Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Det er tankevækkende at mange af MS´s svar er meget tekstbog´s agtige. Det virker ikke som normalt tale-/skrivesprog, udfra fri hukommelse.

Lige mine ord - grunder bl.a. i, at mange af hans MEGET lange svar kom ganske hurtigt efter spørgsmålet blev stillet. Nogen gange blev det meget boglige-svar indledt med et par linier som efter min bedømmelse bestod af normalt hurtig-skrift-sprog. Jeg slog det (tidligere) hen med, at han blot kopierede fra eget tidligere skrevet materiale. <_<

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har lige talt telefon med Morten Z. Morten kan ikke komme til en computer lige nu, jeg fangede ham på hans mobil midt i et møde.

Han bad mig citere ham for, at i følge boardets IP-log er der ABSOLUT INGEN grund til. at antage at JS og MS er damme person - i så fald har pågælende meget travlt med at fare rundt i den danske geografi.

PERSONLIGT har jeg en idé om at bagmanden for MS måske har moret sig med. at lave en karikartur på Jørgen Storm. Den idé er lige så sandsynlig som så mange andre.

Link to comment
Share on other sites

Hvis den kære Jørgen Storm, skulle have noget at gøre med dette (hvilket jeg ikke personligt tror på) fatter jeg det simpelthen ikke..

JS var på Getbig i laaaange tider manden alle så op til, sammen med TJ styrede han showet og der var vel næsten tale om idoldyrkelse. På et tidspunkt dukker denne MS så op, gode lange svar og en venlig fyr! Jeg kan huske en diskussion mellem JS og MS (husker ikke lige emnet) - Men diskussionen kom efterhånden så langt ud at det mest gik ud på hvem der kunne komme med det længste og mest avancerede indlæg. SKULLE disse to personer være den samme, er der jo tale om en fuldstændig besættelse! Hvis nogen vil bruge hele aftenen på at diskutere med sig selv, er man da virkelig spaltet.

På et senere tidspunkt kom der så nærmest en poll om hvem man bedst kunne lide på Getbig, her VIRKEDE det som om flertallet efterhånden hældte til MS, af den simple grund han tit og ofte kom flere smilier (ja latterligt) i sine indlæg, og at det godt kan virke som om JS er sur når han skriver (selvom han garanteret ikke er det) Hvorfor i alverden opdigte en person som stjæler popularitet fra "sig selv"? Det bliver snart for langt ude det her, vi bliver mere og mere paranoide!

Først troede folket at det sikkert var Getbig.dk som stod bag, for at lave et salgstrick.

Nu er jagten så indledt på en af de bedste og mest aktive skribenter for Getbig.dk

Inden folk går helt berserk vil jeg forslå at slappe af, og ikke komme med alt for klare hentydninger til hvem der faker som hvem. I kommer måske til at fortryde det bagefter.

Magnus - Som ikke tror JS har noget at gøre med dette.

Link to comment
Share on other sites

Arne - det kunne faktisk godt lyde sandsynligt.

Om mailadresserne er udtryk for at JS har oprettet dem - eller blot er udtryk for det faktum, at folk nu engang når de opretter profiler kan skrive hvad som helst og derved kan "efterligne" andres mails - så disse bliver sat i dårligt lys, skal jeg lade være usagt - men det er da en mulighed.

Skulle man være så gennemtiænkt som vedkommende MS har været gennem forløbet, så skulle det være sært om det hele skulle falde på en banalitet - selvom det jo er sådan det sker på film ;)

Link to comment
Share on other sites

Okay, har lige siddet og læst en masse af MS's indlæg igennem - ved ikke om han er the-faker, men han er eddermame god for en god historie !

Om det er bagklogsskab eller hvad ved jeg ikke, men han virker sørme som den største lystløgner ?? - er da total selvfikseret, og selvforherligende - en ÆGTE skabs-BB'er ;)

Nu argumenteres der for han "ved en masse".

Der er jeg mere stemt for at sige at da er prototypen på een af de her folk der slynger om sig med en masse fancy betegnelser, som mange gange bliver slugt råt (jeg sluger det også, men det er fordi jeg ikke fatter en brik af det).

