Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

Dagens træning mandag d. 15.09.08

2 timers boksning hos Thomas Damgaard :4boxing:

Efter en 36 timers lang arbejds weekend, uden den store træning, bortset fra alt det jeg har gået i mens jeg har været på job, var jeg igen klar på en god omgang boksning her mandag.

Derfor cyklede jeg hele vejen ud til Valby og fik svedt fuldstændig igennem hos Thomas.

I dag blev træningen desværre uden Mette, så jeg måtte finde mig en anden partner. Første time blev det lille Peter, som ikke er særlig stor, men slår sindsygt godt igennem. :wink:

Vi startede første time ud med skygge boksnings som opvarmning. Derefter kørte vi en masse forskellige slag kombinationer på plethansker, og vi sluttede timen af med mave og rygøvelser plus en lille smule armstrækkere.

I nummer to time fik jeg en anden slag partner, og han var godt udkørt efter den første time så det var mest mig der kørte på. Vi opvarmede med lidt løb og skygge boksning. Derefter kørte jeg fuldt igennem på plethanskerne. Der var ikke mange pauser og det var sindsygt fedt.

Jeg går og venter spændt på at få af vide om Thomas og Poul har fundet en modstander til mig, til bokse stævnet d. 22.11.08 i fitnessdk. Det bliver sku fedt og komme i ringen og give og nok også få lidt tæsk. :w00t: :4thumbup:

Nu skal der bare en god omgang mad indenbords, og så skal der bare slappes af resten af aftenen. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning tirsdag d. 16.09.08

1½ times styrketræning med Mette musen :bigsmile::dumbbell_lift:

Program

Benchpress

3x10x30 kilo

Cabel flyers

2x10x40 kilo

1x10x30 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Bendover row

3x10x41 kilo (Er gået et kilo op siden sidst :yahoo: )

Kropshævninger

1x8

Squat

3x5x61 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra vægt

Biceps

3x10x20 kilo

Mave øvelser + ryg øvelser + armstrækkere

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 19.09.08

1½ times styrketræning med Mette musen :dumbbell_lift:

Så blev det endelig fri weekend.... JUBII... :yahoo:

Program

Opvarmning

5 min. roning

Benchpress

2x10x30 kilo

2x5x35 kilo

Squat

2x5x60 kilo

1x5x70 kilo

Deadlift

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x80 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Bendover row

1x5x50 kilo

3x10x40 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Biceps

3x10x20 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra vægt

Lunches

3x10z20 kilo

Cabel flyers

2x10x40 kilo

1x15x30 kilo

Backraises

4x10

Maveøvelser + armstrækkere

NU er der bare dømt weekend med stort W. Der skal hygges med kæresten, trænes og bare holdes fri. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 20.09.08

1 times styrketræning :showoff:

Efter et godt full body program fredag, var jeg seriøst øm da jeg vågnede i morges. :crybaby:

Dog skulle der jo trænes i dag, så det blev bare til en let omgang styrketræning med kæresten på Nygårdsvej.

Program

Opvarmning

5 min. roning

Biceps

3x10x20 kilo

Clean and press

3x8x27.5 kilo

Laterail raises

1x10x18 kilo

Goodmornings

2x10x30 kilo

1x10x40 kilo

Cabel flyers

2x10x40 kilo

1x10x30 kilo

Dicps

3x3

Chin-ups

2x3

Maveøvelser

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 21.09.08

1 times body combat + 1 times spinning øvet

Body combat

Havde aftalt med min veninde Naima at vi skulle til en times body combat og så ud og spise frokost bagefter. Jeg er desværre ikke den store combatter efter at jeg begyndte at få øjnene op for boksning, men engang imellem er det nu sjovt nok. :smile:

Hele timen gik ud på at lave en masse slag og sparke kombinationer. Det var nu meget fedt, men stadig lidt for tøset til mig. Vi sluttede timen af med en god omgang maveøvelser.

Efter træning på Frederiksberg tog jeg med Naima ud og spiste en lækker omgang økologisk brunch. Der blev selvfølgelig snakket en masse, og det var super hyggeligt. :blahblah:

Efter maven var blevet fyldt godt op, cyklede jeg videre ud til Mette.

