Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Hey - benyt da jeres ytringsfrihed - men brug den sagligt og naturligvis kun hvis I ikke samtidig krænker andre eksisterende personer ved deres navns nævnelse. Men hvis der er hold i Jeres tanker så kom dog med dem.

Hvad er det I "synes lugter"? :o

Det hele bliver jo bare emre mystisk af at sige at noget lugter uden at sige hvad...lad os dog få tanker på bordet.

Er det det, at det lugter som ulovlig men gennemført markedsføring fra Getbig´s side gennem iscenesættelsen af denne figur? Nu må vi jo afvente og høre hvad Getbig har at sige - under alle omstændigheder må de jo kende MS - enten pr. adresse eller lignende og må da selvstændigt, såfremt de er blevet snydt, vel kun være interesseret i at viske tavlen ren ved at gå efter manden, hvis han har snydt dem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anabol -> Enig

Dog er jeg mest imponeret over, at nogen ville tage sig tid til at oversætte artikler og lave træningsprogrammer til sig selv. Det er virkelig gennemført!

Næsten lige så gennemført som Mass og Kreasvins synderjydske "Torben Hildebert" og Ice Eye's JohnnyL på metadon :lol:

JS -> Endnu en ting du har tilfældes med MS, er den mærkelig tegnsætning ", -" :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne tage tråden op fra Vetös og Chris27's indlæg og spørge videre, om konklusionen nu er, at det bare var én mands tosserier/opspind, det her. Kunne konklusionen ikke være, at der ikke kun er én "skyldig", men at visse MOL-brugere har skabt et "miljø" hvorunder den slags snyderiet kan foregå: Idolisering, foragt for kritik af ens idoler, manglende evne til at se nuanceret osv.

Jeg har selv stillet et spørgsmål til MS. Jeg syntes, det lød for fantastisk det hele, vile vide om han aldrig skejede ud og var et alm. menneske. Var han overhovedet et menneske med svagheder? Det svar, jeg fik fra ham, var underligt og undvigende.

MS har jo ikke skabt alt det her selv. Han er blevet bistået af MOL-brugere, som har deponeret den sunde skepsis i Ebberød Bank.

Gudskelov at skepsis fik lov at sejre til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det må være irriterende for JS, at han har så mange ligheder med MS! Som Simondj nævner det, en sjov tegnsætning samt et specielt sprogvalg!!

Link to comment
Share on other sites

Jeps lighederne mellem Mikkel Sand og Jørgen Storm er mærkelig!

- Begge skriver deres navn med kapitalærer hele vejen igennem

- Begge bruger den særdeles sjældne tegnsætning "xxxx, - yyyyy"

- De indmeldte sig på ca. samme tid (efter at havde været kendt på Getbig længe)

- JS taler MEGET om, hvor meget han og MS ligner hinanden

Desuden er det mærkeligt at JS allerede har mere end én profil.

:unsure:

Link to comment
Share on other sites

- efter at have gennnemlæst denne tråd er jeg da faldet over en enkelt profil, jeg godt ku ha en mistanke til i denne sag. But let's not get carried away!

OK.. Jeg er altså ikke den eneste der har set det. Men med en lille risiko for at jeg tager fejl her vil jeg ikke nævne personens navn. Men der er altså noget mistænksomt ved det. :confused2: Jeg kan kun sige at det er en også rimelig kendt person. Mest på Getbig. Og har oprettet sig omtrent samme tid her som MS...

Og i et af sine mange forsøg på at drive gæk med os alle er det gået galt. Men skumhesten har lurtet den..

99% sikker i min sag... :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Han har i hvert fald fået TJ i gang med marchture
Hov hov....det har MS nu ikke æren for. Grunden til at jeg startede på dette, var nu mere fordi jeg blev inspireret af 2 af mine kammerater som søger ind til henholdsvis frømandskorpset og jægerkorpset. De render rundt adskellige timer i ugen med oppakning, og jeg tænkte derfor at det sikkert ville være en god og mindre belastende form for kardio-træning, sammenlignet med løb. Men jeg vil da ikke ligge skjul på at jeg også var dybt imponeret over en mand med så stor alsidighed. Klart, jeg var også yderst tvivlende overfor mange af de ting som blev nævnt i hans log, men jeg er af den mening at alt kan lade sig gøre, hvis man vil det nok. Så hvorfor ikke ??
Er det med med vilje at jer her på MOL med en rimelig anerkedt status har undladt at kommentere hans logbog, fordi i har villet undgå at få et dårligt ry, fordi i siger hvad i har på hjertet.

