Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

Dagens træning onsdag d. 16.07.08

½ times mave-ryg hold + 1½ times motions boksning :4boxing:

Har arbejdet lange vagter de sidste to dage, så det blev først til en rigtig god omgang træning i dag.

Derfor tog jeg i fitnessdk royal, og fik mig en god omgang træning af Henrik Leth.

Vi startede ud med en ½ times mave-ryg hold.

Der blev kørt en del blandet af begge dele, men super hårdt var det nu ikke. Vi sluttede den ½ time af med lidt meditation. :hands:

Derefter startede den rigtige træning for alvor. Boksetræningen!!! :wootdance:

Vi startede ud med løb, armstrækkere, løs boks og mavebøjninger.

Derefter skulle vi løbe om kap, og for dælen da det var hårdt :surrender:

Der skal vist arbejdes lidt mere på mit løb.. Hehe :blush:

Efter opvarmningen gik det ellers løs med det sædvanlige.. Boks på sæk, boks på pude, armstrækkere, armbøjninger, moutains climbers, spraldemænd, hurtig boks og spark.

Endnu engang var det en fed og mega hård time, dog er jeg altså stadig mere til rigtig boksning hos Thomas. Så satser nok lidt mere på det.

Til august håber jeg jo også på at starte i en rigtig bokseklub på Østerbro. Så forhåbentlig kommer der gang i sparringen, og om lidt tid et par kampe eller 10 :bruce:

Udover at ville starte som kamp bokser, har jeg bestemt mig for at jeg til januar skal starte på en politi forberedende højskole.

Jeg har fundet en skole som jeg synes super godt om, dog ligger den i Aalborg, så det er lidt langt væk... men men er der noget man vil, skal man sku bare også satse på det. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning torsdag d. 17.07.08

1½ times styrketræning :dumbbell_lift:

Av av jeg synes at kroppen var ret øm da jeg vågnede her til morgen :crazy: . Meeen jeg skulle ned og styrketræne i dag!! Dog blev det kun en let omgang, da musklerne ikke var helt parat til det helt store. :weight_lift:

Jeg måtte desværre springe over dødløftet. da jeg havde glemt hanskerne derhjemme, og synes det gør pokkers ondt at lave løftet uden dem.

Program

Opvarmning

5 min. cykling - For pokker det var kedeligt :sleeping:

10 min roning - Se det var meget bedre :4thumbup:

Benchpress

3x10x30 kilo

Laterail Raises

3x10x8 kilo

Upright Row

3x10x17.5 kilo

Standing BB

3x10x17.5 kilo

Bench Dicps

3x10x15 kilo ekstra

Squat

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x80 kilo

Backraises

3x15

Box Jumps

3x30

Fri mave

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 18.07.08

1 times øvet spinning :chopper:

Er lidt stolt af mig selv... Fik nemlig slæbt mig selv op til en morgen spinnings time, hvilket ikke sker så tit i tiden. :sleepy:

Nå men timen var i hvert tilfælde hård, for jeg fik virkelig svedt igennem. :crazy:

Der blev kørt lidt af det hele... Tungt, lunte og dobbelt tempo..

Timen var sku cool, musikken var lidt poppet men det er den som regel altid ved Anette, så har næsten vænnet mig til det nu :cool:

Nu står den på en 36 timers lang arbejds weekend, så mere træning bliver det vist ikke til i den her weekend. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 22.07.08 + d. 21.07.08

1½ times svømning + en lille løbe tur mandag

Godt nok længe siden jeg sådan rigtig har været ude at svømme, men hold da op det var dejligt.

Jeg havde også planlagt at svømme igår, men så havde svømmehallen selvfølgelig lukket da jeg kom derned. Derfor besluttede jeg mig lidt senere for at tage en lille løbe tur, og det blev desværre også kun til en lille en. Jeg havde det lidt underligt da jeg gik ud for at løbe, og det gik desværre ikke væk i løbet af turen, så derfor måtte jeg vende om efter kun få kilometer, for at komme hjem og ligge og have ondt af mig selv. :cry3:

Nå men i dag har jeg det meget bedre, og svømmehallen var åben, så derfor tog jeg mig en god tur dernede.

