BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Diæt update

Jeg har ikke været så dygtig til at opdatere dette, pga travlhed, men eftersom jeg har fri idag, fordi jeg smutter til St. Anton senere for at snowboarde, så vil jeg vise lidt overskud! w00t.gif

Vægt: 98,7kg -7,8kg

BF%: 16% -5%

LBM: 83kg -1,2kg

Fedt: 15,7kg -6,6kg

Brystmål 128cm -0,5cm

Livvidde 99cm -6cm

Lår: 65cm -4cm

Arm: 42cm -1,5cm

Det går godt synes jeg! 8 uger på diæt 6,6kg fedt tabt. Bryst og arme stort set uændret. Lårene er dog lidt hårdt ramt, men sålænge de ikke kommer under 60cm er det ikke dybt, dybt pinligt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Anders.

Ved ikke om du er hjemme fra St. Anton endnu, men det er heller ikke noget, der haster.

Kan det ikke godt passe, at du på et tidspunkt fortalte noget om en eller anden søvnoplevelse med ekstrem høj realisme og kvælningsfornemmelse? Jeg havde lige min første i nat (tror jeg), og det var sgu lidt en speciel oplevelse. Hvad var det nu det hed?

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Ved ikke om du er hjemme fra St. Anton endnu, men det er heller ikke noget, der haster.

Kan det ikke godt passe, at du på et tidspunkt fortalte noget om en eller anden søvnoplevelse med ekstrem høj realisme og kvælningsfornemmelse? Jeg havde lige min første i nat (tror jeg), og det var sgu lidt en speciel oplevelse. Hvad var det nu det hed?

Liquid dreaming, er hvertfald den betegnelse insaniac brugte om fænomenet, men der er sikkert flere navne.

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Ved ikke om du er hjemme fra St. Anton endnu, men det er heller ikke noget, der haster.

Kan det ikke godt passe, at du på et tidspunkt fortalte noget om en eller anden søvnoplevelse med ekstrem høj realisme og kvælningsfornemmelse? Jeg havde lige min første i nat (tror jeg), og det var sgu lidt en speciel oplevelse. Hvad var det nu det hed?

Jeg mener det har noget med Søvn Paralyse. Et af fænnomenerne omtales vidst som Old Hack

http://paranormal.about.com/library/weekly/aa112000a.htm

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det har noget med Søvn Paralyse. Et af fænnomenerne omtales vidst som Old Hack

http://paranormal.about.com/library/weekly/aa112000a.htm

Yeah, thats the one..

Personligt vågnede jeg ved at en armlås havde fat om min hals bagfra, mens en kvindelig skikkelse sad på brystet af mig. Jeg kunne ikke skelne ansigtsudtryk, men jeg kunne helt tydelig høre hende hviske en masse, blandt andet mit navn mindst en gang. jeg kan ikke røre mig, og trykket på min hals forhinderer mig at tale men jeg er ellers helt klar i hovedet. Tænker flere gange "Wtf sker der? Jeg er jo TYDELIGVIS vågen, så det her kan ikke være en drøm - hvordan er damen kommet ind i vores lejlighed osv osv. Helt klar tankegang. Får fremstammet "Hvem er du" meget lavt inden hun fortsætter til at voldtage mig (på den gode måde :tongue: ). Efter kort tid ligger jeg halvvejs på gulvet med åndenød og fatter en hel del.

Efter fem minutter kommer jeg i tanke om tråden på mol (lol), og det får mig faktisk til at slappe af, og falde i søvn igen.

Det var ikke 100% ubehageligt (sådan lidt dirty fantasi agtigt), men hold da op hvor var det en bizar og underlig fornemmelse mens det stod på. Jeg vil omdøbe min oplevelse til "Young bitch" da den betegnelse virker mere dækkende :smile:

Edit: Slut med underlige ting her i Anders bog - fra min side..

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / WIDTH Fokus

- udstrækning af hofter, ryg og ben -

Underhand Grip Pullups

10s x 3r @ BW

Easypeasy, selvom de blev kørt stort set uden pauser!

Plateloaded HS High Row (ss)

6s x 6r @ 2x50kg

Straight Arm Pulldown (ss)

6s x 20r @ 2x13,75kg

Hammer Curl

4s x 8r @ 24kg

100 reps Calf Press

50 / 85 /100 @ 120kg

BAX FROM ZE ALPES! Det var kort sagt den værste ferie i mit liv! To par, med to piger der åbenbart har udviklet et særdeles stort had til hinanden, siden ferien blev planlagt for 6 måneder siden.

Bottom line, jeg har i en uge glædet mig til at komme hjem og træne igen og det var en super træning! Lette vægte, men højt tempo og god stemning! Niiiice! Min ryg og hofter har dog fået megatæsk af at snowboarde og selvom vi havde en super komfortabel bil frem og tilbage, så gør det bare ikke sjovt at sidde ned i 16 - 18 timer. Ryggen føles dog allerede bedre efter udstrækning imorges.

Glæder mig sindsygt til morgenpatbask imorgen!!! devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Benchpress

10s x 3r @ 120kg

Stiiille og rolig opstart efter ferie! Der manglede en del BOOM, men var tilgengæld masser af CRACKLE!

