Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Mikkel Sand er sandsynligvis Mikkel Sand (MS). MS er veluddannet og har en stor viden om træning.

Så langt , så godt.

Hvad jeg som administrator har kunnet konstatere er, at MS har benyttet sig af flere profiler til at stille spørgsmål til sig selv, samt til at omtale sig selv i forskellige sammenhænge bl.a. ved at lade disse andre profiler fortælle at de har set MS. På MOL drejer det sig bl.a. om BIGMAN og Jones2003.

Hvis man kigger i arkivet på Getbig kan man sammenligne profilerne: vigor, jens, jumper, scooter, anders lund, bigman og MADSEN. Bemærk deres indlæg og bemærk systematikken der er anvendt ved oprettelsen af de falske Hotmail adresser.

Citat fra MS 27/11 på Getbig:

"Jeg er ansat af et privat firma - BioCorp til forskning pt. indenfor muskelfibre - undersøger den anden form for konvertering - fra langsomme til hurtige. Jeg har ingen forelæsningspligt, - men bliver hyret til at holde foredrag på universiteter rundt omkring i verden."

- Man bliver ikke hyret til at holde foredrag på universiteter rundt om i verden uden at have en eneste videnskabelige publikation.

- Man forsker ikke i Danmark uden at have en eneste videnskabelige publikation.

- Der findes ingen private firmaer der forsker i transformation af muskelfibertyper.

- BioCorp findes ikke (gør, men arbejder med skrald).

Jeg kan ikke udelukke at MS faktisk forsker, men det er ikke indenfor menneskets fysiologi.

Andre mærkværdigheder:

- Man analyserer ikke uden videre et protein- eller kreatinpulver vha. HPLC medmindre man abejder på et laboratorium der i forvejen har proceduren kørende for denne type analyser.

- Man kan ikke anvende en muskelbiopsi til at evaluere sin egen træning med, på den måde som MS har antydet.

- Det er fysiologisk set usandsynligt at MS besidder alle de fysiske egenskaber han påstår uden i det mindste at være et kendt unikum.

MS er sandsynligvis biolog og ser noget anderledes ud end manden på hans avatar.

Det skal understreges at jeg har konfronteret MS med facts omkring de dobbelte identiteter, men han valgte ikke at modtage en høflig fremstrakt hånd. Jeg formulerede det således at han fik muligheden for at komme ud af det uden skandale. Den mulighed greb han ikke.

Som I kan se er det en uskøn blanding af virkelighed, fantasi og selv-iscenesættelse. Hvad meningen er med alt dette ved jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DAMN :o :blink: :confused2:

Det må jeg sgu nok sige!

Det var ellers rimeligt gennemført af MS. Det må man gi ham ;)

Jeg kunne ihvertfald ikke gennemskue ham! Men jeg plejer også helst at ville se det bedste i folk(Naiv om man vil) ;) ), men der tog han sgu røven på mig ;)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

What???

Jeg sidder kun med et spørgsmål tilbage...... Hvorfor??? :huh: :huh:

Det er tydeligt, at han ved en masse om træning, og jeg ville uden tvivl have været imponeret over hans mange kompetente svar, også selv om han ikke havde selviscenesat sig på den måde.....

Link to comment
Share on other sites

- BioCorp findes ikke (gør, men arbejder med skrald).

Morten Z, kig på denne her:

Bio Corp

Hvis du kigger på hans profil på Getbig, så skriver han at han har en PH.D. fra KU, det burde være enkelt at få oplyst om det er sandt.

Har trænet seriøst siden 1980, uden et enkelt trænings-miss. (Mit bryllup i 1990, blev planlagt efter mine træningsdage.)

Mit træningsmål er en naturlig avatarisk veludviklet muskulatur, de gamle græske atleter året rundt!

Følgende procenter er målt vha DXA:

Fedtprocent målt i sommers: 3%

Fedtprocent nuværende: 6%

Uddannelse:

Cand. scient Fysioterapeut - Aarhus Universitet/USA

Ph.D, Muskel adaption og biomekanik, humanfysiologi - Københavns Universitet

Udfærdiget speciale - Denver, USA

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne ihvertfald ikke gennemskue ham! Men jeg plejer også helst at ville se det bedste i folk(Naiv om man vil)  ), men der tog han sgu røven på mig

Og på mange andre! Morten og Tek-grupppen har brugt en del timer på at afdække det her og blive helt sikre. Dette forum skal være troværdigt, man skal kunne stole så nogenlunde på hvad der skrives. På den anden side har det også været vigtigt ikke at komme til at rejse grundløse beskyldninger. Det som Morten skriver er vi i gruppen helt overbevist om at der er dækning for. Vi har været udsat for et meget dygtigt og "interessant" scam på MOL. Desvære.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kigger på hans profil på Getbig, så skriver han at han har en PH.D. fra KU, det burde være enkelt at få oplyst om det er sandt.

Vi har ikke kunnet finde nogle publikationer om træning og humanfysiologi med det forfatternavn på nogen dansk eller international database.

Link to comment
Share on other sites

- BioCorp findes ikke (gør, men arbejder med skrald).

Morten Z, kig på denne her:

Bio Corp

Hvis du kigger på hans profil på Getbig, så skriver han at han har en PH.D. fra KU, det burde være enkelt at få oplyst om det er sandt.

'Pyt

Har kigget lidt på firmaet, og det slår mig ikke som et større foretagende med forskning. :retard:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes MS virker som en både tiltalende og alvidende person. Jeg vil nødig dømme ham inden han selv har haft en mulighed for at forklare sig.

Jeg er dog ligesom min navnebror, Onkel Troels, en smule naiv (på den gode måde selvfølgelig) og fornemmede ikke at der var ugler i mosen.

I øvrigt kunne jeg ikke finde de omtalte profiler på Getbig, så det lader til at de på nuværende tidspunkt er blevet slettet.

Link to comment
Share on other sites

En søgning på Google giver heller ikke nogen relevante link, hvilket er mærkeligt, hvis man både er forsker og únderviser på universitetsniveau (specielt når man rent faktisk har fået en p.hd.-afhandling godkendt).

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Muligvis kan det dreje sig om et speciale-projekt af en psykologi-studerende - gående på, hvorledes det "perfekte" (kropsideal) kan snyde folk, der går op i træning af den ene eller anden art og forblinde deres realitetssans...

Jeg ved det ikke - det er blot en tanke - men så gennemført som det er foregået kunne det et eller andet sted meget vel være tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg erindrer flere opfordringer til billeddokumentation på Get Big p.g.a. de rent ud sagt imponerende oplysninger vedr. styrke, enarmshævninger, fedtprocent osv. - som ALDRIG blev efterkommet!

Det lurede jeg meget på, da folk af denne kaliber og i denne type exceptionelle topform sjældent plejer at være så tilbageholdende, men det har vi så nu en udmærket forklaring på!

PS: Jeg var nu også lidt misundelig på de 3%, - selv nåede jeg IKKE længere ned end 4.1% - men jeg er selvfølgelig også en ældre herre på 47 og IKKE en grønskolling på 45! :tongue::tongue: :D :tongue: :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share