I weekenden skal jeg til en livredder prøve, så det er derfor den står på så meget svømning i denne uge. Jeg vil gerne have denne livredder prøve, da det bare er endnu et plus på ansøgningen som skal sendes ind til politiet. Planen var jo at søge ind til januar, men det er blevet rykket lidt nu, da jeg skal på politi forberedende højskole til januar i stedet, og først er færdig med den til juli. Det bliver virkelig super fedt at få trænet hver dag, og få opfrisket både matematik og samfunds viden. Jubii :4jumpy:

Til svømmeprøven skal der både bjerges, svømmes med tøj på, dykkes og svømmes på tid. Plus man skal kunne førstehjælp og alt hvad der er at vide om svømmehallens farezoner. Jeg er ikke ligefrem verdens bedste svømmer, men jeg håber jeg kan klare det hele. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 26.07.08

Svømme træning

Nå i dag har jeg så været til første del af svømme prøven. Det var sku meget sjovt. Vi havde en del om førstehjælp, hvad man skulle gøre-ringe til osv.

Derefter gik vi i svømmehallen og øvede en masse svømme teknikker. Bjergning af panisk svvømmer-bjergning af livløs svømmer-4 meters dykning-10 meters skrå dykning-forsvars teknikker plus en masse andre svømme ting.

Det hele var jo faktisk nemt nok undtagen dykningen. Jeg kunne godt dykke de 4 meter ned på bunden, men 10 meters dykningen med optagning af livløs dukke, var rimelig svært. Det lykkedes mig at komme næsten ned til dukken, men aldrig at få den med op igen.:annoyed:

Efter en hel dag med svømning og teori er jeg pænt træt. Dog har jeg lige fundet ud af at bassin prøven skal tages om hvert år, så dvs. at den jeg tager nu kan jeg ikke nå at bruge til næste år når jeg søger ind til politiet, da jeg jo skal på højskole først. :mad: Jeg var faktisk ikke klar over at den skulle tages om hvert år, men når jeg tænker over det kan jeg da godt forstå det mht. livredderne.

Nu sidder jeg så og overvejer om jeg overhovedet gider at tage hele vejen til Hillerød i morgen, for at tage en prøve jeg ikke kommer til at bruge til noget. Den er jo fin nok at have, og det er også godt at sige at man HAR taget den engang, men hvis den ikke kan bruges til næste år, så tror jeg sku hellere at jeg vil øve mig på højskolen, og tage den der. :bigsmile:

Svømning er sjovt, men boksning er for fedt :4boxing: Altså, jeg bliver aldrig svømmer. :blush:

Nu vil jeg i fælledparken og nyde det dejlige vejr :sun: og min skønne kæreste Casper :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 30.07.08

1½ times styrketræning

Dovne lille mig.. De sidste tre dage har jeg faktisk slet ikke fået trænet, for enten skulle jeg arbejde eller også var det altså lidt hyggeligere at sidde i solen med veninderne... :blush: Hmm ja undskyldninger er der jo nok af.

Men i dag havde jeg krudt i røven da jeg stod op, selvom jeg havde været bartender til et polterabend til kl 01.45. Derfor besluttede jeg mig for at tage ned og styrketræne lidt. Da det er lidt over halvanden uge siden at jeg har styrketrænet, tog jeg den lidt med ro med kiloene. :wink:

Program

Opvarming

5 min. cykling

5 min. roning

Benchpress

3x10x30 kilo

Dødløft

1x10x60 kilo

2x10x70 kilo

Squat

1x10x60 kilo

2x10x70 kilo

Bench Dicps

3x10 m. 15 kilo ekstra vægt

Standing BB

3x10x17.5 kilo

Upright Row

3x10x17.5 kilo

Laterail raises

3x10x8 kilo

Pull downs

1x10x35 kilo FRONT

1x10x35 kilo BACK

1x10x35 kilo FRONT

Backraises

3x15

Fri mave

Stille og rolig træning i dag, men skønt var det da at komme ud og bruge kroppen :w00t:

Nu står den på en tur på bakken sammen kollegaerne. Vi skal cykle derud og hjem igen, så giver jo også lidt motion. Det bliver vist til små 20 kilometer i alt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 31.07.08

5 km løbetur i fælledparken

Fy føj hvor er der varmt udenfor, og når man så beslutter sig for at løbe en tur så bliver der pludselig endnu varmere.

