Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

Dagens træning lørdag d. 22.11.08

1 times styrketræning

Biceps-Skulder :4flex:

Supersæt

Skulderpres fri 4x10x25 kilo

Upright row 3x10x25 kilo

Lat raise

3x6x10 kilo

Front raise

4x8pr. armx9 kilo

Cable flyes omvendt - liggende

2x20x20 kilo

2x8x30 kilo

Biceps curls DB

4x10x10 kilo

Cable curl m. reb

2x12x30 kilo

1x12x35 kilo

Preacher curls Den var faktisk ret nem i dag. Må hellere smide nogle flere kilo på næste gang. :devil:

3x8x25 kilo

Push ups Er begyndt at øve mig en del i push ups så jeg kan blive rigtig sej til det, og kan kun sige det går godt fremad.

1x10xBW Smalt - Brystet til gulvet :4thumbup:

1x10xBW Bredt - Kom desværre ikke helt ned til gulvet her :nonono:

Alt for nu folkens. Nu vil jeg smutte på arbejde, så mine ben også får lidt motion i dag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godmorgen :bigsmile::sleepy:

Glemte helt at skrive i går hvor meget jeg fik gået på arbejde. Der var drøn travlt må man sige, og så kom jeg selvfølgelig til at trykke 'reset' på min skridt tæller. HMM :dry: Det var jo ikke så godt. Så jeg fik desværre ikke målt hvor meget jeg fik gået i går, men jeg er sikker på at det var en hel del. :crazy:

I dag skulle jeg have trænet ben, triceps og mave, men da mit ur ringede for at få mig op var jeg stadig helt væk. :surrender::sleepy: Så jeg har besluttet mig for at tage både træningen fra i dag og bryst, ryg og læg i morgen. I mogen skal jeg nemlig også træne med både Lise og Mette, så det skal nok blive sjovt og hyggeligt. :blahblah:

Nu vil jeg hoppe i bad og se om det ikke kan gøre mig lidt friskere. :smile:

God søndag :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile::sleepy:

Glemte helt at skrive i går hvor meget jeg fik gået på arbejde. Der var drøn travlt må man sige, og så kom jeg selvfølgelig til at trykke 'reset' på min skridt tæller. HMM :dry: Det var jo ikke så godt. Så jeg fik desværre ikke målt hvor meget jeg fik gået i går, men jeg er sikker på at det var en hel del. :crazy:

I dag skulle jeg have trænet ben, triceps og mave, men da mit ur ringede for at få mig op var jeg stadig helt væk. :surrender::sleepy: Så jeg har besluttet mig for at tage både træningen fra i dag og bryst, ryg og læg i morgen. I mogen skal jeg nemlig også træne med både Lise og Mette, så det skal nok blive sjovt og hyggeligt. :blahblah:

Nu vil jeg hoppe i bad og se om det ikke kan gøre mig lidt friskere. :smile:

God søndag :flowers:

Jamen så matcer det jo meget godt min plan for i morgen, kører full body... Glæder mig til at gi den gas med jer :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 24.11.08

3 timers styrketræning

Har bare haft den fedeste trænings dag længe!!!! :yahoo: Har været nede i centret på Nygårdsvej med Mette musen og Lise pigen og smide rundt med en masse vægte. :dumbbell_lift: Det har bare været helt kanon og vi har lavet mange nye PR alle sammen. :kickass: :4flex: Man kan kun sige at vi fik brugt en del tid dernede men der skulle jo også lige snakkes lidt tøse snak. :blahblah:

Chins

1x4xBW

1x6xBW med spotter på de sidste 3

2x8xBW NY PR :4sport: med spotter på de sidste 4

Benchpress

1x10x31 kilo

1x10x36 kilo

1x8x41 kilo NY PR

1x5x46 kilo NY PR med spotter

1x5x51 kilo NY PR med spotter

1x2x56 kilo NY PR :devil: med spotter

Deadlift

1x5x60 kilo

2x5x70 kilo

1x6x80 kilo

1x1x90 kilo

1x1x95 kilo

1x1x100 kilo

1x1x105 kilo NY PR :superman:

Squat

1x10x60 kilo

1x5x70 kilo

Lunges

3x10x20 kilo

Pushdown

1x10x15 kilo

2x10x20 kilo

Face pulls

3x10x30 kilo

Bent-over row

1x10x40 kilo

2x10x45 kilo

Rowtary Calf

1x10x45 kilo

1x8x50 kilo

1x6x55 kilo

1x6x60 kilo NY PR

Mave

BB push crunch 2x10xBWx12.5 kilo

Ab weel roll out 2x10xBW

90 graders mavebøjninger 1x20xBW

Hatten af for de tøser. I giver den dælme gas. :1356: Efter denne træning glæder jeg mig bare endnu mere til MOL-julefrokost. Det bliver jo helt kanon, men jeg vil dog stadig ikke op og bænke mod seje Nille-pigen. :4thumbup:

Nu vil jeg smide noget mad indenbords, for efter sådan en vild omgang træning er jeg godt nok blevet sulten. :4mewantfood:

Edited by Tigermis
Link to comment
Share on other sites

Hey girl :bigsmile:

Tak for super træning idag... Har lovet Pauli at ta billeder næste gang... Hvis han vil ha beviser :4flex: skal han satme få det.. he he... :laugh: Så får vi os også en go griner :wink:

Ha en rigtig go aften.

Knus

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Benchpress

1x8x41 kilo NY PR

1x5x46 kilo NY PR med spotter

1x5x51 kilo NY PR med spotter

1x2x56 kilo NY PR :devil: med spotter

Deadlift

1x1x95 kilo

1x1x100 kilo

1x1x105 kilo NY PR :superman:

Hatten af for de tøser. I giver den dælme gas. :1356: Efter denne træning glæder jeg mig bare endnu mere til MOL-julefrokost. Det bliver jo helt kanon, men jeg vil dog stadig ikke op og bænke mod seje Nille-pigen. :4thumbup:

HALLI HALLO....!!!

Hvad sker der lige der.. 56 kg i Benchpress og du har pivet så længe over benchpress og så kan du sagtens :devil: 105 kg i dødløft er sku også imponerende.. tror jeg ikke engang jeg kan.. :superman: Jeg får da vist min sag for til den der fællestræning. :laugh:

Ps. hvad mener i med "spotter" og PR´s

Link to comment
Share on other sites

HALLI HALLO....!!!

Hvad sker der lige der.. 56 kg i Benchpress og du har pivet så længe over benchpress og så kan du sagtens :devil: 105 kg i dødløft er sku også imponerende.. tror jeg ikke engang jeg kan.. :superman: Jeg får da vist min sag for til den der fællestræning. :laugh:

Ps. hvad mener i med "spotter" og PR´s

Hey Hey.. :bigsmile:

Hehe det gik sku godt i dag i bænk, men mest pga. jeg havde en spotter. De 41 kilo kunne jeg nogenlunde klare selv, så det var nok min rigtige PR, men de andre løft var der spotter på. Så det vil sige at det var PR med spotter, for kommer nok ikke lige så langt op uden en. Så sej er jeg desværre ikke. :nonono: Så skal ikke bænke mod dig til MOL julefrokostt!! :laugh:

Mit dødløft er min lidt stærke side, så det var fedt at sætte en ny PR der. Men for dælen hvor var den også bare tung! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille...

Tillader mig lige at svare for Maria, når hun nu er så træt at hun ikke læser sin posts ordenligt.... :biggrin:

PR = Personlig rekord

Spotter = En der lige ligger en hånd/Finger på Stangen eller benene. Altså at man lige har en til at bakke op, hvis man ikke kan klare den selv.

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille...

Tillader mig lige at svare for Maria, når hun nu er så træt at hun ikke læser sin posts ordenligt.... :biggrin:

PR = Personlig rekord

Spotter = En der lige ligger en hånd/Finger på Stangen eller benene. Altså at man lige har en til at bakke op, hvis man ikke kan klare den selv.

Hov hov.. Læser da min log ordentligt. Troede bare hun mente noget andet. :innocent: Hmm ej troede bare godt hun vidste at det var personlig rekord og en hjælpende hånd. :bigsmile: Meen måske er det bare mig der ikke læser min log ordentlig. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hehe det gik sku godt i dag i bænk, men mest pga. jeg havde en spotter. De 41 kilo kunne jeg nogenlunde klare selv, så det var nok min rigtige PR, men de andre løft var der spotter på. Så det vil sige at det var PR med spotter, for kommer nok ikke lige så langt op uden en.

Hey i to...

Jeg skrev det med "glimt" i øjet for skulle lige høre hvad i forstod med PR og spotter.. :tongue:

Og Maria, det skal nok komme.. En spotter er en god måde at presse sig selv og sine løft ekstra i ny og næ. Jeg træner oftes allene så tør også kun tage de kg. som jeg ved jeg kan styrre.. Så i må spotte mig d. 13 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey i to...

