MS - Epilog


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke afvise at manden vil lyve igen, men hvis han viser sig igen bliver det kun under een profil og med udgangspunkt i den person han faktisk er - da jeg kender til den person nu.

Manden vidste ikke særligt meget om IP-adresser. De fleste indlæg kom fra dial-in forbindelser, hvilket er forbandet svært at tracke. Det var egentlig et tilfælde at han var så svær at spore. Dette board har indbygget nogle ret avancerede systemer til at afsløre om flere profiler poster fra samme eller næsten ens IP'er. Jeg gider bare ikke at sidde og tjekke den slags hele tiden, men mon ikke denne historie har vist at der er en grænse for hvad man kan slippe af sted med.

Manden træner, men ikke helt i det omfang som MS gjorde.

Skulderklappet er ikke for at have løjet, men for at have ydet en imponerende præstation. Den løgnagtige del af det hele har han til fulde fået sin straf for. Han var så bange så I ikke drømmer om det. Ikke bare for sig selv men også for sine nærmeste. Han græd som en pisket, da jeg talte med ham - og det var ikke skuespil. Det er ikke i vores kultur at man ødelægger en mand fuldstændigt fordi han laver en fejltagelse af begrænset omfang. Hvis en mand ligger ned, så giver man ham en hånd så han kan komme op igen - man sparker ikke til ham. Han ved godt hvem der vandt.

Hvis nogen fortsat tror at han har forblændet mig med en historie - så vil jeg påstå at I undervurderer mig.

Personligt hader jeg gruppekrammeri. Jeg beder jeg blot om kort at bekræfte at I ikke vil forfølge manden yderligere. Hvis jeg ikke kan opnå det fra jer, så må jeg betragte min indstats som spildt. Zorba, Brainroid, JS - gør mig den tjeneste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig vil han da det!

Og at han har succes med det, - vidner såvel epilogen, som alle de dikkende lammehaler, der pludseligt står i kø for at overdænge MS med kristen tilgivelse, med al (u)ønskelig tydelighed om!

Jeg ved godt, at det IKKE er dagens ret i DK, at gå ind for, at handlinger har konsekvenser, - og at folk må tage ansvaret for deres liv, valg og handlinger -(hvad skulle alle de hundredetusindvis af pludseligt arbejds- og klientløse socialrådgivere, sagsbehandlere, støttepædagoger og andre papirnussere så foretage sig med sig selv?)-,

...

Jeg kan ikke lade være med a kluk-grine lidt når jeg læser sådan noget.. man må da give manden kredit, i en post, formoder han at fornærme : samtlige MOL medlemmer der har tilkendegivet MS syndforladelse, retssystemet i danmark, samt flere kategorier af 'papirnussere' ....

Et klart humoristisk højdepunkt i denne, indtil videre, lidt tunge 'epilog' ...

Link to comment
Share on other sites

-(og jeg arbejder stadig med at få kronprinsen ud af min suspekt liste)-

Det passer ikke så godt for kronprinsen lige nu, for han er nyforelsket og så ved vi jo alle sammen godt, hvad han bruger det meste af sin tid på :bigsmile: ... Jeg tvivler på at det er computeren han roder mest med lige for tiden!.. så du kan vist godt stryge ham af listen B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke lade være med a kluk-grine lidt når jeg læser sådan noget.. man må da give manden kredit, i en post, formoder han at fornærme : samtlige MOL medlemmer der har tilkendegivet MS syndforladelse, retssystemet i danmark, samt flere kategorier af 'papirnussere' ....

Et klart humoristisk højdepunkt i denne, indtil videre, lidt tunge 'epilog' ...

Brain <<< Du er nem at please :) Vent til du har set de samme meninger gentaget i 10 yderligere indlæg :)

Sorry!!! Ku ik' la' være!!

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgeligt lidt skizofrent at oprette tråde, hvor man snakker med sig selv :retard: .