Generelt kan jeg ikke lide at stille spørgsmålstegn ved det folk siger de kan. For ligegyldigt hvor usansyneligt noget lyder, så kan man jo ikke udelukke at det kan lade sig gøre. Det som undrede mig mest var at manden kunne lave military presses med 60-70 kg på en swiss ball. Jeg har ALDRIG hørt om nogen som kunne dette. Men jeg er et godtroende menneske, som generelt ikke have forestillet mig at folk ville lyve så omfangsrigt som det øjensyneligt er sket her.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Der er mange flere ligheder mellem JS og MS! :)

MortenZ og Thomas J -> hvordan vurderer i hans faglige niveau? Udfra hans råd og artikler.

Nu behøver jeg heldigvis IKKE ( :) ) være irriteret over der var så langt foran mig mht swiss-ball træning!

Link to comment
Share on other sites

Mon IKKE det er ret sandsynligt, at der går en rum tid, før vi hører fra MS igen?

(Og til den tid opdager vi det måske IKKE engang...........)

Jørgen Storm

Cand Scient, Horserød,

PHD fra Vridløselille - "Practical tax-evasion under socialdemocratic regimes"

oh han kom til at underskrive sig som Jørgen Storm

Link to comment
Share on other sites

DBM>

MortenZ og Thomas J -> hvordan vurderer i hans faglige niveau? Udfra hans råd og artikler.

Udfra hans artikler og de råd han har givet, udviser han et MEGET højt fageligt niveau. Jeg har ikke på noget tidspunkt været decideret uenig i nogen af de råd han har givet. Så ligegyldig hvem MS nu end måtte være, så taler vi om en person der enten ved UFATTELIGT meget om træning, eller også taler vi om en person der ligger inde med ALT det rigtige litteratur. Man skal IKKE glemme at selv den lokale landsby-tosse kan skrive høj-videnskabelige indlæg og artikler, hvis man har en 20 tykke bøger liggende ved siden af. Det er tankevækkende at mange af MS´s svar er meget tekstbog´s agtige. Det virker ikke som normalt tale-/skrivesprog, udfra fri hukommelse. Men lad det ligge.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Han kom IKKE til at skrive under - det var formentlig bevidst.

På Getbig har Profilen JS følgende mailadresse: [email protected]

På Getbig har profilen DKman følgende mailadresse: [email protected]

Get the point?

Om MS så er den samme som JS - elelr om Js med sin evindelig sarkasme blot selv prøver at antyde dette - nu hvor sagen ruller - skal jeg lade være usagt.

Er det tilfældet tror jeg ikke JS får det ret sjovt med Getbig (såfremt de ikke har kendt til et evt. snyderi), der givetvis vil søge noget betaling retur og hvem ved - måske en bedragerianmeldelse...?

§ 279. For bedrageri straffes den, som, for derigennem at skaffe sig eller andre uberettiget vinding, ved retsstridigt at fremkalde, bestyrke eller udnytte en vildfarelse bestemmer en anden til en handling eller undladelse, hvorved der påføres denne eller nogen, for hvem handlingen eller undladelsen bliver afgørende, et formuetab.

Indtil videre vælger jeg nu at se JS som jeg hele tiden har gjort og mistænker ham ingenlunde for at være MS. Vi fra bl.a. Getbig har jo fundet os i en del sarkasme fra JS gennem tiderne, så forhåbentlig sammenligner JS sig med MS for at "drille" og ikke fordi det er ham der står bag.

Link to comment
Share on other sites

Mon IKKE det er ret sandsynligt, at der går en rum tid, før vi hører fra MS igen?

(Og til den tid opdager vi det måske IKKE engang...........)

Jørgen Storm

Cand Scient, Horserød,

PHD fra Vridløselille - "Practical tax-evasion under socialdemocratic regimes"

oh han kom til at underskrive sig som Jørgen Storm

Og hvad mere mærkværdigt er at på getbigs hjemmeside er tråden om Mikkel Sands troværdighed startet af dkman... :confused2:

Uanset hvad vil jeg takke MS for alle de gode råd og artikler. Jeg har virkelig fået noget ud af min træning p.g.a. den mand, knægt, spasmager, spøgefugl eller hvad han nu er... B)

Link to comment
Share on other sites

Ja - dkmans mystiske indlæg er jo ganske kryptisk.

Mon IKKE det er ret sandsynligt, at der går en rum tid, før vi hører fra MS igen?

(Og til den tid opdager vi det måske IKKE engang...........)

"(Og til den tid opdager vi det måske IKKE engang...........)" - det er da ellers noget af en henvisning til fremtidige handlinger af MS som JS ikke burde kunne vide noget om.

