Fisk & Fitness 2073-2074.........................


Guest Slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Da jeg igen har smerter :nonono: Er træningen droppet idag :unhappy: Har ligget stille i sengen hele søndagen :dry: Men er mødt på arbejde, da jobbet ikke er fysiks hårdt :4thumbup: Så dagen foto bliver denne søde pige.....Sikke et dyr hun har i hænderne :4thumbup: fisksj0.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Fitness Iver er det ham den gamle der går til pensionist spinning ? :laugh:

Bare rolig der er ikke fra vores centre :tongue: billedet er taget fra en fitnesstøs hjemmesiden. :wink:

Og der er også langt mellem snapsene i vores centre :nonono: Med mindre man altså er børnelokker :laugh:

Host host... Nu læser jeg jo stadig på mol mester... :laugh::laugh::laugh: Jow jow er sgu nok pensionist...

Og Kenneth pas nu på Heidi og Anita ikke læser det her... :laugh::laugh::laugh: Der er sgu da to hotte tøser i hvert fald... Altså vores fruer... :laugh::laugh::wub:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg igen har smerter :nonono: Er træningen droppet idag :unhappy: Har ligget stille i sengen hele søndagen :dry: Men er mødt på arbejde, da jobbet ikke er fysiks hårdt :4thumbup: Så dagen foto bliver denne søde pige.....Sikke et dyr hun har i hænderne :4thumbup: fisksj0.jpg

Håber du snart er ovenpå igen.

Jeg foretrækker nu piger og fisk hver for sig. Evt. dog med damen i en stol overfor og en bagt pighvar på bordet med en

god merseault til. Jeg ved godt du ikke spiser karperne, men hvordan smager de egentlig. Jeg ved polakkerne spiser det til jul. De køber dem vist levende hjem og putter dem i badekarret, inden de skal lade livet

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Håber du snart er ovenpå igen.

Jeg foretrækker nu piger og fisk hver for sig. Evt. dog med damen i en stol overfor og en bagt pighvar på bordet med en

god merseault til. Jeg ved godt du ikke spiser karperne, men hvordan smager de egentlig. Jeg ved polakkerne spiser det til jul. De køber dem vist levende hjem og putter dem i badekarret, inden de skal lade livet

Har smagt karper i 1998 da jeg arbejdede på en koikarper opdræt i Israel :bigsmile: men holder mig nu til røget laks :4mewantfood: Ved at de i sønderjylland hvert år slagter nogen karper ved Gråsten,og spiser dem op til jul :wink: Men problemet er jo at de(karperne) ikke yngler herhjemme :dry: Og så ville vi jo udrydde bestanden herhjemme :blush: Og følelsesen af at sætte fiskene tilbage i sit rette element er jo en god ting. Især hvis man fanger den igen en dag og den er blevet større :tongue:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:cry3::cry3: FUCK FUCK.......Har lige været ved lægen,har fået at vide at der er gået

betændelse i maven :crazy: Mit humør er faldet 789% :sneaky2: Fik tappet næsten en liter

væske/betændelse ud af maven :crazy: Så skal igen bruger nogen dagen i sengen :crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot:

Røvtur da jeg jo havde fået lov at gå igang i

sidste uge :devil:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

:cry3::cry3: FUCK FUCK.......Har lige været ved lægen,har fået at vide at der er gået

betændelse i maven :crazy: Mit humør er faldet 789% :sneaky2: Fik tappet næsten en liter

væske/betændelse ud af maven :crazy: Så skal igen bruger nogen dagen i sengen :crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot:

Røvtur da jeg jo havde fået lov at gå igang i

sidste uge :devil:

:mad: Trist nyhed! Føler med dig.

God bedring!

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

http://img147.imageshack.us/img147/1492/118kgspejlervs9.jpg

118kgspejlervs9.jpg

skller126dw3.jpgp Stod op 5.15 :4smartass:

Har bestemt mig for ar bruge de næsten dage på at planlægge fiskesæsonen 2008 :superman:

Regner med at deltage i Nashcuppen igen i 2008 :4thumbup: fik en delt 2 plads i skælkarpe med

12.6 kg :tongue: Og i konkurencene spejlkarper ligger jeg på 3 plads til dags dato. :cool:

Vil prøve næsten år om jeg ikke kan få finger i en af de store spejlkarper i Harte-donssøerne. :wub:

Ved godt at sygdommen der ude i 2007 har kostet mange fisk livet :unhappy: Men dem der så er tilbage har haft rigeligt med føde :4mewantfood: Så en god mulighed for at slå sin Pr og måske går der en Danmarksrekord derude :strat:

Her er minderne fra juni 2007, min bedste tur til dato. med fire fisk over 10 kg :superman:

Alt trænning er lagt på hylden :innocent: Skal dog allerede til lægen igen imorgen og have tjekket om pencillinen virker :wink: Så måske ikke så længe til at der igen må kastes vægte :bigsmile:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tak for jeres de hilser som jeg har fået i logbogen :bigsmile:

Vågner på mærkeligste tidpunkter i øjeblikket :crazy: Og er ikke så god til bare at ligge og kikke op i loftet. Men igår tog det mig lang tid at tage mig samme til at rejse mig fra sengen på grund af smerterne :unhappy: Men kan heldigvis føle at det går i den rigtige retning

:4thumbup: Lægen sagde i tirsdags at hvis jeg havde haft feber ville de have

beholdt mig :dry: Men glæder mig til at se hvad han siger idag hvor jeg har en tid kl 16 :blink:

Men pencillien skal jo lige have tid til at virke :tongue: Så efter min egen vurdering skal jeg nok regne med et par dage mere på langs :cry: Men nu må jeg høre lægens ord :wink:

Har mistet meget appetit de sidste tre dage :mad: Og det plejer først at ske når jeg virkelig er presset i bund :devil: Så tyk bliver jeg nok ikke af at fede den totalt af 23 timer i døgnet i sengen :cool:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så er besøget hos doktoren overstået :tongue: Og han kunne heldigvis sige at pencillien var gået igang med at virker :superman: Så jeg kan ånde lettet op :alright:

Ikke fordi jeg regnede med at dø lørdag :laugh: Men er sku´ved at være træt af at ligge i den fucking seng :nonono:

Trænningen er jeg også nød til at vente med nogen dagen endnu, da jeg infektionen skal ud af kroppen inden jeg igen må belaste kroppen :innocent:

Psykisk er det hårdt at undvære sin trænning, men har jo ikke andet valg at bare tage den med ro :wink:

Her er lidt fiske lir fra min farvoritsø :tongue:

fisketurijelsmedkeld001lg3.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ingen trænning :unhappy:

Er ved at gå AMOK over at jeg ikke kan/må træne :crazy: Betændelse er dog aftaget en del :mad: Men er stadigvæk på pencillien, så må nok vente en uge inden jeg kan komme igang. :nonono:

Det er snart et månedet siden jeg har trænet hårdt :nonono: Og mangler min træning.

:lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

agn8uk2.jpg

Da jeg som sagt ikke må give den gas i centre :nonono: Måtte jeg ud at lufte fiskestængerne ved mit lokale smørhul :tongue: Og der kom lige kammerat forbi og skyd et par billeder, da bamsen gik i aktion med fiskestangen :laugh:

skov5ma8.jpgskov6ml4.jpgskov7sl1.jpgskovvi7.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

ERLAND IS BACK

fotola1.jpg

Så er der opdate fra Erlands træning og fitnesslejre :strat:

Efter utallige opfordringer vender jeg tilbage i en ny forbedret udgave :laugh: Lidt mere strammere end før, men den gengæld med så meget blod på tanden til :devil: at man næsten selv kan blive helt bange for hvad der sker når Erland tænder totalt psyko af i centre :heartpump:

Kroppen har fået hvile efter sygdommen :nonono: Og de skade jeg har haft er væk :banana3: :banana3:

startede op igår med ryg og bryst :4thumbup: Kunne dog mærke at 40 dage uden hård trænning har sat sine spor :nonono: Men heldigvis er min vilje til at sparkerøv nu så voldsomt at der kun er en vej :superman:

FREM FREM FREM ANGRIB.............

Vil køre tungt, men venter dog til i næste uge med at rive helt igennem :tongue: Da jeg ikke har tid til at løbe ind i en skade :innocent: så 12 gentagelser i alle øvelser i denne uge :bigsmile: :4band:

idag står den på 12 set triceps og 10 set biceps.

Heldigvis har min ufrivilge pause kun koste 6 kg siden DM :smile: Så har også lavet en rekord der :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Idag stod en bentræning :4thumbup:

Har ikke kørt ben siden den 1 oktober :tongue: så kan virkelig mærke efter dagens trænning at jeg har en underkrop :laugh:

Kørt 85%-90% af max i alle øvelser :innocent: Da det jo ville været træls at løbe ind i flere

skader :blink:

Er sluppet af med både min albueskade samt min forstrækning af baglåret som jeg fik inde DM :nonono:

Regner så med at træne hårdt pattøj i morgen :showoff: Og snupper så en fridag søndag, da jeg skal arbejde hele dagen :dry:

Kosten køre ikke optimalt, men vil dog begynde at tænke mere på kosten fra på Mandag, da jeg jo nødigt skulle tage 20 kg på igen som 2005/06 :nono:

Ellers står weekenden på hygge med god dvd film og en røvfuld god mad.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Idag har den stået Cardio :superman: Snuppede en time på en spinningscykel efter

arbejde :bike:

Har lovet mig selv og mit bælte :laugh: at jeg fra mandag skal til at stramme ballerne en smule hvad jeg indtager af karlorie i løbet af dagen :innocent:

Kørte Ryg og bryst lørdag 15 set i bryst og 23 set ryg :4thumbup: Holdte så fri fra styrke idag, men smadre mine arme imorgen :crazy:

Mine biceps/triceps har allerede fået 2 cm spæk på siden

DM :laugh: Så kan mærke at arbejdstrøjerne begynder at stramme :nonono: Så må hellere foreslå min boss at Købe gasptøj til arbejdstøj :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Bøvs Bøvs......... :laugh:

Så røg der lige en bøf på 500 gram i mavsen, samt en røvfuld kartofler med grønsager :4mewantfood:

Dagens træning 23 set arme fordelt på 10 set biceps og 13 set

triceps :smilerock: snuppede så lige 10 min i romaskinen til sidst, da jeg har savnet mit cardio mens jeg lå syg :crazy:

Aften skal gå med dvd film (Mr brooks) har fået den anbefalet, så måtte lige leje den til mandags hygge på sofaen :tongue:

Vil så lige anbefale filmen TREE HUNDREDE :4thumbup: totalt god film med nogen fede krigsscenen/kampe :w00t:

300specialeditionco4.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Keld

Lyder surt at du har ligget så meget syg.. hvordan kan man få så meget betændelse i maven? Men lyder godt at du er blevet frisk igen, og det lyder til at træningen er oppe og køre 100% :cool:

Og hold da op, sikke en fiskelog du har fået banket dig sammen.. :tongue:

Hold dig munter, og væk fra brunkagerne.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så fik jeg endelig fingerne i et Ordentligt rovdyr :strat: Fik denne krokodille på 111cm og 10.95 kg i fredag :w00t: Og slog min gamle pr rekord med næsten 3 kg :cool:

Og ryger direkte ind på en 5 plads i nash cuppen 2007 :4thumbup: Hvis jeg altså får sendt en fangstrapport ind :tongue:

Trænningen blev det kun til i lørdags, da min krop har været hårdt medtaget af min trænnings opstart efter min længerevarende sygdom :nonono:

Men imorgen står den på pattøj og biceps :superman:

geddeprnu3.jpg 111cm gedde taget på en død sild

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok en ordentlig krabat BOOM, nu tør jeg ikke længere gå hen til breden af de danske søer :laugh:

Godt at høre du er ved at være rask og oven på igen, så skal du bare til at træne også :tongue:

Det er da et dyr du godt må spise. Fiskeboller af gedde skulle være en stor delikatesse. Af et dyr på den størrelse må der kunne laves en hel del. Der må også kunne koges en god fond på hovedet og halen.

Godt at læse at du er kommet dig over dit slemme maveonde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Opdate............

DIÆTEN ER STARTET.......... !!!!!!!!!!

Har valgt at køre en semidiæt frem til 31/12 :devil: .....................

Har lagt lidt cardio på allerede for at få gang i forbrændningen........... :cooldance: Så dagen startede med 40 min på

spinningcyklen. :heartpump::heartpump::heartpump::heartpump: puls mellem 118-128

var dog lidt mærket af at jeg snuppede 5 km på løbebåndet igår efter vægttrænningen :tongue: Og har ikke trænet med høj puls i næsten to måneder :nonono: da såret/arret skulle have max ro :dry:

Formen/konditionen fejler heldigvis ikke noget :superman: men de 10 kg jeg har taget på kan nu godt mærkes når der skal løbes og lave dips/chins :rofl2::rofl2:

Idag/aften står den på ryg i centre, ved ikke om der er overskud derefter ?? Men ellers får biceps også en tur, da jeg ikke kørte dem igår alligevel :4thumbup:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Opdate............

DIÆTEN ER STARTET.......... !!!!!!!!!!

Har valgt at køre en semidiæt frem til 31/12 :devil: .....................

Har lagt lidt cardio på allerede for at få gang i forbrændningen........... :cooldance: Så dagen startede med 40 min på

spinningcyklen. :heartpump::heartpump::heartpump::heartpump: puls mellem 118-128

var dog lidt mærket af at jeg snuppede 5 km på løbebåndet igår efter vægttrænningen :tongue: Og har ikke trænet med høj puls i næsten to måneder :nonono: da såret/arret skulle have max ro :dry:

Formen/konditionen fejler heldigvis ikke noget :superman: men de 10 kg jeg har taget på kan nu godt mærkes når der skal løbes og lave dips/chins :rofl2::rofl2:

Idag/aften står den på ryg i centre, ved ikke om der er overskud derefter ?? Men ellers får biceps også en tur, da jeg ikke kørte dem igår alligevel :4thumbup:

Diæt? Du er sgu sadist - her i julemåneden... Men, hatten af for det. Jeg vil også gerne smide et pat kilo inden jul...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share