Men derudover kan jeg ikke se, hvad det store problem er. Hans træningsråd kunne hverken TJ eller JS (han vil sikkert selv påstå noget andet :) ) ikke sætte en finger på, så der må have været kvalitet i dem (selv om der muligvis er lidt cut&paste over det).

Mon iøvrigt DBM kunne bruge litteraturlisten til noget :unsure:

Men det er egentlig en mærkelig tråd. Kan vi tilgive ham eller.. da sagen er under min bagatelgrænse, har jeg ikke det store problem.

I øvrigt vil jeg ikke råde JS til at spille lotto, for med dette held kan det næppe blive til den store gevinst ;) For mig ligner hans psykopatbeskrivelse da ikke særlig meget, hvad MZ' skriver (man behøver jo trods alt heller ikke altid være psykopat eller socialdemokrat for at være uenig med JS) :unsure:

Og jeg kan i hvert fald se, at mange folk er blevet inspireret af den kinesiske bibliotekar. :)

Link to comment
Share on other sites

Morten Zacho:

I henhold til gældende lov, i det herrens år 2003, 1. måned, månedsdag 23, skal jeg hermed på tro og love bekræftige, at jeg, - JØRGEN STORM -, som herefter i dette dokument betegnes JS, overfor Morten Zacho, som herefter i dette dokument betegnes MZ, lover IKKE at udsætte Morten Sand, herefter i dette dokument betegnet som MS, for fysisk overlast, - hverken ved i egen person af påføre MS den fysiske afstraffelse han egentligt fortjener, - eller ved brug af mit til lejligheden importerede polske hit-squad, som også er hårdt booket op med andre gøremål andetsteds!

Danmark 23/1-2003

Til vitterlighed af signaturens ægthed underskriver hermed:

(Og kom så IKKE og sig, at man trods alt IKKE kan bruge disse samspilsramte glatnakker til noget!)

P. Nyrup

A. Jørgensen

R. Bjerregård

S. Auken

M. Auken

M. Lykketoft

Link to comment
Share on other sites

CHRIS27:

"I øvrigt vil jeg ikke råde JS til at spille lotto"

Hånden på hjertet, det kunne jeg nu heller IKKE finde på!

Dertil ved jeg trods alt for meget om statistik og sandsynlighedsregning.

At jeg også ved en smule om matematik og procentregning fandt MS ud af på den hårde måde på Get Big!

(Det gik galt, da han IKKE blot kunne cut & paste længere) :devil:

"For mig ligner hans psykopatbeskrivelse da ikke særlig meget, hvad MZ' skriver"

Jeg synes nu det ligner fint, men selv om det IKKE skulle være tilfældet, kunne der jo være en naturlig og helt nærliggende forklaring på det........................................... :devil:

"man behøver jo trods alt heller ikke altid være psykopat eller socialdemokrat for at være uenig med JS"

Det har du ret i, - men det hjælper! :devil:

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Manden træner, men ikke helt i det omfang som MS gjorde.
Det kommer bag på mig :lol: :lol:
Han var så bange så I ikke drømmer om det.

"Nåee, lille pus" - hvor gammel er denne MS ?

Jeg beder jeg blot om kort at bekræfte at I ikke vil forfølge manden yderligere.

Det er der nok ikke nogen der gider at bruge sin tid på alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vælger så at acceptere MZ udlægning og kommenterer ikke denne sag ydeligere, selvom den nu er meget sød .... og sjov!

Lad os komme videre og diskutere noget mere fornuftigt end hvem han snød og ikke snød og om vi skal gruppekramme hinanden eller give flade, og lad os ellers holde det irrelevante til off-topic så er vi sikkert bedre stillet, alle sammen.

Zorba

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ellers bestemt mig for ikke at skrive noget i denne her tråd, men da Chris27 bringer mig på banen gør jeg det alligevel!