Men han virker lidt som om han faktisk kan alt det han har set nogle mennesker gøre (ikke ham selv) - det avatar-billede af "Homer Simpson" der kigger i spejlet - tror jeg passer meget godt på den personlighed der ligger bag, såfremt at det er fake det hele.

let jogging, 16 km/t på løbebånd
- "meek meek" !

Yeah - :lol: - har hørt rygter om hans intervaltræning (ved ikke om det er rigtigt):

- let løb - 20 km/t 500 meter

- spurt - 70 km/t 500 meter

- let løb - 20 km/t 500 meter

Link to comment
Share on other sites

Magnus: Det har du HELT ret i - det optager os nok bare i en sådan grad at den skyldige skal findes med et trylleslag og så søger folk, inkl. mig selv lidt rundt i en fart og drager lidt hurtige konklusioner.

Som skrevet håber og tror jeg heller ikke JS står bag - tværtimod, men det ændrer jo ikke ved at nogle profiler minder om hinanden og JS, som jo nyder stor respekt fra de flestes side for den leve- og træningsvis han nu har valgt, har vel også interesse i at finde en løsning på problemet.

Det skrev han da i hvert fald i en PM til mig - så som jeg tidligere har skrevet vælger jeg at tro på ham. JS og TJ var på Getbig fra "starten" -at nogen vil karikere dem som Arne siger, kunne meget tænkeligt være løsningen på mystikken.

Link to comment
Share on other sites

PERSONLIGT har jeg en idé om at bagmanden for MS måske har moret sig med. at lave en karikartur på Jørgen Storm. Den idé er lige så sandsynlig som så mange andre.

Den sammenhæng kan jeg ikke se, JS var en stor del af grunden til at jeg holdt op med at læse på Getbig, MS var grunden til at jeg begyndte at læse på Getbig igen.

DAIM, hvor er jeg skuffet… :(

Link to comment
Share on other sites

Det er godt, Anabol.... så er jeg mere rolig!!

JS, var populær på getbig.dk, så hvis MS skulle vinde lidt respekt er det jo nærliggende at efterligne ham. Uden de "rabiate" holdninger selvfølgelig!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at det er dumt at antage for meget når jeg alligevel ikke ved noget...

Men jeg kan sgu ikke lade være nu.

dkman=JS

MS=MS og en helvedes masse andre..

Og alle sammen ved en masse om træning. JS har ført den ud i livet. Om MS har er jeg efterhånden blevet meget i tvivl om.

Men man kan jo også vide en masse om dinosaurer uden at være en...

Link to comment
Share on other sites

Fra Webmaster på GetBig.dk:

Nu skal det siges at dette er et hurtigt svar da jeg har meget travlt i dag og derfor ikke har haft tid til at læse diverse beskyldninger om den kære MS endnu, men den tid håber jeg at få senere.

Den relation MS har haft til getbig.dk er at han:

1) Har skrevet nogle glimrende artikler og svar som mange har været glade for.

2) Han har fået en masse produkter af os til analyse, så vi kunne se hvilke mærker vi skulle satse på.

3) Der har været drøftet yderligere samarbejde pr. telefon og email, men intet konkret kom på bordet.

Han er derfor i vores øjne stadig uvildig, og hvis man ser hans indlæg grundigt igennem vil i se at han er stærk fortaler for EAS som vi godt nok sælger, men absolut ikke satser på.

Vi har dags dato modtaget mail fra MS om at han trækker sig fra MOL og Getbig forumet da han føler sig dårligt behandlet.

www.getbig.dk

Link to comment
Share on other sites

MS  [profil] 11/12-2002, 11:18  

Ahh på den måde, - jo det kan vi godt finde ud af, - men problemet er jo netop af undertegnende ikke kan stole på din "videregivelse" af billedet? Har haft sådanne problemer før, - hvor et billede sendt til en person, - pludselig dukkede op 2 måneder senere i et blad, - hvis navn jeg pt. ikke kan huske. Kollegaerne sagde, - "hvaa mikkel, er du blevet model?".....