Efter lidt hyggen hjemme hos Mette musen, tog vi ned i Adelgade og var parate til en hård spinnings time.

Spinning Øvet

Hvis jeg må være ærlig, var det nok den dårligste spinnings time jeg nogensinde har været til! Den var nu hård nok og der kom da også sved frem på panden, men når jeg er til spinning betyder musikken virkelig meget for mig og min koncentration, og vores instruktør havde så valgt at vise os hele hans 90'er pop samling. Neeej hvor var det bare dårligt. Nå men vi fik da grint lidt igennem timen Mette og jeg, men det VAR sku virkelig dårlig musik. :annoyed:

Nu synes jeg at jeg har trænet nok for i dag, og nu glæder jeg mig bare til en hyggelig søndag aften sammen med min dejlige kæreste. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 24.09.08

2 timers boksning :4boxing:

Så blev to dages arbejde overstået, og da der har været en del at se til på jobbet, kunne jeg godt mærke at jeg var lidt træt i morges. :sleepy:

Nå men jeg kom da ud af dynen, selvom det var ret svært, og fik startet dagen med at gøre godt rent i lejligheden, da den virkelig trængte til en ordenlig omgang. :crazy:

Efter rengøringen fik jeg lidt mad indenbords, og cyklede ud til fitnessdk i Valby. Herude ventede der mig to timers hård boksning hos Thomas Damgaard.

Første time startede ud med lidt skygge boksning og undvigning. Derefter gik vi over til slag på sæk, så kom en masse slag kombinationer på plethansker og vi sluttede timen af med en god omgang mave og ryg øvelser.

Nr. to time startede med løb og skygge boksning. Derefter kom der lidt hurtig boks på sækken, og så en del slag kombinationer på plethansker. Vi sluttede denne time af med en god omgang syre træning plus som altid, mave og ryg øvelser og de vildeste armbøjninger. :kickass:

Nu skal der bare noget mad indenbords og så glæder jeg mig til en dejlig fri aften.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 25.09.08

2 timers styrketræning med Mette :4winkkiss::dumbbell_lift:

Som altid var jeg lidt øm efter boksning igår, men styrketrænes, det skulle der da gøres. :bigsmile:

Vi tog en middags træning i dag, da centret er mindst fyldt der omkring. Mette havde desværre fanget sig en god forkølelse :cold: , men hun gav den sku gas alligevel. :4thumbup:

Program

Opvarmning

Da alle ro maskinerne var optaget i dag, valgte vi at tage 8 min. på crosstraineren.

Benchpress

3x10x31 kilo

Squat

2x5x60 kilo

1x5x70 kilo

Goodmornings

1x10x40 kilo

2x10x45 kilo

Laterail raises

3x10x18 kilo

Upright row

3x10x20 kilo

Bendover row

1x10x45 kilo

2x10x40 kilo

Biceps

3x10x20 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Lunches

1x10x20 kilo

( Tror at jeg smadrede lænden lidt da jeg lavede goodmornings, så det blev ikke til mange lunches eller dødløft i dag, da det gjorde pænt naller bagi. :crazy: )

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra vægt

Seated cabel flyers

4x10x20 kilo

1x5x25 kilo

( For dælen det her er en fed øvelse, men for pokker hvor er den da også hård. :blush: )

Mave øvelser + 10 push ups

Nå men i tiden går jeg altså med en del tankerne om hvad jeg gøre med min træning.

Kan nu rigtig godt lide bare være 'hygge motionist', men et eller andet sted vil jeg sku gerne noget mere end det.

Så tog mig selvfølgelig en snak med Mette om det i dag. :blahblah:

Jeg har jo kun styrketrænet siden februar, og ved godt at det kræver ekstrem meget tålmodighed og målrettethed at stille op til fitness konkurrencer. Men det er bare det jeg så gerne vil prøve, og jeg har fået af vide at man skal sætte sig nogle mål og så gå efter dem, ellers kommer man aldrig videre i livet. Så selvom jeg ikke har styrketrænet så længe, vil jeg sku prøve at gå efter dem alligevel. Så lige nu tror jeg faktisk at jeg har to mål.

1. At komme ind til politiet til næste år. :4police:

2. At stille op til en fitness konkurrence i 2009. :kickass:

Var inde på nettet i går for at læse om miss fitness konkurrencerne, og synes dælme at det lyder spændende.