Mon iøvrigt DBM kunne bruge litteraturlisten til noget

Jeg ved ikke om det er et ironisk spørgsmål? Selvfølgelig kunne jeg bruge den til noget - selvom om Thomas for længe siden har anbefalet mange af de samme bøger!

Jeg kan forstå det er mange af de bøger han har skrevet af efter, så hvis han er færdig med det må han da gerne sende dem til mig. Så skal jeg til gengæld sende ham noget proteinpulver som jeg selv har testet hjemme i mit køkken!

De andre titler kunne han ikke finde frem (kun prale om sin bogreol) da det NETOP er så svært at finde ting omkring de emner!

Nu har jeg sådan set ikke rigtig nogen mening om ham. hvis han kommer tilbage - so be it!

Jeg undervurdere bestem ikke, Morten Z så hvis man mener alt er OK - så er det også fino med mig!

Men det ændre ikke på, han - MED VILJE - har udgivet sig for en anden og givet råd og vejledning i noget han egentlig ikke aner en kæft om!!

Over'n'out

P.s Onkel Jørgen... kan du ikke lige skrive en advarsel på dine indlæg - folk glor underligt når de går forbi mit kontor, og jeg ligger flad af grin på gulvet :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fuld tillid til at Morten Z er kommet med den endegyldige forklaring. At MS blot har kedet sig og løjet sig til en mere spændende identitet lyder meget plausibel.

Personligt, har jeg ikke kunnet overføre ret mange af MS's råd til min træning - især træningsdagbogen var en kende for surrealistisk. Jeg undrede mig og gør det stadig over de mange uforbeholdne/ukritiske tilhængere der lod sig forføre af en forgøglet sandhed. Min egen umiddelbare konklusion før afsløringen af MS var noget i retning af: enten har MS modificeret sandheden en anelse eller så er manden et genetisk pragt-eksemplar hvorfor hans træningsmetoder/teorier ikke i så høj grad har relevans for mig.

Jeg må indrømme at jeg i flere tråde ikke har brudt mig om tonen fra de mange brugere af MOL der nærmest er gået i selvsving med beskyldninger og spekulation på bagrund af meget svage indicier. Længden på tråden om "Hvem er MS" vidner om den værste gang ævl...hvor det er svært at udlede faktuelle info. Tråden siger rent faktisk mere om visse MOL brugere end hvad den gør om MS.

Fremover bør Morten Z nok først og fremmest holde sig til at tage en dialog med (mis)brugeren for derefter evt. at lukke for adgangen via en IP-ban.

Link to comment
Share on other sites

hehe har faktisk lidt ondt af manden. Hvis han har fået den tro at hele MOL plus et Polsk tæskehold var intereseret i at få fat i ham, så ville jeg nok også være lidt små nervøs.

Hvis det var Skak foreningen danmark han havde raget uklar med så var sagen nok en anden. Men nu er dette nok den største forsamling af de stærkeste Danskere man finder på nettet. Der er flere kampsports udøvere i mellem, styrkeløfter, BB`ere, Arobic, og atletik osv osv. Jeg ville nødigt have noget i klemme her. he

Men MS ro på du. Der er ingen der jagter dig. Det var nu en meget sjov joke, selv om det er en farlig leg, især når det kører så langt ud. Din identiet har Morten jo valgt ikke at udlevere, så du er stadig annonym, og der er ingen der vil dig noget ondt.

Så slap af, og vend tilbage til MOL, som almindelig bruger som os andre, og fortæl hvordan din træning ser ud.

NSL som virkelig ønsker sig at se en som kan lave militær pres med 70kg stående på en swiss ball.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes stadig, at vi mangler, at MS selv kommer på banen. Det vil uden tvivl bringe mange misforståelser og gisninger af banen - på den måde ville han også komme igang på MOL igen... Kom frit frem MS!

Sidst mangler vi blot at få afdækket, om JS i virkeligheden er et pseudonym for Keld Albrechtsen eller Kristen Touborg?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share