledag fra vægtene :devil:

Dagens kalender pige bag låge nr13 "igår" var hende her :Mrs_Claus::Mrs_Claus::Mrs_Claus:

julebabes12ls9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Fredagens træning :nissecool:

Kl 6.00 til 6.30 Cardio :nissetunge: Pisse koldt her til morgen :cold::cold::cold::cold: Men heldigt at man så bor 5 min fra centre :nissegrin:

Har til eftermiddag kørt ryg&ben :dumbbell_lift::dumbbell_lift: Chins 5 set :rudolph: Og så 18 andre set fordel på 7 øvelser og 10 gentagelser.

Benene har fået en hård omgang 17 set med 5-8 gentagelser og 6 øvelser :santa2: Er tilfreds med ugens trænning da jeg har fået lavet morgencardio 3 dage :wink:

Lørdag stå den på arbejde fra 8.45 til 13 :xmas: Og river så lidt vægte bagefter :4winkkiss: Inden den står på julefrokost med arbejde :pleasantry: Og regner så med at søndagen skal bruges med cola ved siden af sengen samt et par dvd film :nissegrin: Med mindre jeg snupper en halv time Cardio hen på efter middagen ?, skal dagen bruges på ryggen under dynen :inlove:

Har modtaget flere PM beskeder fordi dagens kalender ikke er kommet på :bigsmile: Undskylder mange gange :nissetunge: Men her er nissepigen bag låge nr 14..... :4flex:

julebabes13sh6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lidt fra bamsens trænning :nissecool:

Idag stod den på skuldre og triceps :4sport: Kom til at køre en ny skuldreøvelse idag sammen med en kammerat :blush: Og det skulle jeg nok ikke have gjort :blink: :4whistling: Kan ihvertfald mærke at jeg lever nu :nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Så det bliver sku´lidt hårdt at løfte alle de øl de skal køres i

sækken iaften :beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug:

Dagens lamse bamseben bag låge 15 er her:

babe15zy1.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Atter sygdom :rudolph:

Fik kun trænet en smule Cardio efter julefrokosten Søndag 30 min step og så lidt romaskinen :santa2:

Har siden søndag ikke fået trænet noget :4ranting: :4ranting: :4ranting: Har kun gået nogen små ture :4winkkiss: Har følt mig uoplagt og svimmel :dribble2::dribble2: Tror desværre at det er andet end tømmermænd :nissegrin::nissegrin:

Så har har brugt timerne indedøre :rolleyes: Men dvd film og hygge under dynen :nissetunge: Håber dog at jeg kan komme lidt igang iaften :santa2:

Fik ikke lagt foto ind fra torsdagens fisketur :nissecool:geddezj5.jpg89cm og 6 kg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Sygdommen har præget hele uges trænning :rudolph: Burde nok bare have taget tre fire dage fri :4slap:

Men har ikke kunne lade være med at give den en smule gas :4smartass:

Var den 22 dec i Odense og træne med Iver ÅL og Arno, samt Rasmus klump

alias musse :nissetunge: Ja dejligt at se nogen folk med kilo på siddebenene :4whistling: Så man ikke er den eneste der ligner en sækkartofler offseason :nissegrin:

Anita R var guide til OBBC denne dag, så vi ikke farede vild i det store centre med de MANGE maskiner :4winkkiss:

Jeg valgte at køre lidt skuldre og triceps samt 40 min Cardio, da de fede jo stadigvæk må svede :bottom:

Og havde jo hørt en lille fugl synge om pebernødder og brunkager i receptionen :nissetunge:

Holdte så trænningsfri igår :eusa_think: Da jeg arbejde 8 timer, og havde ikke overskud til noget som helst :rudolph: Så kl 20.00 gik jeg kold.

Vågnede mærkeligt nok kl lort i nat og fik drukket et par liter Te inden jeg kravlede under dynen igen :santa2:

Vågnede så klokken 8 her til morgen, og besluttede mig for at snuppe en omgang

julespinning i centre :headphonedance::headphonedance::headphonedance: Kunne godt mærke at det kneb med< luften :blush: Men ville

nu ikke vise svaghed :xmas: Så strammede ballerne og overlevede ude for mange

kramper :nissegrin: rykkede så lidt biceps bagefter, da der alligevel var kræfter tilbage i

den gamle krop :4winkkiss:

Dagens og kalenderen sidste pige er her :santa2:

Glædelig JUL til hele Motion-online :newyear:

godrvfs8.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Slettet bruger

Så blev det SKU´2008 :laugh:

Har været væk et par uger fra Mol, da jeg er ved at planlægge hvad 2008 skal bruges på :tongue: ved ikke lige hvad konkurencerplaner bliver :4whistling: eller jeg skal tage en lang off-seasonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Men kan dog løfte sløret for at trænningen køre i bedste velgående :4flex: Var til boksning igår :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing:

Og kunne allerede efter 10 min træning indse at vægttrænning og min smiddighed ikke følges helt ad :nonono: da jeg fik en forstrækning i den øverste del af ryggen :unhappy: Heldigvis havde jeg det en smule bedre her tilmorgen :wink: Så kørte ben og biceps her i eftermiddag samt 30 min cardio på crosstrainer :banana:

Fik at vide af flere i centre idag at de syntes jeg var vokset :4thumbup: Men har sådan set bare tabt mig fire kilo, så det er hvis bare musklerne der er kommet lidt frem under julefedtet :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så kommer der en lille opdate powerbamsen :w00t:

Lavede i forgårs en PR :4thumbup: Kørte 20 set på 37 min :superman: 10 set triceps og 10 set skuldre 5 øvelser i hver. Vil i fremtiden køre 12-14 gentagelser i mine arme, da de ikke skal være større :tongue: Arbejder iøjeblikket på at få lidt styr på bentøjet, så min symetri ikke falder helt fra hinanden :laugh::laugh:

Ellers kan jeg jo altid skriver til Cj8000 og få et "GODT" "råd" han er jo sååååå PERFEKT :laugh:

Bliver nød til at træne med 50% kraft den næste uge da jeg lige har fået fjernet det sidste fra mavse- operationen igår :bigsmile:

Men har også en lang dag på jobbet idag :4signme:

Igår stod den på to timers PW cardio med et par gode bakker indlagt på ruten :4flex:

Fiskeriet er ikke rigtigt kommet igang iår :nonono: Men har fået sat mit 325 liters akvarie op :bruce:

Og lavede et superkøb sidste onsdag, fik fat i 9 stk Altum scalare til 2000 kr havde prøvet at få fat i dem over hele landet et stykke tid :crazy: Men da de kun er opdrættet i fangeskab to gange, er de fleste der kommer til salg vildtfanget i Amazona :secret:

Her er et foto af mine "børn" fra mit akvarie

fiskaltumma1.jpg

akvariet325kr8.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Haløjsa Keld, er du gået i fisk?.. synes ikke det er meget træning der bliver nævnt.. regner jo med at skulle møde dig på scenen igen i år :4flex:

Er alt ellers blevet fint efter operationen?

Hej Rene

Ja det hele er næsten gået i fisk :laugh::laugh:

Gider ikke rigtig skrive herinde i øjeblikket :nonono:

Træner igen for fuld knald :wolverine::wolverine::wolverine::wolverine::wolverine: Havde egenligt planlagt at tage loadedcup :secret: men umiddelbart er der røget lidt for mange kilo på drenge :blush: til at dette nu er en mulighed :unhappy:

Kan se at dig og din kone giver den gas :cool: Og Miss Law er snart bredere end dig :w00t: Bliver spændende at se resultatet til sep/oktober.

Regner da med at snuppe DM 2008 og derefter vil jeg tage tingene til overvejelse :devil:

Men vi kan jo lige skrive lidt sammen når vi kommer nærmere

Operationen er heldigvis overstået :4thumbup: Og selv om jeg har haft betændelse i lortet to gange :crazy: Så sparker og rykker jeg vægte rundt som en anden BB :laugh:

M.V.H Keld E

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Slettet bruger

Så blev det mandag den 11/2 :bigsmile: og må hellere få skrevet en smule :tongue:

Har lørdag/søndag/mandag startet min morgen cardio(PW 7,3 km) rundt om de lokale søer i området, plejer normalt på denne årstid at træne indedøre på crosstrainer/step/løbebåndet/cyklen, men med det milde vejr vi har iøjeblikket vil jeg udnytte muligheden for at få den friske luft med i købet :4smartass: Med satser på at indlægge to svømmepas istedet for at PW fra den 1/3

Min styrketrænning har ikke ligget stille :yahoo::yahoo::yahoo: da det er nu resultater skal laves :secret: Og prøver at holde mit kalorie indtage mellem 3200-3400

vil de næste tre måneder gerne smide 8-10 kg så jeg ikke skal slås med dem hele sommeren frem mod DM 2008.

Har valgt to gange om ugen kun at køre en muskelgruppe, da det giver mig et større overskud at vide at jeg har et par "nemme" dagen end imellem :rofl2::rofl2: Men slutter også af med 30 min cardio den næste tid :superman:

Fiskeriet har jeg ikke få gjort noget ved i 2008 :nonono: Så må nøjes med at kikke på mit ny indkøbte

720 liters akvarie :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Mandagen styrketræning blev til en omgang ryg og biceps :cool: 17 set ryg og 10 set beceps :bigsmile:

Køre 8-10 getagelser i ryg. Og 12 gentagelser i biceps :superman:

Cardio er det ikke blevet til her til morgen, da jeg vil træne ben her i formiddag, så snupper måske

lidt cardio i aften istedet :4thumbup:

Vægten har jeg af gode grunden holdt mig fra den sidste tid :rolleyes: da vi var gået hen og bliver uvenner :tongue: Så der

skal lige smides 7-8 kilo før vi ser hinanden igen :violin::violin::violin:

Ellers er der ikke det store at brokke sig over :banana::banana: ikke ud over temparaturen igen er faldet :cold: Men da jeg er ved at planlægge en ferie i marts månedet´sammen med en god veninde.

Har jeg da nogen varmegrader at se frem mod :sun: har ikke været på ferie de sidste 10 år :crazy: så det må sku også være på tiden at fa pakket en taske og komme lidt

hjemmefra :4whistling:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share