Nu er der jo så mange dygtige og seje tøser herinde på MOL, så hvis folk har nogle råd om træning og kost når man gerne vil stille op til sådan noget, så kom endelig med det. :bigsmile:

Det var vist alt for i dag. Nu vil jeg pleje min ømme lænd lidt, så jeg ikke går hen og får en dum skade.

Caio

Link to comment
Share on other sites

ØV!!

Smadrede så vist lige min lænd lidt mere end beregnet i torsdags.

Hele torsdag aften lå jeg på sofaen med en varme pude hen over lænden. ( lidt mormor agtig, men det føltes faktisk rigtig godt :blush: )

Har selvfølgelig arbejds weekend, så helt fri har min lænd ikke fået, men har fortalt mig selv at det er bedre ikke at træne de her tre dage, end det er at få en varig skade.

Så motion er der ikke blevet lavet meget af i denne weekend, men jeg har gået rundt i 36 på mit arbejde, så det må da også tælle for lidt. :bigsmile:

Nå nu vil jeg hoppe under dynen og få mig en god nats søvn, hvor jeg faktisk kan vende mig i sengen uden at pive. :4thumbup:

Vender stærkt tilbage mandag, hvor jeg har været til Thomas's fantastiske bokse timer.

Godnat! :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 29.09.08

2 timers boksning i Valby :4boxing:

Så blev weekenden endelig overstået. 36 timer har jeg arbejdet, og det bliver man nu også godt træt af. Så jeg valgte at give mig selv lov til at sove længe, og stod først op kl 11.30 eller retter sagt, jeg havde først fået øjne der. :bigsmile::sleepy:

Nu da det er lønnings dag i morgen, var jeg også lige ude at shoppe lidt inden jeg tog videre til træning. Shopping er nu lækkert, for jeg kobler af på min helt egen måde der.

Da klokken blev tre fræsede jeg afsted mod Valby, og var klar til at blive tæsket igennem i to timer hos Thomas Damgaard.

Inden boksning:

Laterail raises

1x10x18 kilo

Benchpress

1x10x31 kilo

Upright row

1x10x20 kilo

Første bokse time

Vi startede ud med at løbe rundt i salen. For at varme armene op, fik vi kørt lidt forskellige kombinationer i mens vi løb. Derefter gik vi i gang med skygge boksning.

Efter vi havde kørt en 3-5 min. med det gik vi videre til skiftevis at sjippe eller kører slag kombinationer på sækken. Igen derefter var vi sammen to og to, og kørte en masse slag af på plethansker.

I dag havde jeg selvfølgelig fundet mig en makker der var omkring to meter høj. Det var lidt svært i starten, men vi fandt heldigvis hurtigt takten. Vi sluttede timen af med mave og ryg øvelser, og en god omgang push ups.

Anden bokse time

Igen startede vi ud med løb og lidt skyggeboksning. Derefter fandt vi sammen to og to, og kørte en masse slag kombinationer på plethansker. I den her time var jeg sammen med Peter, og han er tilgengæld kun 1.60 høj, så det var lidt anderledes end første time. :bigsmile:

Efter plethansker kørte vi syre træning på sæk, og vi sluttede igen af med mave og ryg øvelser plus en lille smule push ups.

Efter boksning:

Squat

2x10x55 kilo

Det var alt for i dag, men jeg vender stærkt tilbage i morgen med en opdatering på en fed omgang styrketræning. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria

Har lige fundet http://www.test-dig.dk/ Med matematik, Almenviden, Diktat spørgsmål som er rettet imod politiprøverne.. (samme niveau).

Der er ufattelige mange opgaver så du løber ikke tør forløbig, mens du ligger syg derhjemme med mormor varmeren på lænden.. (ps. god bedring)

KOM SÅ IGANG.. :4smartass::tongue:

Hej hej...