Jeg har aldrig været den store løber, (desværre :blush: ) men der skal jo trænes på mit løb inden jeg skal til politi prøven. Stille og roligt gik det nu derudad i dag, selvom det var tonser varmt. Døjer lidt med mine knæ i tiden, det er satme træls. :mad: Håber dog at det bare er lidt overbelastning, og ikke noget mere alvorligt.

Nu vil jeg ud og nyde det gode vejr :sun: og måske vender jeg tilbage i aften med lidt mere træning, men kun måske.. hehe :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 04.08.08

1½ times styrketræning

Har utrolig dårlig samvittighed.. Har slet ikke trænet hele weekenden :blush: , men i stedet for har jeg været ude og drikke lidt for mange øl, og spise lidt for meget junkfood.. Hmm :beer::4pizza: Men nu er det slut!! Kan nu altså bedre lide det, når jeg føler mig sund og jeg får trænet hehe :bigsmile:

Program

5 min opvarmning på cykel - gad ikke rigtig give den gas til opvarmningen i dag

Dødløft

2x5x70 kilo

1x5x80 kilo

Squat

2x5x70 kilo

1x5x80 kilo

Benchpress

3x10x31 kilo

Upright Row

3x10x20 kilo

Laterail raises

3x10x8 kilo

Pull downs

1x10x35 kilo FRONT

1x10x35 kilo BACK

1x10x42 kilo FRONT

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Vandrette kropshævninger

2x8 reps.

Backraises

3x15

10 min mave øvelser + armstrækkere

Så lækkert at være nede og træne igen efter denne meget usunde weekend :laugh:

Nu skal jeg så bare blive ved med at give den gas, så formen virkelig kan komme op og sige spar to :cool:

Ciao :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 05.08.08

1½ times styrketræning :showoff:

Synes godt at jeg kunne mæske træningen fra i går, da jeg stod op i morges. :crazy: Men så ved man jo bare at det har hjulpet, og det er jo fedt :wink:

Igen i dag stod den på styrketræning. Er ret bidt af det og boksning i tiden.

Program

Opvarmning

5 min. cykling

5 min. roning

Benchpress

3x10x31 kilo

Laterail raises

3x10x8 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Squat

3x5x80 kilo

Gående lunches

4x(9 skridt)x20 kilo

Bendover row

3x10x32.5 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Vandrette kropshævninger

1x8 ( Var sindsyg øm i armene, så det blev ikke til så meget i denne øvelse i dag :surrender: )

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Backraises

3x15

Fri mave 10 min. + armstrækkere

Lækker træning :devil: Nu vil jeg bare nyde resten af min fri dag :yahoo:

Bliver nød til lige at fortælle at jeg har chokolade i huset, og har ikke rørt det. Er lidt stolt hehe :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 09.08.08

2 timers styrketræning :weight_lift:

Skulle have trænet fredag os, men hold da helt fast jeg var træt. Var på arbejde onsdag og torsdag, tolv timer hver dag, og torsdag havde vi for sindsygt travlt. Det væltede simpelthen ind med mennesker pga. mode ugen. Jeg tror aldrig jeg har oplevet noget lignende. Så da jeg vågnede fredag var jeg bare så træt, at jeg ikke helt kunne overskue noget som helst. :sleepy:

Nå men i dag efter at have fået en fantastisk nats søvn, var jeg klar på en god omgang styrketræning.