Troede dog at indlægget var for sjov, idet....

PHD fra Vridløselille

... ikke lige er der, jeg ville tage en p.hd.

TJ -> Puha, du endelig sagde noget. Undrede mig meget over, at du slet ingen kommetarer havde hele aftenen igår og ikke svarede på messenger!

Det virker ikke som normalt tale-/skrivesprog, udfra fri hukommelse. Men lad det ligge.

Hvorfor lade det ligge? Jeg er helt enig - det er ikke normalt interaktivt skriftsprog han skriver i. Det er da bemærkelsesværdigt.

Link to comment
Share on other sites

Han kom IKKE til at skrive under - det var formentlig bevidst.

På Getbig har Profilen JS følgende mailadresse: [email protected]

På Getbig har profilen DKman følgende mailadresse: [email protected]

Get the point?

Om MS så er den samme som JS - elelr om Js med sin evindelig sarkasme blot selv prøver at antyde dette - nu hvor sagen ruller - skal jeg lade være usagt.

Er det tilfældet tror jeg ikke JS får det ret sjovt med Getbig (såfremt de ikke har kendt til et evt. snyderi), der givetvis vil søge noget betaling retur og hvem ved - måske en bedragerianmeldelse...?

§ 279. For bedrageri straffes den, som, for derigennem at skaffe sig eller andre uberettiget vinding, ved retsstridigt at fremkalde, bestyrke eller udnytte en vildfarelse bestemmer en anden til en handling eller undladelse, hvorved der påføres denne eller nogen, for hvem handlingen eller undladelsen bliver afgørende, et formuetab.

Indtil videre vælger jeg nu at se JS som jeg hele tiden har gjort og mistænker ham ingenlunde for at være MS. Vi fra bl.a. Getbig har jo fundet os i en del sarkasme fra JS gennem tiderne, så forhåbentlig sammenligner JS sig med MS for at "drille" og ikke fordi det er ham der står bag.

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at JS på getbig også er JS...

Og tanken har også strejfet mig at måske tager han bare lidt gas på det hele.. Det er jo set før.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurgte MS inde i hans log hvad Cand. Scient Fysioterapeut var for noget, om det var en universistetsoverbygning til den almindelige fys uddannelse, for de findes. Ms (eller hvad han hedder) skrev, at det var noget han havde taget i Denver, og han så var et eller andet certificeret halløj halløj. Da jeg så spurgte hvad det så var, undlod han at svare.

Sådan en NARRØV! (ja, undskyld udbruddet, men det synes jeg altså :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Jeps lighederne mellem Mikkel Sand og Jørgen Storm er mærkelig!

- Begge skriver deres navn med kapitalærer hele vejen igennem

- Begge bruger den særdeles sjældne tegnsætning "xxxx, - yyyyy"

- De indmeldte sig på ca. samme tid (efter at havde været kendt på Getbig længe)

- JS taler MEGET om, hvor meget han og MS ligner hinanden

Desuden er det mærkeligt at JS allerede har mere end én profil.

:unsure:

bingo på samtlige punkter .. men som sagt, kun indicier ... udover det er der flere lighedstræk, men de er af samme kaliber ...

igen, jeg er meget tilbageholdende med disse ting(hvorfor jeg skrev at jeg nok bare burde holde min kæft omme på side 1), og er _stadigvæk_ ikke 100% overbevist om MS syndfald ... jeg vil næsten til grænsen af naivt idioti lade tvivlen komme vedkommende til gode... men sådan er jeg(ikke det samme som at jeg ikke læser signalerne!!! jeg holder mig blot fra _hurtige_ konklusioner) ..

Link to comment
Share on other sites

Enig i, at det ku være sjovt at vide, om MS-bagmanden har flere profiler. Hvis ja, må han gnide sig godt i hænderne over al den opmærksomhed, han har nu.

Men er det det eneste perspektiv på den her historie? Der er da vigtigere og mere grundlæggende spørgsmål end om person X også har profilerne Y og Z.

Nu er jeg også selv en drillepind, så det ku være man sku indrømme, at jeg er identisk med DKman.

Men nej, der er vigtigere ting i det her end spørgsmålet om, hvem der er hvem.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor lade det ligge? Jeg er helt enig - det er ikke normalt interaktivt skriftsprog han skriver i. Det er da bemærkelsesværdigt.

- yep, virker påtaget, specielt med den baggrund manden har(!), så er det ikke en oplagt måde at skrive på, virker iscenesat, og _lidt_ for intenst fra tid til anden...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share