Dips (ss)

6s x 6r @ BW+20kg

Close Grip Pushups (ss)

6s x 10-20r @ BW

Det var Cilius der foreslog dette supersæt og det er LORT! Never again, kedeligt og klart sans-pump i forhold til de smukke ting jeg finder på!

Machine Fly

4s x 8r @ 21kg

Her var der en køn ung fyr der slår klart ud på min Gaydar™ der kiggede på mig, fyldt med imponade. wub.gif

Cable Laterals

3s x 15r @ 10kg

High reps - for definition!!!

Havde en stille og rolig morgentræning. Cilius var af sted til et eller andet mellemleder-pis fra morgenstunden af, så hele guffet blev kørt alene. Jeg var ikke særlig eksplosiv, men alt var dog stadig nemt og overkommeligt, undtagen Cilius lorte-pikke-skod supersæt med Dips og Close Grip Pushups. Det suttede morgenkogler med dinglebær.

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Benchpress

10s x 3r @ 120kg

Stiiille og rolig opstart efter ferie! Der manglede en del BOOM, men var tilgengæld masser af CRACKLE!

Dips (ss)

6s x 6r @ BW+20kg

Close Grip Pushups (ss)

6s x 10-20r @ BW

Det var Cilius der foreslog dette supersæt og det er LORT! Never again, kedeligt og klart sans-pump i forhold til de smukke ting jeg finder på!

Machine Fly

4s x 8r @ 21kg

Her var der en køn ung fyr der slår klart ud på min Gaydar™ der kiggede på mig, fyldt med imponade. wub.gif

Cable Laterals

3s x 15r @ 10kg

High reps - for definition!!!

Havde en stille og rolig morgentræning. Cilius var af sted til et eller andet mellemleder-pis fra morgenstunden af, så hele guffet blev kørt alene. Jeg var ikke særlig eksplosiv, men alt var dog stadig nemt og overkommeligt, undtagen Cilius lorte-pikke-skod supersæt med Dips og Close Grip Pushups. Det suttede morgenkogler med dinglebær.

Hvis du laver triceps sættet til et tri-set med pulldowns er jeg sikker på du får imponade pump! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / DEPTH Fokus

- udstrækning af hofter, ryg og ben -

Ryggen har virkelig gjort naller siden skituren, men den bliver bedre og bedre.

One Arm Plateloaded Row

10s x 3r @ 90kg

BOOOM! Sad godt!

Unilateral Cable Row (ss)

6s x 6r @ 2x41kg

Standing Elbow Strap Row (ss)

6s x 20r @ 2x16,75kg

Så kan man snakke om scapulær aktivering! Det sad bare NAJS!

HS Mech Curl aka Mont Ventoux aka Hiroshima/Nagasaki

4s x 8r @ 40kg

PEEEAKS!

100 reps Calf Press

41 / 76 /100 @ 130kg

Stakkels lille Cilius havde lagt sig syg med mavebøvl, så endnu en træning alene. God fin træning, jeg presser klart mig selv mere når jeg kan se mig selv powerdominere Cilius, men første uge efter skiferie med smerter i ryggen, knæ og whatnot er det nok meget fint at køre lidt let - og så er det LIGE i Cilius' ånd! laugh.giftongue.gif

Hvis du laver triceps sættet til et tri-set med pulldowns er jeg sikker på du får imponade pump! :devil:

Jeg plejer at få mere end rigelig pump af mine supersæt! Men klart, når min triceps ikke respondere på dem mere, så må det blive trisæt! Jeg tror faktisk det trisæt kunne blive rigtig ondt, hvis man blander lidt POF og Kaatsu ind i det! w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

12/03/10 Pres struktur / Triceps Fokus

Decline Benchpress

NADA!

Jeg havde så insane doms i mine pecs at jeg simpelthen ikke turde køre den idag. Jeg varmede op til 100kg og det var heeelt galt med patten!

Overhead Lockouts (ss)

6s x 6r @ 80kg

Behind head rope extension (ss)

6s x 20r @ 26kg

Selv ovhead extensions gjorde ondt i pecen! blink.gif

Pushdown

4s x 8r @ 49kg

DB Laterals

4s x 8r @ 20kg

EASY!

Scarecrows

3s x 15r @ 10,5kg

Hahaha… Det blev de mest fesne scarecrows EVER! Jeg kunne slet ikke trække armene rigtig tilbage fordi min pecs var så edderstramme!

Lidt løjerlig træning! Jeg havde masser af energi, følte mig helt klar, men det der skulle have været triceps fokus forleden havde efterladt min pecs gennemtæskede! Så idag stod den på triceps, triceps og atter triceps!

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / WIDTH Fokus

- udstrækning af hofter, ryg og ben -

Underhand Grip Pullups

10s x 3r @ BW+10kg

Der er power i latten for tiden! De ekstra 10kg gjorde ingen forskel og vi fløj af sted med korte pauser!

Plateloaded HS High Row (ss)

6s x 6r @ 2x55kg

Straight Arm Pulldown (ss)

6s x 20r @ 2x16,75kg

IIILS!!!