Jeg skrev det med "glimt" i øjet for skulle lige høre hvad i forstod med PR og spotter.. :tongue:

Og Maria, det skal nok komme.. En spotter er en god måde at presse sig selv og sine løft ekstra i ny og næ. Jeg træner oftes allene så tør også kun tage de kg. som jeg ved jeg kan styrre.. Så i må spotte mig d. 13 :wink:

Du skal få alt det spot du behøver, så du kan lave nogen fede Pr's.... :freaked:

Kunne heller ikke lige forstå at du spurgte hva vi mente. Tænkte at du da godt vidste hvad det betød.... Men så var det bare en finte... hehe... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey i to...

Jeg skrev det med "glimt" i øjet for skulle lige høre hvad i forstod med PR og spotter.. :tongue:

Og Maria, det skal nok komme.. En spotter er en god måde at presse sig selv og sine løft ekstra i ny og næ. Jeg træner oftes allene så tør også kun tage de kg. som jeg ved jeg kan styrre.. Så i må spotte mig d. 13 :wink:

Hehe skal nok spotte dig d. 13 dec. Men i hvad ca. ..... 65-70 kilo?? :laugh::devil: Ej det bliver super fedt med fælles træning. Glæder mig i hvert tilfælde super meget til det hele!! :superman:

See ya :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 25.11.08

1 times styrketræning

Havde super meget DOMS i ryggen, brystet og maven i dag da jeg vågnede. :devil: Benene og bagdelen var også lidt øm, men slet ikke så meget som det andet. Så man kan da vist kun sige at træningen i går har givet det den skulle. :superman: I dag fik jeg så trænet mit rigtige split program igen, og jeg skulle heldigvis starte med skulder og biceps, hvilket jeg næsten ikke trænede i går.

Skulder-Biceps :4flex:

BB Skulderpres fri

3x10x27.5 kilo

Lat raise

3x8x10 kilo pr. hånd

Front raise

4x10x8 kilo pr. hånd

Cable flyes omvendt - liggende

2x20x20 kilo

2x8x30 kilo

DB Biceps curls

4x10x10 kilo pr. hånd

Cable curl m. reb

3x12x30 kilo

Preacher curls

2x8x25 kilo

1x8x27.5 kilo

Upright row

3x10x25 kilo

DB rear raise

3x8x8 kilo pr. hånd

Chins AV AV hvor kunne det godt mærkes at jeg trænede denne øvelse en del i går. :devil: :4sport:

2x3xBW

BB push crunch Skulle lige vise Mette øvelsen, og så skulle jeg selvfølgelig os selv lige prøve. :bigsmile:

1x20xBW+10 kilo

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 26.11.08

1 times styrketræning med søde Mette pigen

Vågnede op i dag og havde det ikke specielt godt. Har vist fanget mig en lille forkølelse. :ill: Typisk nu hvor jeg skal til Odense med Mette i weekenden. Men i hvert fald har jeg fået smidt en masse c-vitaminer indenbords plus lidt næse spray, og så håber jeg at det snart går over igen. Dog skulle der jo trænes, for det kan jeg jo slet ikke undvære. Har stadig total mange DOMS i korpus efter tirsdagens trænings pas, og i dag kom ømheden virkelig også frem i benene. Typisk når nu jeg skulle træne ben i dag. :mad:

Ben-Triceps-Mave :4flex:

Squat Kom desværre ikke så langt ned som jeg gerne ville og havde heller ikke så meget vægt på, for er fuldstændig smadret i benene. :crazy:

3x20x50 kilo

Lunges

3x12x20 kilo

Leg curl - liggende

4x25x12.5 kilo

Bottoms up

2x12x10 kilo

1x12x15 kilo

1x12x20 kilo

Pushdown

1x10x15 kilo

3x10x20 kilo

Fransk pres

3x8x20 kilo

Skulle have trænet lidt kickback's også, men da tiden var knap sprang jeg den over. Det er alligevel også den triceps øvelse som jeg synes er dårligst at lave. :dry:

Mave

BB push crunch 2x10xBW+15 kilo

90 graders 2x20xBW

Bensving 2x10xBW

Nu skal jeg bare have kastet lidt mad indenbords, og så er det afsted på arbejde.

Bliver super hyggeligt at komme på job i dag, da jeg skal stå sammen med Mette pigen. :yahoo:

CAIO :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

SÅ BLEV DET MIN TUR!!