Tusind tak for tippet. Der må jeg ind og give den gas :bigsmile:

Lænden har heldigvis fået det bedre, selvom jeg godt nok var lidt bange for at der var noget virkeligt galt i starten. Men jeg har været til boksning i dag og det gik fint, så det var godt det hele.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 30.09.08

2 timers styrketræning med Mette :dumbbell_lift::bigsmile:

For første gang i lang tid har jeg endelig en dag hvor jeg ingen planer har. SKØNT :yahoo:

Dog skulle der jo trænes og det fik jeg gjort med Mette pigen. :wub:

Dagens program

Opvarmning

5 min. roning

DB incline flyes

4x10x20 kilo

1x10x25 kilo

Benchpress

3x10x30 kilo

Laterail rasies

3x10x9 kilo pr. hånd

Upright row

3x10x20 kilo

Bendover row

5x10x41 kilo

DB Biceps curls

3x10x10 kilo pr. hånd

Goodmornings

3x10x40 kilo

Leg curls

1x10x10 kilo + maskinen - Dobbelt

5x5x10 kilo + maskinen - Højre ben

5x5x10 kilo + maskinen - Venstre ben

Dicps

1x5 BW

Cabel triceps flyes

3x10x15 kilo

Bench dicps

3x10x15 kilo ekstra vægt

For dælen det gjorde ondt at lave den her øvelse lige efter 'cabel triceps flyes'. (Aner ikke hvad denne øvelse rigtig hedder, men skal nok lige finde ud af det.)

Mave

Øvelser på bold og 90 graders mavebøjninger.

Efter mave øvelserne lavede jeg lidt ryg øvelser på gulv, og sluttede af med 2x10 push ups.

Meningen er jo at jeg engang næste år skal kunne lave one arm push ups. Dog er der rimelig lang vej endnu, da jeg faktisk ingen gang kan lave en endnu. :blush:

Det var alt for i dag. Vil nok for fremtiden prøve at skrive min vægt og mad ind også, da jeg gerne vil gå lidt på cut.

Regner med at købe mig en skridt tæller, så jeg faktisk kan holde øje med hvor langt jeg går når jeg er på arbejde.

Caio :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Total øv altså!!

Da jeg troede jeg havde kørt en øvelse for læggen i dag, fordi jeg havde kun mærket øvelsen i læggen, havde jeg faktisk kørt en øvelse for låret.

DUMME MARIA!

Nå men jeg må begynde at køre standing calf raise i stedet for!

Fandt så også lige ud ad igennem kæresten at min 'cabel triceps øvelse' hedder Triceps press.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg holdt trænings fri.

Dog har jeg været på arbejde i 11.5 time, og da jeg fik købt mig en skridt tæller lige inden jeg mødte, har jeg jo faktisk også kunnet holde øje med hvor langt jeg har gået.

13.8 km blev det til, og det giver vel også lidt for kroppen. Derudover er der transport cykling.

15 min. hver vej

Dagens vægt stod på 62.5 kg :devil:Højde: 1.77

Jeg er jo prøvet at gå lidt på cut og holde den sunde linie. Det er faktisk gået helt fint i dag, bortset fra at der smuttede et stykke mørkt chokolade ned her til aften. :blush:

Jeg prøver at vende mig helt af med de søde sager og alkohol. Alkohol er nemt nok, men min søde tand er satme svær at styre. :laugh:

Det var vist alt for i dag.

Vender tilbage i morgen, hvor jeg forhåbentlig har nået at styrketræne eller bokse inden arbejde.

Godnat :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Man skal passe på med at love for meget.

For jeg lovede vist i går at jeg enten skulle styrketræne eller bokse inden jeg skulle på arbejde i dag. Dog blev det desværre aldrig til noget. :blush:

Jeg kan kun sige at jeg har et enormt tæt forhold med min dyne. :wub::sleeping::sleepy:

Nå men skridt tælleren kom på igen i dag og det blev til 10 km.

Underligt nok synes jeg at jeg havde mere travlt i dag end i går, og så derfor også gået mere, men det havde jeg åbenbart ikke. Eller i hvert fald ikke i følge min fine skridt tæller. :dry:

Transport cykling - 15 min hver vej.