Hammer Curl

4s x 8r @ 26kg

Gunz is to short a word to describe an arm THIS pumped!

100 reps Calf Press

51 / 80 /100 @ 140kg

En uge KAN IKKE starte bedre! Har haft en fantastisk weekend, vågnede op kl 5.30 max klar på at pumpe lats! Min udstrækning går virkelig fint, ryggens fleksibilitet i forhold til krumning begynder at være på plads nok til at jeg kan begynde at front squatte og dødløfte stille og roligt igen. Og jeg har BARE behov for noget træning der rammer benene!!! Cilius er ellers yderst sød og opbakkende "Anders, dine ben er ikke små, de er slanke!". AHA! Mmm! Ja det siger du! Men vi ved alle hvad det betyder, hvis man får at vide man har "slanke arme" eller en "slank pik". AND IT AIN'T POSITIVE! Derudover har jeg i weekenden smidt (næsten) alle store og komfortable t-shirts ud! Hvilket betyder at jeg til morgentræning ligner lidt en rullepølse, men så bliver jeg også hver morgen husket på at der stadig er 10% til målet! devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Dmitry Benchpress

10s x 3r @ 110kg

DAMN! Den trak saft fra paten!

Dips (ss)

4s x 6r @ BW+20kg

Overhead DB Triceps Extension (ss)

4s x 20r @ 10kg

Triceps… LEAVE!

Machine Fly

4s x 8r @ 24,5kg

DAYUM! Keine guf immer den patten!

Cable Laterals

3s x 15r @ 10kg

No breaks, huge delts!

Havde god energi, men bænk med 3 sekunders pause på patten, hev bare meget guf ud af pressestrukturen! 4thumbup.gif Var også lidt tidspresset da jeg skal ud og undervise nu!

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Ol' Skool Rotex Fætter

0:52:26 @ lvl 15 = 1020kcal

Der er en gammel og en ny Rotex-fætter-maskine i FitDK. Alle de nye fancy med TV i var optaget, så det blev en ol' skool idag. Det har et noget højere kalorieoutput ved samme lvl og den føles også en anelse tungere.

God cardio og så er jeg ved at være nået dertil, hvor de næste 4-5kg vil gøre en seriøs forskel i min fysik! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er du nede på?

Der er målinger på fredag, men mit umiddelbare gæt er 96-97kg og en fedtprocent omkring 15%. Jeg tror jeg tog en enkelt procent på, på skiferie, tilgengæld smed jeg også muskelmasse! 4thumbup.gif

Hvad er det? smile.gif

Det er bænkpres med laaang pause på patten. Spotteren tæller 21-22-23-PRES. Der røg næsten 30kg af min 3 reps max på den konto! laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

En klassiker!

Fornuftigt med t-shirtsne i øvrigt, der er lidt Arnold vs. lægtræning over det.

Det er lige præcis det der er pointen. Når fedtprocenten er ramt skal jeg kun træne i spandex og lycra og meeeeget korte stramme thights! OH YEAH!

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / DEPTH Fokus

One Arm Plateloaded Row

10s x 3r @ 100kg

Unilateral Cable Row (ss)

6s x 6r @ 2x44,5kg

Standing Elbow Strap Row (ss)

6s x 20r @ 2x18,25kg

HS Mech Curl aka Mont Ventoux aka Hiroshima/Nagasaki

4s x 8r @ 45kg

100 reps Calf Press

38r / 65r / 85r / 100r @ 150kg

God, men lettere tidspresset eventløs morgentræning. Alt var godt, men intet fantastisk. Jeg glæder mig vildt meget til kontrolmålinger imorgen. :smile:

Så for at kompensere for en SÅ kedelig omgang logging, vil jeg poste et billede af drømmeformen.

Rob%20Sager.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Skulder Fokus

Decline Benchpress

10s x 3r @ 130kg

DB Shoulder Pres (ss)

4s x 6r @ 26kg

Overhead DB Triceps Extension (ss)

4s x 20r @ 9kg

Okay… Her må jeg indrømme at vi kørte fissestilen på pressen, den var alt, alt for let!

Cable-X

4s x 8r @ 24,5kg

Face Pull

3s x 15r @ 38,5kg

Triceps Extension Maskine

4s x 8r @ 53kg

Prøvede en ny maskine. Det var stort set spild af tid! Jeg flexede mine abs mere end mine triceps for at holde røven i sædet, når jeg pressede mod vægten.

Sær træning! Var mentalt 100% klar og følte også at kroppen var klar, men jeg kunne slet ikke rigtig yde eller presse mig. Der var heller ingen pump på drengen. Tilgengæld var det den første træning i wifebeater meget længe, det er ren Arnold-trick! Følte mig bestemt ikke godt tilpads. SÅ kan jeg fucking lære det! devil.gif

Vi lavede testmålinger idag, men de var dybt skuffende, så ikke den store opdatering her. Jeg vejer lidt mindre, men fedtprocenten er den samme. Yadda, yadda, yadda. Skiferie er noget fuck for formen tydeligvis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share