Er blevet snot hamrende forkølet........ :ill::rocketwhore::mad::dry::devil:

ØV ØV ØV!!

Har måtte blive hjemme fra arbejde i dag, da jeg ikke rigtig laver andet end at pudse næse.... Og ja det er vist det jeg laver. :nonono:

Nå men det er nu at jeg er rigtig glad for min sko boks med SEX AND THE CITY, for så har jeg da lidt at lave. Og hvis jeg kender mig selv ret kommer jeg måske også til at lave lidt hjemmetræning. Har simpelthen så svært ved bare at skulle ligge stille i længere tid, medmindre jeg skal sove selvfølgelig, for så er der faftisk næsten ikke noget bedre. :wub::w00t:

Nå jeg vender måske tilbage senere med en ny melding på snot næsen. :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

SÅ HAR DET VÆRET STORE ÆDE WEEKEND!!

Har været en smut tur i Odense med Mette pigen, og for pokker der er blevet spist og drukket igennem. :blush:

Det har været en fantastisk skøn weekend, og vi har bare haft det så sjovt. Vil aldeles ikke have været den foruden, men nu skal der gang i den rigtige kost og træning igen. For træning er det jo heller ikke blevet til meget af da jeg først skulle ligge syg torsdag, og så skulle til Odense hele weekenden og feste igennem.

Nu er jeg landet i København igen og min skønne kæreste har været så sød at lave aftensmad til mig. :wub: Så nu vil jeg smutte ud i køkkenet og nyde en omgang sund mad, og bagefter ligge mig ind på sofaen og nyde det der er tilbage af min fri weekend. :bigsmile:

Caio :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 01.12.08

1 times styrketræning

Skulder-Biceps :4flex:

Siddende skulderpres BB - fri

3x10x27.5 kilo

Lat raise DB

3x6x10 kilo

Front raise DB

4x8pr.armx8 kilo

Cable flyes omvendt - liggende

2x20x20 kilo

2x8x30 kilo

Biceps curls DB

3x10x10 kilo pr. arm

1x20x10 kilo pr. arm

Cable curl m. reb

3x12x30 kilo

Preacher curl

3x8x25 kilo

Upright row BB

3x10x25 kilo

Biceps i Cabel stativet Skal lige have fundet ud af hvad denne øvelse rigtigt hedder for den var dælme god! :devil:

3x15x20 kilo

1x10x30 kilo

Edited by Tigermis
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 02.12.08

1 times styrketræning

Ben-Triceps-Mave :4flex:

Var enormt træt da jeg vågnede i morges. :sleepy: Dog fik jeg da slæbt mig ned i trænings centret, men jeg kunne nu godt mærke at energien ikke var i top. Tror stadig jeg er lidt kvæstet ovenpå weekendens strabasser. :4drunk:

Squat Kørte lidt andre reps end jeg plejer at gøre. Tror jeg er ved at køre lidt død i squat øvelsen. :dry:

3x10x60 kilo

2x5x70 kilo

Lunges

3x12x24 kilo

Lying Leg curl

4x25x15 kilo

Bottoms up

4x12xBW+20 kilo

Pushdown

1x10x15 kilo

3x10x20 kilo

Fransk pres

3x8x17.5 kilo

Dips Er blevet MEGET bedre til denne øvelse og det kunne virkelig mærkes i dag. :yahoo:

2x5xBW

Mave

BB push crunch 2x10xBW+15 kilo

90 graders 1x20xBW

Captains chear 2x10xBW

AB weel roll out 1x10xBW Ville gerne have lavet 2x10 men tiden var lidt lidt knap, så nåede kun det ene sæt. :mad:

Alt for nu. Nu skal der bare lige smides en hurtig omgang mad indenbords og så er det afsted på arbejde igen.