Nu må jeg hellere hoppe under min elskede dyne, for jeg skal simpelthen op og spinne i morgen tidlig, da resten af dagen er sat af til den helt store hygge dag. Først skal der ordnes bryn og vipper. Derefter skal der spises frokost med Mette pigen. Så skal jeg have ansigts behandling og sidst men ikke mindst, skal jeg ud og spise og i biffen med min søde kæreste. :wub:

Har forresten drukket varm chokolade i dag. Hvad er der med mig og det dumme chokolade. Jeg kan simpelthen ikke holde fingrene fra det, og hvis ikke jeg må spise det almindelige så finder jeg da bare en anden måde at få noget på. Altså den drikkelige måde. :nonono:

Nå men det var var vist det for i dag. Meget træning er det ikke blevet til, men lover at jeg nok skal få givet den gas i weekenden.

Godnat :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 03.10.08

1½ times styrketræning :dumbbell_lift:

For første gang har jeg prøvet at styrketræne i Adelgade centret.

Desværre har de kun tegnogym vægte, men det gik da an, og vi fik trænet godt igennem Mette og jeg. :bigsmile:

Opvarmning

5 min. roning

Squat

2x5x61 kilo

1x5x71 kilo

Goodmornings

3x10x41 kilo

Bendover row

3x10x41 kilo

DB Laterail raises

3x10x9 kilo pr hånd

DB Biceps curls

3x10x10 kilo pr hånd

DB Upright row

3x10x10 kilo pr hånd

Benchpress

1x10x31 kilo

1x5x41 kilo devil.gif (Hold op det var hårdt. Godt jeg fik god hjælp af Mette)

2x10x36 kilo

1x10x31 kilo

Triceps pull

2x10x12.5 kilo

1x10x15 kilo

Clean and press

3x8x25 kilo

Standing calf raise

1x12x51 kilo

2x12x61 kilo

Chin ups (på hjælpemaskinen)

1x5 m 30 kilo

1x5 m 25 kilo

1x3 m 15 kilo

Mave

Captains chair - mave på madres - 25 push ups

Nu er jeg vist kommet til at skrive den her træning ind to steder, men nu skulle den helst stå det rigtige sted.

Jeg er ikke så skide god til computer. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 04.10.08

2 timers styrketræning :dumbbell_lift:

Havde overvejet at tage til boksning i dag, men det blev sku til styrketræning alligevel. Er godt nok blevet bidt af det styrketræning. :yahoo:

Dagens program

Opvarmning

5 min. roning

Deadlift

2x10x61 kilo

2x5x71 kilo

Benchpress

3x10x31 kilo

DB incline flyes

5x10x20 kilo

Front squat

1x5x50 kilo

Efter dødløftet var lænden lidt øm, så det blev desværre ikke til så mget front squat som håbet. :dry:

Bendover row

3x10x41 kilo

2x10x51 kilo

Goodmornings

3x10x41 kilo

DB biceps curls

3x10x10 kilo pr hånr

Standing lunches

3x10x20 kilo

Standing calf raise

1x12x50 kilo

2x12x60 kilo

Chin ups På hjælpe maskinen

3x5 m 20 kilo

Vil enormt gerne kunne lave rigtige chin ups, så er gået godt i gang med at træne mig op til det.

Mave

Mave på bold + mave på madras + rygøvelser på madras

Push ups

Weightet 5 kilo: 1x10

Alm. 2x10

Fik faktisk ros i dag. En af de erfarne trænings gutter nede fra centret kom hen og sagde at jeg havde god teknik og motivation, og det må jeg sku indrømme at jeg blev ret glad for at få af vide. :bigsmile:

Det giver altid lidt ekstra energi når folk roser en. :superman:

Det var alt for i dag, men jeg vender stærkt tilbage i morgen med en ny omgang træning. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

NÅ!

Ja meget træning blev det ikke til søndag alligevel, dog fik jeg gjort lejligheden ren, så det må da også tælle for lidt. :blush:

I dag, mandag, har jeg været på en af mine sædvanlige 12 timers vagter.

Igen i dag har jeg haft skridt tælleren på, og det blev til 9,8 km. Dog skal det siges at det har været en enormt stille dag.

Udover det blev det til 15 min. transport cykling hver vej.

