MOLs grebstyrke


MaxPower
 Share

Grebsstyrke  

205 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Inspireret af denne tråd synes jeg det var interessant at se hvor stærkt vores greb er på mol.

Af tekniske årsager har jeg begrænset svarmulighederne til de eksisterende CoC'ere inkl. halve uden mulighed for at angive hvor mange man så kan tage med denne. :smile:

Jeg ved ikke om man kan sige, at kan man lave 10+ med ét niveau, så kan man tage nummeret over (altså +½), selvom man måske ikke har prøvet denne. Det var i hvert fald en måde at få lidt spredning på.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Inspireret af denne tråd synes jeg det var interessant at se hvor stærkt vores greb er på mol.

Af tekniske årsager har jeg begrænset svarmulighederne til de eksisterende CoC'ere inkl. halve uden mulighed for at angive hvor mange man så kan tage med denne. :smile:

Jeg ved ikke om man kan sige, at kan man lave 10+ med ét niveau, så kan man tage nummeret over (altså +½), selvom man måske ikke har prøvet denne. Det var i hvert fald en måde at få lidt spredning på.

tror jeg ikke man kan, slet ikk når du kommer oppe i de lidt tungere af dem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Af tekniske årsager har jeg begrænset svarmulighederne til de eksisterende CoC'ere inkl. halve uden mulighed for at angive hvor mange man så kan tage med denne. :smile:

Hey MaxP,

Hvad med os stakler der bruger HeavyGrips? Skal vi bare tage det for gode varer at HG200 svarer til CoC#2, HG250 = CoC#2,5 osv?

Link to comment
Share on other sites

Kan lige præcis IKKE lukke 2'eren (der mangler et kussehårs bredde). Så jeg svarede #1.5, selvom jeg aldrig har prøvet den - den må jeg kunne lukke?! Derudover har jeg svaret nej til grebsstyrketræning, da det efterhånden er meget lang tid siden jeg har trænet det (over 7 måneder).

Kunne stort set også være mit indlæg. Dog har jeg svaret, at jeg træner greb specifikt, da jeg lige er begyndt (lidt) med det igen

Link to comment
Share on other sites

godt at se vi allerede har en fake her i tråden, elelr også er det bare en der burde skynde sig at blive certificeret i at kunne lukke nr 4

jeg ville gerne se en video af ham som lukker den, jeg har kun set magnus samuelsson lukke den og han blødte fra hånden bagefter :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Sikke fornemt besøg i poll'en. Nu hele 3 hoveder der kan lukke #4. :sneaky2:

Hvis de resterende stemmer ellers er ærlige, så kan jeg da indtil videre konstatere at de der rent faktisk træner greb er stærkere end jeg forventede, og at jeg dælme snart må få nakket den 2'er. :devil:

du er velkommen til at komme og kontrolere min 2'er ;-)

men er sgu lidt trist man ikk kan lave sådan en afstemning uden at folk skal stemme på den måde

Link to comment
Share on other sites

Alle jer der kan lukke #2 eller derover - giv lige et pip så jeg kan se hvem i er, og skriv evt et par linjer om hvordan i trænede jer op til det.

jeg kan lukke nr3

hvis at der er nogen som er med på en udfordring så kig her:

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?t...pageNo=1#372251

jeg kunne lukke nr 3 stortset da jeg fik den, men jeg har osse trænet længe

Edited by -igor-
Link to comment
Share on other sites

de gamle coc stod der ikk nummer i bunden og i min verden er den ikk lukket den der ;-)

bær lidt over med mig jeg skulle fokusere med kamaraet selv så det tar lige 4-5 sekunder inden at den skyder billedet, så er det svært at holde den stille nok til at man kan se nummeret.

men det er heller bare ment som bevis med de billeder men en part af en udfordring.

vær med på udfordringen istedet og gå igang med at træn greb, så får vi dommeren ud,og så må han dømme.

der er nummer i bunden af de nye og nogle små prikker samt der står coc 2 gange

jeg kan nemt lukke den, man kunne bare ikke se nummeret når jeg holdte med lillefingeren på, så den måtte jeg lette lidt

Edited by -igor-
Link to comment
Share on other sites

bær lidt over med mig jeg skulle fokusere med kamaraet selv så det tar lige 4-5 sekunder inden at den skyder billedet, så er det svært at holde den stille nok til at man kan se nummeret.

men det er heller bare ment som bevis med de billeder men en part af en udfordring.

vær med på udfordringen istedet og gå igang med at træn greb, så får vi dommeren ud,og så må han dømme.

der er nummer i bunden af de nye og nogle små prikker samt der står coc 2 gange

ved jeg, prøvede bare at sige at i min nr 2 står der intet nr

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stemt CoC#2,5.

Jeg kan lige netop lukke en HG250 (250 pund). Da jeg startede kunne jeg på en god dag kun liige lukke HG200eren. Styrken kommer først og fremmest fra en masse sejlsport, men jeg har haft mine HGere liggende på skrivebordet i halvandet år, de er altid med på rejser (også korte) og de får tit et klem når jeg lige ser dem

Jeg har brugt dem i forbindelse med min hjemmetræning, men det meste har bare været spontan træning, jeg har ikke kørt noget træningsprogram.

Jeg tror generelt at man skal træne rimeligt stor volumen for at få godt greb, Jeg kører mange sæt og sjældent til udmattelse. Synes også at anden grebstræning har sin ret, CoCs er hårde ved hånden!

Hilsen Christian

Link to comment
Share on other sites

Alle jer der kan lukke #2 eller derover - giv lige et pip så jeg kan se hvem i er, og skriv evt et par linjer om hvordan i trænede jer op til det.

Jeg ku ikke første gang jeg prøvede til MOL Træffet i Tårnby. Men jeg ku senere, da Squatfather havde en med ned i HSK - men også kun lige netop. Har ikke trænet specifikt for det, men grebet har altid været en af mine få forcer i styrke-sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share