CAIO :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 03.12.08

1½ times styrketræning med min skønne Mette

Bryst-Ryg-Læg :4flex:

Chins

1x5xBW

1x4xBW + 1 med spotter

1x3xBW

1x10xBW NY PR med spotter

Benchpress

1x15x30 kilo

1x10x30 kilo

2x5x40 kilo med lidt spot

Pullover BB

3x8x20 kilo

Bent-over row DB

3x8pr. armx22.5 kilo

Face pulls

1x15x35 kilo

1x15x40 kilo

1x15x45 kilo

Siddende row - bredt greb

1x10x42 kilo

1x10x49 kilo

1x10x56 kilo

DB shrug

4x10x25 kilo pr. arm

Peck deck

1x6x25 kilo

1x6x30 kilo

2x6x35 kilo

Rowtary calf

1x10x47.5 kilo

1x10x52.5 kilo

1x8x57.5 kilo

1x6x62.5 kilo

1x6x67.5 kilo

Super lækker træning. :banana::superman: Nu glæder jeg mig lidt til at nyde min fri dag sammen kæresten. :wub:

CAIO :crazy_pilot:

Edited by Tigermis
Link to comment
Share on other sites

Kan se træningen køre stadig upåklageligt herinde :cool:

Tænkte om du kan begynde at se lidt på kropsvægten (+kg) i starten lavede du også en del cardio i din log :poking:

Og det kan ikke undgås at der kommer lidt ekstra muskelmasse på kroppen (hvilket jo også er meningen).. men er det noget du har lagt mærke til?

Link to comment
Share on other sites

Kan se træningen køre stadig upåklageligt herinde :cool:

Tænkte om du kan begynde at se lidt på kropsvægten (+kg) i starten lavede du også en del cardio i din log :poking:

Og det kan ikke undgås at der kommer lidt ekstra muskelmasse på kroppen (hvilket jo også er meningen).. men er det noget du har lagt mærke til?

Kan helt klart se fremskridt hvad angår min muskel masse. :superman: Men eftersom at kosten også er blevet lagt en del om, har jeg faktisk næsten ikke taget på selvom jeg ikke dyrker så meget cardio mere. Tror/håber på at jeg bare har omrokeret fedtet lidt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 05.12.08

1 times styrketræning

Skulder-Biceps :4flex:

BB skulderpres fri

3x10x27.5 kilo

Lat raise DB

3x6x10 kilo

Front raise DB

4x8/armx8 kilo

Cable flyes omvendt - liggende

2x20x20 kilo

2x8x30 kilo

Biceps curls DB

4x10x12.5 kilo

Cable curl m. reb

2x12x30 kilo

1x12x35 kilo

Upright row

3x10x25 kilo

Rear raise DB

3x8x8 kilo

Cabel biceps Ved stadig ikke hvad denne øvelse hedder men den er super god!

3x15x20 kilo

Link to comment
Share on other sites

Hey Sweets :bigsmile:

Ville bare lige smide en hilsen... Glæder mig til at se jer på tirsdag, så skal den satme ha en over nakken :devil::dumbbell_lift:

Ha en rigtig go weekend

Håber er kommer over forkølelsen...

Kram

Hej sveske!

Tak for din hilsen. :bigsmile: Glæder mig i hvert tilfælde også til at give den max gas på tirsdag. :superman:

Rigtig go weekend til dig også!

Kram Maria

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning d. 07.12.08

1 times styrketræning

Har arbejds weekend og der er virkelig gang i den derinde :crazy: , så er ret smadret når jeg kommer hjem om natten. :sleepy: I nat kom jeg så i seng kl. tre og stod op igen kl. otte i morges, for fik nemlig besøg af Tanja, min træner, som skulle tage nye billeder og mål af mig, og det gik rigtig godt. :yahoo: Min fedt procent er faldet fra 22 til 19.5 %. Jeg har tabt min ½ kilo, selvom jeg faktisk helst skulle have taget lidt på. :blink: Har tabt min 1 cm. omkring taljen, taget 2 cm. på omkring lårene og 1 omkring bagdelen, men Tanja sagde det var super godt da det er muskelmasse der er kommet på.

Min træning i dag bære præg af at jeg er meget træt. 5 timers søvn er ikke helt nok til at dække mit søvnbehov. :sleeping:

Blandet træning :4flex:

Chins UH

1x5xBW

2x3xBW

Benchpress

2x10x30 kilo

2x5x35 kilo

Face pulls

3x15x40 kilo

Ground base High pull shrug

1x10x30 kilo

1x10x40 kilo

2x10x60 kilo

Bent-over row DB

4x8x22.5 kilo

Leg press

3x10xMaskinen+40 kilo

Dips

3x5xBW

Pushdown

2x10x15 kilo

2x10x20 kilo

Mave

BB push crunch 2x10xBW+15 kilo

Captains chear 2x10xBW

Ab weel roll out 2x10xBW

Nu vil jeg hoppe i bad og tage på arbejde igen. :devil: :4ranting:

God søndag til alle. :flowers:

CAIO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share