Fik så lige den skønne nyhed i dag at jeg måtte holde fri i morgen, og det er jo dejligt. Så der skal bare trænes og pusles om kæresten. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 07.10.08

1½ times styrketræning :dumbbell_lift:

Dagens program

Benchpress

3x10x31 kilo

DB incline flyes

3x10x10 kilo pr hånd

Laterail raises

3x10x10 kilo pr hånd

Goodmornings

3x15x41 kilo

Bendover row

2x10x41 kilo

1x10x51 kilo

Standing calf raise

3x10x60 kilo

Clean and press

3x5x27.5 kilo

Dicps Er ikke helt sej til dem endnu, men man skal jo starte et sted. :bigsmile:

3x5 BW

Chin ups Maskinen

3x5 BW - 20 kilo

Mave + 10 push ups

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 08.10.08

1½ times styrketræning :dumbbell_lift:

Dagens program

Opvarmning

2 min. speed roning

Deadlift

2x10x61 kilo

1x5x71 kilo

2x5x81 kilo

DB incline flyes

3x10x10 kilo pr hånd

2x10x12.5 kilo pr hånd

Laterail raises

3x10x10 kilo pr hånd

Plié Squat Inderlår

3x10x35 kilo

Goodmornings

3x15x41 kilo

Bendover row

2x10x41 kilo

1x10x51 kilo

Standing calf raise

3x12x60 kilo

Dicps Laver stadig kun negativer, men øvelse gør jo mester. :superman:

3x5x BW

Chin ups Maskinen

3x5x BW - 20 kilo

See saw row

1x10x6 kilo (Venstre og højre hånd)

1x10x8 kilo

1x10x10 kilo

Mave

God træning i dag med god energi. Har haft bøvl med maven, men det er heldigvis ved at gå over. :bigsmile:

Har også været ude og gå en skøn tur med kæresten :wub: i det gode vejr i dag, så det gav jo både lidt motion og lidt frisk luft samtidig.

I morgen står den på cool træning med den søde Mette pige. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 09.10.08

1½ times styrketræning :dumbbell_lift:

Dagens træning blev gennemført med min søde veninde Mette :bigsmile:

Program

Incline benchpress

3x10x30 kilo

DB incline flyes

4x10x12.5 kilo pr hånd

1x15x10 kilo pr hånd

Laterail raises

3x10x10 kilo pr hånd

Front raise

3x10x7 kilo pr hånd (Venstre og højre hånd)

Cabel triceps pull down

3x10x15 kilo

Seated cable row

1x15x28 kilo

1x10x35 kilo

1x10x42 kilo

Bent over row

2x15x40 kilo

1x10x50 kilo

Standing calf raise

1x12x60 kilo

2x12x70 kilo

Dicps Negativer - Øvelse, øvelse, øvelse Maria :devil:

3x5xBW

Chin ups Maskinen

3x5xBW - 20 kilo

See saw row

2x10x10 kilo (Venstre og højre arm)

Barbell Preacher curl

1x15xStang

1x10xstang+5 kilo

3x10xstang+10 kilo

1x10x12.5 kilo

Mave + ryg

Lying torso raise

Lying torso/leg raise

Planken

Mavebøjninger med bensving

Link to comment
Share on other sites

I dag startede min lange arbejds weekend. :unhappy: Skal arbejde 12 timer både fredag, lørdag og søndag.

Havde taget min skridt tæller på igen i dag, for kan nu godt lide at vide hvor meget jeg egentlig går på en dag på arbejde, især hvis jeg ikke får trænet inden. :blush:

Vi har haft pænt meget at se til hele aftenen, især pga. kultur aften/nat.

Dagens km: 15.8

Transport cykling - 15 min hver vej.

I morgen skulle jeg helst tage mig sammen til at prøve min første yoga time.

Jeg har jo altid troet at yoga er super nemt, men det er vist nemmere sagt end gjort. :laugh:

Det var alt for i dag - GODNAT :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 11.10.08

1½ times Astanga yoga :hmmm:

For første og nok også sidste gang har jeg prøvet yoga.

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg at det er super godt for kroppen at blive strukket ud i alle mulige mærkelige stillinger, men yoga er bare ikke lige mig. Min krop har ret svært ved at bøjes til den ene side samtidig med at jeg strækker benene til den anden side, og ja jeg ved godt at det kræver øvelse at lære det, men nej jeg gider altså bare ikke.

Yoga er hermed prøvet og så var det vist os det. :tongue:

Ellers har jeg været på en meget lang og travl arbejds dag, og jeg fik gået 14.1 km.

Derudover var der lidt transport cykling på 30 min i alt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share