Model ligefrem.....jo jo ! kender det godt, mine billeder dukker også op i alle mulige blade, men det sker sgu så tit, fordi jeg har sådan en gudekrop - så jeg glemmer sgu navnene på bladene.....

MS  [profil] 13/12-2002, 14:40  

sidder jeg eksempelvis i 30 min's tid minimum og forestiller mig, - hvorledes min træning skal foregå, - hvad der skal ske - med et ord kaldet - visualisering!

Okay, Darth Vader.....!

Damn i er blevet forblændet ! - det er total griner at læse, hans træningspas med 1 meter bolde og lygtepæle er da også for vildt. Ville give penge for at se hans træninger !

Det er da Anders And - og ikke Mikkel Sand.

Fornuftigt han trækker sig tilbage, selverkendelse er det første skridt på vej mod helbredelse ! :sneaky:

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Det er sgu osse det der ærgrer og undrer mig - for de råd han har givet har jo ikke været hen i vejret - derfor kom det MEGET bag på mig at MZ fremlagde dokumentation for muligt fup. Omvendt hoppede min tidligere skepsis så ud af skabet og over på MZ-vognen - hvor den stadig er.

HVIS MS vitterlig er skuffet og vitterlig eksisterer og loggen er realistisk, så undrer det mig at man uden videre trækker sig uden modsvar - eller stiller op til syn for sagen.

Det er selvfølgelig ikke noget man kan forlange, men det ville sgu til gengæld give os skeptikkere end LAAAANG næse, hvad jeg personligt ville fryde mig over hvis folk ikke troede på mig i en sådan grad som det her har udviklet sig til.

Bliver spændende at se hvad Getbig finder frem til - når de får undersøgt tingene nærmere.

Link to comment
Share on other sites

bjørnen -> Hmmmmmm

Hvem er DU? Det er dit første indlæg!

Rolig nu, dener god nok, det står på getbig.

Men det er tydeligt at en virkelig person ville forsvare sig, hvorimod en der VED HAN ER AFSLØRET bare "trækker" sig… Tsk tsk tsk… <_<

Link to comment
Share on other sites

Man kunne også forestille sig at MS var en karikatur oprettet til at så tvivl om JS, og drosle hans popularitet (eller mangle på samme) lidt ned. Det er også sjovt at se hvordan han har gået stille tilværks ved først at etablere sig, og derefter tog hans bedrifter til i fart - indtil det tilsidst var så oplagt at det skulle opdages, eller han ville opdages.

Jeg mener, folk er begyndt at kigge meget indtrængende efter similariteter som bevis for multiprofil, navnligt hos JS - hvilket jeg ikke tror på i JS's tilfælde.

Jeg må da indrømme at det virker sandsynligt at dkman = JS, og hvad så. det dkman skriver er nogle lokationer på fængsler og givetvis (then again who's to say) ment som satire.

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

Det med "positiv tankegang" kan jeg så kun tilslutte mig til.

Jeg har efterhånden læst en del om emnet, lavet mange øvelser og fra at være skeptisk er jeg efterhånden vant til at benytte metoderne.

Det er altid en fremragende ide, inden konkurrencer osv. at forestille sig hvordan tingene vil forløbe. Det er fx. vigtigt, før en fodboldkamp at se sig selv score fantastiske mål og lave geniale driblinger!

Personen har vitterligt ret i at vi undervuderer tankens kraft, og med den lille procentdel af hjernen vi udnytter, er der slet ingen som kan sige hvad vi egentlig ville være istand til, såfremt vi forstod at udnytte den 100%

Jeg benytter det selv i hverdagen. Til jobsamtaler eller eksamener kan det faktisk være rigtig fremragende!

Giv det en chance, vi ved alt for lidt om hjernens muligheder til bare at skubbe det væk som tilfældig hippie snak.

Out of topic, tilbage til emnet :)

Link to comment
Share on other sites

jarvig det er webbie fra getbig

Kan man nu også være helt sikker på det..?? Nej vel..

Jeg er mega mistænksom lige nu og stoler ikke på nogen.

Selvom det står på getbigs hjemmeside behøves det jo ikke være webbie..

Det kunne jo ligeså godt være mig der har oprettet den profil og kopieret teksten derfra.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share