Program

Opvarmning

5 min. cykling

5 min. roning

Benchpress

3x10x31 kilo

Dødløft

2x5x70 kilo

1x5x80 kilo

Squat

1x5x70 kilo

2x5x80 kilo

Fik af vide at min squat ikke var godt nok i dag, så må hellere få øvet mig noget mere i at gå længere ned. Som man siger - øvelse gør mester. :cool:

Laterails raises

3x10x8 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Bendover row

3x10x30 kilo

Clean and press

3x5x25 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Standing BB

3x10x20 kilo

Gående lunches

4x(12 skridt)x20 kilo

Backraises

3x15

Fri mave + armstrækkere

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 13.08.08

21 km cykling + hjemme træning

Senere i dag skal jeg ud og besøge en veninde i sydhavnen, og der er 10,5 km både ud og hjem igen, så det giver jo lidt dejlig motion. De seneste to dage har jeg arbejdet 24 timer, og de næste to uger kommer der desværre os meget arbejde, så super meget træning bliver det nok ikke til :blush:

I dag har jeg stjålet kærestens håndvægte, og er gået lidt amok med hjemme træning. Kører lidt blandede øvelser, som dødløft, walking lunches, laterail raises, bench dicps, mave og ryg øvelser, plus lidt andet.

I morgen har jeg god tid, og der står den på en god omgang styrketræning. Yeah :devil:

Vender stærkt tilbage i morgen.. CAIO :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 14.08.08

1½ times styrketræning

I dag er en ganske særlig dag. Jeg vågnede op og var enormt lykkelig, og jeg er sikker på at jeg går i seng og føler mig endnu mere lykkelig. I dag har jeg nemlig 1 års dag med min kæreste :wub:

Nå men i dag fik jeg i hvert fald slæbt mig selv i trænings centret, og gav den gas :devil:

Program

Opvarmning

5 min. roning

( Jep, opvarmning var vist ikke det der blev lavet mest af i dag :blush: )

Benchpress

3x10x31 kilo

Squat

3x5x60 kilo

2x5x70 kilo

Squatet gik super godt i dag. Der kom mindre kilo på stangen som min kæreste havde anbefalet mig, og så gik jeg helt ned. AV for dælen da mine lår gør ondt. Kan godt mærke at jeg gjorde det mere rigtigt i dag.. :devil:

Laterail raises

3x10x8 kilo (hver hånd)

Upright row

3x10x20 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Clean and press

3x8x25 kilo

Bendover row

2x10x30 kilo

1x10x32.5 kilo

Walking lunches

4x(12 skridt)x20 kilo

Back raises

3x15

Fri mave + armstrækkere

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 17.08.08

2 timers styrketræning :weight_lift:

Program

Opvarmning

5 min. roning

Squat

2x5x60 kilo

3x5x70 kilo

Laterail raises

3x10x16 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Bendover row

3x10x30 kilo

Clean and press

3x10x25 kilo

Bench press

2x10x30 kilo

2x5x32.5 kilo

Walking lunches

4x(10 skridt)x20 kilo

Pull downs

2x10x35 kilo

1x10x42 kilo

Back raises

3x15

Fri mave

For dælen jeg er træt nu. Efter to lange dage på arbejde fredag og lørdag, plus to timers styrketræning i dag kan kroppen vist ikke rigtig mere. Nu glæder jeg mig til at bruge aftenen sammen med kæresten :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 19.08.08

1½ times styrketræning :4flex:

I dag har jeg været så heldig at jeg først skal møde sent på arbejde, dvs. at jeg lige kunne nå at træne inden. Lækkert :dumbbell_lift:

Program

Opvarmning

5 min. roning

Squat

2x5x60 kilo

1x5x70 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

(Er gået 1 kilo op i den her øvelse.. Yeah :yahoo: )

Upright row

3x10x20 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Bendover row

3x12x30 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Benchpress

5x5x30 kilo

Walking lunches

4x(10 skridt)x20 kilo

Mave

Stille og rolig styrketræning blev det til i dag. Døjer lidt med knæet igen, så sprang dødløftet over, da jeg kunne mærke at det ville gøre pænt nas hvis jeg begyndte på det. :crazy:

De næste to dage står den på to lange tolv timers vagter, så super meget træning bliver det nok ikke til før fredag. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 22.08.08

2 timers styrketræning :dumbbell_lift:

De sidste fire dage har jeg arbejdet lidt over 40 timer, så derfor er kroppen godt træt :sleeping:

Men nu har jeg tre dage fri, og så skulle der jo trænes. I morgen tager jeg en tur til Aalborg for at besøge to veninder, og så skal der vist festes og drikkes lidt :beer: , selvom det ikke er for godt for formen. :blush:

Program

Opvarmning

5 min. roning

Squat

2x5x61 kilo

1x5x71 kilo

Dødløft

2x5x61 kilo

1x5x71 kilo

Tog det stille og roligt med dødløftet i dag, da knæet stadig var lidt usikkert. Derfor valgte jeg også at springe lunches over.

