MIKKEL SAND - MS


MIKKEL SAND - MS
 Share

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå ja, når noget lyder alt for godt til at være sandt, så er det det i reglen også

Det har jeg nu også tænkt....

Men jeg synes vi skal lade være med at gætte mere, før enten Mikkel Sand eller Morten Z har udtalt sig om sagen.

Det vil jeg støtte og lade være en opfordring.

Link to comment
Share on other sites

I stedet for at være umoden og skrive, øv bøv til jer som dissede mig på grund af mit indlæg angående Mikkels troværdighed, vil jeg komme med en opfordring til jer i stedet for.

Jeg Vil bare sige at det er i orden at være kritisk, og at det ikke altid har noget med jantelov at gøre.

Så en opfordring til jer her på MOL, som bruger udtrykket jantelov meget ofte. Vær sød at bruge det i den rigtige sammenhængen inden i bare slynger det ud. ;) ;) ;)

Mange danskere er kritiske, og det synes jeg er en god ting, og derfor skal det ikke altid kædes sammen med jantelov. :)

Vetö

Edited by Vetö
Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
”I øvrigt må man da såfremt man bruger sit rigtige navn (hvilket jo er tilfældet her), være interesseret i at fremstå troværdig.”

Der må jeg skuffe dig, - slet ikke de tanker jeg har gjort mig. Nu hedder jeg rent faktisk Mikkel Sand, - og må indrømme at jeg som en mand på snart 45 år ikke finder det morsomt eller nødvendigt at kalde sig ting som, - Heltehunden, Babs, Supersand eller Jantelov – ikke at der er noget galt med det, - men jeg er åbenbart vokset fra den periode. <_<

Jeg havde nu regnet med en logbog hvor jeg kunne holde styr på min træning, - og slippe for at bruge Microsoft Words – men det ser ud til at jeg har skabt mit eget forum :w00t:

Tja, så kan jeg bare overhovedet ikke se hvorfor du remser dine uddannelser op. Det gør du vel heller ikke i samtlige dokumenter du skriver i word, personlige huskenoter, kalendere, bøger eller andre private ejendele hvor dit navn står skrevet et eller andet sted.

Når du vælger at bruge dit eget navn og samtidig remser dine uddannelser op, så er det da fordi du ønsker at vi skal vide det. Hvorfor skulle du ellers gøre det. I din bil-registrering står der vel heller ikke dine uddannelser på en liste.

Efter dit eget udsagn remser du dem altså hverken op for at opnå anerkendelse, selvtillid eller for at fremstå troværdig, og du ønsker ikke at besvare spørgsmål relateret til dem. Tilgiv mig, men så bliver jeg sq nysgerrig. Hvorfor remser du dem SÅ op?

Edited by Voravong
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu han har fremstået meget troværdig, jeg skal ikke vurdere selve træningsloggen, men den person der er tegnet virker troværdig på mig... og så synes jeg iøvrigt at alle de hentydninger der falder er _rimeligt_ platte.. .lidt i samme dur som den cykel-rytter der døde.. det var jo helt sikkert epo'en der slog ham ihjel... klart drenge.. vent dog forhelvede på nogle facts.

Link to comment
Share on other sites

Tillader mig lige at blande mig her..

Først og fremmest synes jeg MS har været en rigtig god inspiration på Getbig, og har hjulpet op til flere gange.

Men jeg undrede mig lidt da jeg for ca. 1½ måned siden sendte en e-mail til MS, her spurgte jeg til mandens uddannelse.. Af den simple grund jeg gerne selv vil arbejde inden for branchen i fremtiden. Jeg fik aldrig et svar, selvom man havde hørt om alle mulige der havde fået gode svar tilbage.

Det kan selvfølgelig være MS bare ikke har haft tid, eller overset mailen men jeg undrede mig da lidt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share