Benchpress

3x5x30 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Bendover row

3x10x32.5 kilo

Clean and press

3x10x27.5 kilo

Backraises

3x15

Fri mave

Nu skal der bare holdes weekend, og hold da helt fast hvor jeg glæder mig til det :yahoo: Dog glæder jeg mig endnu mere til at se min kæreste :wub: , som jeg kun har set ca. 5 min. de sidste fire dag. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 27.08.08

2 timers styrketræning :showoff:

I weekenden har jeg været i Aalborg og besøge en veninde, og der røg vist lidt usund mad plus lidt alkohol indenbords. :blush:

Nå men man skal jeg jo også huske at leve engang i mellem, men i dag stod den nu på en god omgang styrketræning.

Program

Opvarming

5 min. roning

Dødløft

3x5x70 kilo

(Knæet fungere stadig ikke som det skal, og har fået af vide af min søde kæreste at jeg måske skulle få det tjekket, bare for en sikkerheds skyld, hvilket han nok har ret i.)

Squat - Ass to the gras :devil:

3x5x60 kilo

2x5x70 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

Bendover row

3x10x32.5 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Benchpress

3x5x30 kilo

(Efter at have kørt alt det andet, var armene lidt trætte da jeg endelig nåede til bænkpres.)

Walking lunches

4x(10 skridt)x20 kilo

Cabel flyers

1x10x15 kilo

2x5x20 kilo

Backraises

4x10

Fri mave

Hvis vejret holder skal jeg senere ud på en ca. 20 km. cykeltur, da jeg skal besøge min veninde helt ude i rødovre :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 01.09.08

2 timers styrketræning :dumbbell_lift:

Program

Opvarmining

5 min. roning

Squat - All the way down :devil:

2x5x60 kilo

3x5x70 kilo

Benchpress

3x5x35 kilo

1x10x30 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Laterail raises

3x10x(9x2)18 kilo

Bendover row

3x10x32.5 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Cabel flyers

3x10x30 kilo

Barbel lunches

3x10x50 kilo

Mave + armstrækkere

Lækker træning i dag, og nu glæder jeg mig bare til at holde fri sammen med kæresten :wub: resten af dagen. Skal arbejde omkring 35 timers de næste tre dage, så det bliver nok først til at træning igen på fredag.

Caio :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 05.09.08

2 timers styrketræning :dumbbell_lift:

Nej hvor har jeg bare glædet mig meget til den her weekend. Nu skal der bare trænes, holdes fri og holdes fødselsdag. :yahoo:

Igen har jeg arbejdet en del (36 timer) de sidste tre dage, og der er ikke blevet trænet meget. :annoyed:

Men nu har jeg fri i hele tre dage og så skal den jo have gas. Det blev til en god omgang styrketræning i dag, og i morgen regner jeg os med noget styrketræning eller måske boksning, og søndag bliver det til spinning.

Dagens program

Opvarmning

Cykling 5 min.

Roning 5 min.

Deadlift

2x5x70 kilo

1x5x80 kilo

Squat

3x5x60 kilo

1x5x70 kilo

ASS TO THE GRAS :devil:

Upright row

3x10x20 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

Standing BB

3x10x20 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Bendover row

3x10x32.5 kilo

Den her øvelse er for vild når man laver den med underhånds greb. Dog skal jeg vist til at have lidt flere kilo på, da det faktisk føltes ret let i dag. Jubii :bigsmile:

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Cabel flyers

3x10x30 kilo

Barbel lunches

3x10x60 kilo

AV for søren da min numse gjorde ondt efter denne øvelse. :devil: Man kan vist kun sige at det giver godt i bagdelen. :laugh:

Mave + armstrækkere

Det var vist alt for i dag. Nu står den på hoved rengøring i lejligheden og det skal da nok også give lidt motion. :laugh:

CAIO

Link to comment
Share on other sites

Det er slut med at gå i byen!! SLUT! :blush:

Havde fødselsdag igår og det skulle jo selvfølgelig fejres. Havde den skønneste dag med kæresten, og den sjoveste by tur med min søde og dejlige veninde Mette. :bigsmile:

Dog ender det jo altid med at man lige drikker lidt for meget, og nu sidder jeg her søndag og får jo slet ikke trænet da mit hoved føles som en meget tung sten!

Fra i morgen af skal det altså være slut med det usunde liv, også selvom jeg har hørt at det er dårligt at starte på noget nyt på en mandag, men det skal det altså.

Det bliver godt!

Nå men det var så dagens belslutning. Nu vil jeg ud og gå mig en lang tur, da løb ser ret umuligt ud i dag. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 09.09.08

1½ times boksning hos Poul Duvill :4boxing:

I dag tog jeg mig selv i nakken, og smuttede ud af dynerne i god tid. Lidt stolt må man da godt have lov til at være. :bigsmile:

Jeg tog ned i centret på nygårdsvej og fik mig en ordentlig omgang høvl(på den gode måde selvfølgelig) af Poul.

Vi startede med at få pulsen op ved at kører intervaller på både cykel, løbebånd og arm tingelut(Ja i ved den hvor man kører armene rundt). Er du så helt færdig hvor var jeg død efter disse øvelser. Havde selvfølgelig glemt at tage min drikkedunk med op ovenpå, så løb ud på toilettet efter vand så snart jeg fik muligheden for det. Jeg må nok lidt have lignet en der var ved at dø, hvilket jeg nok også lidt var. :blush:

Nå men konditions træningen fortsatte i ca. 40 min., og resten af tiden brugte vi på at øve forskellige slag kombinationer på plethansker. Da vi kom til at gå lidt over tiden, nåede jeg desværre ikke de 10 min. mave øvelser, da jeg skulle skynde mig på arbejde. Dog skal jeg træne to timer i morgen hos Thomas Damgaard, så mon ikke det går alligevel. :tongue:

Er så begyndt at skrive min mad ned, da jeg fik et tip af søde Mette om en hjemmeside hvor man kunne dette og som var ret god. Et eller andet sted er det sku meget rart at holde øje med hvad man spiser, og hvor mange proteiner, kulhydrater osv. der er i al ting.

Nå men nu vil jeg gå til ro efter en lidt lang dag. God træning efterfulgt af 11 timers arbejde. Nu har jeg vist fortjent at komme til at putte under dynen igen. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag 10.09.08

2 timers boksning hos Thomas Damgaard :4boxing:

Efter træningen i går hos Poul var armene godt døde, dog ikke så døde at jeg ville skippe den fede træning man får hos Thomas.

Nå men den første time startede ud med løb og opvarmning af armene. Derefter fik vi kørt en masse kombinationer på plethansker, og vi sluttede af med syre træning, maveøvelser, rygøvelser og armstrækkere.

Da nr. to time startede var energien godt brugt, men vi tog den i stiv arm. Vi startede ud med lidt frie bokse kombinationer, og derefter gik vi over til lidt sparring. Da jeg var afsted med søde Mette musen, var det jo oplagt at det var hende jeg skulle sparre med. Dog tror jeg ikke Mette mente helt det samme. Jeg kan nok lidt bedre lide at slå på folk end Mette kan, så derfor prøvede vi efter et par minutter at bytte sparrings partner, og jeg fik så Thomas. Av for søren så fik man da ellers et par på hovedet hehe. :4crutches:

Derefter blev der sparret lidt med en anden fyr, og det var sku meget sjovt at få lidt slag igen, uden at blive slået helt i gulvet. :bigsmile:

Efter sparringen skulle vi lave et 10 min. program. Det gik ud på at vi i 10 sek. skulle lave kan kan dans(så hurtigt som muligt, hvilket galt for alle øvelser), derefter knæ til brystet 10 sek., så mega hårde mave bøjninger 10 sek., og til sidst fri boks 10 sek. Imellem alle øvelserne var der 10 sek. pause. Fy føj det var da faktisk ret så hårdt. :blink:

Der er fitnessdk stævne d. 22.11 hvor der skal bokses kampe. Nu har jeg snakket med både Poul og Thomas om det, og regner med hvis jeg kan få fri og er god nok, så stiller jeg op. :devil:

Nu skal der spises en dejlig omgang aftensmad sammen med kæresten :wub:

Caio

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 11.09.08

1½ times styrketræning sammen Mette musen :bigsmile::dumbbell_lift:

Av for pokker hvor havde jeg ondt i kroppen da jeg vågnede i morges. Boksning både tirsdag og ondag havde vist haft en god indvirkning på mig. :devil:

Nå men trænes det skulle der da gøres i dag. Derfor tog jeg ned på Nygårdsvej sammen Mette, og gav den så meget gas som jeg nu kunne. :blush:

Program

Opvarmning

5 min. roning

Squat

3x5x60 kilo

2x5x70 kilo

ASS TO THE GRAS

Laterail raises

3x10x18 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Bendover row

3x10x41 kilo

Ny PR i bendover row... Yeah :devil:

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Standing BB

1x10x20 kilo

Måtte simpelthen give op i den øvelse. Mine arme var fuldstændig smadret efter i går. :surrender:

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Bench press

3x10x30 kilo

Igen gik armene lidt kolde, men fik dog lavet alle sættene denne gang. Dog vil jeg gerne lige sige tak til Mette, som var en rigtig god spotter. :smile:

Cabel flyers

2x10x40 kilo

1x10x30 kilo

Back raises

4x10

Fri mave plus armstrækkere

Dødløftet og lunches blev gemt lidt til side i dag, da jeg følte at kroppen vist havde fået nok 'tæsk' igennem de andre øvelser og boksningen. :4whip:

Det var alt for i dag!

Caio :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Maria

Først lige tillykke med fødselsdagen.. :bigsmile:

Og kan se din træning går jo rigtig godt fremad, men vil alligevel foreslå at du engang imellem får de andre forskellige øvelser ind i dit program som: Hurtighedstesten, 90 grader mavebøjninger, de vandrette kropshævninger, og øve lidt "dukkeløft" med din kæreste som dukke :tongue:

Hvornår starter du så på højskolen?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 11.09.08

1½ times styrketræning sammen Mette musen :bigsmile::dumbbell_lift:

Av for pokker hvor havde jeg ondt i kroppen da jeg vågnede i morges. Boksning både tirsdag og ondag havde vist haft en god indvirkning på mig. :devil:

Nå men trænes det skulle der da gøres i dag. Derfor tog jeg ned på Nygårdsvej sammen Mette, og gav den så meget gas som jeg nu kunne. :blush:

Program

Opvarmning

5 min. roning

Squat

3x5x60 kilo

2x5x70 kilo

ASS TO THE GRAS

Laterail raises

3x10x18 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Bendover row

3x10x41 kilo

Ny PR i bendover row... Yeah :devil:

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Standing BB

1x10x20 kilo

Måtte simpelthen give op i den øvelse. Mine arme var fuldstændig smadret efter i går. :surrender:

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra

Bench press

3x10x30 kilo

Igen gik armene lidt kolde, men fik dog lavet alle sættene denne gang. Dog vil jeg gerne lige sige tak til Mette, som var en rigtig god spotter. :smile:

Cabel flyers

2x10x40 kilo

1x10x30 kilo

Back raises

4x10

Fri mave plus armstrækkere

Dødløftet og lunches blev gemt lidt til side i dag, da jeg følte at kroppen vist havde fået nok 'tæsk' igennem de andre øvelser og boksningen. :4whip:

Det var alt for i dag!

Caio :biggrin:

Hey baby..

Takker for din søde besked og dejlig træning i dag.

Altid dejligt at hygge med dig, også selvom du slår lidt på mig... hehe...

Håber du får en rigtig dejlig weekend

møøøz....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share